Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.10.2023 în toate secţiunile

  1. Pentru 45 de lei in plus nu mai pui mizeria aia de filtru habitaclu simplu, ci din ala cu carbon activ si antipraf/antialergeni care chiar functioneaza si merita 😉
    3 points
  2. Da, par a fi doua uleiuri (si intr-un fel poti zice ca sunt..) pentru ca sunt diferite revizii si mai exista si diferite piete de desfacere - EU, NA, etc. Dupa cum vezi, in link-ul tau unul nu are certificare VW (nu ca asta ar fi marea dovada), celalalt (si SINGURUL pe care il gasim pe site-ul lor pentru EU) are. Am reusit sa gasesc oricum Made in France, stoc din Oct 2022, Vineri il am, Luni o sa merg la revizie. Mai vedem ce se intampla peste vreo 7000 km..
    2 points
  3. Comandata la sfarsitul lui iunie, venita la inceputul lui septembrie, 34.000 euro (33.000 pret cu reducer dealear plus 1.000 euro 2 rabla). Pe langa ce are ca si dotare de serie am pus: pachet iarna plus (aici intra si scaunele alea senzationale Sharp, nu are parbriz incalzit ca in Spania e cald) Side Assist, Exit Assist (monitorizare unghi la iesire cu spatele din parcare, de pe o banda pe alta), Traffic Jam, Lane Assist Plus (merge singura in ambuteiaje) Park Assist ca se baga singura cand selectam ceva optiune...o chestie inutila suspensie adaptiva DCC Pre-crash (ceva sistem de protectie in caz de impact, l-am pus ca era ieftin) Top View Camera (camere 360 de grade) Am trecut de la manuala la automata, nu imi dau seamacum se face frana de motor, momentan am mai folosit padelele, trebuie sa vad daca trebuie dezactivat ECO cand face si coasting daca are vreo legatura. Cutia am simtit ca schimba cand ii dau un pic mai tare pedalei dar nu exagerat ca e in rodaj. Spatiul in masina e pentru 4 adulti, cotul stang nu poate fi rezemat de marginea portierei pentru ca e prea sus, in dreapta ai o cotiera care poate lua mai multe pozitii. Tabolul de bord poate fi configurat in multe moduri, iti trebuie timp sa te obisnuiesti, nu mi-e clar cum se pune ACC, apas ca maimuta pana apare, manualul nu e foarte clar sau nu pricep eu, par a fi aceleasi setari si ptr tempomat/limitator. Tinuta de drum e fenomenala versus ce am mai condus eu (nu OZN-uri), se tine in curbe incredibil de bine. Motorul de 150 CP pentru mine e arhisuficient, merg linistit si nu sunt adeptul vitezei. Camerele video nu exceleaza la rezolutie dar iti faci treaba cu ele mai ales ca bipaie daca te apropii de ceva,
    1 point
  4. Mici update-uri. 1.Protectie OEM capota in stare foarte buna. 2.Mocheta in stare mai buna decat am in prezent.
    1 point
  5. NU. Ala e G62. G83 poate fi la baza radiatorului sau pe furtunul duntre radiator si termostat.
    1 point
  6. Am facut retrofit la ALA acum 18 luni. Setat feedback-ul pe low, impreuna cu pACC e vis.
    1 point
  7. Și eu îl găsesc foarte util, e bine calibrat. E adevărat că uneori (rar) nu reușește să interpreteze corect anumite situații mai ambigue (lucrări la drum etc), dar nici atunci nu e periculos, ai întotdeauna control. Bineînțeles dacă ții volanul corect, poate un pic mai ferm decât eram obișnuiți la mașinile fără lane assist. Pe mine chiar m-a impresionat într-o noapte circulând pe DN-uri prin ploaie, marcajele abia le vedeam dar sistemul nu s-a dezactivat și a mers foarte bine.
    1 point
  8. Aa aceeași problemă - Tiguan 2016. Am observat că problema îmi apare doar la Waze în cea ce mă privește; am încercat să o rezolv, însă nu am reușit și nici nu m-am mai complicat (dacă am o adresă de căutat al cărei nume începe cu P sau vreau să sesizez o problemă sau pericol folosesc aplicația de pe telefon). Pentru că la alte aplicații nu am probleme, nu m-am mai stresat cu găsirea unei soluții.
    1 point
  9. Undeva la începutul lui august am făcut revizia de 15k. Am lăsat în sistem opțiunea de interval flexibil, mai mult pentru a vedea estimarea schimbului de ulei în baza utilizării. S-au schimbat toate filtrele, piese OE, necesar ulei 9.5 litri, au intrat în final doar 9litri, asta după ce am re-verificat eu nivelul a doua zi și am completat până la maxim. Singurul aspect neplăcut la revizie este o eroare pe un motoraș ce umflă una din pernele scaunului șofer care s-a trecut cu vederea... "Sterge-o!" i s-a spus de către electricianul șef celui care manevra testerul. Un fel de "Așa face toate!" La câteva zile după revizie urma sa plec în concediu, dar țineam neapărat să schimb parbrizul, să nu circul cu el fisurat. Am înlocuit parbrizul în drum spre vest, după o pauză de cafea la prietenii de la Nurvil. Foarte amabili ca de obicei, venise parbrizul de câteva zile și așteptam doar aprobarea dosarului de casco. Hârtiile pe casco au durat extrem de mult (7 zile)... știu, first world problems... la alt asigurator a durat fix 40 de minute un dosar similar la Tiguan. Dau și nume dacă este cineva interesat. Si.. până la pozele de concediu, un mic preview la setup-ul de iarnă în dimensiuni de 9x20... sau să ramână pentru vară?
    1 point
  10. Si ce ai vrea? Pornesti masina, motorul e rece, catalizatorul la fel, ECU-ul baga benzina ca sa ajunga motorul repede in temperatura. Habitaclul e cum e, clima baga tare sa dezumidifice. 15km/h inseamna ca faci aia 4 km in 15-20 de minute. PS 5km la 15% inseamna un 0.75l. Cam 6 lei.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!