Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.10.2023 în toate secţiunile

  1. Ne bucurăm puțin de soarele acesta de duminică cu colegul de breaslă, 1.8T Passat America
    4 points
  2. Îmi imaginez pe cineva care aștepta după tine povestind la prietenii lui... "Ɓă, băeți... am văzut azi pe unu... cu două fise a spălat doar o oglindă și apoi a plecat..."
    4 points
  3. 2 points
  4. DPF-ul la un moment/nr de km se va infunda indiferent cat de atenti/scrupulusi am fi noi,asa ca drumuri bune
    2 points
  5. Salutare. Dpmdv, filtrul tau e foarte in regula. Km multi intre regenerari, regenerari rapide, soot calculated declanseaza regenerarea. Cred ca generalizam valorile pe topicul asta. Acelasi cod de motor il are cineva din familie, pe acelasi tip de masina, km mai putini (la jumatate, oil ash tot la jumatate) dupa regenerare are presiunea 10 hPa. Ai vreun simptom anume de iti faci griji ?
    2 points
  6. Salutare tuturor, De 9 luni sunt posesorul unei Skoda Karoq 2.0 tdi 4x4 . Masina este din 2018 si acum are 147k km. Pana acum sunt foarte multumit de ea, merge foarte bine. Masina avea 150cp si dupa un stage 1 are aproape 190. E foarte "fasneata" 🙂 A facut revizia la cutie la 120k km in Germania, o sa ii schimb distributia probabil anul viitor. Am schimbat bateria care era originala si m-a lasat deodata (foarte enervant). In rest sunt foarte multumit de alegere. Plusuri: + se manevreaza foarte bine, fiind foarte micuta (din punctul meu de vedere:-)) + spatioasa in interior si portbagaj + calitatea interiorului (tapiterie rezistenta si calitativa, plastice acceptabile, mai ales in partea de sus) + sistemul audio Canton + sistemul de infotainment + sistemele de siguranta (front assist, blind spot, asistenta la iesire din parcare) + consumul in afara orasului (in jur de 6 l la suta de km, la mers normal) + farurile adaptive cu LED sunt foarte bune + spalator pentru camera din spate + hayon electric (chiar daca la inceput credeam ca e doar o gaselnita...acum dupa ce am avut nevoie de cateva ori....e foarte fain) + oglinzile rabatabile sunt foarte folositoare + ambient light-ul e fain (dar doar in fata) + sistemul de rabatare al scaunelor spate (3 scaune separate) + incalzire a volanului + culoarea exterioara Minusuri: - insonorizarea interiorului ar putea fi mai buna -zgomote ale suspensiei destul de puternice (jantele sunt de 19 inch si banuiesc ca si asta contribuie) - zgomote enervante ale hayon-ului -conexiunea cu Apple CarPlay de multe ori da erori si nu mai vede telefonul - nu are incalzire pe scaunele din spate - nu are ambient light in spate - regenerari dese (mai ales cand circul doar in oras....dar cred ca e de asteptat asta ) Mai jos gasiti doar cateva poze Numai bine, Daniel
    1 point
  7. Salutare, Răzvan! Da, am înțeles perfect din prima ta postare. Decizia de a oferi ajutor este în întregime a mea, și nu are nicio implicare din partea echipei administrative. De asemenea, alegerea de a ajuta doar utilizatorii mai vechi este, de asemenea, o alegere personală. Motivul pentru care nu ajut membri noi este pentru a evita orice fel de schemă sau exploatare a bunăvoinței mele, pentru că, așa cum bine știi, noi românii suntem cunoscuți pentru abilitatea noastra de a face bani pe seama altora și de a ne atribui meritele altora. Este important de subliniat că nu am nimic împotriva noilor membri, să nu fie nicio înțelegere greșită în acest sens doar ca aleg sa nu o fac pentru un timp in momentul in care observ ca sunt activi si contul nu este creat ilicit din punctul meu de vedere doar pentru a obtine anumitea avantaje cu sigurant vor beneficia de acelas tratament din partea mea ca toi ceilalti membri dar inca odata asta este strict decizia mea si nu a echipei administrative .Daca tu consideri ca acest aspect iti incalca principiile, te rog nu mai posta la solicitarile colegilor, indiferent ca sunt membri vechi sau noi inscrisi. Principiile mele sunt aplicate in alta parte nu online sau pe acest forum iar daca postez pe forum atata vreme cat o fac intr-un mod politicos fara a incalca regulile forumului sau a jigni utilizatori forumului nu ar trebuie sa fie probleme care sa incurce itele moderatorilor .Repet este strict alegerea mea pe cine ajut cand si cum multumesc de intelegere
    1 point
  8. Indragesc masina asta de ani de zile, mi se intind ochii dupa ea cand o vad pe strada si nu cred ca am citit o descriere care sa i se potriveasca mai tare decat ce ai scris tu in niciun review auto. M-am uitat cu mult drag la prezentarea lui Vlad Micusenescu a Phaeton-ului si parca dupa ce il asculti pe Vlad privesti altfel masina atunci cand o vezi in trafic. @corad0felicitari pt alegerea facuta, masina este superba din toate punctele de vedere! Daca imi permiti o opinie titlul topic-ului nu ii face cinste, este un model exclusivist si overengineered care merita un titlu care sa o reprezinte.
    1 point
  9. Salut!Toata distractia m-a costat 8500 lei cu tva inclus.Asta a fost pretul pentru reparatia cutiei.Rulmentii de la roti,pivoti,bielete antiruliu si cele 4 ariculatii ale planetarelor au cerut alti bani.Nu mai stiu exact cat,ca le-am facut pe rand.
    1 point
  10. Un scurt video cu stare actuală
    1 point
  11. Mereu am privit Phaeton-ul ca pe un Concorde. Din pacate masina asta a aparut inaintea vremurilor potrivite. In anii in care a intrat pe piata Phaeton-ul, Mercedes, BMW si Audi inca faceau masini. Si a fost cumva normal ca nu a prins la public.....pentru ca sigla de pe capota. Insa e de apreciat cumva faptul ca in prezent lumea incepe sa redescopere Phaeton-ul, chiar daca acesta nu se mai produce. Poate pentru ca multi tanjesc dupa masinile calitative din deceniile trecute ? Poate pentru ca nici tripleta de lux clar nu mai e ce a fost ? Si ceea ce este in prezent este cam scumpicel si cam plin de briz briz-uri fara sens ? Si atunci, la niste bani decenti, multi descopera fantasticul Phaeton. Iar ceea ce a facut Ferdinand Piech pentru grupul VAG, sa fim seriosi, ca va dainui pentru totdeauna. A scos Audi din buda, a scos VW din buda, a impus exigenta si calitatea ca litera de lege in fabricarea masinilor din grup. Pentru ca din vremurile alea, continua sa dainuie mirajul VW, ca si calitate si trainicie in ingineria germana. Insa din pacate vremurile alea au apus la toate capitolele...si la toti producatorii auto pana la urma.
    1 point
  12. L-am pus sus și pe "asta mic". Mai am să îi leg stopul (caut o mufa să îl fac mai oemish) și să îl polishez că momentan e luat cu 3000 la ud doar. Încă nu găsesc embleme.
    1 point
  13. Mai putin si se face anul de cand cu swapul, asa ca urmeaza sa dau un update. Stiti vorba aia, de ce ti-e frica nu scapi.. se aplica in cazul meu cand vine vorba de Superb. Avand in vedere ca motorul a rulat pe gaz de mult timp pe masina donatoare, desi s-a prezentat foarte ok la interior (motiv pentru care am luat decizia sa nu ii fac si rebuild complet adica segmenti, cuzineti, revizie chiulasa), recent am intampinat o problema, si anume.. apa la pistonul 1. Dat jos chiulasa, dusa la verificat, iar verdictul a fost ca nu se poate reface. Uzura mare la scaune. Cel mai probabil, gazul a scurtat semnificativ viata ei. No problem, alta chiulasa, si cu aceasta ocazie, refac si motorul complet inclusiv segmenti, cuzineti si absolut tot ce tine de un "proper engine rebuild". Imi pare rau ca nu am facut acest pas cand am facut swapul, dar la cum se prezenta motorul in momentul swapului, am hotarat ca nu e necesara aceasta interventie. Momentan sunt in progress cu aceasta etapa, vezi poze mai jos. Legat de alte update-uri, doar de bine. Nu am intampinat nici o problema specifica swap-ului. Singurul lucru ce il voi face in plus, cand pun motorul inapoi, va fi sa pun si celalalt suport poliuretanic. Nu e 100% necesar, dar play it safe. Dupa cum stiti, initial am pus doar pe partea stanga. In rest, am pus masina la treaba ca sa zic asa. Nu am mai tinut-o pe dreapta doar pentru evenimente, cum faceam cand era TDI. M-am plimbat aproape daily cu ea. Din cauza timpului limitat, nu am apucat sa fac si celelalte "task-uri" din lista pentru Superb, dar momentan, niciunul din ele nu e foarte urgent. Este timp. Sa vad motorul inapoi sus, primul pas. Apoi rodaj, apoi probabil un nou run pe dyno sa vedem unde vom fi dpdv al puterii.
    1 point
  14. Salut am atasat decodarea VIN audi_WAUZZZ4FX9N033617.pdf Decodare VIn atasata POLO_WVWZZZ6RZFY245334.pdf Decodare VIN atasata tiguan_WVGZZZ5NZKW817214.pdf Decodare VIN atasata tiguan_WVGZZZ5NZKW817214.pdf
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!