Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.10.2023 în toate secţiunile
-
Per total a fost ok. Nu aveam mari asteptari , unele au fost depasite, unele(cele neplacute) au fost confirmate. Parti bune: 7000ron cost total. Garantie un an la vopsea. Nu stiu daca e putin dar nu ma asteptam nici la o saptamana in realitate. Arata mai bine decat atunci cand le-am dus-o si nu pare ca au stricat nimic. Au polishat farurile desi nu cerusem asta. M-au tinut la curent cu poze despre progres desi nu le-am cerut. Au terminat-o intr-un timp relativ scurt pentru cate alte masini aveau acolo la care lucrau in paralel. Nu am necesitat pile pentru a avea un rezultat, aparent cel putin, ok. Parti rele: Nici vorba de factura sau plata cu card la persoane fizice. Doar numerar sau Revolut. Am platit numerar. Garantia de un an probabil e valabila doar daca ma tin ei minte pentru ca nu am nimic la mana. Dupa ce am luat masina am vazut ca nu au conectat furtunasul pentru lichid parbriz si a curs tot pe jos:drum inapoi sa il conecteze. Nu mai mergeau senzorii spate, dinnou, drum inapoi sa ii conecteze. 37de erori pe obd11 pe care nu le-au sters desi s-au conectat la ea cu exact acest scop. Le-am sters eu inainte sa repornesc spre UK si nu au reaparut nici acum la intoarcere. Am facut poza la bord inainte sa o las si cand am ridicat-o avea cativa km in plus, cateva ture probabil sa o auda. Per total: Rugina pare rezolvata dar vedem in timp, vopseaua poate fi criticata de aproape dar asta nu ma intereseaza prea mult cat timp mecanic e totul ok. Se putea mai bine, ma asteptam la mai rau.3 points
-
@andrei0241 Sună extraordinar, dar abia am timp sa ma ocup de setul de iarnă, am comandat senzorii de presiune sa vad cum calcă pe buza jantei, urmeaza verificarea lungimii la prezoane față de cele stock și comandate anvelope de iarnă... abia apoi vedem cum se prezintă look-ul dar cum lucrurile bune necesită timp... sunt învățat să am răbdare. Vine și iarna, asta e sigur, macar am început din timp sa nu fiu luat prin surprindere. Între timp... ceva mentenanță minoră, aveam niște mici zgomote la denivelari, mai ales in liniștea abisală din interior... chederele de la trapă aveau nevoie de hidratare. Fiind sâmbătă, m-am pus pe treabă, apoi testul de drum și confirmarea: confortul auditiv a revenit la normal. Problema e ca îmi tot vine sa ma duc și sa nu mă mai opresc, probabil sunt si alții cu aceeași mâncărime. Las și câteva poze de toamnă @ Eforie Nord.2 points
-
Chiar si asa, tot te penalizeaza la consum putin pentru ca desi 99% din timp nu ajunge putere la rotile din spate, toata "logistica" pana la diferentialul spate (incusiv chestii din Haldex) se invart permanent - unele in ulei. Si toate astea nu se invart grartis , iau si ele un 0.5 - 0.7 L/100 km.2 points
-
Comandata la sfarsitul lui iunie, venita la inceputul lui septembrie, 34.000 euro (33.000 pret cu reducer dealear plus 1.000 euro 2 rabla). Pe langa ce are ca si dotare de serie am pus: pachet iarna plus (aici intra si scaunele alea senzationale Sharp, nu are parbriz incalzit ca in Spania e cald) Side Assist, Exit Assist (monitorizare unghi la iesire cu spatele din parcare, de pe o banda pe alta), Traffic Jam, Lane Assist Plus (merge singura in ambuteiaje) Park Assist ca se baga singura cand selectam ceva optiune...o chestie inutila suspensie adaptiva DCC Pre-crash (ceva sistem de protectie in caz de impact, l-am pus ca era ieftin) Top View Camera (camere 360 de grade) Am trecut de la manuala la automata, nu imi dau seamacum se face frana de motor, momentan am mai folosit padelele, trebuie sa vad daca trebuie dezactivat ECO cand face si coasting daca are vreo legatura. Cutia am simtit ca schimba cand ii dau un pic mai tare pedalei dar nu exagerat ca e in rodaj. Spatiul in masina e pentru 4 adulti, cotul stang nu poate fi rezemat de marginea portierei pentru ca e prea sus, in dreapta ai o cotiera care poate lua mai multe pozitii. Tabolul de bord poate fi configurat in multe moduri, iti trebuie timp sa te obisnuiesti, nu mi-e clar cum se pune ACC, apas ca maimuta pana apare, manualul nu e foarte clar sau nu pricep eu, par a fi aceleasi setari si ptr tempomat/limitator. Tinuta de drum e fenomenala versus ce am mai condus eu (nu OZN-uri), se tine in curbe incredibil de bine. Motorul de 150 CP pentru mine e arhisuficient, merg linistit si nu sunt adeptul vitezei. Camerele video nu exceleaza la rezolutie dar iti faci treaba cu ele mai ales ca bipaie daca te apropii de ceva,1 point
-
Salutare, Desi sunt slabe sanse sa mai fie cineva destul de tampit ca si mine sa faca genul asta de swap, las totusi aici reteta pentru un asemenea swap, poate cândva va fi de folos cuiva... Acum, depinde si de motorizarea initiala a masinii pe care vrei sa pui VR6le. Eu am avut 1.9 TDI inainte. Ideal ar fi sa ai si un Passat B5.5 2.3 VR5 pentru piese, pe langa motorul 3.2 vr6. O sa vezi mai jos de ce. 1. Motorul - masinile mentionate in titlu au motoarele amplasate longitudinal. Deci ai nevoie de un 3.2 de pe Touareg / Phaeton. Ideal ar fi Paheton, explic mai jos de ce. Eu l-am luat de pe Touareg.. important e sa fie complet (motor, accesorii, ecu + cablaj, sonde, galerii evacuare, termoflot etc. etc.) 1.1 Daca motorul vine cu alternator cu racire pe apa, vei avea nevoie sa pui unul fara racire pe apa. Exista ambele variante pe aceasta motorizare. Important e ca sunt plug&play ambele variante. 1.2 Daca motorul este de Phaeton, asigura-te sa iei si suportii motor!!! Vei avea nevoie de cel de pe dreapta (partea pasager). Daca este de Touareg, vei avea nevoie de suport dreapta de Paheton 3.2 1.3 Daca motorul este de Phaeton, ai scapat de episodul "baie de ulei". Daca este de Touareg, vei avea nevoie de baie de ulei de Phaeton + pompa cu sorb. Pompa si sorbul merg si de pe TT 3.2 / Golf 4 R32. Sorbul de Touareg nu e bun, nu e compatibil cu baia de ulei de Phaeton. 1.4 Neaparat verificata compresia motorului si segmentat daca ceva nu e in regula la acest capitol. Neaparat si distributie OE + revizie amanuntita a motorului. 1.5 Galeria de admisie se poate pune si de Golf 4 R32 / T.T R32 1.6 Capac culbutori - vei avea nevoie de capac culbutori de TT 3.2 / Golf 4 R32. Au busonul de ulei in spate. Cel de Toareg / Phaeton il au in fata si nu vei mai putea inchide capota. 1.7 Recomand ai o reconditionare vizuala a motorului, vopsit bloc / capac culbutori etc. Nu e un must have, dar estetic va arata bine si e relativ usor daca tot ai motorul jos 2. Suporti motor - suport dreapta de Phaeton 3.2, suport stanga de VW Passat 2.3 VR5. Aici ma refer la suportii ce vin pe motor. Nu la cei ce vin pe caroserie. Legat de aia ce vin pe caroserie, eu am incercat initial cu suporti noi OE de 1.9. Dar motorul avea un joc cam mare. Asa ca am luat suport poliuretanic stanga de la Silver project si l-am pus pe ala (de 1.9 TDI). Cel de pe dreapta nu va fi plug & play asa ca nu l-am pus. E suficient cel de pe stanga + intarit suporti cutie. Motorul fiind bine echilibrat, nu vei simti vibratii, chiar si cu supprti poliuretanici. 3. Cutia de viteze - aici ai mai multe variante. Eu am mers pe cutia originala a masinii (5 trepte 1.9 TDI AWX). Ai nevoie de placa adaptoare motor cutie de Passat B5.5 2.3 VR5. Cu aia, practic poti pune orice cutie ce s-a pus pe masinile mentionate in titlu. Cutia mea fiind de TDI, ma ajuta mult la drumuri lungi, deoarece pot rula cu viteze mari fara ca motorul sa stea turat. 4. Partea de racire - odata ce pui motorul sus, prima problema de care te lovesti va fi distanta mica intre motor si radiatoare. Vei fi nevoit sa muti ventilatoarele in fata. Cumpara ceva de calitate, altfel masina va suna ca un elicopter odata ce pornesc ventilatoarele! Eu am mers pe SPAL, 2 bucati, prinse de radiatorul de clima. Foarte silentioase, nici nu le auzi cand pornesc. Si isi fac treaba. Le legi la instalatia de la ventilatorul de clima. Nu vei mai avea vascocuplaj cum era la 1.9 TDI. 5. Traseu apa + traseu clima - aici va trebui reinventata roata. Mare parte din traseul de apa se potriveste de la Touareg cu cateva mici inventii. Eu am folosit o parte din traseu si de la Passat 2.3 vr5. Cel mai nasol e la clima unde ai nevoie de conducte custom. Grija unde le faci, altfel risti sa bagi freon degeaba. 6. Fueling - dat jos rezervor, curatat Dumnezeiește, mai ales daca faci swap de la TDI. Ai nevoie de o pompa de benzina, eu am mers pe Walbro. + evident alt traseu de la rezervor la motor. Dar in rezervor, doar inlocuiesti pompa. 7. Sonde - stock de pe masina de pe care ai luat motorul, recomand sonde noi. 8. Instalatia motor - cea mai urata parte. Nu poti folosi instalatia de Touareg / Phaeton deoarece firele nu sunt suficient de lungi,Touaregul / Phaetonul avand ECU amplasat diferit fata de Superb / A6 / Passat / A4. Eu am folosit instalatia de pe Passat 2.3 VR5, modificata astfel incat sa fie compatibila cu 3.2 VR6. Ai nevoie de 3 scheme. A. Schema Instalatiei de la masina ta B. Schema instalatiei de la Passat 2.3 VR5 C. Schema instalatiei de la masina donatare de motor La mufele intermediare (cele de sub ECU) vei avea multe surprize. Nu se pupa nici un pin, mufe diferite.. trebuie modificata destul de mult pentru a fi compatibila. Aici te vor ajuta schemele mentionate mai sus 9. Software - sanse mari ca motorul de Touareg / Phaeton sa fi avut cutie automata. Aici vei avea probleme in ideea in care ABS-ul si ESP-ul nu iti va functiona. Vei avea nevoie de un soft de TT 3.2 / Golf 4 R32 manual. Din softul respectiv te poti inspira ce trebuie modificat in softul din ECU de Touareg / Phaeton pentru a functiona ABS / ESP. Sau poti pune softul de TT / G4 dar si ala, la randul lui trebuie modificat pentru a functiona. 10. Pedala acceleratie Passat 2.3 VR5. 11. Switchul de ambreiaj si de frana nu iti vor functiona, vei avea eroare pe ele. Trebuie modificata instalatia ca sa functioneze corespunzator. 12. Evacuare. Aici depinde de tine cat de tare vrei sa sune. Eu am pus o intermediara si o finala pe traseu, nu e silent dar nici deranjant. E exact ce imi doream. Caroseria fiind mai lunga, sunetul va fi destul de diferit fata de un G4 / TT 3.2. Suna mai frumos pe Superb / Passat etc. DPMDV. Mai exista si varianta cu clapete 13. Frane!!! Recomand si un upgrade la frane. Mai ales daca vii de pe 1.9 TDI cu 288mm disc.. 14. Intake - Aici as recomanda un intake custom de aluminiu (traseul filtru aer -motor). Eu am mers pe traseul stock de 3.2, si din ce vad, atunci cand stationez cu motorul pornit, IAT-ul e destul de mare (undeva la 50 de grade. Odata ce ma pun in miscare, scade destul de repede. Filtru.. neaparat ceva premium, gen K&N, Ramair etc. Cred ca intra si carcasa de la Passat b5.5 2.3 vr5 si atunci poti incerca cu aia. Cam atat din ce imi vine in minte. Poate va ajuta in viitor pe cineva! Pentru poze legate de swap, aveti un album aici - https://photos.app.goo.gl/cd3tC4fBimH7KTix71 point
-
1 point
-
1 point
-
Aspectul asta mi'a scapat, nu eram constient ca exista marcaj cu 60TFSIe pentru hibride. Legat de jante, la cum arata masina cu cele de acum, e greu de decis ce set sa pastrezi de iarna. Daca's aceeasi marime cele noi cu cele actuale, eu as monta cauciucurile actuale pe Rotiform, fie si numai ca n'as putea de curiozitate inca o luna, cand ar avea sens sa fie montate rotile de iarna1 point
-
Asa pui ACC: Apesi pe butonul asta: iti apare ACC activ in bord, apesi set ca sa pui viteza dorita, se face ceva beculet de tempomat verde in bord si dai plus minus daca vrei mai mult sau mai putina viteza. Pe butonul de radar apesi apoi: Daca apesi pe el de mai multe ori iti arata distanta ce o tine fata de masina din fata in secunde. De asemenea pentru scurt timp dupa ce apesi pe acel buton poti seta distanta din plus sau minus fara sa afecteze viteza setata. Sa o stapanesti sanatos!1 point
-
Măh băiatule … te-ai dat de cateva ori peste cap pentru asa modificare 🤝🤝🤝 eu visam intr-o vreme sa pun pe Passat B6 asa ceva 😅1 point
-
Schimbul de ulei+filtre e cea mai ieftina intretinere pe care o poti oferi masinii, asta daca vrei sa o tii. Daca la 4 ani cand expira garantia o vinzi si oricum nu te intereseaza, atunci da, fa schimburile si la 30k km.1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00