Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.11.2023 în toate secţiunile

  1. O problema semnalata de multi posesori de Phaeton (modele mai vechi si/sau rulate multi km) ar fi cablajul electric al portbagajului. Protectia (coverul) firelor din portbagaj, realizat dintr-un material plastic/textil cedeaza in timp de la uzura (fiind indoit excesiv de la deschis/inchis portbagajul) astfel, firele se pot rupe foarte usor, din acest motiv, stopurile si mecanismul de inchidere al portbagajului + soft close nu mai functioneaza. Aceasi problema este semnlata si la modele break. (de exemplu BMW seria 5 Touring pe care l-am avut "suferea" de aceasi problema) Este intalnita problema si la multe hatchback-uri si SUV-uri. La masina mea acest "cover" arata ca nou, la fel si mecanismul portbagajului si telescoapele care ridica foarte usor portbagajul, dar opun rezistenta foarte mare cand incerci sa il inchizi (exact cum ar trebui). Am preferat sa previn problema firelor rupte in timp, asa ca am cumparat o banda adeziva dintr-un material cauciucat rezistent si am "invelit" coverul firelor in partea inferioara si cea care "se indoaie" excesiv. Daca tot am ajuns la magazin auto dedicat, am luat si un burete pentru spalat, sa fie acolo langa carpele din microfibra. . Acum ca am avut timp sa analizez mai in detaliu portbagajul, am constatat ca acesta este "imbracat" INTEGRAL in mocheta foarte calitativa si rezistenta, atat "tava" inferioara care acopera kitul rotii de rezerva+peretele superior din interiorul portbagajului+peretele din adancime+peretii laterali, cat si fata interioara, unde se afla triunghiul reflectorizant, chiar nu s-a facut rabat la materiale si calitate nici macar in portbagaj. Bateria Varta si panoul de sigurante se afla in partea laterala stanga, nu stiu exact ce capacitate/amperaj are si/sau daca este originala pe masina sau nu insa am citit ca masina are peste 3 km de cablaje prin ea. 😲(poza a5-a cu firele colorate nu este de la mine, am atasat doar ca sa va arat ce se "ascunde" in spatele coverului)
    2 points
  2. Salutare! Update, 97000km, detailing int+ext cu protectie ceramica samd, reconditionat/revopsit jante si tipsuri evacuare si trecut la anvelope de iarna, Hankook. Probabil acest set o sa ramana de iarna, vedem ce apare pana la primavara. Noul look a venit la dorinta prietenei, si-a dorit sa aiba doar negru si rosu pe masina. Am abandonat ideea de unitate android auto, nu am gasit nimic care sa nu imi lase impresia de "improvizatie". Am amanat pana la primavara resoftarea, nu stiu din ce motiv..pur si simplu nu m-am decis unde sa o duc. Toate cele bune!
    2 points
  3. Cea mai buna banda e Gorilla , indiferent de varianta , am testat toate tipurile in timp si la asa am ramas in final
    1 point
  4. si am revenit dupa mai multe plimbari concedii, am avut putin timp si de masina sa mai fac cate ceva am comandat niste etrieri 345 de audi S3, mi-am dorit o franare mai eficienta la alltrack dar sa arate si estetic mai bine asa ca am gasit pe un baiat de nota 10, R.constantin se numeste il gasiti pe olx sau in brasov la nr de telefon +40 772 144 819, mi-a oferit toate detaliile necesare, pret foarte bun, iar calitatea produselor este una excelenta el s-a ocupat de vopsirea lor in camp electrostatic, nu foliatec etc.... , kit reparatie etrier, eu doar le-am primit si le-am montat sus, apleati cu incredere cei care aveti nevoie de un upgrade de calitate recomand cu cea mai mare placere si m-am apucat de montarea lor, cu ajutorul unei serii de CC 3.6 si un passat b6 3.6 mi-am comandat protectiile de disc, discuri + placute, tot ce era necesar before and after foarte multumit de rezultat, din lipsa de timp, nu am apucat sa comand discurile ventilate si perforate, iar pe spate nu am apucat sa le fac rosii, pe spate am schimbat doar discuri si placute, iar la urmatorul schimb am sa finalizez acest proiect pana la capat, ppoate reusesc si pe spate de la 288 sa ajung la 315, e mai greu de gasit etrier cu motoras cu tot. M-am grabit ca sa termin sistemul de franare ca sa nu ma prinda iarna nepregatit si sa imi pregatesc setul de iarna, am gasit un set de jante bune si frumoase dupa parerea mea, anvelopele de iarna sunt pe R17, nu se pot monta jante de R16 pe aceste discuri. Asa ca am montat anvelopele pe rotile R17 Et40 J7.0 un model de pe passat B8 london se numesc JANTE R18 Jante R17 suntem pregatiti de sezonul de SKI ⛷️, pana atunci ne mai documentam, pregatim piesele, urmeaza SIDE assist de la 3aa la 5q0, frameless mirror + oglinda dreapta autodimming + easy open si din pacate dupa acest sezon de iarna va trebuii sa ne pregatim si de o demontare a suspensiei, directie, incepe deja sa dea semne bucsele din ce am vazut cat a fost masina pe cric, amortizoare, dar le facem daca cere
    1 point
  5. Iti trage aer pe langa filetul de la aerisitor cand il desfaci, nu as recomanda metoda asta cu vaccum pentru aerisirea franelor/schimbatul lichidului de frana. Ori aplici presiune in vas, ori metoda clasica cu pedala.
    1 point
  6. 0 erori pe clima. Restul pe module sunt de la torpedou scos.
    1 point
  7. @moroenius... nu. Ok...avem climatronic pe 3 zone, bancheta incalzita, sound actuator, parbriz nou. Urmeaza MIB3. Multumesc prietenului meu Ciprian Stan pentru tot ajutorul (in mare parte munca lui la climatronic si organizarea firelor).
    1 point
  8. Salut. Ieri am fixat problema. Putina istorie: Acum cativa ani, am avut o interfata cu VCDS si m-am jucat cu turatia la relanti si de la 850 -> am pus-o sa stea la 800, ca mi se parea mie ca se auzea mai bine motorul si nu mai tremura (baga niste vibratii din cand in cand care erau enervante) Ce se intampla era: 800 RPM -> tine alternatorul intre 11.8 -> 12.8 V ceea ce nu-i placea sistemului de Load management care era activat in Central Electronics. Sub pragul de 12V, bateria nu se mai incarca pentru momente scurte de timp si, ca urmare, Load management comanda motorului sa creasca turatiile un pic astfel incat voltajul sa stea intre 12.8 si 14 V (ceea ce e normal). De aceea vezi cresterea in turatii. Ca urmare: Am codat inapoi relanti-ul sa stea la 850 si problema a disparut! Side-effects: Cat timp aveam relanti-ul la 800 RPM, luminile dinauntru si din afara nu erau asa de intense, deveneau mai intense cand apasam acceleratia (specific asta poate cineva se regaseste aici). Concluzii: * Alternatorul are nevoie de minim 850 rpm la relanti ca sa dea o putere nominala. * Mi-am bagat nasul fara sa cunosc in ce ma bag, atunci cand am redus turatia la relanti, si am platit cu nervi si $$ pentru asta. * Sper sa ajute pe cineva aceasta mica povestioara. Multumesc tuturor pt. sfaturi! (Recunosc, am avut un partener care m-a ajutat sa descopar unde era problema : Se numeste OBDEleven)
    1 point
  9. Am reusit cu acele. Tutorial aici. Poza atasata cu clusterul meu.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!