Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.10.2023 în toate secţiunile

  1. Salutare. Au trecut 6 luni de cand am achizitionat masinuta (un A4 B9 allroad) si 10.000km. Pana acum foarte multumit de alegere. Am trecut de la Octavia rosie (pe care multi o cunoasteti B200CRL) la aceasta. O gramada de retrofituri, o sa le mentionez doar pe cele mai importante si totodata sa vad la ce numar am ajuns 1. Camera marsarier 2. Side Assist 3. Homelink (functional 100%) 4. ACC / pACC (functional 100%) 5. Audi Sound System (ASS) 6. Unitate Harman 7. Virtual Cockpit 8. Volan Q5 (Sline) 9. Trim-uri "Dark Oak" 10. Lumina ambientala RGB (SET COMPLET TOTUL OEM) 11. Fete usi piele 12. Cotiera piele 13. Scaune electrice (sofer memorie, pasager electric) 14. Bancheta incalzita (urmeaza clima) 15. Stopuri LED 16. Faruri LED 17. Torpedou mic (sofer) 18. Electric child lock (poate cea mai utila functie pt mine) 19. Centrale usi inlocuite, gateway inlocuit, bcm inlocuit, pompa abs inlocuita. 20. Hub usb (pt carplay si android auto) 21. RDKS (MONITORIZARE PNEURI) - directa cu senzori 22. Activare Lane Assist + High beam assist Urmeaza: climatronic 3 zone, clima spate, HUD, de terminat bancheta incalzita si sound actuator. Pana una alta am o eroare pe modulul adblue (doar cand face regen) pe care trebuie sa o remediez urgent. Am atasat si cateva poze, oricum este #workinprogress
    3 points
  2. O ieșire relaxantă pe munte și încă un vârf montan bifat. În video și imagini.
    2 points
  3. Deci nu se intampla nimic pana ce motorul ajunge la temperatura optima ? Ca asta ma intereseaza nu ce rezistente are sau nu are sistemul. Multu
    1 point
  4. @andrei0241 Sună extraordinar, dar abia am timp sa ma ocup de setul de iarnă, am comandat senzorii de presiune sa vad cum calcă pe buza jantei, urmeaza verificarea lungimii la prezoane față de cele stock și comandate anvelope de iarnă... abia apoi vedem cum se prezintă look-ul dar cum lucrurile bune necesită timp... sunt învățat să am răbdare. Vine și iarna, asta e sigur, macar am început din timp sa nu fiu luat prin surprindere. Între timp... ceva mentenanță minoră, aveam niște mici zgomote la denivelari, mai ales in liniștea abisală din interior... chederele de la trapă aveau nevoie de hidratare. Fiind sâmbătă, m-am pus pe treabă, apoi testul de drum și confirmarea: confortul auditiv a revenit la normal. Problema e ca îmi tot vine sa ma duc și sa nu mă mai opresc, probabil sunt si alții cu aceeași mâncărime. Las și câteva poze de toamnă @ Eforie Nord.
    1 point
  5. Per total a fost ok. Nu aveam mari asteptari , unele au fost depasite, unele(cele neplacute) au fost confirmate. Parti bune: 7000ron cost total. Garantie un an la vopsea. Nu stiu daca e putin dar nu ma asteptam nici la o saptamana in realitate. Arata mai bine decat atunci cand le-am dus-o si nu pare ca au stricat nimic. Au polishat farurile desi nu cerusem asta. M-au tinut la curent cu poze despre progres desi nu le-am cerut. Au terminat-o intr-un timp relativ scurt pentru cate alte masini aveau acolo la care lucrau in paralel. Nu am necesitat pile pentru a avea un rezultat, aparent cel putin, ok. Parti rele: Nici vorba de factura sau plata cu card la persoane fizice. Doar numerar sau Revolut. Am platit numerar. Garantia de un an probabil e valabila doar daca ma tin ei minte pentru ca nu am nimic la mana. Dupa ce am luat masina am vazut ca nu au conectat furtunasul pentru lichid parbriz si a curs tot pe jos:drum inapoi sa il conecteze. Nu mai mergeau senzorii spate, dinnou, drum inapoi sa ii conecteze. 37de erori pe obd11 pe care nu le-au sters desi s-au conectat la ea cu exact acest scop. Le-am sters eu inainte sa repornesc spre UK si nu au reaparut nici acum la intoarcere. Am facut poza la bord inainte sa o las si cand am ridicat-o avea cativa km in plus, cateva ture probabil sa o auda. Per total: Rugina pare rezolvata dar vedem in timp, vopseaua poate fi criticata de aproape dar asta nu ma intereseaza prea mult cat timp mecanic e totul ok. Se putea mai bine, ma asteptam la mai rau.
    1 point
  6. Intre timp.. am rezolvat problema cu cablul usb pt carplay/android auto. Gata si cu ambreiajul si volant.. diferenta e majora. Nu mai agata, intra f usor in treptele de viteza. Am pus si lampi picioare fata-spate.. aliexpress Boxele au fost instalate pe spate, se simte si aici o diferenta Ce mai urmeaza: - camera spate low - polish si folie faruri Inca sunt surprinsi unii de ce am luat benzina cu asa multi km ca un motor de benzina nu rezista atat etc.. eu sper sa-i contrazic
    1 point
  7. 1 point
  8. La 1.6 de ce sunt păcătoase? Am acest motor și nu știu dacă este indicație să schimb cureaua de la pompa de ulei când o să fac distribuția următoare, acum am 270k. Nu vorbim că este mai bine ori că așa am auzit, recomandare de la producător.
    1 point
  9. Singura diferenta intre injectoarele cu B si cele cu S este modul in care este produs pachetul piezo (am aratat la un moment dat niste poze cu diferentele). Izolatia la S are o durata de viata de cel putin 10 ori mai mare ca la B. La piezo cu B poate crapa izolatia in orice clipa, indiferent de calitatea motorinei, de valoarea rezistentei/impedantei masurata la un moment dat sau de valorile corectiilor. Nu se poate prezice momentul. Un foarte usor rontait la acceleratii brutale, cand este subturat, este normal sa existe cand ECU a finalizat corectiile/adaptarile in vederea obtinerii unui consum minim de motorina. E posibil sa-ti apara din nou un foarte usor rontait dupa cateva mii de km si cu noul injector.
    1 point
  10. Golf 4 1.6 16v 2002 masina merge in suturi si uneori se opreste motorul, de 2 ani incerc sa o repar, M-A DISPERAT, totul a inceput acum 2 ani cand a scazut temperatura afara masina nu mai pornea la prima cheie. Am fost la mecanic mi-a schimbat senzorul de temperatura ( asa a zis el) si masina pornea fara probleme dar a aparut o alta, masina merge in suturi si nu trage bine, parca ar fi infundata. Cand o pornesc trebuie sa merg cu ea la 2000 turati smuceste trage greu si cand apa ajunge aproape sau chiar la 90° dupa ultima smucitura masina prinde viata. Daca o turez peste 2000 si merg cu ea asa pana ajunge temp la 90° si nu o las sa se "desfunde" merge in suturi si se opreste motorul in mers la schimbarea intr-o treapta inferioara. Am mers la service (4 mai exact in ro) am schimbat toate filtrele, uleiul, curatat clapeta acceleratie, schimbat egr, pompa benzina, buji + ambreajul la recomandarea unui mecanic dupa toate astea masina mergea la fel. Am plecat cu ea asa in Olanda (unde sunt si in prezent ) de vreo 6 luni se opreste in mers si uneori nu mai vrea sa porneasca decat (cred eu) dupa ce se raceste. Am fost la un specialist vw (zice el), a zis ca asa ceva nu a mai vazut, mentionez ca pe tester nu da nici o eroare. La recomandarea mecanicului am schimbat computerul aflat sub stergatoare, am schimbat bujiile, bobinele, mi-a verificat pompa de benzina, am schimbat alternator (asta suplimentar). De 3 saptamani de la ultima vizita la mecanic folosesc benzina 98 ( la recomandarea mecanicului ) nici o schimbare, mi-a zis daca tot mai face asa sa o duc inapoi ....m-a disperat masina asta ....ce poate sa fie ??!?!??!?!
    1 point
  11. si vrei sa vezi cazuri cand trebuia schimbata...?! pe 1.6 tdi au fost cazuri nenumarate de rupere a curelei!
    1 point
  12. @R.A.V.E.N Eu am reparat injectorul defect la Electromecanica OP Sinaia (CAYD, 2011). Mi-au inlocuit "solenoidul" (e piezo de fapt, dar ei asa le zic la toate, desi au selectat piezo la bancul pe care l-au reglat, deci stiu despre ce e vorba chiar daca in vorbire nu fac diferenta). Au luat un piezo de la un alt injector (cu probleme la duze, parca) si l-au pus la al meu. Nu mi-au putut genera cod ca sa-l introduc in ECU, dar merge bine si asa (cu un usor zgomot marit). Am facut cam 1000 km de atunci, fara alte probleme decat un zgomot abia sesizabil la turatie mai mare (la relanti nu se aude nimic diferit). Reparatia a costat cu totul 350 lei (manopera, piesa, reglaj pe banc).
    1 point
  13. Totul e bine cand se termina cu bine. Important e ca s'au incadrat in timp si tu esti per total multumit. Legat de calitate/ pret, eu am revopsit integral recent un break de talia Golfului si doar vopsit a fost aprox 10 000 ron, pe langa care a fost tinichigeria, platita separat. Din poza arata f bine a ta si totusi daca, fie si verbal, ofera garantie un an, au totusi incredere ca nu s'a lucrat de mantuiala
    0 points
  14. Da, nou o sa fie ok. Dupa montaj, trebuie scris cu vcds sau odis
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!