Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.10.2023 în toate secţiunile

  1. Mai putin si se face anul de cand cu swapul, asa ca urmeaza sa dau un update. Stiti vorba aia, de ce ti-e frica nu scapi.. se aplica in cazul meu cand vine vorba de Superb. Avand in vedere ca motorul a rulat pe gaz de mult timp pe masina donatoare, desi s-a prezentat foarte ok la interior (motiv pentru care am luat decizia sa nu ii fac si rebuild complet adica segmenti, cuzineti, revizie chiulasa), recent am intampinat o problema, si anume.. apa la pistonul 1. Dat jos chiulasa, dusa la verificat, iar verdictul a fost ca nu se poate reface. Uzura mare la scaune. Cel mai probabil, gazul a scurtat semnificativ viata ei. No problem, alta chiulasa, si cu aceasta ocazie, refac si motorul complet inclusiv segmenti, cuzineti si absolut tot ce tine de un "proper engine rebuild". Imi pare rau ca nu am facut acest pas cand am facut swapul, dar la cum se prezenta motorul in momentul swapului, am hotarat ca nu e necesara aceasta interventie. Momentan sunt in progress cu aceasta etapa, vezi poze mai jos. Legat de alte update-uri, doar de bine. Nu am intampinat nici o problema specifica swap-ului. Singurul lucru ce il voi face in plus, cand pun motorul inapoi, va fi sa pun si celalalt suport poliuretanic. Nu e 100% necesar, dar play it safe. Dupa cum stiti, initial am pus doar pe partea stanga. In rest, am pus masina la treaba ca sa zic asa. Nu am mai tinut-o pe dreapta doar pentru evenimente, cum faceam cand era TDI. M-am plimbat aproape daily cu ea. Din cauza timpului limitat, nu am apucat sa fac si celelalte "task-uri" din lista pentru Superb, dar momentan, niciunul din ele nu e foarte urgent. Este timp. Sa vad motorul inapoi sus, primul pas. Apoi rodaj, apoi probabil un nou run pe dyno sa vedem unde vom fi dpdv al puterii.
    4 points
  2. Gata, am reusit, ce greseam eu era ca nu puneam Dimming-ul Leuchte16 si 17 sunt tripele interioare, 23 si 24 sunt cele exterioare. Am mers la canalul D ca era liber la toate 4 si am pus Tagfahrlicht. Apoi ce nu faceam eu si de ce nu mergea era ca la fiecare set de canale AB apoi CD si tot asa mai departe trebuie sa ii spui cat de luminos sa fie (la mine se numeste Dimmwert) si eu lasasem pe 0, am schimbat pe 127 si merge perfect. Rezumat: Leuchte16 D - Lightfunktion D16 = Tagfahrlicht, Dimmwert CD16 = 127 Leuchte17 D - Lightfunktion D17 = Tagfahrlicht, Dimmwert CD17 = 127 Leuchte23 D - Lightfunktion D23 = Tagfahrlicht, Dimmwert CD23 = 127 Leuchte24 D - Lightfunktion D24 = Tagfahrlicht, Dimmwert CD24 = 127
    1 point
  3. Se misca cam mult. Pune-i garnituri noi, ca sa fi sigur.
    1 point
  4. Puteai sa spui simplu ca iti asumi riscurile. Nivelul detergentului la un ulei de camion este mai mare iar atunci cand uleiul este ars se pot forma depozite de cenusa care se pot lipi de supape in cazul motoarelor mici ce merg mai turate decat cele de camion. Acest lucru poate impiedica chiar inchiderea corecta a supapelor. Dispersantii utilizati în uleiurile de motor HD in multe cazuri nu sunt compatibili cu garniturile utilizate in motoarele autoturismelor, astfel inca acestea se pot deteriora mai rapid. de asemenea, folosind un ulei de camion, uzura mai mare se produce la fiecare pornire la rece - camioanele sunt facute sa fie pornite la rece mai rar si sa mearga distante mult mai mari. Referitor la cenusa are cu 25% mai multa asa ca e posibil ca si DPF sa-si scurteze viata cu un sfert.
    1 point
  5. Se pune lichid de frâna oe sau ate dot 4 sl 6, la Golf 7 al dvs cu motorul 2,0 tdi Pe bidonul de tabla albastru Ate scrie pe el ca se înlocuiește la 2 ani de zile.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!