Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.11.2023 în toate secţiunile
-
2 points
-
am reusit sa montez piesele, las mai jos etapele: demontare ansamblu carcasa filtru aer si traseu pana in turbo demontare turbo muffler delete comparativ turbo muffler delete instalare turbo muffler delete + turbo inlet + racingline r600 intake Rezultat final: P.S. :furtunul de antigel nu l-am montat(e doar de ordin estetic) - exista niste cleme pe care riscam sa le rup si am decis mai bine nu Concluzii: Raspunsul acceleratiei mult imbunatatit, sunetul fenomenal, fonic interior nu deranjeaza cu nimic - daca mergi pe confort si normal este aceeasi masina , doar pe sport se aude turbo mai puternic, nu stiu daca exista castiguri reale in ceea ce priveste putere si cuplu desi in toate video-urile pe dyno exista o plaja superioara pe tot graficul. La softul stock sigur nu are relevanta dar la stage 1 mai mult ca sigur va ajuta.2 points
-
Si a venit !!!!! Mai bine zis m-am dus eu dupa ea, ca singura nu avea cum sa vina de la Valcea. Si da, tot de la Nurvil a fost achizitionata deoarece acolo am primit cel mai bun pret. Dupa cum scrie si in titlu masina este un Passat Alltrack 2.0 TSI DSG7 GPF 4Motion, cu ceva dotari optionale fata de standard, ajungand la un pret de 59.149 Euro . Si tot de la Aaron am primit oferta, pretul a fost mai mic decat cel oferit de PBV1. Nu o sa insir dotarile standard, astea se pot vedea in orice configurator. O sa prezint dotarile optionale prezente pe masina: Aer conditionat automat Air Care : Climatronic, cu reglare pe 3 zone, inclusiv filtru alergen si elemente de comanda spate pentru "Climatronic" si 2 interfete USB-C in fata si 1 priza incarcare USB-C in consola centrala spate, capacitate de incarcare de pana la 45 W Alarma antifurt: -imobilizator electronic, senzor supraveghere interioara, back-up horn, protectie antitractare Camera spate "Rear View"- camera video spate cu redare imagini pe ecranul radioului Covoras portbagaj cauciuc (detasabil) Faruri LED Matrix : -Dynamic Light Assist, reglare dinamica a distantei de iluminare ,iluminare dinamica la virare, lumini de drum cu LED, faruri LED ceata cu lumina de viraj inclusa, lampi spate LED cu luminare dinamica la virare Jante aliaj "Kalamata"8J X18,anvelope airstop 245/45 R18 Pachet Ambient Plus: iluminare ambientala habitaclu in 30 culori , iluminare suplimentara la nivelul, plansei de bord si consolei centrale fata, bandouri luminate inserate in capitonaj usi fata cu LED, avertizare luminoasa la deschiderea usilor cu LED Pachet iarna extins: scaune fata si locuri laterale spate incalzite, duze instalatie spalare parbriz incalzite automat Pachet"Easy Open" cu functie Safelock : senzor deblocare portbagaj, sistem Keyless Access cu buton pornire, actionare electrica pentru capacul portbagajului respectiv hayon Parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii Park Assist (Asistent parcare laterala), inclusiv Park Pilot (semnale acustice fata/spate) pentru Sistem proactiv de protectie PPZ Plafon in culoare negru titan (in locul culorii standard ) Privacy Glass: geamurile laterale spate si luneta cu 65% absorbtie a luminii Scaun sofer ergoComfort : cu reglaj electric pe 14 directii,functie memory, functie masaj si easy entry, oglinzi exterioare rabatabile electric cu functie memory, iluminare în dreptul portierelor fata si înclinare oglinda pasager la cuplare marsarier, suport lombar scaun pasager cu reglare electrica Sistem de navigatie Discover Pro : display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 23,3 cm si sensor de proximitate, digital Cockpit, redare harta 3D, interfata telefonie mobila Comfort cu functie de incarcare, - receptor digital radio DAB+, app-connect wireless, streaming si internet, comanda prin gesture, comanda vocala (* comanda vocala este oferita doar in limbile engleza, germana si spaniola Sistem proactiv de protectie pasageri si Side Assist cu Rear Traffic Alert Volan multifunctional piele incalzit si comenzi pentru cutia de transmisie DSG Ce nu am montat pe masina: Trapa ( nu am simtit niciodata nevoia unei trape + intretinere anuala scumpa) , Webasto (nu mai sunt iernile de altadata plus ca in 3-4 nimute motorul este la 90 grade) , Sistem de sunet ( nu sunt mare meloman si sunt multumit de sunetul standard), Carlig (nu am avut nevoia sa tractez), piele (scumpa si oricum interiorul este o combinatie de tesatura, piele si alcantara), si Area view ( am pus doar camera pe spate). Cireasa de pe tort este ca masina a venit cu : Suspensie cu reglare adaptiva DCC inclusiv selectarea modului de conducere. Suspensia cu reglare adaptiva reactioneaza automat in functie de conditiile de condus, tinand cont de actionarea franelor, acceleratiei si directiei. In plus, soferul poate alege una dintre cele trei configuratii prestabilite: confort, normal sau sport. garda la sol coborata cu cca.10 mm Am activat : - beep la inchidere si deschidere - heart beat buton pornire - incuiere din telecomanda cu motor pornit - geamuri sa functioneze si dupa luare contact si deschidere usa - stingere lenta iluminat interior. Urmeaza retrofit lumini picioare spate, lampile de picioare spate comandate au venit mai repede decat masina si semnalizari dinamica in oglinzi. Trebuie sa-i cumpar covorase de cauciuc si anvelope de iarna cu jante. Am gasit ceva la vanzare , as lua tot jantele KALAMATA pe 18. Nu as mai pune table si capace de plastic si nu stiu daca intra jante pe 16 ca pe 17 cam greu de gasit de tabla. Sau sa iau de aliaj pe 17 de iarna ? In toata masina sunt leduri numai lampa de iluminat portbagajul este bec halogen. Cum or fi putut sa faca asta ?1 point
-
Chiar asa, oare unde ? 2 cleme, 2 suruburi si o mufa, atat. Dupa ce dai sticla jos.1 point
-
Hai să vedem...În primul și în primul rând trebuie să desfaci conectorul conductei de AdBlue de pe injector.Sunt mai multe tipuri se mufe..a mea de ex.este neagră și se apasă 2 clipsuri din lateral pentru a se deconecta.Dacă ai conector alb atunci probabil cu o șurubelniță dreaptă ai o siguranță de plastic care trebuie ridicată pentru a putea scoate conectorul. Apoi cu grijă cu un cutter secționezi protecția de plastic (copex) și vei da de furtunul care alimentează injectorul AdBlue precum și de 2 fire. Va trebui să separi vechiul conector de furtul de alimentare...apasă ușor pe el să vezi unde este fisurat sau dacă problema era la îmbinarea cu conectorul.Presupunând că ai piesele de mai sus începi să mufezi furtul de alimentare în cupla rapida partea de 4mm (cea îngustă) iar furtul intermediar în partea mai lată a cuplei(6mm). Celălalt capăt al furtunului intermediar de 6mm în mufezi în cotul rapid iar extremitatea liberă a cotului vine în injector. Înainte să cosmetizezi tot fă o tură cu mașina și apoi reverifică să nu fie scurgeri sau erori în bord. Mărturisesc că metoda este ingenioasă și elegantă și mulțumesc celui care a avut ideea.Spor1 point
-
Atentia la detalii redata Inca o data printr-un spot foarte tare, "handmade in Germany"1 point
-
Asa cum am zis mai sus, incerc sa refac faruriile OEM cu xenon. Dupa vopsirea ornamentului am trecut la partea de cablaj. Asa arat cablajul : 1. Far Sharan. Impecabil. 2. Far Golf 4. Protectia complet coapta. O sa fac niste masuratori si o sa vad ce folosesc. Tind sa mut soclurile de semnalizare si pozitie de pe cablajul de Golf 4 pe cel de Sharan si sa il folosesc pe acela.1 point
-
Tin minte ca am gasit in manual ca o pierdere de freon de 10% pe an e considerata acceptabila. Din cauza pandemiei n-am mai ajuns la frigotehnist la 2 ani cum imi propusesem si am ajuns dupa 4 ani. Aveam lipsa 200g ceea ce este aproape de cei 10% pe an. In situatii ca cea descrisa de tine ai putea sa folosesti recircularea, lucru pe care eu il fac frecvent in bucuresti cand sunt 40 de grade.1 point
-
La cbab NU porneste nici o pompa la punerea contactului ,deci e musai amorsare cu vcds1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00