Felicitari pt achizitie, nu stiu de ce iti doresti turbo. poate pt ca nu ai :). e adevarat, acum 2 ani jumate la banii astia luai turbo si la vreo 40k un Carrera S (997). Sunetul caracteristic de motor aspirat insa e de neinlocuit, parerea mea, mai ales daca inlocuiesti evacuarea. turbo era si preferatul meu din copilarie (cat am "frecat" NFS 5, mama mama), pt ca avea eleronul si prizele de aer mai mai agresive, soldurile late si evident puterea si cuplul, dar pe strada in viata reala astea nu sunt cele care conteaza tocmai de aceea porsche nu face masini catre 7-800 de cai. Fara permis poti ramane cu ambele insa cu cel aspirat e mai greu LOL. Tipa putin mai mult si mai tare pana ajunge la aceeasi viteza.
Generatia asta nu are probleme cu IMS, insa daca tin bine are probleme cu uzura la cilindri, bore scoring, porsche facand economie la acel coating rezistent de Nikasil pt a proteja mediul inconjurator si au mai aplicat doar la modelele turbo si GT.
Pe langa masina din semnatura am condus 718 GT4 anul acesta 700km pe la passo stelvio si silvretta si 992 C4S acum 2 ani prin padurea neagra.
Pt cine intreba mai sus, 718 GT4 e fun si el, evident, insa...insa, rapoartele cutiei de viteze cam lunga comparabil cu 911 si sunetul putin diferit, fiind cu OPF. cum? 718 Cayman S, Porsche in 4 cilindri? aici la mine se trage linia.
Sunt constient ca nu toata lumea isi permite asa masina, insa eu la toti care ii intalnesc si care sunt impatimiti de masini sport le recomand cu cea mai mare calura sa inchirieze macar o data in viata de la porsche direct sau carvia(germania) sau uatevar, a nu se considera reclama. Este clar o experienta de neutat si asta mai ales daca esti impatimit al marcii si nici macar nu este scump. acum 2 ani am platit 950 euro pt 3 zile si 1200km inclusi cu un C4S. A fost ceva fabulos, la superlativ. Masina aia statea pe drum nemaipomenit, practic nu avea body roll. Asta a fost ce m-a socat putin mai tare decat puterea. Eu am un MK4 ALH de 150cp si 325Nm, na, asa cum trage golful la 60 la ora, asa trage aia la 180-200, si nu exagerez. Si pe autostrada la viteza de croaziera(germania) de 190 era la 2500RPM in treapta 8 si un consum de invidiat chiar si pt un passat dizel AVF, double LOL, adica 10 si ceva 11 si ceva exteraurban. Socant. Evident nu mers non stop sportiv.
Cat mai multi km cu zambetul pe buze