Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.11.2023 în toate secţiunile

  1. Dupa cum ziceam, ca sa fac rodajul, am inceput sa folosesc masina ca si daily driver. Trebuie sa recunosc ca imi place foarte mult Daca inainte, ma lua cu durerea de cap cand trebuia sa pornesc TDI-ul cu Firaduri, acum cold-startul e o placere. Plus plimbarile si sunetul motorului, chiar daca il aud doar pana la 3k rpm. Chiar azi ma uitam peste topic, si citeam toate etapele prin care a trecut.. cum a ajuns de la stickere peste tot ca sa acopere defectele, trunk setup din parchet si jante replici, la un aspect clean si simplu. Probabil si o maturizare a gusturilor.. varsta asta..
    6 points
  2. Salutare. A venit momentul sa inchidem capitolul cu Skoda Rapid si sa trecem la un nou capitol, de alta clasa si gabarit .. sub al sau nume de Kodiaq. Am avut ocazia sa merg cu unul intr-o configuratie foarte similara si mi-a placut foarte mult. Asadar acesta este noul nostru vehicul de familie. Kodiaq 2.0 TSI, 190cp, "4x4" , DSG Echiparea este Style peste care au mai fost alese niste optiuni precum Plafon panoramic Pachet Business & View Pachet Confort & Function Volan Incalzit. Capitonaj plafon Suedia. Interior Eco package. Culoare mi-a placut in deosebi , Graphite Gray. Rotile au ramas pe 18 si ma bucur de acest lucru pentru ca nu am DCC.
    4 points
  3. 2 points
  4. 1 point
  5. Dacă urmezi un drum drept, la viteză legală, greu atingi peste 350°C temperatura de la care pornește regenerarea pasivă. Alta este situația la viteze ilegale ori în rampă pe distanțe lungi.
    1 point
  6. A fost doar 100 lei. (Oglinda, antena si ceasurile de Passat la pachet au fost impreuna 200 lei). Cum era sa ratez o astfel de ocazie ?
    1 point
  7. Norocosii cu full FIS, ieftin si bun. 🤑 dallas ca vine iarna =))
    1 point
  8. Era posibil si sa nu apara, de exemplu la O3 1.5 150CP R19 e tabu, nu ca m-as fi aruncat la asa ceva. Mai degraba eram multumit daca mai aparea un update la soft dupa 9692. Dupa belele cu softul de la O4 produse de o externalizare din ce am auzit, era clar ca nici nu mai are cine lucra la softul de pe O3,
    1 point
  9. PDF-ul. TMBAH7NP7J7507398.pdf WVWZZZAUZKP506410.pdf WAUZZZ8K5FA076384.pdf WVWZZZ3CZBE759426.pdf WVWZZZAUZJP612568.pdf TMBJC4NU7N5050578.pdf
    1 point
  10. ODO 99 800 km Intre timp singura problema a fost ca broasca pasager fata a cedat si ea si intrucat ultima revizie a repereului costa cel putin 1000 ron, iar la reprezentanta incluzand montajul a fost sub 1400, am mers pe a doua varianta, pentru garantia de 2 ani (doar OEM se potriveste, tot ce e AM vine cu mufa cu 7 pini, spre deosebire de 8 pini la OEM) La 95560 km am facut revizia (ulei + filtre), ocazie cu care am observat ca planetara din stanga e usor umezita la capatul dinspre cutia de viteze, probabil simeringul sau ce etansare o fi acolo are un inceput de sfarsit. Oricum am in plan si inlocuire ulei CV, insa nu am mai apucat sa o fac. Dupa revizie a urmat un concediu la greci, 3300 km cu o medie de 8.1% Zilele trecute am montat rotile de iarna si inlocuit lichidul de frana La reprezentanta am cerut si inlocuire antigel si mi s'a comunicat ca oficial nu e nevoie, iar distributia nu are termen de inlocuire nici ea. A ramas in primavara sa schimb macar cureaua de accesorii si rolele adiacente. Si, cred, bunicul Atecai, din Bulgaria
    1 point
  11. Îmi imaginez pe cineva care aștepta după tine povestind la prietenii lui... "Ɓă, băeți... am văzut azi pe unu... cu două fise a spălat doar o oglindă și apoi a plecat..."
    1 point
  12. Inca o luna plina. 93000km. 8% consum mediu. Bielete antiruliu fata si flanse amortizor fata schimbate. Doua iesiri pe Negoiu Prima de la Piscul Negru - Lespezi - Coltul Caltunului - Caldarea Berbecilor - Strunga Doamnelor - Negoiu - Lacul Caltun - Piscu Negru. Stana parasita pe drumul spre Lespezi In fundal se vede Varful Lespezi Lacul Caltun Creasta Fagarasului Caldarea Berbecilor Varful Lespezi pe pe Coltul Caltunului In dreapta sus se vede Negoiu (de pe Lespezi) Undeva la baza Stungii Doamnelor Lacul Caltun de pe Cornul Caltunului A doua si mai misto, vreme superba datorita unui anticiclon ce de a dus presiunea la 770mmHg pe Romania: Porulbacul de sus - Cariera de Marmura (acolo am lasat rosia) - Cabana Negoiu - Serbota - Custura Saratii - Saua Cleopatrei - Negoiu - inapoi in sa - Patra Pranzului si inapoi la masina pe la Cabana Negoiu. Custrura Saratii si Negoiu Tot Custura Saratii, de pe Serbota Undeva prin Saua Cleopatrei, ma uitam in zare In centru Custura Saratii, dreapta sus Serbota (2331m) in stanga Saua Cleopatrei (2410m) Detaliu prin Fagaras Scuzati-mi sortul. Apus in Fagaras Apus in Fagaras- Detaliu Apoi am dus copilu pe dealuri pe la Simon (Bran). Pe undeva pe la Amfilteatrul Transilvaniei Stana pe la Manastirea Bran Grataaaaarrr! Piatra Craiului Bucegii Bucegii - zi insorita Ieri ne-am strans vreo 3 masini si am incercat via-ferrata. Cu echipament de la baietii de la White Wolfs de la Baia de Fier (langa Pestera Muierilor) Micul dejun la Dedulesti Kuky Marea Craoatura Podul Indian Creata Pesterii Kuky in varf Tor Kuky Fetele in varf Lilieci in pestera Hamacele si podul indian Ma mai duc.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!