Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.10.2023 în toate secţiunile

  1. Ne bucurăm puțin de soarele acesta de duminică cu colegul de breaslă, 1.8T Passat America
    2 points
  2. Un scurt video cu stare actuală
    2 points
  3. Din ce am observat, pe orice VAG auto nou 2023 aceasta functie nu se mai poate dezactiva din meniu si memora automat setarea, precum la auto mai vechi din 2019-2021. Se pare ca ar fi nush ce norma europeana imbecila care la fiecare repornire iti reactiveaza automat aceasta functie lane assist extrem de periculoasa pentru siguranta circulatiei pe drumurile nationale din Romania. Pur si simplu te baga in sant la o curba sau o succesiune de curbe stranse la viteza mai mare, deoarece iti blocheaza manevrabilitatea volanului. Acest lucru este extrem de periculos si cand eviti gropi din carosabil, cratere, etc, deoarece iti blocheaza manevrabilitatea libera a volanului. Asadar, doresc sa stiu cine poate face o asemenea dezactivare (deoarece service-uri oficiale de dealer nu fac manevra) ca sa ramana memorata optiunea setata in meniul masinii si dupa repornire. In Bucuresti si la ce pret?
    1 point
  4. Cornering daca ai, numai pe proiectoare, la modelul tau. Daca nu ai, se poate activa functia, daca ai proiectoare. Daca ai senzor de lumina si ploaie in parbriz si pozitia de auto la buton, trebuie sa se aprinda farurile automat noaptea, daca totul este funcțional
    1 point
  5. Mereu am privit Phaeton-ul ca pe un Concorde. Din pacate masina asta a aparut inaintea vremurilor potrivite. In anii in care a intrat pe piata Phaeton-ul, Mercedes, BMW si Audi inca faceau masini. Si a fost cumva normal ca nu a prins la public.....pentru ca sigla de pe capota. Insa e de apreciat cumva faptul ca in prezent lumea incepe sa redescopere Phaeton-ul, chiar daca acesta nu se mai produce. Poate pentru ca multi tanjesc dupa masinile calitative din deceniile trecute ? Poate pentru ca nici tripleta de lux clar nu mai e ce a fost ? Si ceea ce este in prezent este cam scumpicel si cam plin de briz briz-uri fara sens ? Si atunci, la niste bani decenti, multi descopera fantasticul Phaeton. Iar ceea ce a facut Ferdinand Piech pentru grupul VAG, sa fim seriosi, ca va dainui pentru totdeauna. A scos Audi din buda, a scos VW din buda, a impus exigenta si calitatea ca litera de lege in fabricarea masinilor din grup. Pentru ca din vremurile alea, continua sa dainuie mirajul VW, ca si calitate si trainicie in ingineria germana. Insa din pacate vremurile alea au apus la toate capitolele...si la toti producatorii auto pana la urma.
    1 point
  6. Îmi imaginez pe cineva care aștepta după tine povestind la prietenii lui... "Ɓă, băeți... am văzut azi pe unu... cu două fise a spălat doar o oglindă și apoi a plecat..."
    1 point
  7. Reimprospatare nuca DSG ( crom exfoliat + piele uzata, problema comuna din cate vad ). Asa ca achizitionat : - butonul 5E0713147 : 1 buc - emblema 5E0713146A : 1 buc - una bucata piele perforata, montata cu un soi de prenadez si ceva rabdare . Rezultatul e asta :
    1 point
  8. Atașez și câteva fotografii pentru a completa informația cu privire la culoarea menționată anterior. Așa se vede Orange Phoenix când e soare, și maroniu când acesta lipsește. Repet! Dacă va fi cineva interesat de culoarea asta pe Octavia, să găsească informații despre ea aici.
    1 point
  9. @mad_kat, daca sunt doar 40k km, nu cred ca vei avea probleme. Ce e drept, nici eu nu am avut, pana in punctul in care a inceput sa dea din senin cu fum alb si miros de antigel.. . Nu stiu cati km a rulat masina donatoare cu gaz, dar cu siguranta mai mult de 40k. Nu cred ca ai de ce sa te temi. @Bebeee, am stat si am rumegat-o mult, sa stii. Dar am decis sa o las aspirata. Motivul principal e tractiunea fata. Cum am povestit si cand am facut swapul, initial vroiam sa o fac 4motion + turbo, avand absolut toate piesele necesare conversiei. Dar cand singura solutie era sa tai o buna parte din caroserie ca sa realizez asta, am renuntat. Tin minte toate datile cu TDI stage 3, cand eram frustrat pe faptul ca masina e FWD si efectiv, din 5 trepte, doar pe 4 si 5 punea puterea complet jos. Facand-o turbo, ajung in acelasi punct. Asa ca... Skoda va ramane asa. In viitor, probabil ca voi lua altceva ce e 4 motion / quattro de fabrica si automat. Si poate voi face acolo ceva mai interesant...
    1 point
  10. Și eu îl găsesc foarte util, e bine calibrat. E adevărat că uneori (rar) nu reușește să interpreteze corect anumite situații mai ambigue (lucrări la drum etc), dar nici atunci nu e periculos, ai întotdeauna control. Bineînțeles dacă ții volanul corect, poate un pic mai ferm decât eram obișnuiți la mașinile fără lane assist. Pe mine chiar m-a impresionat într-o noapte circulând pe DN-uri prin ploaie, marcajele abia le vedeam dar sistemul nu s-a dezactivat și a mers foarte bine.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!