Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.11.2023 în toate secţiunile

  1. "revizie" si curatenie dupa o vara de umblat. de data asta am mers pe varianta "normala" de schimb ulei, mai ales ca am facut si eu rost de o plosca de golit lichidele masinii, ocazie cu care constat ca pompa isi face treaba - prin busonul de la baia de ulei iese aceeasi cantitate pe care am extras-o "mecanic" in alte dati. si o incercare de "modernizare" - o navigatie android, pe care o urmaream de mult (pt ca are bunoane fizice) prinsa la reducere de la fratii chinezi. de aratat arata bine, si se misca decent - enorma evolutie fata de experimentul esuat din 2017 ... merge waze, inclusiv aplicatii cu harti offline, bt, chiar si car play wireless. Vedem, nu pun inca la vanzare RCN-ul totusi. pana in primavara nu ii mai fac nimic, doar vom adauga km
    5 points
  2. Sa facem un efort sa scriem corect. Tu intelegi ce ai scris?
    1 point
  3. Un detaliu pe care nu stiu cate masini din prezent il au: dezaburirea/dezghetarea geamurilor laterale fata/spate. Gurile de ventilatie de pe usile frontale sunt indreptate pe geamuri, fiecare parte stanga/dreapta avand buton individual de a porni/opri ventilatia + guri de ventilatie in stalpii laterali superiori (pentru geamurile laterale din spate)+partea inferioara, de asemenea cu buton pentru a porni/opri ventilatia. Butonul este iluminat LED alb in momentul in care il apesi pentru a porni ventilatia si portocaliu cand este OFF. Porschele Cayenne pe care l-am avut avea doar grile de ventilatie in stalpi pentru zona din spate (pozitia inferioara) insa nu avea dezaburire/dezghetare pe geamurile laterale si butoane de pornit/oprit, ventilatia era pornita permanent... VW > Porsche 😄
    1 point
  4. am reusit sa montez piesele, las mai jos etapele: demontare ansamblu carcasa filtru aer si traseu pana in turbo demontare turbo muffler delete comparativ turbo muffler delete instalare turbo muffler delete + turbo inlet + racingline r600 intake Rezultat final: P.S. :furtunul de antigel nu l-am montat(e doar de ordin estetic) - exista niste cleme pe care riscam sa le rup si am decis mai bine nu Concluzii: Raspunsul acceleratiei mult imbunatatit, sunetul fenomenal, fonic interior nu deranjeaza cu nimic - daca mergi pe confort si normal este aceeasi masina , doar pe sport se aude turbo mai puternic, nu stiu daca exista castiguri reale in ceea ce priveste putere si cuplu desi in toate video-urile pe dyno exista o plaja superioara pe tot graficul. La softul stock sigur nu are relevanta dar la stage 1 mai mult ca sigur va ajuta.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!