Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.10.2023 în toate secţiunile

  1. Si a venit !!!!! Mai bine zis m-am dus eu dupa ea, ca singura nu avea cum sa vina de la Valcea. Si da, tot de la Nurvil a fost achizitionata deoarece acolo am primit cel mai bun pret. Dupa cum scrie si in titlu masina este un Passat Alltrack 2.0 TSI DSG7 GPF 4Motion, cu ceva dotari optionale fata de standard, ajungand la un pret de 59.149 Euro . Si tot de la Aaron am primit oferta, pretul a fost mai mic decat cel oferit de PBV1. Nu o sa insir dotarile standard, astea se pot vedea in orice configurator. O sa prezint dotarile optionale prezente pe masina: Aer conditionat automat Air Care : Climatronic, cu reglare pe 3 zone, inclusiv filtru alergen si elemente de comanda spate pentru "Climatronic" si 2 interfete USB-C in fata si 1 priza incarcare USB-C in consola centrala spate, capacitate de incarcare de pana la 45 W Alarma antifurt: -imobilizator electronic, senzor supraveghere interioara, back-up horn, protectie antitractare Camera spate "Rear View"- camera video spate cu redare imagini pe ecranul radioului Covoras portbagaj cauciuc (detasabil) Faruri LED Matrix : -Dynamic Light Assist, reglare dinamica a distantei de iluminare ,iluminare dinamica la virare, lumini de drum cu LED, faruri LED ceata cu lumina de viraj inclusa, lampi spate LED cu luminare dinamica la virare Jante aliaj "Kalamata"8J X18,anvelope airstop 245/45 R18 Pachet Ambient Plus: iluminare ambientala habitaclu in 30 culori , iluminare suplimentara la nivelul, plansei de bord si consolei centrale fata, bandouri luminate inserate in capitonaj usi fata cu LED, avertizare luminoasa la deschiderea usilor cu LED Pachet iarna extins: scaune fata si locuri laterale spate incalzite, duze instalatie spalare parbriz incalzite automat Pachet"Easy Open" cu functie Safelock : senzor deblocare portbagaj, sistem Keyless Access cu buton pornire, actionare electrica pentru capacul portbagajului respectiv hayon Parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii Park Assist (Asistent parcare laterala), inclusiv Park Pilot (semnale acustice fata/spate) pentru Sistem proactiv de protectie PPZ Plafon in culoare negru titan (in locul culorii standard ) Privacy Glass: geamurile laterale spate si luneta cu 65% absorbtie a luminii Scaun sofer ergoComfort : cu reglaj electric pe 14 directii,functie memory, functie masaj si easy entry, oglinzi exterioare rabatabile electric cu functie memory, iluminare în dreptul portierelor fata si înclinare oglinda pasager la cuplare marsarier, suport lombar scaun pasager cu reglare electrica Sistem de navigatie Discover Pro : display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 23,3 cm si sensor de proximitate, digital Cockpit, redare harta 3D, interfata telefonie mobila Comfort cu functie de incarcare, - receptor digital radio DAB+, app-connect wireless, streaming si internet, comanda prin gesture, comanda vocala (* comanda vocala este oferita doar in limbile engleza, germana si spaniola Sistem proactiv de protectie pasageri si Side Assist cu Rear Traffic Alert Volan multifunctional piele incalzit si comenzi pentru cutia de transmisie DSG Ce nu am montat pe masina: Trapa ( nu am simtit niciodata nevoia unei trape + intretinere anuala scumpa) , Webasto (nu mai sunt iernile de altadata plus ca in 3-4 nimute motorul este la 90 grade) , Sistem de sunet ( nu sunt mare meloman si sunt multumit de sunetul standard), Carlig (nu am avut nevoia sa tractez), piele (scumpa si oricum interiorul este o combinatie de tesatura, piele si alcantara), si Area view ( am pus doar camera pe spate). Cireasa de pe tort este ca masina a venit cu : Suspensie cu reglare adaptiva DCC inclusiv selectarea modului de conducere. Suspensia cu reglare adaptiva reactioneaza automat in functie de conditiile de condus, tinand cont de actionarea franelor, acceleratiei si directiei. In plus, soferul poate alege una dintre cele trei configuratii prestabilite: confort, normal sau sport. garda la sol coborata cu cca.10 mm Am activat : - beep la inchidere si deschidere - heart beat buton pornire - incuiere din telecomanda cu motor pornit - geamuri sa functioneze si dupa luare contact si deschidere usa - stingere lenta iluminat interior. Urmeaza retrofit lumini picioare spate, lampile de picioare spate comandate au venit mai repede decat masina si semnalizari dinamica in oglinzi. Trebuie sa-i cumpar covorase de cauciuc si anvelope de iarna cu jante. Am gasit ceva la vanzare , as lua tot jantele KALAMATA pe 18. Nu as mai pune table si capace de plastic si nu stiu daca intra jante pe 16 ca pe 17 cam greu de gasit de tabla. Sau sa iau de aliaj pe 17 de iarna ? In toata masina sunt leduri numai lampa de iluminat portbagajul este bec halogen. Cum or fi putut sa faca asta ?
    5 points
  2. Ai si pe OBD11 chestia asta. Cauta ceva de genul "differential pressure" sau similar.
    1 point
  3. Mai putin si se face anul de cand cu swapul, asa ca urmeaza sa dau un update. Stiti vorba aia, de ce ti-e frica nu scapi.. se aplica in cazul meu cand vine vorba de Superb. Avand in vedere ca motorul a rulat pe gaz de mult timp pe masina donatoare, desi s-a prezentat foarte ok la interior (motiv pentru care am luat decizia sa nu ii fac si rebuild complet adica segmenti, cuzineti, revizie chiulasa), recent am intampinat o problema, si anume.. apa la pistonul 1. Dat jos chiulasa, dusa la verificat, iar verdictul a fost ca nu se poate reface. Uzura mare la scaune. Cel mai probabil, gazul a scurtat semnificativ viata ei. No problem, alta chiulasa, si cu aceasta ocazie, refac si motorul complet inclusiv segmenti, cuzineti si absolut tot ce tine de un "proper engine rebuild". Imi pare rau ca nu am facut acest pas cand am facut swapul, dar la cum se prezenta motorul in momentul swapului, am hotarat ca nu e necesara aceasta interventie. Momentan sunt in progress cu aceasta etapa, vezi poze mai jos. Legat de alte update-uri, doar de bine. Nu am intampinat nici o problema specifica swap-ului. Singurul lucru ce il voi face in plus, cand pun motorul inapoi, va fi sa pun si celalalt suport poliuretanic. Nu e 100% necesar, dar play it safe. Dupa cum stiti, initial am pus doar pe partea stanga. In rest, am pus masina la treaba ca sa zic asa. Nu am mai tinut-o pe dreapta doar pentru evenimente, cum faceam cand era TDI. M-am plimbat aproape daily cu ea. Din cauza timpului limitat, nu am apucat sa fac si celelalte "task-uri" din lista pentru Superb, dar momentan, niciunul din ele nu e foarte urgent. Este timp. Sa vad motorul inapoi sus, primul pas. Apoi rodaj, apoi probabil un nou run pe dyno sa vedem unde vom fi dpdv al puterii.
    1 point
  4. Nu e perfect, nici nu avea cum să fie, dar am platit un sfert (serios) din cât costa o astfel de lucrare la "meseriași" iar eu sunt mulțumit în primul și în primul rând de faptul că stau extraordinar de bine în ele. Nu m am dat jos din mașină 4 ore și am stat super bine, mulțumită buretelui suplimentar adaugat în acele "jaluzele". Este combinația perfectă între sportiv și comod, suport lateral pentru ale mele 70kg, bombă! Iar pentru că visul meu a fost sa găsesc un TT Baseball edition, dar am găsit broască, am făcut ceva la tetiere. Unii au făcut mișto de mine că sunt cusute la UPU dar mie îmi plac rău! O sa caut un aparat cu aburi că sa mai intind puțin pielea pe unde este ușor cutata. De asemenea vreau sa subliez că sunt făcute la croitor, nu la tapițer care face doar scaune de mașină.
    1 point
  5. Daca tot este topic deschis, o sa scriu sa ramana aici ce am schimbat la al meu 7P 2016: - injector ad bue - senzor de noxe adblue (se pare ca a mai fost schimbat de fostul propietar) Ca idee, cand instalatia nu functioneaza ok, consuma foarte mult lichid de adblue. Cam asta am observat.
    1 point
  6. Multumesc mult! Voi incerca sa tin topicul cat mai actual. Inca mai am lucrari de mentenanta de facut. Problema este ca aproape toate piesele le comand de pe site-uri din alte tari, unde sunt preturi mai bune decat la noi, insa dureaza de multe ori spre doua saptamani pana ajung. Azi primesc un carenaj de la roata stanga, care avea o ureche crapata si era prinsa cu un soricel ( Made in Germany ). Cumva m-a intristat acest aspect, dar avand in vedere pretul de 120euro al acelui carenaj, sa zicem ca ii inteleg, carpeala fiind facuta sub bara, unde mai poti atinge la denivelari. Totodata imi ajunge si motorasul trapei, care are ceva probleme la modulul electronic, nelucrand perfect trapa. Si acel reflectorizant foarte scump dintre stopuri, dupa 2-3 spalari se aburea puternic inauntru, asa ca am trimis poze si mi-au trimis altul nou, cu conditia sa il trimit pe cel defect.
    1 point
  7. Cam greu de crezut sa aibe doar 25g la 180k km...
    1 point
  8. portbajajul electric cu easy open se poate deschide de la butonul de pe telecomanda si se poate inchide tot de acolo. Se poate deschide de la butonul de pe usa soferului si se poate inchide tot de acolo. se poate deschide cu piciorul si se poate inchide cu piciorul. Se poate deschide de la emblema si se poate inchide de la unul din cele 2 butoane de pe portbagaj ( instant sau cu intarziere) .. Sau oricare din combinatiile de mai sus.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!