Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.11.2023 în toate secţiunile

  1. Gata, am dus si Skoda acasa. Rodaj mode 1000 de km. Momentan am 100.. Mi-a fost dor sa ma plimb cu ea, sincer sa fiu. M-am si obisnuit cu sistemul audio standard din Kia iar acum, cel din Skoda mi se pare wow Motorul merge bine, rotund, porneste bine, fara fum, pana acum, all good!
    11 points
  2. Al 2 lea set de faruri xenon oem e gata. Am facut conersia de la Gen 1 la Gen 2. Am folosit cablajul de Sharan dar am fost nevoit sa schimb multi pini Am folosit ca si referinta faruriile de pe masina. Am izolat cam toate cabluriile deteriorate. A fost mai dificil in cazul celor care nu s-au putut scoate. Cam asa arata cablajul terminat. Am folosit termocontractil colorat. Rezultatul final :
    4 points
  3. Ieri am facut proba de test pe masina. In primavara o sa le si codez si atunci o sa desfac si setul de pe masina pentru a le curata si vopsi interior. Pentru desfacere am folosit o scula home made. Lucrul afara sper ca s-a incheiat. Asta nu inseamna ca se opreste mesteritul. Pe lista am asa : 1. Faruri custom - dubla semnalizare si lupe Sharan ( macar reciclam ce avem ). 2. In 2 seturi xenon oem de desfacut si curatat ( astea nu sunt ale mele 😁).
    3 points
  4. @mad_kat, multumesc! Am fost fortat sa renunt la deschiderea originala a capotei (la prima treapta doar). Asa ca am pus niste hood latches aftermarket.. a fost cea mai discreta optiune ce am gasit-o. Nu sunt fan dar alternativa era sa mut motorul mai in spate cee cea implica foarte multe. M-am obisnuit cu ele, desi la inceput aveam dubii in privinta lor. Am primit in schimb multe feedback-uri pozitive legat de cum arata cu ele..
    2 points
  5. Si a venit !!!!! Mai bine zis m-am dus eu dupa ea, ca singura nu avea cum sa vina de la Valcea. Si da, tot de la Nurvil a fost achizitionata deoarece acolo am primit cel mai bun pret. Dupa cum scrie si in titlu masina este un Passat Alltrack 2.0 TSI DSG7 GPF 4Motion, cu ceva dotari optionale fata de standard, ajungand la un pret de 59.149 Euro . Si tot de la Aaron am primit oferta, pretul a fost mai mic decat cel oferit de PBV1. Nu o sa insir dotarile standard, astea se pot vedea in orice configurator. O sa prezint dotarile optionale prezente pe masina: Aer conditionat automat Air Care : Climatronic, cu reglare pe 3 zone, inclusiv filtru alergen si elemente de comanda spate pentru "Climatronic" si 2 interfete USB-C in fata si 1 priza incarcare USB-C in consola centrala spate, capacitate de incarcare de pana la 45 W Alarma antifurt: -imobilizator electronic, senzor supraveghere interioara, back-up horn, protectie antitractare Camera spate "Rear View"- camera video spate cu redare imagini pe ecranul radioului Covoras portbagaj cauciuc (detasabil) Faruri LED Matrix : -Dynamic Light Assist, reglare dinamica a distantei de iluminare ,iluminare dinamica la virare, lumini de drum cu LED, faruri LED ceata cu lumina de viraj inclusa, lampi spate LED cu luminare dinamica la virare Jante aliaj "Kalamata"8J X18,anvelope airstop 245/45 R18 Pachet Ambient Plus: iluminare ambientala habitaclu in 30 culori , iluminare suplimentara la nivelul, plansei de bord si consolei centrale fata, bandouri luminate inserate in capitonaj usi fata cu LED, avertizare luminoasa la deschiderea usilor cu LED Pachet iarna extins: scaune fata si locuri laterale spate incalzite, duze instalatie spalare parbriz incalzite automat Pachet"Easy Open" cu functie Safelock : senzor deblocare portbagaj, sistem Keyless Access cu buton pornire, actionare electrica pentru capacul portbagajului respectiv hayon Parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii Park Assist (Asistent parcare laterala), inclusiv Park Pilot (semnale acustice fata/spate) pentru Sistem proactiv de protectie PPZ Plafon in culoare negru titan (in locul culorii standard ) Privacy Glass: geamurile laterale spate si luneta cu 65% absorbtie a luminii Scaun sofer ergoComfort : cu reglaj electric pe 14 directii,functie memory, functie masaj si easy entry, oglinzi exterioare rabatabile electric cu functie memory, iluminare în dreptul portierelor fata si înclinare oglinda pasager la cuplare marsarier, suport lombar scaun pasager cu reglare electrica Sistem de navigatie Discover Pro : display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 23,3 cm si sensor de proximitate, digital Cockpit, redare harta 3D, interfata telefonie mobila Comfort cu functie de incarcare, - receptor digital radio DAB+, app-connect wireless, streaming si internet, comanda prin gesture, comanda vocala (* comanda vocala este oferita doar in limbile engleza, germana si spaniola Sistem proactiv de protectie pasageri si Side Assist cu Rear Traffic Alert Volan multifunctional piele incalzit si comenzi pentru cutia de transmisie DSG Ce nu am montat pe masina: Trapa ( nu am simtit niciodata nevoia unei trape + intretinere anuala scumpa) , Webasto (nu mai sunt iernile de altadata plus ca in 3-4 nimute motorul este la 90 grade) , Sistem de sunet ( nu sunt mare meloman si sunt multumit de sunetul standard), Carlig (nu am avut nevoia sa tractez), piele (scumpa si oricum interiorul este o combinatie de tesatura, piele si alcantara), si Area view ( am pus doar camera pe spate). Cireasa de pe tort este ca masina a venit cu : Suspensie cu reglare adaptiva DCC inclusiv selectarea modului de conducere. Suspensia cu reglare adaptiva reactioneaza automat in functie de conditiile de condus, tinand cont de actionarea franelor, acceleratiei si directiei. In plus, soferul poate alege una dintre cele trei configuratii prestabilite: confort, normal sau sport. garda la sol coborata cu cca.10 mm Am activat : - beep la inchidere si deschidere - heart beat buton pornire - incuiere din telecomanda cu motor pornit - geamuri sa functioneze si dupa luare contact si deschidere usa - stingere lenta iluminat interior. Urmeaza retrofit lumini picioare spate, lampile de picioare spate comandate au venit mai repede decat masina si semnalizari dinamica in oglinzi. Trebuie sa-i cumpar covorase de cauciuc si anvelope de iarna cu jante. Am gasit ceva la vanzare , as lua tot jantele KALAMATA pe 18. Nu as mai pune table si capace de plastic si nu stiu daca intra jante pe 16 ca pe 17 cam greu de gasit de tabla. Sau sa iau de aliaj pe 17 de iarna ? In toata masina sunt leduri numai lampa de iluminat portbagajul este bec halogen. Cum or fi putut sa faca asta ?
    1 point
  6. Arata foarte bine si banuiesc ca e o placere la condus. Motorul ala e excelent. Bravo !
    1 point
  7. 28 de jante, 8 seturi de xenoane oem. Am impresia ca esti dilăr 🤣 sau hoarder? Da' noua nu ne-ai da unu'. PS: toata vara nu am avut timp de o intrunire. Rusinica.
    1 point
  8. Au evoluat mult si anvelopele allseason. Daca nu esti obsedata cu pedalele, acceleratie/frana si mergi cu atentie ( ceea ce ar trebui sa faca orice sofer oricum ) nu vad ce probleme sa fie. Si Michelin CC2 sunt cam cele mai bune anvelope allseason in momentul de fata.
    1 point
  9. Mergem la spalat mai des, am avut dedicate si nu mai vreau, e un stress cu schimbatul lor, in Cluj m-a costat aproape 300 de lei deci pe sezon dau spre 600 de lei plus timpul pierdut, o sa scad viteza de deplasare ca sa corespunda conditiilor de drum.
    1 point
  10. 500 si un pic de ron transport inclus de la chineji suporta rear camera - si am citit ceva si de front.
    1 point
  11. SSP-555 pentru 1.5tsi-evo1: https://cardiagn.com/ssp-555-the-1-5l-96-110-kw-tsi-ea211-evo-engines/ SSP-733 pentru 1.5tsi-evo2: https://cardiagn.com/ssp-733-the-1-5-l-110-kw-tsi-engine-ea211-evo2/ sunt foarte multe info acolo, cine are habar o sa inteleaga multe SSP-555 pentru 1.5tsi-evo1: https://cardiagn.com/ssp-555-the-1-5l-96-110-kw-tsi-ea211-evo-engines/ SSP-733 pentru 1.5tsi-evo2: https://cardiagn.com/ssp-733-the-1-5-l-110-kw-tsi-engine-ea211-evo2/ sunt foarte multe info acolo, cine are habar o sa inteleaga multe SSP-555 pentru 1.5tsi-evo1: https://cardiagn.com/ssp-555-the-1-5l-96-110-kw-tsi-ea211-evo-engines/ SSP-733 pentru 1.5tsi-evo2: https://cardiagn.com/ssp-733-the-1-5-l-110-kw-tsi-engine-ea211-evo2/ sunt foarte multe info acolo, cine are habar o sa inteleaga multe
    1 point
  12. Frumos!! Hai si cu retrofitul la oglinda! Va prinde bine la interiorul tau! 😁
    1 point
  13. Revin cu rezolvarea. Am schimbat injectorul 4 (second-hand) impreuna cu garniturile la toate injectoarele,apoi le-am reglat cu dinamometrica si astăzi am făcut un drum Constanta-Timisoara fără nici o problema. Mulțumesc pentru recomandări!
    1 point
  14. Cât de mult a evoluat chestia asta cu AI-ul. Pentru cine cunoaște lupo-ul lui David, 1.9TDi de peste 400 cai, o sa înțeleagă aluzia cu GTR-ul 😂
    1 point
  15. Colegul Al Bundy a rezolvat rapid si eficient problema. ii dau 5* Recomand si altora care vor sa rezolve definitiv beleaua. Dupa modificarea facuta azi, la fiecare repornire a motorului veti avea setarea efectuata in meniu si memorata, fie ON, fie OFF.
    1 point
  16. Sunt de buget din cauza claselor, NU sunt clasa A si B ca sa fie premium....si NU sunt mult peste Dunlop, din toate testele reies ca sunt pe acelasi nivel, deci cade si aia cu "mult peste"! Am omis sa va spun ca am mai schimbat si un cap de planetara stanga fata si butoanele de la usa soferului, erau coapte si se impunea.
    1 point
  17. Am pus 8.5 cu ET35 (s-a verificat compatbilitatea de, ies cam cu 1 cm in afara versus stock, am trecut la all season Michelin Crossclimate 2, jantele si anvelopele stock le-am vandut cu 5.000 de lei unui detinator de Cupra care avea exact aceleasi jante si anvelope de vara...nu am inteles de ce a mai vrut un rand dar nu e treaba mea. Prima problema aparuta la masina e ca nu mai functioneaza ridicarea sau coborarea partii din fata a scaunului, apas pe buton, se aude un chitait dar nu face nimic.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!