Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.10.2023 în toate secţiunile

  1. Revin cu feedback. Sunt f multumit de rezultat. Nu este nici o diferenta intre cromul de fabrica si cel de spray. Poate doar 2 puncte de praf care s-au prins la vopsire. Singura chestie notabila: asamblarea trebuie facuta cu manusi. Raman amprente.
    8 points
  2. Am terminat cu eroriile pe xenon si am adaptat corespunzator faruriile ( am reglat farurile in service). Cel din stanga batea un pic in sus iar cel de drepta era mult in jos).
    5 points
  3. 4 points
  4. Eheheh, esti simpatic. Asa e, n as avea de unde sa stiu.
    2 points
  5. Mda, nu merita facuta o asemenea interventie. Multumesc pentru poza edificatoare.
    1 point
  6. Păi dacă iau golf clar va fi 7 Face-lift ( după anul 2017) cu full led. Nu concep golful 7 fl fără full led😆 cred că asta ma face să l aleg in detrimentul seatului. Deci și motorizarea de 1.5 150 are multi link, bine de știut, pe seat doar de la 1.8 în sus există și am înțeles că suspensia asta cică ar face toți banii 🤔. Cele cu GPF sunt după anul 2018 sau greșesc ? Daca îmi poți spune unde ai făcut stage 1 Da, cam 170 de cai scoți. O să încerc să găsesc și eu prin Constanța un Golf 7 fl cu 150 cp poate îl pot conduce un pic, iar după să găsesc un seat cu 1.4 150cp. Să simt și eu diferența. Momentan conduc un Chevrolet aveo 1.4 94cp, deci diferența sigur va fi destul de mare... Îmi tot sufla tatăl meu în ceafa să nu iau 1.4, 1.5 că la munte cu 4 persoane și AC tragi de ea. ( el n a condus motoarele astea tsi de la vag absolut deloc, doar își da cu părerea ...) Multe persoane am văzut că spun contrariul. De asta mă tot gândesc la 1.5 că aș vrea să fie relativ sprinten. Oricum voi vrea să iau cu manuală nu cu DSG, dq200 mi se pare o cutie extrem de slabă iar dacă ii mai faci și soft n aș vrea să știu ce se alege de ea ...
    1 point
  7. A făcut cineva stage 1 pe motorul 1.5 150 pe golf 7.5 ( de preferat din 2017, fără gpf) Cum se comportă ? Am citit cele 36 de pagini despre acest motor. Sunt în balanță pentru achiziția unui Leon FL 1.4 150CP ( de care n am observat pe nimeni să se plângă de acel motor, sprinten, consum mic) sau Golf 7 FL cu acest 1.5 150cp de care am citit despre acea smucitura + faptul ca ar fi destul de lent la turații joase ( bazat pe opinia majorității ). M am tot uitat pe stage 1 ( in speranța că dacă voi cumpăra 1.5 ul și nu sunt mulțumit voi face un soft), am văzut că băieții de la tcm tuning au niște oferte ok, însă și acolo, 1.4 tsi ul de 150cp, scoate cu 20NM în stage 1 mai mult decât 1.5 ul. Daca ar fi cineva cu stage 1 aș aprecia părerea vizavi de subiect. Tind să cred ca un 170-180 cp pe 1.5 sunt safe, greșesc ?
    1 point
  8. Cristi, tu ai alfa romeo, normal ca nu ai cum sa intelegi 😆. Nu aveti forum unde va laudati masinile luate din ...mda,ma opresc, nu pot posta din alea ca imi iau warn =)) sau chiar ban @zidanneoh yeah, the last hurra for aircooled
    1 point
  9. Pentru unii e relaxant/provocator sa isi faca masina bucati, sa o faca la loc, sa inteleaga cum functioneaza si evetual sa o mai si imbunatateasca. Ia-o ca pe un hobby, evident doar d.p.d.v. economic nu are sens, desi capeti niste abilitati care te pot ajuta pe viitor (inclusiv economic). LE: Nu pare are sens cand platesti pe altcineva sa faca toate retrofit-urile astea, atunci mai bine iti iei masina cu tot ce ai vrea sa aiba din start.
    1 point
  10. Motorul cand iese din fabrica la specificatii tehnice iti spune ce norma de ulei sa pui , colegul de mai sus are dreptate, apropo un 10w40 nu va curge la fel ca un 5w30, mai ales iarna. Daca tot te-ai luat de colegu, sa imi arati mie un 10w40 care indeplineste norma VW507.00 cea pe care ar trebui sa o pui tu la acel 1.6 TDI CR.
    1 point
  11. Per total a fost ok. Nu aveam mari asteptari , unele au fost depasite, unele(cele neplacute) au fost confirmate. Parti bune: 7000ron cost total. Garantie un an la vopsea. Nu stiu daca e putin dar nu ma asteptam nici la o saptamana in realitate. Arata mai bine decat atunci cand le-am dus-o si nu pare ca au stricat nimic. Au polishat farurile desi nu cerusem asta. M-au tinut la curent cu poze despre progres desi nu le-am cerut. Au terminat-o intr-un timp relativ scurt pentru cate alte masini aveau acolo la care lucrau in paralel. Nu am necesitat pile pentru a avea un rezultat, aparent cel putin, ok. Parti rele: Nici vorba de factura sau plata cu card la persoane fizice. Doar numerar sau Revolut. Am platit numerar. Garantia de un an probabil e valabila doar daca ma tin ei minte pentru ca nu am nimic la mana. Dupa ce am luat masina am vazut ca nu au conectat furtunasul pentru lichid parbriz si a curs tot pe jos:drum inapoi sa il conecteze. Nu mai mergeau senzorii spate, dinnou, drum inapoi sa ii conecteze. 37de erori pe obd11 pe care nu le-au sters desi s-au conectat la ea cu exact acest scop. Le-am sters eu inainte sa repornesc spre UK si nu au reaparut nici acum la intoarcere. Am facut poza la bord inainte sa o las si cand am ridicat-o avea cativa km in plus, cateva ture probabil sa o auda. Per total: Rugina pare rezolvata dar vedem in timp, vopseaua poate fi criticata de aproape dar asta nu ma intereseaza prea mult cat timp mecanic e totul ok. Se putea mai bine, ma asteptam la mai rau.
    1 point
  12. Cum am spus si in urma cu cativa ani, cochetam de mult cu ideea de a achizitiona la un moment dat un Phaeton si am vizionat mai toate clipurile disponibile online oferite de media, in general britanica: Top Gear, 5th Gear, AutoExpress, WhatCar, Car Magazine, The Car Expert, CarBuyer etc, dar Vlad Micsunescu a contribuit la alegerea mea si m-a convins, explicand pe intelesul tuturor ce inseamna masina asta, redand in detaliu tot ce se poate despre acest model:
    1 point
  13. Buna ziua, am un seat leon 2.0 2015 184cp. Acum aprox o luna s a aprins martorul check engine. dupa diagnoza a reiesit ca este o problema la pompa auxiliara de apa de la intercooler. Am schimbat pompa care intr adevar era arsa. Mecanicul mi a spus ca eroarea inca apare pe vcds dar martorul nu se aprinsase inca. Ulterior s a aprins din nou martorul, am schimbat si bateria deoarece era veche si am zis sa elimin orice posibila cauza. Am fost la 2 electricieni pe care i am rugat sa verifice tensiunea pe fire de la ambele pompe auxiliare si au spus ca este ok. Problema inca exista si nu stiu ce as putea sa mai incerc.
    0 points
  14. Eu ca sa nu-mi mai bat capul cu uleiuri am trecut pe 10w40 ACEA E6,E7. Am un butoi de 208L, fac schimbul la fiecare 5000km. Am in intretinere vreo 10 masini, diverse. Benzine, motorine, lanturi, curele, dpf, cat., etc.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!