Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.09.2023 în toate secţiunile

  1. Am mai rezolvat si mici probleme : 1. Inlocuit balastul farurilor cu unele oem care comunica corespunzator. ( faruri de Sharan).Ar trebui sa rezolv codarea finala si reglajul faruriilor. 2. Schimbat solenoidul comanda turbo 3. Inlocuit stergatoare pe ambele masini : Bosch Aerotwin si Valeo Silencio
    4 points
  2. Rezultatul : In realitate arata mult mai bine. 😁
    2 points
  3. Intre timp am facut mici modificari la niste stopuri fumurii. Led COB pe pozitie si semnalizare. Am scos difuzorul semnalizarii si am facut un sablon transparent, ulterior matuit. Apoi un suport din Al perforat care sa sustina leduriile.
    2 points
  4. Comandata la sfarsitul lui iunie, venita la inceputul lui septembrie, 34.000 euro (33.000 pret cu reducer dealear plus 1.000 euro 2 rabla). Pe langa ce are ca si dotare de serie am pus: pachet iarna plus (aici intra si scaunele alea senzationale Sharp, nu are parbriz incalzit ca in Spania e cald) Side Assist, Exit Assist (monitorizare unghi la iesire cu spatele din parcare, de pe o banda pe alta), Traffic Jam, Lane Assist Plus (merge singura in ambuteiaje) Park Assist ca se baga singura cand selectam ceva optiune...o chestie inutila suspensie adaptiva DCC Pre-crash (ceva sistem de protectie in caz de impact, l-am pus ca era ieftin) Top View Camera (camere 360 de grade) Am trecut de la manuala la automata, nu imi dau seamacum se face frana de motor, momentan am mai folosit padelele, trebuie sa vad daca trebuie dezactivat ECO cand face si coasting daca are vreo legatura. Cutia am simtit ca schimba cand ii dau un pic mai tare pedalei dar nu exagerat ca e in rodaj. Spatiul in masina e pentru 4 adulti, cotul stang nu poate fi rezemat de marginea portierei pentru ca e prea sus, in dreapta ai o cotiera care poate lua mai multe pozitii. Tabolul de bord poate fi configurat in multe moduri, iti trebuie timp sa te obisnuiesti, nu mi-e clar cum se pune ACC, apas ca maimuta pana apare, manualul nu e foarte clar sau nu pricep eu, par a fi aceleasi setari si ptr tempomat/limitator. Tinuta de drum e fenomenala versus ce am mai condus eu (nu OZN-uri), se tine in curbe incredibil de bine. Motorul de 150 CP pentru mine e arhisuficient, merg linistit si nu sunt adeptul vitezei. Camerele video nu exceleaza la rezolutie dar iti faci treaba cu ele mai ales ca bipaie daca te apropii de ceva,
    1 point
  5. Salut, Dupa 5 ani de pauza in care am condus doar masini inchiriate, am ales un R32. E greu de explicat cat de mult am vrut masina asta si de cand. Unii vor intelege, altii vor pune in balanta costuri vs beneficii comparativ cu alte modele, dar pentru mine a fost doar acest model sau nimic. Nu am luat mai devreme ca nu mi-am permis si aveam alte prioritati. Dar acum, cand folosesc masina doar in weekend, am decis sa o iau. Pozele sunt de pe siteul dealerului de la care am luat-o, acum 5 luni. Si acum arata la fel, nu vreau sa ii modific nimic. Defapt poate jante, dar inca sunt indecis. Am cautat 6luni una fara modificari de nici un fel si tratata omeneste. Adica nu mers incet sau putin, ci service-ata la timp, la oameni care stiu ce fac si piese de calitate. Si am gasit-o. Nu m-a speriat ca a avut 8 proprietari inaintea mea sau ca are 160k km, ci m-a interesat cartea service plina pana la ultima pagina si dosarul cu facturi de la service-uri. M-a interesat ca istoricum Mot(in UK, Rar la noi) zice ca l-a luam mereu din prima fara advisories (chestii care necesita atentie in viitor). M-a interesat ca dealerul cumpara si vinde doar masini R,S,RS,M,AMG si nu face volum, ci calitate. Am vrut cateva lucruri la ea: 2usi, cotiera si dsg. Restul can pielea, trapa, culoarea, maxi dotul imi erau indiferente. Dar le are si pe alea. M-am gandit la una albastra dar sare in ochii asa cansi la asta am dat jos badgeul cu r32 din fata si din spate. Tevile sunt acolo dar poate ma confunda lumea cu un kit r32 si ma lasa in pace. Am luat-o pentru sunetul motorului si nu pot sa nu zambesc de fiecare data cand o conduc, pur si simplu nu pot. Am schimbat, pt linistea mea, lanturile de distributie desi are fi lifetime si bag benzina in ea+revizie la 5k mile. Am fost cu ea in tara, 10l/100km consum cu viteza legala peste tot si cat se poate acolo unde e voie in DE. Nu consuma sub 9 orice as face si 19 daca e in Sport cutia, insa consumul nu m-a interesat, e chiar sub asteptari. Il mentionez ca poate intereseaza pe unii. Masina e de UK si se conduce in UK. Oamenii daca o recunosc dupa tevi se opresc in parcari si vb despre ea, in Ungaria am luat un thumbs up de la un baiat cu M3. A fost 7500£, costa road tax(impozit) 560£ an, asigurarea e 113£/luna si sta in garaj. Da, e mai grea decat gti si mai scumpa la tot. Da, e greu si scump de tunat motorul. Da, e cam mult 14la suta cand iese vreo 200km in weekend doar cu benzina astora premium dar astea nu conteaza pentru mine, nu pt ca ma scald in bani(caci evident nu ofac) dar senzatia pe care o am cand o conduc e ceea ce conteaza. Am luat in calcul masini mai noi, mai puternice, mai economicoase, noi noute dar ,pt mine, sunetul si simplitatea unei masini mai vechi, cu motor aspirat, care te lasa sa conduci fara sa te anunte ca depasesti banda, ca trebuie sa franezi, ca e mai important sa ai iluminat frumos cu led in X culori la interior, ca etc, este ceea ce a primat. Poate manuala era mai potrivit pentru un driver's car dar cred ca dsgul se descurca mai bine decat o faceam eu in manual. Cred ca ce putea fi pus pe ea si nu are sunt:scaune wingbacks si oglinzi rabatabile electric+mfd2 si poate ceva upgrade la sistemul audio in rest are xenon(standard pe modelul asta oricum) piele, dsg, oglinzi electrice incalzite, trapa, senzori lumina/ploaie, coming -leaving home, cotiera, maxidot, volan multifunctional cu padele. Pentru mine, e perfecta si se misca perfect pt o masina de 13ani. Daca aveti intrebari, cu mare placere, daca stiu, ca raspund.
    1 point
  6. “Procedura” nu inseamna demontat placutele cu mana stanga si montat cu imediat cu mana dreapta . Tocmai de asta sunt si probleme dupa . Service-ul poate fi autorizat si de Wolfsburg ,asta are zero importanta . Important e cel care lucreaza la masina !
    1 point
  7. Usb A, pe cablu. Vrei wireless, se cumpara modul separat, il bagi in mufa si va merge
    1 point
  8. Mda,asta insemna sa ai elemente de plastic lipite pe caroserie, care nu fac decat sa adune mizerie+umezeala+sare iarna. Eventual sa pui ceara pt protectie cavitati la montaj sau ceva protectie. Ramane tot asta sau schimbi culoarea?
    1 point
  9. Totul ok , arata bine , nu simt nicio diferenta de confort sau zgomot fata de CC1 care erau cotate cu 69dB Voi mai studia la drum lung in weekend , prin oras le-am simtit super ok , am mers pe cateva strazi drepte si mai lungi sa testez CC1 au zburat la cineva care a venit special sa le ia cand le-am schimbat si le va vinde ca " arata bine " dupa 50.000 km .... 🤪
    1 point
  10. Asa pui ACC: Apesi pe butonul asta: iti apare ACC activ in bord, apesi set ca sa pui viteza dorita, se face ceva beculet de tempomat verde in bord si dai plus minus daca vrei mai mult sau mai putina viteza. Pe butonul de radar apesi apoi: Daca apesi pe el de mai multe ori iti arata distanta ce o tine fata de masina din fata in secunde. De asemenea pentru scurt timp dupa ce apesi pe acel buton poti seta distanta din plus sau minus fara sa afecteze viteza setata. Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  11. Am venit in tara sa facem tinichigerie si revopsire integrala. Sa vedem ce iese.
    1 point
  12. Oricum au 2023 , au fost deja livrate la firma , imediat ajung si eu si merg sa le schimb
    1 point
  13. Poze nu prea fac, eu cel putin, asa ca de aceea nu am pus. Dar de drumuri in sine, ceea ce pot spune si ii ziceam si sotiei in timp ce conduceam, e ca asa asfalt noi nu avem (si ma refer aici si la UK unde stau) nici cand e soseaua noua: era asfalt perfect. In varful muntilor, in Austria mai ales, era incredibil cat de perfect putea sa fie. Accesul pe Grossglockner a fost 40euro si se vede unde merg banii: parcari pe drum, recipiente de gunoi, semne de circulatie, linii pe asfalt, tuneluri luminate. Era o placere sa conduci cu orice masina, sau pe bicicleta sau motor. Plin de caravane cu turisti, apa rece si limpede, marmote si capre de munte. Iar daca pui pe gps Kaiser-Franz-Josefs-Höhe ,ajungi sa vezi si getarul si cu siguranta marmote. Pe Stelvio e gratis dar urcand din Italia au controale si poti prinde, ca noi ,coada la verificari: stai cam jumate de ora in panta mergand cu 1a din jumate in jumate de metru. Vor sa se asigure ca nu pleci cu prea mult alcool, branza si tigari la pret redus din Livigno unde e duty free. Apropo de duty free, in Livigno benzina premium era 1.47euro/litrul. In rest cam 2.1euro iar pe autostrazi si in Germani si Italia si Elvetia si Austria 2.3 pana la 2.6 cu diferenta de 20 centi daca vrei standard ce am vazut ca era toata doar E10, doar cea premium mai e E5. Nu sunt motive sa platesti autostrazi on Franta sau Italia, cele fara taxe sunt la fel de bune si as zice ca au preveliste mult peste, daca 1h in plus nu te deranjeaza. Plin de masini de Romania peste tot, cu treaba sau in concediu, care semnalizeaza, nu dau flashuri si multumesc daca e cazul. Pe Stelvio am mai fost acum 10 ani, acum e mult mai bun asfaltul, chiar decent fata de ce era atunci, la fel de spectaculos traseul. In Davos, 10e parcarea pe zi, poti face baie in lac cu zapada in fundal si trenuri de turisti ce trec la 50metri de plaja cu un sunet neasteptat de placut pe fundal. Si atatea sate cu lacuri idilice pe parcurs de nici nu ai nevoie sa mergi pana in varf, sunt zone unde oriunde ai opri ai zice ca esti intr-o poza de calendar. Toate satele au biciclete de inchiriat si piste pentru ele sau doar de mers pe jos prin munti, lume zambitoare de toate varstele si desi aglomerat, parca fara agitatie. Noi am stat in Germania si de acolo ne-am miscat pe autostrazi pana unde s-a putut, la poalele muntilor si apoi, drumuri serpuite fara sfarsit. Daca pe cineva condusul il relaxeaza cum ma face pe mine, in Alpi , indiferent de tara princare alegi sa ii vizitezi , e Mecca. Asa uiti de Autobahn cand esti pe drumurile de munte incat ai vrea pe ele sa ajungi acasa, chiar cu doar 50-70km/h. Toate trecatorile prin care treci, tuneluri fie inguste cat o masina ,fie lungi de 5km, fac inutile radarele, nu vad unde ai vrea sa te grabesti si toata lumea de acolo conduce in consecinta. Am fost cu un golf5 1.9.tdi acum 10ani, acum cu masina actuala si bucuria a fost la fel.
    1 point
  14. Salut, Scurt update: Am fost pe Stelvio Pass si Grossglockner Alpine Road. 36grade la campie in Germania si 18 grade in varf, 9/100km consum mediu, 4500km intregul tur, am facut revizia azi si avem 224147km in bord, cu 80000 mai multi decat acum 4 ani cand am cumparat-o. La cat mai multi. Drumuri bune va urez!
    1 point
  15. Ai aici PDF cu detaliile tehnice: https://cdn.skoda-storyboard.com/2020/11/TD-OCTAVIA-en.pdf?_gl=1*gxmmtp*GA4_ga*bHZxbnk0aHMtd3dyai15aHI3LThteGktNTZoZW9pYmlocWRs*GA4_ga_CR52PEW89M*MTY5NTcyNDI5NS4xOC4xLjE2OTU3MjQzMDQuMC4wLjA. 143mm este valoarea scrisă pentru majoritatea variantelor (cauți Clearance). Cel mai probabil este valoarea standard, fără adăugarea pachetului.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!