Salut,tu zici ca ai adaptat cantitatea de injectie,ok,dar de fapt,cel putin asa cred eu,tu i-ai spus ECU-ului ca vrei sa injecteze x ml/min numai ca asta depinde si de partea mecanica a injectorului nu doar de software.
Uite,mai pe intelesul tuturor,sper eu,un ECU,cind controleaza un injector,o face prin marirea timpului de injectie,adica,un injector,la ralenti trebuie sa injecteze intre 1,3 si 4,5 ml/min,la o presiune de 300 bar,cu un impuls electric de 800 microsecunde,adica 0,8ms
Injectorul,asta doar ca exemplu,are 8 orificii in duza,pe unde iese combustibil,dar dintre cele 8,doar 6 functioneaza si doar la 80% deoarece sint pline de mizerie sau alte chestii.
ECU nu stie ce se intimpla cu partea mecanica a injectorului,asa ca singurul mod de al controla,este durata impulsului electric,deci,va mari timpul de injectie,si va astepta sa vada rezultatul,adica daca viteza creste,urmarind datele oferite de senzori.Cine lucreaza in acest domeniu,stie ca niciun injector cu duza uzata nu va da randament,indiferent de ce va cere ECU,este ca si cind ai vrea sa uzi gradina cu un furtun cu diametrul mic,si partial astupat,cind in realitate trebuie furtun de pompieri.Indiferent cit vei deschide robinetul,diametrul furtunului este cel care conteaza.