Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.10.2023 în toate secţiunile

  1. am facut o iesire pe Transalpina in weekend impreuna cu niste prieteni, cred c-am facut vreo 150-200km in total de mers tare, e absolut senzationala masina, in cu totul alta liga dpdv dinamic fata de S5. Diferentialul sport de pe spate in mod particular e pur si simplu ridicol de cool, cu cata usurinta poti roti masina din pedala.
    9 points
  2. Mai facem misto de femei ca isi cumpara posete si toate nimicurile, dar si noi barbatii cand avem pitici, facem din orice Golf un supercar. Felicitari pentru cum intretii masina si pentru rabdarea cu upgrade-urile de pana acum. 😁
    3 points
  3. Am sarit de 96000 Km si am reusit sa ajung astazi la service pentru: - revizie ulei motor - Mobil 1 ESP (am gasit lot din Oct 2022) - revizie DSG - revize Haldex Am stat cam mult cu uleiul in motor, am fost foarte ocupat si n-am reusit sa ajung la timp. Trebuie sa ma organizez mai bine si sa merg pe la 7000 Km. Si pentru ca nu am mai postat si pe aici, am si cateva video cu sound-ul noului setup , acesta este unul din ele: https://www.youtube.com/watch?v=ph1DxrIe_Dw
    2 points
  4. O mica "escapada" rurala, cu popas la un hotel deosebit:
    1 point
  5. Stiu, e mic rezervorul la golf si benzina nu ieftina Spor in continuare.
    1 point
  6. Eu ca sa nu-mi mai bat capul cu uleiuri am trecut pe 10w40 ACEA E6,E7. Am un butoi de 208L, fac schimbul la fiecare 5000km. Am in intretinere vreo 10 masini, diverse. Benzine, motorine, lanturi, curele, dpf, cat., etc.
    1 point
  7. dap, 3.0 turbo, 340cp. O mica racheta, foarte fun masina. P.S. In spatele Suprei este un M3 e46
    1 point
  8. De fapt da, asa ar trebui sa fie in mod normal Na, trebuie sa verific si eu la ale mele, ca inca tot se transmite in volan/pedale un bazait la anumite turatii si asta doar si doar dupa ce am schimbat planetara. Thanks!
    1 point
  9. Revin cu noutăți pentru că nu am mai postat de mult 😬 Mașina a venit cu opțiune de parbriz încălzit de fabrică. Anul trecut, la un drum mai lung prin țară am luat o piatră în parbriz. Nu am mai mers prea mult că la următoarea denivelare a plecat crăpătura. Drumurile noastre „curate” și „netede”... 🤬. Peste iarnă a ajuns din dreptul șoferului până sus la oglindă, fix în câmpul vizual. Înlocuirea parbrizului, fiind încălzit și cu suport pentru cameră de lane/sign/high beam assist, m-ar fi costat în jur de 4000 de lei (în jur de 3700 parbrizul + manoperă). Se găsește doar pe original. Cu riscul de a păți același lucru după înlocuirea parbrizului, am început să caut ce costuri ar însemna un retrofit la webasto - opțiune mult mai utilă, încălzește toată masina, protejează motorul de cold start, poate fi folosit și remote și programat, numai avantaje. Surprinzător, costurile au fost apropiate, și piesele le-am achiziționat pe rând, astfel impactul financiar nu a fost la fel de mare. Costuri: -panou clima cu funcția webasto - 115 euro; -unitate webasto cu suport și pompă de apă - 200 euro; -modul telestart cu telecomandă și amplificator antenă - 500 lei; -conducte de apă - 470 lei (pe unele le-am luat noi, pe unele le-am luat din dezmembrări; -conducta de motorină, pompa de metering și conducta de motorină din rezervor - 500 lei; -manoperă - 1500 lei; Cum nu se poate să meargă ceva perfect din prima 🥲, după montaj am constatat că pompa de apă de pe webasto nu funcționa și nu putea fi pornit remote, funcționa doar cu motorul pornit. Așa că pe lângă toate celelalte de mai sus am mai adăugat la costuri o pompa de apă nouă pentru webasto - 372 lei (after market pieburg, OEM e 850 lei) + 100 lei manoperă. Costuri piese+manoperă ~5000 lei. Puteau fi mai mici dacă scăpam fără înlocuirea pompei de apă de pe webasto, dar am înțeles că se strică destul de des pentru că funcționează în continuu (are plus permament chiar și când nu e folosit webasto). Partea bună a fost ca am reușit să vând panoul meu de climă cu funcția de încălzire parbriz cu 700 lei destul de rapid. Deci un total de 4300 lei, apropiat de costul înlocuirii parbrizului încălzit, eșalonat pe o perioadă de câteva luni. Iar la primăvară (pentru că piatră și sare și nisip pe străzi iarna...) voi înlocui și parbrizul cu unul neîncălzit .
    1 point
  10. Toni_tm ai pus punctul la G!? din 200l se transfera la bidon mic si aici e diferenta intre ulei cu renume si cel cu nume mic(Nu no name). la ulei cu renume e mare afacerea botezand produsul si asta se face de mult timp. am vazut cu ochii mei botezul BP-ului cu panasol,asta cu 15 ani in urma. acum vb de Ravenol ,au fost mai multe criterii care m-au facut sa il folosesc, unul fiind faptul ca nu l-am gasit in niciun magazin de piese din Valcea la momentul respectiv. toata lumea aducea castrol si mobil cat mai contrafacut pt ca de aici se castiga mult,nu de la genul ravenol unde isi pun 25 de lei la bidon de 5l. stiu comportamentul unui motor in care uleiul si-a schimbat drastic proprietatile si cand se va intampla asta voi renunta fara regrete la ravenol. cunosc un service bun care inca foloseste ravenol la butoi pt transmisii reparate.nu cred ca cineva repara o cv si baga ulei prost numai de sadomasochist, pt a-si lua cutii de viteze in cap de la client!
    1 point
  11. Pana nu pui 4 inj noi nu o sa mearga cum trebuie
    0 points
  12. 1-6 corect Neclaritati 1-da,volum ramane activ. 3-da,toata gama 7p6&5k0.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!