Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.10.2023 în toate secţiunile
-
6 points
-
4 points
-
Practic e un Hatchback la care "s-a intins" tabla din spate de la butoiul cu vin din portbagaj si launch control! Too much HP!2 points
-
Si a venit !!!!! Mai bine zis m-am dus eu dupa ea, ca singura nu avea cum sa vina de la Valcea. Si da, tot de la Nurvil a fost achizitionata deoarece acolo am primit cel mai bun pret. Dupa cum scrie si in titlu masina este un Passat Alltrack 2.0 TSI DSG7 GPF 4Motion, cu ceva dotari optionale fata de standard, ajungand la un pret de 59.149 Euro . Si tot de la Aaron am primit oferta, pretul a fost mai mic decat cel oferit de PBV1. Nu o sa insir dotarile standard, astea se pot vedea in orice configurator. O sa prezint dotarile optionale prezente pe masina: Aer conditionat automat Air Care : Climatronic, cu reglare pe 3 zone, inclusiv filtru alergen si elemente de comanda spate pentru "Climatronic" si 2 interfete USB-C in fata si 1 priza incarcare USB-C in consola centrala spate, capacitate de incarcare de pana la 45 W Alarma antifurt: -imobilizator electronic, senzor supraveghere interioara, back-up horn, protectie antitractare Camera spate "Rear View"- camera video spate cu redare imagini pe ecranul radioului Covoras portbagaj cauciuc (detasabil) Faruri LED Matrix : -Dynamic Light Assist, reglare dinamica a distantei de iluminare ,iluminare dinamica la virare, lumini de drum cu LED, faruri LED ceata cu lumina de viraj inclusa, lampi spate LED cu luminare dinamica la virare Jante aliaj "Kalamata"8J X18,anvelope airstop 245/45 R18 Pachet Ambient Plus: iluminare ambientala habitaclu in 30 culori , iluminare suplimentara la nivelul, plansei de bord si consolei centrale fata, bandouri luminate inserate in capitonaj usi fata cu LED, avertizare luminoasa la deschiderea usilor cu LED Pachet iarna extins: scaune fata si locuri laterale spate incalzite, duze instalatie spalare parbriz incalzite automat Pachet"Easy Open" cu functie Safelock : senzor deblocare portbagaj, sistem Keyless Access cu buton pornire, actionare electrica pentru capacul portbagajului respectiv hayon Parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii Park Assist (Asistent parcare laterala), inclusiv Park Pilot (semnale acustice fata/spate) pentru Sistem proactiv de protectie PPZ Plafon in culoare negru titan (in locul culorii standard ) Privacy Glass: geamurile laterale spate si luneta cu 65% absorbtie a luminii Scaun sofer ergoComfort : cu reglaj electric pe 14 directii,functie memory, functie masaj si easy entry, oglinzi exterioare rabatabile electric cu functie memory, iluminare în dreptul portierelor fata si înclinare oglinda pasager la cuplare marsarier, suport lombar scaun pasager cu reglare electrica Sistem de navigatie Discover Pro : display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 23,3 cm si sensor de proximitate, digital Cockpit, redare harta 3D, interfata telefonie mobila Comfort cu functie de incarcare, - receptor digital radio DAB+, app-connect wireless, streaming si internet, comanda prin gesture, comanda vocala (* comanda vocala este oferita doar in limbile engleza, germana si spaniola Sistem proactiv de protectie pasageri si Side Assist cu Rear Traffic Alert Volan multifunctional piele incalzit si comenzi pentru cutia de transmisie DSG Ce nu am montat pe masina: Trapa ( nu am simtit niciodata nevoia unei trape + intretinere anuala scumpa) , Webasto (nu mai sunt iernile de altadata plus ca in 3-4 nimute motorul este la 90 grade) , Sistem de sunet ( nu sunt mare meloman si sunt multumit de sunetul standard), Carlig (nu am avut nevoia sa tractez), piele (scumpa si oricum interiorul este o combinatie de tesatura, piele si alcantara), si Area view ( am pus doar camera pe spate). Cireasa de pe tort este ca masina a venit cu : Suspensie cu reglare adaptiva DCC inclusiv selectarea modului de conducere. Suspensia cu reglare adaptiva reactioneaza automat in functie de conditiile de condus, tinand cont de actionarea franelor, acceleratiei si directiei. In plus, soferul poate alege una dintre cele trei configuratii prestabilite: confort, normal sau sport. garda la sol coborata cu cca.10 mm Am activat : - beep la inchidere si deschidere - heart beat buton pornire - incuiere din telecomanda cu motor pornit - geamuri sa functioneze si dupa luare contact si deschidere usa - stingere lenta iluminat interior. Urmeaza retrofit lumini picioare spate, lampile de picioare spate comandate au venit mai repede decat masina si semnalizari dinamica in oglinzi. Trebuie sa-i cumpar covorase de cauciuc si anvelope de iarna cu jante. Am gasit ceva la vanzare , as lua tot jantele KALAMATA pe 18. Nu as mai pune table si capace de plastic si nu stiu daca intra jante pe 16 ca pe 17 cam greu de gasit de tabla. Sau sa iau de aliaj pe 17 de iarna ? In toata masina sunt leduri numai lampa de iluminat portbagajul este bec halogen. Cum or fi putut sa faca asta ?1 point
-
1 point
-
Doar testandu-le pe banc poti sa iti faci o idee clara despre starea lor. Din ce povestesti tu, probabilitate foarte mare sa fie injectoarele. Practic au debite mici iar consumul mare e doar pe BC, in realitate ar trebui sa fie mult mai mic pentru ca ECU-ul compenseaza actionand injectorul cu impulsuri din ce in ce mai lungi din cauza debitelor reduse de carburant. Probleme similare (clantanit metalic mai ales in ture joase, consum mare pe BC, putere redusa) am avut si eu si s-au rezolvat dupa reconditionarea injectoarelor, cauta mai in spate posturile mele de pe topic sa vezi ce si cum.1 point
-
Salut! Tu știi la ce folosești mașina și în ce condiții. Diferența între ele, la volum, e vizibilă. Skoda este mai spațioasă și are un portbagaj mare. De regulă o achiziționează cei care o vor pentru familie și pentru a putea merge în vacanță cu mai multe bagaje. Trecerea de pe o marcă pe alta este simțită destul de mult pentru că fiecare are caracteristicile ei. Nu e "futuristă" că Focusul, ci ceva mai "clasică" făcându-i pe unii să considere că e mașină "de bătrâni", ceea ce e total eronat. M-am uitat pe configurarea ta și am văzut că ai bifat oglinzile pliabile electric și prețul a crescut cu, parcă, 400 €? La varianta Style opțiunea asta este standard, adică nu trebuie să o bifezi tu contracost. Ca atare scazi cei 400 € din preț. Posibil să mai fie și altele și, cum spuneam, ridică prețul și te descurajează să te gândești să o cumperi. Headup display-ul eu unul cred că îl cumperi degeaba. E spectaculos, dar nu știu cât de mult te ajută. Cifrele de pe bord care îți arată viteza sunt destul de mari iar Virtual Cockpit-ul e luminat suficient încât să vezi foarte bine ceea ce afișează fără a avea nevoie de opțiunea sus-amintită. Mergi la un dealer și vorbește acolo. Vei vedea că diferă discuția cu el față de ceea ce faci tu in configurator. La prețul rezultat cu siguranță va fi o reducere de cel puțin 2000 €. Mă refer la reducerea de dealer, care poate fi 1000 €, sau mai mult, iar la asta adaugi rabla care și ea este tot așa. Din ce au prezentat colegii de forum pe aici vizavi de O4 cu PDG am înțeles că ar fi mai înaltă cu 1.5 cm. Pentru unii e bine, pentru alții e mult și consideră că o berlină nu arată bine înălțată, dar... e o chestiune de gusturi, subiectivă, iar tu alegi ce îți place. Cântărește și opțiunile care îți sunt neapărat necesare pentru a nu te plictisi de ele repede ca apoi să-ți pară rău de banii dați cumpărându-le. Nu te lasă descurajat nici de termenul de livrare dacă îți va zice că e mare. Nu va fi așa. În cazul meu termenul a fost de un an, dar mașina a sosit la Curtici la fix 3 luni jumate de la comandă Deci... Succes în alegerea pe care vrei să o faci!1 point
-
Decodare atasata Skoda_TMBJC6NS8M8520415.pdf Verifica VIN probabil este gresit1 point
-
Poate ne dai si detalii despre ce inseamna si daca ai reusit sa scapi de acest nenorocit de lane assist bagat pe gat de niste imbecili de europeni care nu stiu cum se circula pe drumurile din Romania.1 point
-
1 point
-
Ms @pavy, maine vreau sa ma apuc sa montez si eu maxidot-ul, insa am inca niste nelamuriri si anume: 1. Codul de login de mai sus e de la ceasul minidot, am nevoie si de codul de la maxidot? Daca da, il obtin conectand maxidot-ul la instalatia masinii si citesc si la el eprom-ul? 2. Dupa ce detin codul (adica il am deja) (codurile daca e nevoie de ambele) folosesc aceasta procedura, din cate am inteles eu http://vwforum.ro/topic/60232-diy-instalare-computer-de-bord/ . 3. Am MFD instalat ulterior si as vrea sa imi afiseze maxidot-ul posturile radio si track-urile, e valabila aceasta schema si pt mine? Cel pt care a fost postata avea Gamma. 4. Pt mesajul "WELCOME" trebuie sa scriu alt dump sau sa editez dump-ul IC ?1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00