Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.10.2023 în toate secţiunile

  1. Noroc, deci am curatat parbrizul si pe exterior si pe interior , bine de tot ( zic eu ) cu alcool denaturat 90 grade si azi , cand am urcat la munte , cu soarele in fata am observat o diferenta uriasa fata de pana acum. Adica se vede perfect fara punctulete stralucitoare . Un sul jumate de hartie prosop de bucatarie am consumat , am frecat si am sters pana nu s-a mai murdarit hartia . Deci era murdar ca porcu 😂. Pe exterior am remarcat ceva punctulete albe foarte fine , le-am observat dupa o inspectie atenta cu parbrizul uscat , eu cred ca era ceva vopsea praf - cine stie pe unde a fost parcata la un moment dat , le-am razuit cu o spatula de plastic , altfel puteam sa frec in nestire ca nu le puteam inlatura.
    2 points
  2. O diferenta este, dar nu chiar asa mare incat sa nu poti trece peste faptul ca nu are suspensie independenta Seat-ul.. Mai degraba decat in curbe, simti diferenta pe drumuri denivelate/pavate. Avantajul este ca o sa ai costuri mai mici cu puntea spate.
    1 point
  3. Asta inseamna ca mai necesita minim o inlocuire . Eu ,la cutia de transfer ,dupa a4a inlocuire (la interval de 1-2000 km ) am reusit sa-l dau jos curat .
    1 point
  4. Intre timp.. am rezolvat problema cu cablul usb pt carplay/android auto. Gata si cu ambreiajul si volant.. diferenta e majora. Nu mai agata, intra f usor in treptele de viteza. Am pus si lampi picioare fata-spate.. aliexpress Boxele au fost instalate pe spate, se simte si aici o diferenta Ce mai urmeaza: - camera spate low - polish si folie faruri Inca sunt surprinsi unii de ce am luat benzina cu asa multi km ca un motor de benzina nu rezista atat etc.. eu sper sa-i contrazic
    1 point
  5. Câte un pic pic pic, până nu mai rămâne nimic
    1 point
  6. Ptiu, pai masina aia nici la jumatate n-a ajuns. Si nici veche nu e. O explicatie trebuie sa "exista" : ori a fost exploatata execrabil, ori a avut vreun defect. A mea la 180.000 si 6 ani, arata destul de bine. Un exemplu interesant totusi pentru cei care vor preventie, nu tratament. Ca mine :). Multumesc !
    1 point
  7. 1 point
  8. @alexeneoperatiunea a fost facuta la atelier de detailing, nu am avut curiozitatea sa vad ce pasta s-a folosit. A fost facut in 2 etape, prima data cu ceva mai grosier si la sfarsit ceva mai fin.
    1 point
  9. Problema este că Octavia NU stă deloc bine pe articulații pentru a putea fi folosită pe drumuri desfundate. Orice scuturi va avea, nu compensează disconfortul pe care îl simți în mașină pe drumurile sus-amintite. Nici O3 nu excela, nici O4 nu o face. Nu montați pe ele, pe dedesubt, scuturi care fac fix nimic. Dați banii de pomană. Loganul bate Octavia la articulații. Cu O4 îmi zdrăngăne dinții când trec liniile de tramvai. Cu Loganu nu. Cine mă contrazice... e rău intenționat sau nu a condus Logan. De Duster nici nu mai zic Octavia e mașină de asfalt și acolo trebuie folosită, nu pe coclauri. Restul e can-can.
    1 point
  10. @akon PDG-ul inseamna foarte putin fizic, insa foarte mult psihic. Crezand ca PDG e panaceu universal, este posibil ca cineva sa forteze mai mult decat au calculat inginerii de la Skoda. Si atunci se lasa cu baie de ulei sparta. Deci e cu du-te, vino. Bine, pe O3FL, eu am 17cm standard si suspensie sport. Si juma’ de scut. De PPR.
    1 point
  11. @Gabriel*77 am diesel manual si, cand sunt fortat, il mai conduc in Bucuresti. Munca de Sisif. Nu m-as mai intoarce la manuala decat pentru ceva special ca un Cayman T sau GT4. Pentru un daily - o masina care se doreste practica - muanuela nu mai e de mult o optiune. Ce iti doresc e sa-ti pina 'mnezeu mana in cap si sa primesti de la munca o automata. Dupa o luna, maxim, o intelegi ce vreau sa zic.
    1 point
  12. In filtrul din cutie am pus un furtun lung de 50cm și am încercat să îl etanșez cât se poate, chiar în gaura de unde trage ulei din baie, iar celălalt capăt l-am pus direct în bidonul cu ulei curat pentru spălarea cutiei, cineva a fost în mașină pentru start/stop astfel că pe o parte trăgea ulei curat din bidon și pe cealaltă parte prin zecile de orificii din cutie ieșea uleiul contaminat și respectiv din convertizor. Nivelul l-am făcut conform ELSA la 40°C, am 600km cu uleiul Ravenol și sunt foarte mulțumit, dacă rezistă 60k km sau 5 ani pentru mine e suficient raport calitate preț imbatabil. Pentru video dar și alte informații mai în detaliu, cei care doresc mă pot contacta în privat.
    1 point
  13. eu conduc de 40k km (18 luni) GoodYear Vector 4Seasons (prima generație, cu frânare C pe ud) deși mi se pare că alunecă pe frânare (deh, ăștia nu zic de proști că sunt clasa C) în rest super mulțumit. am intrat în zăpezi de 15-20 de cm fără probleme. pe polei la fel, nu am avut nicio problemă. acum au 62k km de când sunt pe mașină și au foarte multă carne. cam 4.8 mm. mă și enervează că nu se toacă mai mult :)))) următorul set o să fie tot allseason, pentru că: - scap de grija a 2 seturi (spațiu etc) - scap de grija „profesioniștilor” și timpului pierdut pe la vulcanizări - deși sunt mai scumpe, dacă pui costul schimburilor, diferența se acoperă - au apărut anvelope allseason cu frânare A pe ud - circul des de la temperaturi de vară de bucurești la temperaturi de vârf de munte - am fost prins de ninsori „neanunțate” Au fost 2 situații în care am simțit că mașina alunecă pe frânare, ambele pe ploaie și 2-3 grade afară Eu le voi schimba cu bridgestone weather control a005 P.S.: de când a apărut maimuța în familia nu mai circul super sportiv și nu mai „trag de mașină” pe viraje. pentru cine circulă așa, clar recomand cauciucuri dedicate și performante.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!