Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.09.2023 în toate secţiunile
-
2 points
-
Salutare, Vin si eu cu 2 intrebari pentru posesorii de Cupra Formentor: 1. Ati patit cumva sa va treziti cu duzele de la stergatorul de pe haion infundate din cauza ruginii? M-am trezit sapt trecuta ca atunci cand incercam sa sterg haionul abia apareau ceva stropi de solutie. In schimb in zona camerei si a becurilor de la numar aveam balta. Am facut o programare la reprezentanta de aici crezand ca acea cantitate de solutie vine din interiorul haionului deci putea fi fie un furtun fisurat sau sarit de pe pozitie. Azi cei de acolo mi-au spus ca de fapt duzele erau infundate si ruginite ceea ce ducea la presiune f mare pe spalatorul de la camera ( de aici si balta din zona). Nu au putut sa imi spuna o cauza deoarece nu au mai vazut asa ceva intr-un interval asa de mic ( am masina de 1 an si ceva . cam 16 500 km facuti). Pana acum am folosit doar 2 tipuri de solutie ( JetX ( facut aici in Iasi ) cumparat de la Carrefour sau solutia celor de la benzinaria MOL). Aveti idee ce as putea face sa previn reaparitia ruginii acolo? Exista o solutie mai buna? Ma gandesc ca daca dau constant cu vaselina sau WD40 in zona voi crea alte probleme. 2. Recent m-am uitat pe configuratorul lor si am vazut ca modelele comandate acum pot veni echipate cu faruri LED Matrix. I-am intrebat pe cei de la reprezentanta daca aceste faruri noi ar fi compatibile cu modelul meu dar nu au avut nici un raspuns. Din punctul meu de vedere ar fi doua posibilitati: a. Fie cei de la Cupra au facut o schimbare hardware pe acel ECU responsabil de faruri si atunci o astfel de schimbare este fff costisitoare. Am ceva dubii in legatura cu aceasta posibilitate deoarece dupa doar 1-2 ani de la lansare chestia asta implica costuri destul de mari din partea producatorului ( se valideaza din nou produsul, trebuie facute teste , etc care costa destul de mult ) b. Este folosit acelasi ECU doar ca trebuie schimbata "codarea" pentru varianta cu faruri Led Matrix prin diagnoza. Ce parere aveti? Multumesc anticipat pentru raspunsuri2 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
Sa va fie de bine plimbarea! Hai ca mi-a plăcut narațiunea... cu o mână țineai oglinda, cu una volanul și cu una schimbai vitezele... pe rând, evident, dar tot e comic. Totusi, la urcări si off-road solo, ai vreo variantă de rezervă in caz că ceva nu merge bine sau lovesti ceva pe dedesubt? Nu e mai bine în grup cu măcar încă o mașină?1 point
-
Unele site-uri actioneaza precum Amazon, pretul se modifica in functie de cat de mare e cererea, in sensul ca cu cat dai mai multe clickuri pe linkul ala sa verifici pretul, cu atat acesta creste. Zilele trecte cautam un parfum, am intrat de vreo 3 ori pe siteul respectiv si pretul a crescut cu 200 lei.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am studiat mult ce tip de admisie da randamentul cel mai bun calitate/pret petru EA888.4, am gasit tot felul comparative cu alte admisii si mereu iese acolo in top 3. Dupa discutiile cu cei de la RacingLine si prin furnizorul lor pe Romania - Killerbrakes, am hotarat sa dau comanda de niste piese care vor ajuta masina mai mult dupa soft. Nu am gasit nicaieri instructiuni de montaj pt Kodiaq, nici macar nu stiam daca e compatibila sau nu, pur si simplu nu gasesti pe net pentru tipul asta de masina, doar gti, r, cupra etc. Deoarece admisia era pe stoc, mi-am luat inima in dinti si incercat montajul, supriza...perfect match - am fost cobaiul pe Romania cel putin. Aviz amatorilor, trebuie sa tineti cont de faptul ca la comanda sa fie r600evo (pt motoarele de gen4) https://www.racingline.com/air-intake-r600-r600evo Pe langa efectul placebo, pare putin imbunatatit raspunsul acceleratiei si doar in ture mari se aude turbo si dv putin diferit, in rest perfect OEM. Las mai jos cateva poze de la montaj.1 point
-
1 point
-
Sa mai actualizam putin topicul. Agregatul a implinit 190k si app 40k de cand e la mine. Ne pregatim de o noua revizie (ulei+filtre). Momentan, incerc sa o fac sa si produca, nu doar sa consume 😂. Se intampla acum vreo 2 weekend-uri, dupa o coborare de la Balea Lac, unde cred ca l-am zarit atat pe @zidanne, cat si coada incredibil de lunga de la urcare 😨 (eu am stat vreo 30 min in tunel, restul cetatenilor nici nu vreau sa ma gandesc cat au stat). Parti proaste : amortizoarele electrice au decis sa intrerupa conexiunea cu aceasta lume, dupa aproape 3 ani cu eroare pe cel din stanga. 1 Fault Found: 0051 - Hall Sensors in Motor 1 for Rear Lid B1211 12 [137] - Short to Plus MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 254 Reset counter: 55 Mileage: 156383 km Date: 2020.08.16 Time: 11:30:17 Dupa cateva sfaturi (adica @sabinx ), am ales unele https://deffner-autotechnik.de/ . Luate de pe eMag, review-uri excelente (5 stele voi da si eu), sper sa tina cat mai mult. Asa ca 18xx ron mai tarziu si vreo 15-20 min de tinut portbagajul in cap, am amortizoare noi. Sunt usor mai groase, o idee mai silentioase/rapide decat cele OE. Salutari.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00