Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.11.2023 în toate secţiunile
-
4 points
-
3 points
-
Să mai șterg puțin praful! Pe la sfârșitul lui septembrie am tras o fugă de câteva zile la Durău! În prima zi, ne-am plimbat doar prin Durău si am servit masa, întrucât am ajuns târziu pentru alte activități. A doua zi, ne-am urcat pe Vf. Toaca,apoi am continuat până la cabana Dochia, după care ne-am întors la cazare. Un drum lung, nu foarte ffoarte obositor, dar destul de solicitant, cel puțin până la vârf 90% din traseu e doar urcare, culminând cu cele 519 trepte. O dată ajunși sus, am beneficiat de o panoramă de kilometri, vremea fiind minunată. A treia zi am fost pe un traseu mai scurt și datorită febrei musculare dobândită după prima zi , până la cascada Duruitoarea! Atât la dus, cât și la întors, am avut însoțitori doi căței, care nu erau la primul drum 😁 și ne-au călăuzit prin pădure! In ziua a patra am plecat spre Cheile Bicazului și Lacul Roșu, unde am doar am mâncat langosi și am cumpărat Kurtoscalacs, fără să mai urcăm pe nicăieri! Apoi am plecat spre casa; deși nu am mers încet, s-a cunoscut "lipsa" autostrăzii la consum! O dată ajuns la Galați, am vorbit la vopsitorie să vopsesc bara spate, pe care o atinsesem la poartă și hayonul, unde l-a dezlipirea ornamentului cromat pe care îl avusesem, se luase și din vopsea, apărând puțină rugină. Dar, deși ii feresc pe alții, uneori nu mă feresc de mine. La o manevră de dat cu spatele, nu am observat la 50cm un copac mai strâmb crescut și chiar dacă senzorii au semnalizat, am oprit după ce m-am lipit de el. A rezultat îndoirea ușoară a aripii stânga, zgârierea barei și spargerea stocului de pe aripă. 2000 de lei mai târziu, totul este cum trebuie! Am schimbat și rotle de iarnă între timp. Am achiziționat de la chinezi un set de footlights cu cablaje pentru spate și le-am înlocuit pe cele de Audi, întrucât se tot întrerupeau. Totodată, am înlocuit ledurile albastre cu o variantă mai puțin luminoasă. De acum doar motorină și consumabile, urmând o verificare a amortizoarelor și flanșelor în primăvara. Weekend fain tuturor!2 points
-
Salutare. A venit momentul sa inchidem capitolul cu Skoda Rapid si sa trecem la un nou capitol, de alta clasa si gabarit .. sub al sau nume de Kodiaq. Am avut ocazia sa merg cu unul intr-o configuratie foarte similara si mi-a placut foarte mult. Asadar acesta este noul nostru vehicul de familie. Kodiaq 2.0 TSI, 190cp, "4x4" , DSG Echiparea este Style peste care au mai fost alese niste optiuni precum Plafon panoramic Pachet Business & View Pachet Confort & Function Volan Incalzit. Capitonaj plafon Suedia. Interior Eco package. Culoare mi-a placut in deosebi , Graphite Gray. Rotile au ramas pe 18 si ma bucur de acest lucru pentru ca nu am DCC.1 point
-
Iti trage aer pe langa filetul de la aerisitor cand il desfaci, nu as recomanda metoda asta cu vaccum pentru aerisirea franelor/schimbatul lichidului de frana. Ori aplici presiune in vas, ori metoda clasica cu pedala.1 point
-
1 point
-
1 point
-
E perfecta pentru scopul ei! Tu, peste 1 sapt: - jante pe 20 - arcuri - soft - admisie - chrome delete - sport cat - high flow exhaust -> hello tiguan R1 point
-
Rezolvat, nu aveam masa la senzorii de nivel ulei si temp lichid racire. Se pare ca este masa comuna. Insa am dat de o anomalie care ma depaseste. Capota inchisa, switchul de capota o semnalizeaza deschisa (in diagnoza apare capota deschisa cand ea e inchisa), si viceversa. Are cineva idee daca se poate inversa comanda din diagnoza? Pt ca fiind un simplu intrerupator, nu vad cum sa inversez comenzile1 point
-
Dacă urmezi un drum drept, la viteză legală, greu atingi peste 350°C temperatura de la care pornește regenerarea pasivă. Alta este situația la viteze ilegale ori în rampă pe distanțe lungi.1 point
-
Revin după aproximativ 2000 km de când am 4 injectoare noi și cifra 9 în learning. Ronțăiala de injectoare este aceeași ca înainte de a schimba injectoare ceea ce ma face sa cred ca alta este problema. Am verificat și regulatorul din rampa în LOG și este ok. Valorile injectoarelor sunt bune. Ceva păreri? Nu știu ce sa ii mai fac..1 point
-
Salut colegi revin cu noutati mai exact update de soft la 9971 de la 9600 pe care aveam si Stage 1. I-am facut cu VCDS adaptarea injectoarelor (cu toate ca e clona al meu), se pare ca Launch si KTS nu au aceasta functie si am parcurs cam 50 km. rezultatele astfel: Valorile la injectoare stau in maxim 0.3 si inainte aveam pe injectorul 3 valori de 0.9 - 1.2. Deci o imbunatatire considerabila aici. Sunetul motorului mult mai placut si frumos iar rontaiala s-a diminuat considerabil. probabil dupa ce voi mai parcurge km, acestea se vor adapta mai mult. acum am Learning cycles pe 0. Consumul la relantii inainte cu softul vechi aveam 0.4,. acum sta la 0.6 dar nu vad o problema cu asta, consumul pare la fel ca inainte. Ce cred eu din toata experienta acumulata. Cine pune injector/injectoare noi codul de VDO (A2C9626040080) sau OE cod:03L130277S, musai sa treaca la versiunea minima 9970 cum a zis si colegul florilar1. asta scrie si in descrierea de la VDO in programul de cautare, Update de ECU! va las mai jos descrierea1 point
-
Adaptarea micro cantitatii injectate la 1.6 tdi se efectueaza dupa un TPI doar pe anumite software de motor.😉 Pe unele versiuni de soft se lasa cu corectii mari,fum,consum exagerat si zgomote de injectie.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00