Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.10.2023 în toate secţiunile

  1. Si a venit !!!!! Mai bine zis m-am dus eu dupa ea, ca singura nu avea cum sa vina de la Valcea. Si da, tot de la Nurvil a fost achizitionata deoarece acolo am primit cel mai bun pret. Dupa cum scrie si in titlu masina este un Passat Alltrack 2.0 TSI DSG7 GPF 4Motion, cu ceva dotari optionale fata de standard, ajungand la un pret de 59.149 Euro . Si tot de la Aaron am primit oferta, pretul a fost mai mic decat cel oferit de PBV1. Nu o sa insir dotarile standard, astea se pot vedea in orice configurator. O sa prezint dotarile optionale prezente pe masina: Aer conditionat automat Air Care : Climatronic, cu reglare pe 3 zone, inclusiv filtru alergen si elemente de comanda spate pentru "Climatronic" si 2 interfete USB-C in fata si 1 priza incarcare USB-C in consola centrala spate, capacitate de incarcare de pana la 45 W Alarma antifurt: -imobilizator electronic, senzor supraveghere interioara, back-up horn, protectie antitractare Camera spate "Rear View"- camera video spate cu redare imagini pe ecranul radioului Covoras portbagaj cauciuc (detasabil) Faruri LED Matrix : -Dynamic Light Assist, reglare dinamica a distantei de iluminare ,iluminare dinamica la virare, lumini de drum cu LED, faruri LED ceata cu lumina de viraj inclusa, lampi spate LED cu luminare dinamica la virare Jante aliaj "Kalamata"8J X18,anvelope airstop 245/45 R18 Pachet Ambient Plus: iluminare ambientala habitaclu in 30 culori , iluminare suplimentara la nivelul, plansei de bord si consolei centrale fata, bandouri luminate inserate in capitonaj usi fata cu LED, avertizare luminoasa la deschiderea usilor cu LED Pachet iarna extins: scaune fata si locuri laterale spate incalzite, duze instalatie spalare parbriz incalzite automat Pachet"Easy Open" cu functie Safelock : senzor deblocare portbagaj, sistem Keyless Access cu buton pornire, actionare electrica pentru capacul portbagajului respectiv hayon Parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii Park Assist (Asistent parcare laterala), inclusiv Park Pilot (semnale acustice fata/spate) pentru Sistem proactiv de protectie PPZ Plafon in culoare negru titan (in locul culorii standard ) Privacy Glass: geamurile laterale spate si luneta cu 65% absorbtie a luminii Scaun sofer ergoComfort : cu reglaj electric pe 14 directii,functie memory, functie masaj si easy entry, oglinzi exterioare rabatabile electric cu functie memory, iluminare în dreptul portierelor fata si înclinare oglinda pasager la cuplare marsarier, suport lombar scaun pasager cu reglare electrica Sistem de navigatie Discover Pro : display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 23,3 cm si sensor de proximitate, digital Cockpit, redare harta 3D, interfata telefonie mobila Comfort cu functie de incarcare, - receptor digital radio DAB+, app-connect wireless, streaming si internet, comanda prin gesture, comanda vocala (* comanda vocala este oferita doar in limbile engleza, germana si spaniola Sistem proactiv de protectie pasageri si Side Assist cu Rear Traffic Alert Volan multifunctional piele incalzit si comenzi pentru cutia de transmisie DSG Ce nu am montat pe masina: Trapa ( nu am simtit niciodata nevoia unei trape + intretinere anuala scumpa) , Webasto (nu mai sunt iernile de altadata plus ca in 3-4 nimute motorul este la 90 grade) , Sistem de sunet ( nu sunt mare meloman si sunt multumit de sunetul standard), Carlig (nu am avut nevoia sa tractez), piele (scumpa si oricum interiorul este o combinatie de tesatura, piele si alcantara), si Area view ( am pus doar camera pe spate). Cireasa de pe tort este ca masina a venit cu : Suspensie cu reglare adaptiva DCC inclusiv selectarea modului de conducere. Suspensia cu reglare adaptiva reactioneaza automat in functie de conditiile de condus, tinand cont de actionarea franelor, acceleratiei si directiei. In plus, soferul poate alege una dintre cele trei configuratii prestabilite: confort, normal sau sport. garda la sol coborata cu cca.10 mm Am activat : - beep la inchidere si deschidere - heart beat buton pornire - incuiere din telecomanda cu motor pornit - geamuri sa functioneze si dupa luare contact si deschidere usa - stingere lenta iluminat interior. Urmeaza retrofit lumini picioare spate, lampile de picioare spate comandate au venit mai repede decat masina si semnalizari dinamica in oglinzi. Trebuie sa-i cumpar covorase de cauciuc si anvelope de iarna cu jante. Am gasit ceva la vanzare , as lua tot jantele KALAMATA pe 18. Nu as mai pune table si capace de plastic si nu stiu daca intra jante pe 16 ca pe 17 cam greu de gasit de tabla. Sau sa iau de aliaj pe 17 de iarna ? In toata masina sunt leduri numai lampa de iluminat portbagajul este bec halogen. Cum or fi putut sa faca asta ?
    7 points
  2. Buna asa , masina adevarata de familie , frumoasa , spatioasa , dotata , non electrica = numai avantaje Sa o folositi sanatosi fara probleme Au mai avut ramase cateva pe stoc si s-au bucurat ca s-au potrivit la soclu
    3 points
  3. Mai putin si se face anul de cand cu swapul, asa ca urmeaza sa dau un update. Stiti vorba aia, de ce ti-e frica nu scapi.. se aplica in cazul meu cand vine vorba de Superb. Avand in vedere ca motorul a rulat pe gaz de mult timp pe masina donatoare, desi s-a prezentat foarte ok la interior (motiv pentru care am luat decizia sa nu ii fac si rebuild complet adica segmenti, cuzineti, revizie chiulasa), recent am intampinat o problema, si anume.. apa la pistonul 1. Dat jos chiulasa, dusa la verificat, iar verdictul a fost ca nu se poate reface. Uzura mare la scaune. Cel mai probabil, gazul a scurtat semnificativ viata ei. No problem, alta chiulasa, si cu aceasta ocazie, refac si motorul complet inclusiv segmenti, cuzineti si absolut tot ce tine de un "proper engine rebuild". Imi pare rau ca nu am facut acest pas cand am facut swapul, dar la cum se prezenta motorul in momentul swapului, am hotarat ca nu e necesara aceasta interventie. Momentan sunt in progress cu aceasta etapa, vezi poze mai jos. Legat de alte update-uri, doar de bine. Nu am intampinat nici o problema specifica swap-ului. Singurul lucru ce il voi face in plus, cand pun motorul inapoi, va fi sa pun si celalalt suport poliuretanic. Nu e 100% necesar, dar play it safe. Dupa cum stiti, initial am pus doar pe partea stanga. In rest, am pus masina la treaba ca sa zic asa. Nu am mai tinut-o pe dreapta doar pentru evenimente, cum faceam cand era TDI. M-am plimbat aproape daily cu ea. Din cauza timpului limitat, nu am apucat sa fac si celelalte "task-uri" din lista pentru Superb, dar momentan, niciunul din ele nu e foarte urgent. Este timp. Sa vad motorul inapoi sus, primul pas. Apoi rodaj, apoi probabil un nou run pe dyno sa vedem unde vom fi dpdv al puterii.
    3 points
  4. Decat cauciucuri de vara de acum 6 ani, clar mai bine niste all season noi, pe care sa le schimbi la 4 ani
    2 points
  5. Daca tot se apropia sezonul rece, mi-am propus sa rezolv micile probleme pe care masinuta le avea la nivel estetic. Astfel, am curatat unele zone in care a aparut rugina, curatat + vopsire locala, de asemenea carenajele frontale date jos, dat cu ceara de cavitati. M-am speriat ce ascundeau carenajele si practic motivul central de ce aripile frontale ruginesc prematur. In final, am polisat farurile si am pus o folie dedicata peste. Inca nu am adaugat incalzirea in scaune, dar pana scad temperaturile sper sa bifez si acel retrofit. Drumuri bune! 😎
    2 points
  6. ~36500km Astazi am schimbat pe garanție comenzile de pe volan. Rotita de pe dreapta scotea un sunet la scroll. Saptamana trecuta am dat mașina cu ceara Turtle wax ceramic graphene wax. Lucește incredibil, rămâne de văzut cât ține.
    1 point
  7. Este draguta, si iti urez cat mai multi km fara probleme, si cu ranjetul pe buze. Combinatia motor + transmisie e ce trebuie Insa acum vine partea de hate, probabil cauzata de varsta si generatia mea... cred ca sunt prea batran sa pot accepta ca o masina de clasa Passat-ului, la 60k euro sa nu aiba interior piele in standard ... Cu toate astea, alegerea de a pune incalzire in toate banchetele este excelenta - la tanc am, si am folosit-o din plin, iar parbrizul dejivrat, in cazul unei "freezing rain", fenomen care incepe sa apara destul de des, este priceless.
    1 point
  8. Avantajul webasto e ca pe langa ca iti incalzeste masina interior, se mai dezgheata geamurile si topeste zapada de pe ele. Cand ai ajuns la masina, esti good to go. Adica, ai -10 grade afara, nu mai stai sa dai la racleta parbriz/geamuri/etc, ca si cu parbrizul incalzit, tot nu se incalzeste instant sa topeasca gheata, ca nu-l poti porni din casa... Ori astepti pe loc, ori dai la racleta. Mie tocmai de aia parbrizul incalzit mi se pare un mare fas... plus ca mai e si foarte scump in caz de schimb... De 4 ani cu webasto, am folosit doar peria cand a nins foarte mult. Pana nu ai si folosesti webasto o iarna, nu ii vei intelege utilitatea
    1 point
  9. Daca vorbim de masini corecte, in vremurile prezente, 15000 de euro pe un Golf 7 (7.5 practic), final de generatie, dotat, este un pret corect. Daca pentru unii este prea mult, e partea a doua. Dar uitati-va ce scoruri au masinile pe dincolo. Uitati-va ca niste Golf-uri 7, 2015-2016, deci prefacelift, se invart pe la 10000-12000 de euro. Si repet, vorbim de masini corecte. Deci un Golf 7.5 ca este peste 14000, mai ales cu un motor mai potent, mai ales ca are dotari, pai este perfect "normal" in vremurile prezente. Faptul ca la noi sunt la vanzare modele "full de full", "fara probleme tehnice", "fara elemente revopsite", "care nu necesita nicio investitie", la preturi DE VANZARE mult mai mici decat ce vezi pe dincolo (deci automat pretul de achizitie a fost si mai mic) denota foarte concret calitatea acelor masini. Fiecare pana la urma isi cumpara ce doreste. Iar clasica intrebare "merita ?" X masina pt suma Y de bani ar trebui pusa dupa toate demersurile necesare si care se impun, inainte de achizitia/achitarea respectivei X masini.
    1 point
  10. La Webasto si AreaView nu as fi renuntat, in rest sunt de acord cu tine, mai ales cu trapa/plafonul panoramic. Frumoasa rau! Ramai la jantele pe 18. E pacat de masina sa o strici cu 17.
    1 point
  11. @tudorct regula de baza: <= 250Nm DQ200 >250Nm DQ381-7F (DQ250 daca e DSG 6) AWD/4x4 DQ381-7A (DQ250)
    1 point
  12. Stiau cine o cumpara si l-au lasat sa faca retrofit. Legat de jante, daca pastrezi masina mai mult de 4 ani, ramai pe 18 pentru ca, de unde vin eu, 215/55/17 si 235/45/18 sunt apropiate ca pret. Uneori mai ieftine cele de 18.
    1 point
  13. arata foarte ok: incarcarea DPF pe la 50% din viata (adica 39.89g din maxim 80g). Nu ai pus presiunea diferentiala ca sa vezi cum arata si aia (destul de importanta).
    1 point
  14. Salut pyk, Eroarea pe care o ai la modulul 1K0 919 887 H este pe navigatie, poate fi modulul defect.
    1 point
  15. Nu e perfect, nici nu avea cum să fie, dar am platit un sfert (serios) din cât costa o astfel de lucrare la "meseriași" iar eu sunt mulțumit în primul și în primul rând de faptul că stau extraordinar de bine în ele. Nu m am dat jos din mașină 4 ore și am stat super bine, mulțumită buretelui suplimentar adaugat în acele "jaluzele". Este combinația perfectă între sportiv și comod, suport lateral pentru ale mele 70kg, bombă! Iar pentru că visul meu a fost sa găsesc un TT Baseball edition, dar am găsit broască, am făcut ceva la tetiere. Unii au făcut mișto de mine că sunt cusute la UPU dar mie îmi plac rău! O sa caut un aparat cu aburi că sa mai intind puțin pielea pe unde este ușor cutata. De asemenea vreau sa subliez că sunt făcute la croitor, nu la tapițer care face doar scaune de mașină.
    1 point
  16. Nu e o marca anume. Inauntru contine o simpla siguranta de 200 ohm-i (cititi paginile anterioare de pe acest thread, veti gasi si un link al unui site chesc care arata cat de simplu e si ce contine inauntru). Ideea e ca aceasta siguranta susbtituie semnalul real dat de senzorul de temp. a motorinei, pacalind ECU-ul cu informatia ca motorina are o temperatura mult mai mare decat in realitate (130 de grade in loc de vreo 60-70 real). Astfel combustibilul e injectat in mod diferit (unii zic ca se schimba doar avansul injectiei in timp ce altii sustin ca se injecteaza mai multa motorina). Rezultatul: se simte o crestere de putere si un consum mai mic pe computerul de bord (ceea ce nu e neaparat si real intrucat ECU fiind pacalit nu mai poate calcula corect).
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!