Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.10.2023 în toate secţiunile

  1. Salutare tuturor. Am lasat "marea lucrare" sa se coaca la soare vara asta, si pe weekend m-am bagat la polish. Bureti de rupes, doua maini de menzerna 400 si alte doua de menzerna 3000 urmate de ceara gold class lichida de la meguiars si acum imi place si mie cand o vad in parcare. Acum chiar pot sa spun ca am vopsit masina asta. Interiorul este montat, a iesit extraordinar de bine pentru pretul de 1500 lei platit, dar nu am apucat sa montez fetele de usi pe fata. Cand se termina vremea asta mohorata, revin cu poze si cu interiorul. Pana atunci va las cu cateva cadre de la exterior. PS. Daca cineva reuseste sa imi gaseasca siglele fata spate la un pret mai uman, dati de veste. Momentan am gasit in jur de 500 lei ambele, dar e cam scump, mai bine cumpar un catalizator metalic de banii astia.
    4 points
  2. Mulțumesc @mirceateodor,aproape că am prins și apusul
    3 points
  3. CC2 update: au trecut cam... 4000km de cand le-am pus. Nimic special de raportat. Pe viraje pareau mai slabe decat PS4 insa era de la bielete. Ultima excursie pe Dealul Negru a confirmat asta. Ca si PS4 la plecare de pe loc pe asflat slab (a se citi de kko... gen - Eugen - Iuliu Maniu) cei 430Nm sunt putin overkill. Luni a plouat si a fost suficient de racoare (ca si azi dimineata) incat sa pot zice ca sunt multumit de cum se comporta pe ud si rece. La feanele violente cam... protesteaza, dar nimic special. Cred ca am facut o alegere corecta. Vedem prin mai ;)) Brb... Foameeee!!!
    1 point
  4. Se gaseste si la litru, dar are alt cod. Intr-adevar in catalogul de piese doar asa apare la bidon de 20l. Eu am gasit acel cod pentru bidonul de 1l pe toate forumurile si tutorialele de pe net.
    1 point
  5. Voiam sa schimb si eu uleiul din dif, dar la a mea vine doar la bidon de 20l, care are un pret de 600€ la porsche tm, imi trebuie doar 3litri si ceva. Restul stau si ma uit la el inca 6 ani, cand expira. Cam frustrant. Nici nu pot sa imi dea separat 4 litri. O sa vad cat cer pe manopera. Insa e cam enervant ca nu pot sa vad ce fac in servis. Cu inlocuirea lichidului de frana au cam ametito. Nu au deschis clar ambele aerisitoare per etrier si au lasat curs pe etrier lichid. Deci cam lasa de dorit reprezentanta. Dar hey, am in istoric ca a fost schimbat. Doh!
    1 point
  6. @mad_kat nu trebuie sa ii dau cu 50km/h. Merg usor. Ma trezesc cu 15 min mai devreme. Anvelopele-s late... e OK. A vazut si mai rau. In cel mai rau caz mai schimb niste bielete. Care sunt chiar ieftine ;)) Pana la urma de aia am cumparat-o. Sa ma bucur de ea nu sa o tin in parcare si sa o spal dimineata, la pranz is seara.
    1 point
  7. A durat mult downgrade-ul - nu s-au potrivit schemele de pe net cu pinoutul mufelor faruri xenon vs halogen - poate si din cauza faptului ca, in viata aceste masini s-a tot umblat la faruri. Stiam asta practic de la inceput, dar mi-a dat batai de cap mai mari decat ma asteptam. Am sfarsit prin a modifica cablajul farurilor noi - analizand ce am gasit in cele vechi. Rezultatul este peste asteptari - cu becuri normale (fara 500% more light 🤪) bat foarte bine - nu atat de conturat ca xenoanele insa vezi bine pe unde mergi. Am luat varianta cu proiectoare insa nu am mai avut timp si chef sa le cablez. Surpriza placuta - geamurile sunt tot sticla, nu plastic. Si, ca sa "sarbatorim" sambata o tura pana la munte - si decizie spontana - duminica la mare 😅 - la 20gr apa, chiar a meritat. 750km intr-un weekend ... Mi-era dor de masina asta Arata decent as zice
    1 point
  8. e fix invers,cu cat diferenta este mai mare inseamna un indice de viscozitate mare ,este ulei full sintetic grupa 4 care are o stabilitate f buna,adica 0w30 este superior fata de 5w30
    1 point
  9. Cu cat este lumina mai alba cu atat se va vedea mai prost pe intemperii (ploaie deasa, ceata, ninsoare). Tendinta la lumina alba este sa se focalizeze pe primele picaturi, fulgi, ceata de aceea ai senzatia ca nu lumineaza bine. Este o legatura intre frecventa de culoare a luminii si frecventa de cadere a picaturilor. De aceea pentru intemperii este de ales o lumina mai galbena care "patrunde" printre picaturi. Aici vine compromisul la alegerea intre un bec performant cu lumina alba - halogene performante au 3500K, xenon clasic are 4300K, xenon alb 6000K, led alb 5500K, care este ideal pentru vreme uscata, si cel clasic care are in jur de 2700K. In mod normal pe ceata deasa de merge cu pozitii plus proiectoare de ceata care au becuri cu lumina mai galbena.
    1 point
  10. Motorul cand iese din fabrica la specificatii tehnice iti spune ce norma de ulei sa pui , colegul de mai sus are dreptate, apropo un 10w40 nu va curge la fel ca un 5w30, mai ales iarna. Daca tot te-ai luat de colegu, sa imi arati mie un 10w40 care indeplineste norma VW507.00 cea pe care ar trebui sa o pui tu la acel 1.6 TDI CR.
    1 point
  11. Niciun ulei nu e mai "slab" e doar gandit pt alte motoare si alte uzuri. Orice ulei e bun atata timp ca respecta norma indicata de producator si e schimbat la timp/des. Sunt mii de teste de ulei pe cluburile germane de pasionati si general dupa maxim 15k km cam toate uleiuri isi pierd simtitor din proprietati, si nu mai ofera protectia dorita. Si asta in Germania, unde se merge mult pe autostrazi... ganditi va in Romania, unde marea majoritate folosesc motoarele doar in oras, si uleiul ajunge mai rar la temperatura optima de functionare, in special in sezoanele reci. Exagerez un pic bineinteles, just to make my point.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!