Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.10.2023 în toate secţiunile
-
5 points
-
CC2 update: au trecut cam... 4000km de cand le-am pus. Nimic special de raportat. Pe viraje pareau mai slabe decat PS4 insa era de la bielete. Ultima excursie pe Dealul Negru a confirmat asta. Ca si PS4 la plecare de pe loc pe asflat slab (a se citi de kko... gen - Eugen - Iuliu Maniu) cei 430Nm sunt putin overkill. Luni a plouat si a fost suficient de racoare (ca si azi dimineata) incat sa pot zice ca sunt multumit de cum se comporta pe ud si rece. La feanele violente cam... protesteaza, dar nimic special. Cred ca am facut o alegere corecta. Vedem prin mai ;)) Brb... Foameeee!!!2 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
@Cristian si, daca ai noroc, vezi direct prin fereastra cum un "mecanic" se chinuie sa lege cutia pe un banc cu o mana in timp ce cu cealaltă mana rasfoieste procedura...1 point
-
1 point
-
dap, 3.0 turbo, 340cp. O mica racheta, foarte fun masina. P.S. In spatele Suprei este un M3 e461 point
-
1 point
-
N-as vrea sa fiu Gica contra, dar, credeti-ma, PDG face exact ce zice! Eu am acest pachet pe O1, 1.9 TDI, de 19 ani, aproape. Masina mea merge de 19 ani pe drumuri forestiere si alte drumuri grele, iar scuturile metalice au fost extraordinare de multe ori. Am lovit scutul de sub baie de zeci de ori si n-am avut nicio problema cu baia. Scutul meu arata ca dupa razboi, calcat de tanc, baia e intacta! Acum, timpul a trecut si nu stiu cum e acest pachet in 2023, dar, cred ca mari diferente nu sunt! Va povestesc cand imi vine noua masina!1 point
-
1 point
-
Felicitari pt achizitie, nu stiu de ce iti doresti turbo. poate pt ca nu ai :). e adevarat, acum 2 ani jumate la banii astia luai turbo si la vreo 40k un Carrera S (997). Sunetul caracteristic de motor aspirat insa e de neinlocuit, parerea mea, mai ales daca inlocuiesti evacuarea. turbo era si preferatul meu din copilarie (cat am "frecat" NFS 5, mama mama), pt ca avea eleronul si prizele de aer mai mai agresive, soldurile late si evident puterea si cuplul, dar pe strada in viata reala astea nu sunt cele care conteaza tocmai de aceea porsche nu face masini catre 7-800 de cai. Fara permis poti ramane cu ambele insa cu cel aspirat e mai greu LOL. Tipa putin mai mult si mai tare pana ajunge la aceeasi viteza. Generatia asta nu are probleme cu IMS, insa daca tin bine are probleme cu uzura la cilindri, bore scoring, porsche facand economie la acel coating rezistent de Nikasil pt a proteja mediul inconjurator si au mai aplicat doar la modelele turbo si GT. Pe langa masina din semnatura am condus 718 GT4 anul acesta 700km pe la passo stelvio si silvretta si 992 C4S acum 2 ani prin padurea neagra. Pt cine intreba mai sus, 718 GT4 e fun si el, evident, insa...insa, rapoartele cutiei de viteze cam lunga comparabil cu 911 si sunetul putin diferit, fiind cu OPF. cum? 718 Cayman S, Porsche in 4 cilindri? aici la mine se trage linia. Sunt constient ca nu toata lumea isi permite asa masina, insa eu la toti care ii intalnesc si care sunt impatimiti de masini sport le recomand cu cea mai mare calura sa inchirieze macar o data in viata de la porsche direct sau carvia(germania) sau uatevar, a nu se considera reclama. Este clar o experienta de neutat si asta mai ales daca esti impatimit al marcii si nici macar nu este scump. acum 2 ani am platit 950 euro pt 3 zile si 1200km inclusi cu un C4S. A fost ceva fabulos, la superlativ. Masina aia statea pe drum nemaipomenit, practic nu avea body roll. Asta a fost ce m-a socat putin mai tare decat puterea. Eu am un MK4 ALH de 150cp si 325Nm, na, asa cum trage golful la 60 la ora, asa trage aia la 180-200, si nu exagerez. Si pe autostrada la viteza de croaziera(germania) de 190 era la 2500RPM in treapta 8 si un consum de invidiat chiar si pt un passat dizel AVF, double LOL, adica 10 si ceva 11 si ceva exteraurban. Socant. Evident nu mers non stop sportiv. Cat mai multi km cu zambetul pe buze1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu m-am putut abtine si am comis-o... modul custom de control al valvelor din telecomanda si downpipes cu catalizatoare cu 300 de celule, euro 6 equivalent. Rezultatul este wow, este exact ce-mi doream: cu valvele inchise, a ramas 95% la fel ca inainte, foarte linistita, deloc deranjanta, fix ce nu voiam sa stric. singura exceptie cu valvele inchise e la cold start, acum in alea 30s cat sta turata si merge pe modul acela de incalzire a catalizatoarelor, este destul de galagioasa si cu valvele inchise cu valvele deschise (mai ales ca acum cu modulul de control le pot deschide pe amandoua) este "gizas f-ing christ"1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00