Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.10.2023 în toate secţiunile

  1. S-a dus vara si eu nu am mai scris nimic pe aici 😳 Voi enumera ce s-a mai intamplat la masina in ordine cronologica: La inceputul lunii august am montat folie pe geamuri. Am vrut strict protectie termica si UV, asa ca am optat pentru cea mai putin intunecata varianta. Cateva zile mai tarziu, fiind intr-o foarte mare graba, din neatentie, am reusit sa fac ‘buba’ eleronului. Am contactat cele mai cunoscute ateliere de PDR, in speranta ca se poate repara, insa dupa ce le-am trimis poze cu ‘patania’, toti mi-au spus ca nu se poate indrepta asa 😳. Asa ca nu am avut de ales si am apelat tot la reparatia clasica: indreptat si vopsit. Cateva posturi mai sus, dupa ce am facut detailingul exterior, spuneam ca nu sunt multumit in totalitate, pentru ca ramasesera destule urme vizibile de la pietricele pe bara fata si pe capota, rezolvabile doar prin revopsire. Asa ca asta a fost ‘ocazia’ (daca se poate numi asa) ca sa remediez si aspectul asta. Si daca tot avea sa fie demontata bara pentru revopsire, atunci am schimbat si radiatorul de AC, cel vechi fiind destul de torpilat in partea de jos. Am ales un Nissens la 1/3 😳 din pretul unui OE. Aveam si lipsa vreo 60g freon, cu toate astea racea destul de bine, inca. Saptamana trecuta am facut si revizia, la 12000km de la precedenta, putin cam tarziu, dar asa s-au aliniat planetele: aceeasi reteta, ulei Castrol 5w-30 si filtre MANN + bujii Beru. Bujiile vechi aratau destul obosite, erau cele originale, DOT 2016. Tot saptamana trecuta am facut un polish geamului de la instrument cluster, era destul de matuit. A iesit 95% bine, mai mult probabil doar cu unul nou se poate. Este foarte sensibil plasticul ala, se zgarie si daca te uiti la el 😂. Am pus o folie si pe ecranul media nav-ului. Am comandat saptamana trecuta de la chinezi aripioarele alea negre pentru luneta si au ajuns deja 👌🏻. Asa ca astazi dupa o spalare temeinica le-am si montat. Au banda adeziva, sper sa tina, sa nu le pierd pe drum 😂. Arata bine, sunt lucrate ok si nu costa mult deloc. Nu inteleg de ce VW nu le-a montat din fabrica 😟. 194000km in prezent. Pentru iarna trebuie 2 anvelope noi si placutele spate mai merg aprox. 10000km, deci trec iarna cu ele. In primavara voi schimba complet discuri + placute. Cam atat deocamdata.
    2 points
  2. Problema este că Octavia NU stă deloc bine pe articulații pentru a putea fi folosită pe drumuri desfundate. Orice scuturi va avea, nu compensează disconfortul pe care îl simți în mașină pe drumurile sus-amintite. Nici O3 nu excela, nici O4 nu o face. Nu montați pe ele, pe dedesubt, scuturi care fac fix nimic. Dați banii de pomană. Loganul bate Octavia la articulații. Cu O4 îmi zdrăngăne dinții când trec liniile de tramvai. Cu Loganu nu. Cine mă contrazice... e rău intenționat sau nu a condus Logan. De Duster nici nu mai zic Octavia e mașină de asfalt și acolo trebuie folosită, nu pe coclauri. Restul e can-can.
    2 points
  3. Praguri reconstruite in locul celor ruginite.
    2 points
  4. Din ce am observat, pe orice VAG auto nou 2023 aceasta functie nu se mai poate dezactiva din meniu si memora automat setarea, precum la auto mai vechi din 2019-2021. Se pare ca ar fi nush ce norma europeana imbecila care la fiecare repornire iti reactiveaza automat aceasta functie lane assist extrem de periculoasa pentru siguranta circulatiei pe drumurile nationale din Romania. Pur si simplu te baga in sant la o curba sau o succesiune de curbe stranse la viteza mai mare, deoarece iti blocheaza manevrabilitatea volanului. Acest lucru este extrem de periculos si cand eviti gropi din carosabil, cratere, etc, deoarece iti blocheaza manevrabilitatea libera a volanului. Asadar, doresc sa stiu cine poate face o asemenea dezactivare (deoarece service-uri oficiale de dealer nu fac manevra) ca sa ramana memorata optiunea setata in meniul masinii si dupa repornire. In Bucuresti si la ce pret?
    1 point
  5. Astazi mi-a parvenit o informatie interesanta, desi foarte suparatoare. Poate este cineva pe aici care o poate confirma eventual? Am inteles ca Mobil 1 ESP a suferit o noua "revizie" in Dec 2022, ocazie cu care cica s-a cam...dus dracu' uleiul... Daca la revizia anterioara lucrurile au ramas cat de cat in parametri, acum se pare ca rezultatul este rau, uleiul suferind o degradare importanta.. O sa caut sa obtin si link-uri catre site-uri de pasionati/nebuni in alte uleiurilor (dupa cum stiti, acestea sunt in mare parte rusesti) cu analize & stuff, dar sunt foarte prins cu tot felul de lucruri si nu o sa am timp in perioada imediat urmatoare. Asta desi , ce sa vezi, trebuie si eu sa fac schimbul de ulei (si altele) cat mai rapid Am dat sfoara pentru a cauta un lot vechi, prin Iunie stiu sigur ca mai era, dar cred ca in prezent nu am mai mult de 2% sanse sa mai gasesc ceva..
    1 point
  6. Doar resoftare, cu modificare parametrii. Nu poti face nimic cu vcds ul
    1 point
  7. Cred ca nu asta a vrut sa spuna ci de modul intunecat sau luminos. Luminiozitatea bordului se adapteaza automat nu in functie de aprinderea farurilor.
    1 point
  8. Despre O4, la o primă impresie după 2 săptămâni de condus de la achiziție, pot spune că funcționează bine momentan. IMPRESIE BUNĂ Nu mi-a dat decât o singură eroare (una legată de senzorii de parcare) la două zile de la intrarea în posesia ei, dar de atunci niciuna și infotainment-ul se mișcă destul de bine. Nu mi s-a blocat deloc. Toate opțiunile funcționeze perfect. Consumul pare bun, sau cel puțin așa îmi arată computerul de bord. 5 % mers extraurban pe DN-uri și DJ-uri în trafic normal. Crește proporțional cu aglomerația, dar nu mai mult de 7. Matrix Led-ul face și merită toți banii. Evident că pe drumurile luminate nu îl sesizezi decât dacă ești atent, însă pe drumurile neiluminate este senzațional. Pare destul de stabilă pe curbe la viteze de peste 80 km/h, asta, desigur, în limite de siguranță și curbă ceva mai largă, nu vorbesc de cele strânse unde trebuie redusă mult viteza. Pe drum asflatat este foarte confortabilă. Nu se simte nimic în mașină. Nu îmi consumă ulei. Îl verific periodic și nu pare să lipsească din el. Nu scârțâie nimic și nu are greieri momentan. Bordul digital e plăcut, nu deranjează ochiul nici noaptea, nici ziua. Cel puțin momentan, deși se putea mai bine. Interiorul pare bine finisat. Cutia funcționează bine și nu mi se pare să "agațe" ceva. Treptele se schimbă ușor. IMPRESIE MAI PUTIN BUNĂ Scaunele față, cel puțin cel de la șofer nu este foarte confortabil. La un drum lung simt gâtul și umerii amorțiți și mă doare piciorul drept. Pe cele din spate nu am stat și nu mă pot pronunța, dar 3 persoane în spate cred că e groaznic deși mașina e spațioasă. Pe drumuri neasfaltate, cele pietruite de exemplu, și cu 10 km/h daca circuli, trepidează de zici că se dezmembrează. Denivelările se simt destul de tare. Linii tramvai, bumpere, etc. Temele bordului digital sunt doar două. Măcar patru să fi fost, dar... Nu are funcție de mod zi/noapte a display-ului, așa cum are telefonul mobil, care în opinia mea este foarte util pentru cei cu ochii sensibili. Motorul nu mi se pare a fi prea fâșneț încă, însă o pun pe sema faptului că în rodaj fiind nu e cazul să testez asta. Are doar 2700 km făcuți 80% extraurban. Poate după 5000 îi văd potențialul, dar rămâne de aflat. La pornire stă prea mult turată comparativ cu O3 care după vreo 20 secunde turația scădea sub 1000. La O4 mi se pare că stă prea mult turată la ralanti. Primele 3 trepte de viteză sunt ok. Celelalte mi se par prea lungi. Trebuie să urci mult în ture pentru a ajunge să schimbi viteza, și timpul se lungește, iar dacă te iei după indicația mașinii... odată schimbată viteza trage un pic greu. Probabil e subturat și pierde puterea, dar... na, pentru consum. Deocamdată cam atât mi-a atras atenția.
    1 point
  9. 1 point
  10. Problema rezolvata. Am ajuns la Brasov .si in 2 ore am plecat de acolo cu diferentialul față inlocuit. Super profesionisti băietii .
    1 point
  11. Salutaaari! A trecut ceva timp de cand nu am postat aici Proiectul nu a fost lasat balta si s-au facut cateva schimbari minore pur estetice Multumesc colegului @sutit pt info-ul necesar pt a schimba rotitele climatronicului cu modelul nou, cele asemanatoare MIB-ului, rubberized. Avand in vedere ca am modificat la climatronic, am schimbat si cel pentru reglaj oglinzi Dupa cum spuneam, modificari minore Așteptăm să ajunga și cauciucurile de iarna Pirelli PZero!
    1 point
  12. Undeva la începutul lui august am făcut revizia de 15k. Am lăsat în sistem opțiunea de interval flexibil, mai mult pentru a vedea estimarea schimbului de ulei în baza utilizării. S-au schimbat toate filtrele, piese OE, necesar ulei 9.5 litri, au intrat în final doar 9litri, asta după ce am re-verificat eu nivelul a doua zi și am completat până la maxim. Singurul aspect neplăcut la revizie este o eroare pe un motoraș ce umflă una din pernele scaunului șofer care s-a trecut cu vederea... "Sterge-o!" i s-a spus de către electricianul șef celui care manevra testerul. Un fel de "Așa face toate!" La câteva zile după revizie urma sa plec în concediu, dar țineam neapărat să schimb parbrizul, să nu circul cu el fisurat. Am înlocuit parbrizul în drum spre vest, după o pauză de cafea la prietenii de la Nurvil. Foarte amabili ca de obicei, venise parbrizul de câteva zile și așteptam doar aprobarea dosarului de casco. Hârtiile pe casco au durat extrem de mult (7 zile)... știu, first world problems... la alt asigurator a durat fix 40 de minute un dosar similar la Tiguan. Dau și nume dacă este cineva interesat. Si.. până la pozele de concediu, un mic preview la setup-ul de iarnă în dimensiuni de 9x20... sau să ramână pentru vară?
    1 point
  13. Stiu ce zici. Am incercat in trecut spray chrome si iese un gri metalic cu un pic de luciu. Sper ca sprayul asta sa se ridice la nivelul reviewurilor f bune. O sa incerc prima data un stras de negru lucios conform video :
    1 point
  14. 1 point
  15. @miliktsi vara asta am condus un flat 4, mid engine, cu sarakiile asta. Plus un I6. Nu conduci suficient de tare.
    1 point
  16. Dragilor, orice început are și un sfârșit. Povestea de dragoste cu Ateca se apropie de sfârșit. Incredibil cât de repede s-a consumat. Am petrecut împreună aproape 6 ani, și în jur de 95k km. Am avut de toate, dar mai multe bune decât rele. As face aceeași alegere, dacă as da timpul înapoi. Din păcate pe facelift nu am regăsit emoția inițială, ba mai mult fac o schimbare radicală, trec pe alt OEM. Toate cele bune 😁
    1 point
  17. Salut, ieri a fost ultima data cand o sa mai calc pragul celor de la PBN. Niste jepcari si nesimtiti. M-am dus la ei pentru ca acum 2 saptamani mi se aprinsese un senzor in bord ( cel cu motorul) dar care intre timp se stinsese Am ajus in ziua programata ( care normal a fost peste 2 saptamani de cand a telefonat) si dupa ce astept o ora la biroul celui la ccare eram arondat mi se transmite ca acesta nu vine azi ca are o problema si ca sa vorbesc cu alt reprezentant al lor. Pana aici sa zice ca se mai intampla dar mi se transmite ca analiza masini dureaza 48 de ore (ptr o scanare VAG) dar am acceptat si acest lucru ptr ca nu aveam nevoie de masina in cele 2 zile. Primesc un telefon dupa o zi jumate si mi se transmite ca au facut scanarea si ca au descoperit ca supapa de la rezervor este cu probleme dar ca ei schimba doar supapa cu rezervor (care costa 6500 ron cu manopera). Le spun ca nu ma intereseaza dar vreau sa mi se treaca pe hartie problemele descoperite. MA duc sa ridic masina si supriza , mi se preda o singura hartie care de fapt era factura in care erau trecute urmatoarele: - test motor - - roata dr spate demo si montat - aparatoare noroi dr spate demo si montat - verificat electrovalve canistra carbon -verificat canistra carbon verificat ventilatie rezervor combustibil NECESAR: rezervor de combustibil si canistra de carbon activ. PRET 750 ROn Le-am cerut sa imi dea la mana ce au descoperit ei la test ...nu am avut cu cine sa ma inteleg , ca ei nu dau asa ceva ci numai necesarul ptr reparatie dar nu spun ceea ce este stricat. Deci am platit pur si simplu 750 ptr nimic , doar ca au tinut masina ei 48 de ore si au recomadnat sa schimb tot rezervorul de combustibil. Niste jegosi de la cel care apreluat masina pana la seful lor care a avut o atitudine foarte sfidatoare ca el este sef acolo si ca asa se face la ei. ADIO PBN, a fost ultima data cand am apelat la serviciile voastre de [cenzurat]. PS: cica au 5 stele primite de la clienti :)))) asa se lauda peste tot in interiorul sediului lor!
    1 point
  18. Siv, imi pare rau ca scrisul nu reflecta tonul. Poate a sunat... Hai sa lasam!..sunt eu mai ironic. Cartea o am. Am vrut s-o postez. Am scanat-o. Dar topicul e inchis, asa ca am luat legatura cu ceva senior pe aici si tot n-am reusit. Pacat! In romana,scanata, muncita, gratis.... 284Mb. O vrei? O pui tu pe aici!?!!! Hai, cum facem? A! Apropó! Cartea e cumparată de pe net cu 50 lei si mi-a trimis o copie xerox dupa 3saptamini. Șacalul pu....li..i. Si se vede....cum se vede. hahahah ar trebui sa ne batem la fund cu cite 50de lovituri de curea, pentru fiecare vizita la specialist. Asta doar ptr.ca d-aia suntem iubitori de" fiare vechi"...sa ni le facem singuri..cu bine...cu nu e bine...doar ne mindrim cu c'è facem noi...nu ei.hahahaha Deci, da-mi de veste la cum sa ti-o trimit. Si s-o postezi tu.
    1 point
  19. Inca un motor care ne arata ca nu doar km trebuie luati in calcul cand e vorba de uzura/imbatranire. B8 2019 .
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!