Comandata la sfarsitul lui iunie, venita la inceputul lui septembrie, 34.000 euro (33.000 pret cu reducer dealear plus 1.000 euro 2 rabla). Pe langa ce are ca si dotare de serie am pus:
pachet iarna plus (aici intra si scaunele alea senzationale Sharp, nu are parbriz incalzit ca in Spania e cald)
Side Assist, Exit Assist (monitorizare unghi la iesire cu spatele din parcare, de pe o banda pe alta), Traffic Jam, Lane Assist Plus (merge singura in ambuteiaje)
Park Assist ca se baga singura cand selectam ceva optiune...o chestie inutila
suspensie adaptiva DCC
Pre-crash (ceva sistem de protectie in caz de impact, l-am pus ca era ieftin)
Top View Camera (camere 360 de grade)
Am trecut de la manuala la automata, nu imi dau seamacum se face frana de motor, momentan am mai folosit padelele, trebuie sa vad daca trebuie dezactivat ECO cand face si coasting daca are vreo legatura. Cutia am simtit ca schimba cand ii dau un pic mai tare pedalei dar nu exagerat ca e in rodaj.
Spatiul in masina e pentru 4 adulti, cotul stang nu poate fi rezemat de marginea portierei pentru ca e prea sus, in dreapta ai o cotiera care poate lua mai multe pozitii.
Tabolul de bord poate fi configurat in multe moduri, iti trebuie timp sa te obisnuiesti, nu mi-e clar cum se pune ACC, apas ca maimuta pana apare, manualul nu e foarte clar sau nu pricep eu, par a fi aceleasi setari si ptr tempomat/limitator.
Tinuta de drum e fenomenala versus ce am mai condus eu (nu OZN-uri), se tine in curbe incredibil de bine. Motorul de 150 CP pentru mine e arhisuficient, merg linistit si nu sunt adeptul vitezei.
Camerele video nu exceleaza la rezolutie dar iti faci treaba cu ele mai ales ca bipaie daca te apropii de ceva,