Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.10.2023 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor. Am lasat "marea lucrare" sa se coaca la soare vara asta, si pe weekend m-am bagat la polish. Bureti de rupes, doua maini de menzerna 400 si alte doua de menzerna 3000 urmate de ceara gold class lichida de la meguiars si acum imi place si mie cand o vad in parcare. Acum chiar pot sa spun ca am vopsit masina asta. Interiorul este montat, a iesit extraordinar de bine pentru pretul de 1500 lei platit, dar nu am apucat sa montez fetele de usi pe fata. Cand se termina vremea asta mohorata, revin cu poze si cu interiorul. Pana atunci va las cu cateva cadre de la exterior. PS. Daca cineva reuseste sa imi gaseasca siglele fata spate la un pret mai uman, dati de veste. Momentan am gasit in jur de 500 lei ambele, dar e cam scump, mai bine cumpar un catalizator metalic de banii astia.8 points
-
Inca o luna plina. 93000km. 8% consum mediu. Bielete antiruliu fata si flanse amortizor fata schimbate. Doua iesiri pe Negoiu Prima de la Piscul Negru - Lespezi - Coltul Caltunului - Caldarea Berbecilor - Strunga Doamnelor - Negoiu - Lacul Caltun - Piscu Negru. Stana parasita pe drumul spre Lespezi In fundal se vede Varful Lespezi Lacul Caltun Creasta Fagarasului Caldarea Berbecilor Varful Lespezi pe pe Coltul Caltunului In dreapta sus se vede Negoiu (de pe Lespezi) Undeva la baza Stungii Doamnelor Lacul Caltun de pe Cornul Caltunului A doua si mai misto, vreme superba datorita unui anticiclon ce de a dus presiunea la 770mmHg pe Romania: Porulbacul de sus - Cariera de Marmura (acolo am lasat rosia) - Cabana Negoiu - Serbota - Custura Saratii - Saua Cleopatrei - Negoiu - inapoi in sa - Patra Pranzului si inapoi la masina pe la Cabana Negoiu. Custrura Saratii si Negoiu Tot Custura Saratii, de pe Serbota Undeva prin Saua Cleopatrei, ma uitam in zare In centru Custura Saratii, dreapta sus Serbota (2331m) in stanga Saua Cleopatrei (2410m) Detaliu prin Fagaras Scuzati-mi sortul. Apus in Fagaras Apus in Fagaras- Detaliu Apoi am dus copilu pe dealuri pe la Simon (Bran). Pe undeva pe la Amfilteatrul Transilvaniei Stana pe la Manastirea Bran Grataaaaarrr! Piatra Craiului Bucegii Bucegii - zi insorita Ieri ne-am strans vreo 3 masini si am incercat via-ferrata. Cu echipament de la baietii de la White Wolfs de la Baia de Fier (langa Pestera Muierilor) Micul dejun la Dedulesti Kuky Marea Craoatura Podul Indian Creata Pesterii Kuky in varf Tor Kuky Fetele in varf Lilieci in pestera Hamacele si podul indian Ma mai duc.7 points
-
5 points
-
4 points
-
A durat mult downgrade-ul - nu s-au potrivit schemele de pe net cu pinoutul mufelor faruri xenon vs halogen - poate si din cauza faptului ca, in viata aceste masini s-a tot umblat la faruri. Stiam asta practic de la inceput, dar mi-a dat batai de cap mai mari decat ma asteptam. Am sfarsit prin a modifica cablajul farurilor noi - analizand ce am gasit in cele vechi. Rezultatul este peste asteptari - cu becuri normale (fara 500% more light 🤪) bat foarte bine - nu atat de conturat ca xenoanele insa vezi bine pe unde mergi. Am luat varianta cu proiectoare insa nu am mai avut timp si chef sa le cablez. Surpriza placuta - geamurile sunt tot sticla, nu plastic. Si, ca sa "sarbatorim" sambata o tura pana la munte - si decizie spontana - duminica la mare 😅 - la 20gr apa, chiar a meritat. 750km intr-un weekend ... Mi-era dor de masina asta Arata decent as zice4 points
-
3 points
-
@mad_kat nu trebuie sa ii dau cu 50km/h. Merg usor. Ma trezesc cu 15 min mai devreme. Anvelopele-s late... e OK. A vazut si mai rau. In cel mai rau caz mai schimb niste bielete. Care sunt chiar ieftine ;)) Pana la urma de aia am cumparat-o. Sa ma bucur de ea nu sa o tin in parcare si sa o spal dimineata, la pranz is seara.2 points
-
2 points
-
1 point
-
Referitor la preturi, a fost 2800lei manopera la schimbul celor 4 uleiuri plus baia de ulei, si ulei original pt PDK. Am mai luat eu separat 5 litri de ulei original a cate aprox 30€ per litru, pt diferentiale si cuplajul AWD. Facute la reviziecutie.ro, de care am fost multumit. Preturile pt mentenanta sunt normale, ca si la alte masini. Preturi mari sunt pt elemente de caroserie gen ornamentul dintre stopurile spate sau orice element dedicat 911. Multe piese originale de 997 au durata mare de livrare, insa eu le iau pe toate de pe teile.com. Poti arunca acolo o privire sa te informezi. Probleme des intalnite sunt cu stopurile spate, motoras trapa, plasticul de sub stergatoare de decoloreaza, actuatorul sau bucsa lui de la capacul de benzina, vopseaua similara Golf 4 din interior daca nu ai pachet extins de piele, burdufe planerare, incuietori sau switch-uri din usi… sunt masini cu o varsta deja.1 point
-
Pai pentru asta trebuie sa faci toate reviziile in reprezentata la timp, nu doar uleiul la cutie. Si chiar si asa, buna vointa a grupului VAG s-ar putea sa nu fie chiar asa de buna tinand cont de istoricul grupului in ceea ce priveste grija fata de cumparator.1 point
-
@Cristian si, daca ai noroc, vezi direct prin fereastra cum un "mecanic" se chinuie sa lege cutia pe un banc cu o mana in timp ce cu cealaltă mana rasfoieste procedura...1 point
-
Eu am covorase de cauciuc OEM - nu stiu daca se mai gasesc si cat sunt de scumpe, insa sunt excelente - peste orice am avut/ vazut. Poze vezi prin topicul meu. Arata bine MFD-ul in bord, cred insa ca daca ai avea pe mana o saptamana un RCN, nu te-ai mai intoarce1 point
-
Diferenta este ca inainte de schimb, smucea putin de tot cand schimbam intre D si R. Acum e mult mai fina acea trecere. Da, cu interfata de diagnoza a fost schimbat, lasat inainte sa se raceasca uleiul sub 30de grade…totul facut ca in instructiunile de service pe care le si aveam cu mine. Au fost seriosi, nu si-au batut joc, ca nu acceptam sa schimbe altfel decat in manual1 point
-
Intre timp am pus si covorasul de pe fundul portbagajului, care care am lipit cu velcro cele doua triunghiuri reflectorizante, regulamentare. Am facut si revizia la PDK si la diferentiale plus cuplajul AWD. Aceasta a presupus si o baie de ulei noua pt PDK, se schimba la 120.000km sau 12 ani. Baia are incorporat un filtru de ulei care era foarte curat. Totodata si magnetii baii erau curati, nu s-a creat span in ulei pana acum. Dopurile de scurgere de la diferentiale au adunat ceva pilitura f fina si reziduuri.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Fiind un prefacelift, daca nu e Highline masina ta, judecand dupa bagheta cromata din partea de jos a barii, farurile, dotarile, barile de pe caroserie cromate si eventualul interior in combinatia textil + piele, alte asa zise echipari au mai fost: Cup, Lounge, Allstar. Iar in cazul acestor echipari, difera doar tapiseria ca model pe scaune (textilul), inscriptia aferenta echiparii pe pragurile fata, modelul jantelor de aliaj si acea placuta de pe aripile fata unde apare din nou trecuta echiparea. De la facelift in sus, apar echiparile Join, Sound si IQ Drive. In cazul tau, este un Highline all the way. Poti verifica si tu pe eticheta aia alba, patrata, de pe coperta cartii de service. Pe primele randuri o sa iti apara prescurtarea la echiparea ta, probabil HIGHL.1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00