Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.11.2023 în toate secţiunile

  1. Salutare. A venit momentul sa inchidem capitolul cu Skoda Rapid si sa trecem la un nou capitol, de alta clasa si gabarit .. sub al sau nume de Kodiaq. Am avut ocazia sa merg cu unul intr-o configuratie foarte similara si mi-a placut foarte mult. Asadar acesta este noul nostru vehicul de familie. Kodiaq 2.0 TSI, 190cp, "4x4" , DSG Echiparea este Style peste care au mai fost alese niste optiuni precum Plafon panoramic Pachet Business & View Pachet Confort & Function Volan Incalzit. Capitonaj plafon Suedia. Interior Eco package. Culoare mi-a placut in deosebi , Graphite Gray. Rotile au ramas pe 18 si ma bucur de acest lucru pentru ca nu am DCC.
    4 points
  2. @moroenius... nu. Ok...avem climatronic pe 3 zone, bancheta incalzita, sound actuator, parbriz nou. Urmeaza MIB3. Multumesc prietenului meu Ciprian Stan pentru tot ajutorul (in mare parte munca lui la climatronic si organizarea firelor).
    3 points
  3. Daca acel switch a fost inlocuit si a fost legat gresit este normal sa indice gresit in VCSD. Electric vorbind acel "senzor" este un micro-switch cu doua pozitii (trei contacte) un contact comun (COM), un contact normai inchis (NI) si un contact normal deschis (NO). Cand capota este deschisa acel switch trebuie sa fie (NI), cand este inchisa contactul este (NO). Deasupra radiatorului de racire in partea stanga privind motorul cu capota deschisa veti gasi o mufa conector (gen stecher-priza) care face legatura intre switch< cu >calculatorul masinii. Deconectati acel conector si lasatil in aer (deconectat) si verificati daca mai arata capota deschisa in bord. Daca nu mai arata "capota deschisa" veti trage concluzia ca circuitul corect al switch-ului este (NO) cu capota inchisa si (NI) cu capota deschisa caz in care apare si in bord "capota deschisa".
    1 point
  4. Pentru cele enumerate mai sus am deja un candidat
    1 point
  5. Azi esti tanar, maine dai jos stickerele de pe masina ca sa fie mai clean. Azi esti tanar, maine ridici masina mai sus. Stii tu...
    1 point
  6. Ce misto e O4 asta...ah, pardon, Kodi. Sa va bucurați de ea si sa o umpleti 😃.
    1 point
  7. Eu folosesc permanent Vag Dpf și îi dau perfectă dreptate lui @nicusan. Dacă sare temperatura de 350 de grade pornește regenerarea pasivă. Mai ales în rampă pe distanțe lungi (gen serpentine, la munte etc.) pot să am și 40-50 km/h că tot pornește regenerarea pasivă dacă a atins peste 350 de grade.👍
    1 point
  8. Salut , am si eu un A3 2012, 2.0 tfsi . Masina la 500 km pierde cam 2 litri de ulei( mers agresiv) , adica mi se aprinde becul pe rosu. Daca merg normal 1000-1500. Masina da putin fum negru in ture peste 5000. Masina trage , pe tester nu are nici o eroare . am incercat ulei 5w30, 5w40 . Liqui moly. imi puteti spune un ulei? Poate nu folosesc ceea ce trebuie. Masina are 200.000 . Nu pot intelege de ce pierde asa mult , stiu ca in gerenal pierd din fabrica dar nici atat de mult. si legat de fum , am incercat mai multe , filtru etc..
    1 point
  9. 1 point
  10. Dupa cum ziceam, ca sa fac rodajul, am inceput sa folosesc masina ca si daily driver. Trebuie sa recunosc ca imi place foarte mult Daca inainte, ma lua cu durerea de cap cand trebuia sa pornesc TDI-ul cu Firaduri, acum cold-startul e o placere. Plus plimbarile si sunetul motorului, chiar daca il aud doar pana la 3k rpm. Chiar azi ma uitam peste topic, si citeam toate etapele prin care a trecut.. cum a ajuns de la stickere peste tot ca sa acopere defectele, trunk setup din parchet si jante replici, la un aspect clean si simplu. Probabil si o maturizare a gusturilor.. varsta asta..
    1 point
  11. CC2 update: au trecut cam... 4000km de cand le-am pus. Nimic special de raportat. Pe viraje pareau mai slabe decat PS4 insa era de la bielete. Ultima excursie pe Dealul Negru a confirmat asta. Ca si PS4 la plecare de pe loc pe asflat slab (a se citi de kko... gen - Eugen - Iuliu Maniu) cei 430Nm sunt putin overkill. Luni a plouat si a fost suficient de racoare (ca si azi dimineata) incat sa pot zice ca sunt multumit de cum se comporta pe ud si rece. La feanele violente cam... protesteaza, dar nimic special. Cred ca am facut o alegere corecta. Vedem prin mai ;)) Brb... Foameeee!!!
    1 point
  12. Despre ce contat este vorba? Poţi fi mai exact? Să îi spun mecanicului să încerce şi la maşina mea... Acum a umblat la butonul care acţionează geamul din spate, dreapa, că nu-l mai ridica, şi acum iar fac pe nebunele... Sau poate din cauza caniculei...
    1 point
  13. Fa o scanare, diagnoza, sa vedem ce erori ai. Ori ai o problema la partea electrica a contactului, ori un switch de manere, usa...care face probleme. Daca nu ai erori, verifica in blocurile de masura, in mers, ce se intampla pe usi...modulele 42 si respectiv 52
    1 point
  14. Salutare, recent am schimbat volanul la eos-ul soției și arata foarte bine. 1400RON volanul 400RON calculatorul de coloana 150RON manopera
    1 point
  15. Diferenta chederelor EOS fata de cele Golf, passat, polo etc..au o mica diferenta si un alt gen de aliaj din cate mi-au explicat colegii mei de munca de la Vw. In cateva minute voi posta procesul de intretinere si ungere pt toti cei interesati. Bineanteles ca aceasta intretinere se poate aplica la toate masinile cu chedere(cauciucuri)...pt a evita mici probleme cum ar fi posibile filtratii de apa, craparea si ruperea lor! "I ❤ EOS"
    1 point
  16. Am rezolvat problema si foarte ieftin. Partea electrica a contactului este de vina,m-a costat 55 lei. Acum merge foarte bine,sigur este aceasi problema si la tine.
    0 points
  17. @Silviu91 in Germania nu poti scoate numere decat in cursul saptamanii, indiferent daca esti firma sau persoana fizica.
    0 points
  18. Incepem: Un lucru f important pt Eos-ul nostru este intretinerea gumelor de inchidere (chedere) al CSC-ului (tavanul solar decapotabil) ce ne va permite elimina: -posibile filtratii de apa -zgomote enervante cand mergem cu masina capotata (soricei) -craparea si dezintegrarea gumelor In cativa pasi simpli si in mai putin de o ora vom avea gumele masinii noastre in perfecta stare in asa fel prelungindu-i durabilitatea! SIMTOMELE CHEDERLOR NEANTRETINUTE: se pot observa petele albe.. Inainte de toate gumele vor trebui curatate de posibile mizerii acumulate, pt p hidratare mult mai eficienta. Curatatrea se va efectua cu un material fara puf, putin umed. In magazine specializate exista mai multe tipuri de produse, eu am probat prima oara produsul VW: Acest produs ne va ajunge pt 2-3 aplicatii minim. INCEPEM: -trebuie sa retragem trapa apasand pe butonul corespunzator pana cand aceasta este retrasa si se opreste, apoi apasati tasta de decapotare pana cand trapa este retrasa complet fara sa ajungeti la procesul de decapotare. Trapa trebuie situata asupra tavanului solar. Produsul se aplica asupra gumelor cu ajutorul aplicatorului, apoi uniformizandu-l cu degetul. Urmatorul pas este ungerea(lubrificarea) gumelor sau asa zisele "gingii" care sustin geamurile si blocarea usilor Gumele vor ramane cu un aspect lucios. Aveti grija cu produsul, cateva picaturi sunt suficiente! Fiti generosi! In continuare vom apasa din nou butonul de decapotare pt a continua deschiderea "tavanului solar", in acest moment "luneta" din spate se va deschide situandu-se deasupra tavanului solar si portbagajul se va deschide. In acel moment luam degetul de pe buton fara a ajunge la decapotarea completa, mentinandu-se in aer partea tavanului Aici vom unge numai gumele de sus nu si cele de jos unde geamurile coboara. Urmatorul pas este decapotarea completa, continuand cu lubricarea uniunilor intre bratul care sustine tavanul Dupa acest proces capotam masina complet si coboram geamurile din fata ca sa putem unge gumele geamurilor din spate Acum este momentul de lubricare a zonei care se afla deasupra ocupantilor din spate Dupa acest proces vom inchide ai deschide trapa de 2-3 ori pt a diatribui bine gelul! SPOR LA TREABA! Sper sa va fie de folos si daca exista vreo nelamurire incantata va voi ajuta! ps: Cu siguranta am avut greseli de ortografie si anumite cuvinte le-am "reinventat"...sunt plecata de mult timp din tara si credeti-ma ca mi-am uitat putin limba. Imi cer scuze :) ;) "I ❤ EOS" Am uitat sa adaug codul de referinta al produsului: G 052 172 A1, pretul poate varia in functie de concesionariu: pe mine m-a costat 47
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!