Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.09.2023 în toate secţiunile

  1. Am studiat mult ce tip de admisie da randamentul cel mai bun calitate/pret petru EA888.4, am gasit tot felul comparative cu alte admisii si mereu iese acolo in top 3. Dupa discutiile cu cei de la RacingLine si prin furnizorul lor pe Romania - Killerbrakes, am hotarat sa dau comanda de niste piese care vor ajuta masina mai mult dupa soft. Nu am gasit nicaieri instructiuni de montaj pt Kodiaq, nici macar nu stiam daca e compatibila sau nu, pur si simplu nu gasesti pe net pentru tipul asta de masina, doar gti, r, cupra etc. Deoarece admisia era pe stoc, mi-am luat inima in dinti si incercat montajul, supriza...perfect match - am fost cobaiul pe Romania cel putin. Aviz amatorilor, trebuie sa tineti cont de faptul ca la comanda sa fie r600evo (pt motoarele de gen4) https://www.racingline.com/air-intake-r600-r600evo Pe langa efectul placebo, pare putin imbunatatit raspunsul acceleratiei si doar in ture mari se aude turbo si dv putin diferit, in rest perfect OEM. Las mai jos cateva poze de la montaj.
    5 points
  2. Mie mi-ar fi greu sa aleg intre DSG si manuala. Merg alternativ cu ambele si nu pot sa zic ca DSG-ul ma da pe spate, chiar din contra uneori. DSG-ului ii lipsete rafinamentul unei cutii automate, mai ales in oras la viteze mici - contrar lui @acidone77, eu o vad ca fiind o cutie mai sportiva care se comporta bine cand ii dai blana, dar care nu e foarte rafinata cand mergi incet, calm. Sa nu uitam totusi ca la baza DSG-ul e de fapt o cutie manuala (doua cutii intr-una mai exact) automatizata. Chiar ma gandeam ca daca urmatoarea masina (daca va fi dinozaur) va fi automata, nu cred ca voi mai alege o cutie dublu-ambreiaj. ZF-ul e cam rege pe segmentul asta ca si rafinament si fiabilitate. Acum depinde de fiecare ce cauta la o masina si ce conteaza mai mult pentru el. LE: Uitsem si de faptul ca la franare, ea retorgradand trepte si fiind in frana de motor pana te opresti pe loc, nu poti sa franezi lin/progresiv ca la o manuala, te obisnuiesti in timp si poti cumva sa compensezi, dar pentru mine inca e oarecum enervant chiar si dupa 5 ani de DSG.
    2 points
  3. Le-am scris pe WhatsApp si astept un raspuns. Pe site-ul lor am vazut ca se ocupa mai mult de diferentiale Bmw.
    1 point
  4. Lipsesc multe , apar si unele care nu prea isi au rostul , fiecare test e cu targetul sau CC2 e cea mai buna , cea mai scumpa , nimic nou sub soare
    1 point
  5. DSGul e recunoscuta ca fiind o cutie setata mai pentru comfort/autostrazi decat pentru un mod sportiv de a conduce. Schimba repede cand e in kickdown, dar ii trebuie ceva timp sa gandeasca cand treci brusc de la cruise la blana. Eu am avut DQ500 pe BITDI ( resoftat ), dar in conditiile mele de putere/cuplu, cu DSG pe sport, cu un motor care trage si din ture mai joasa, nu am avut absolut nicio problema in sensul asta. Eu am fost multumit. Dar da, la un stil sportiv, obligatoriu cutia in S. Cand am trecut la ZF 8HP75, acolo am inceput sa-mi dau seama ce inseamna o cutie automata defapt
    1 point
  6. Am eu de 4 ani pe Superb si are ditai lag-ul. Mi-am format deja reflexul, cand ma urc in masina, opres SS si pun cutia in Sport. Si asa tot are lag, in special cand ti-e lumea mai draga, gen vrei sa te bagi din scurt intr-un sens giratoriu.
    1 point
  7. Din aprilie pana acum am mai pus 8k km si ieri a fost al 3lea schimb de ulei, masina avand acum putin peste 28k. Cu ocazia asta am schimbat si lichidul de frana. Placutele inca mai duc. La inceput de septembrie, a fost o escapada pana in sudul Tirolului aka nordul Italiei, practic 3500km. Am prins si o mica portiune de Germania cu derestricted.
    1 point
  8. Naiss! Cate stie Vlad, incredibil!
    1 point
  9. Eu dau check-in ca sa stie lumea ca statia functioneaza. Dau si check-in "Could not Charge" cand nu functioneaza.
    1 point
  10. Si aici o prezentare mai detaliata, calitativa.
    1 point
  11. Rollin'... am dezmorțit balaurul, dupa 5 zile de staționare. Poză de astăzi, litoralul aproape pustiu, mare bucurie, în sfârșit se circulă normal! Si sper sa revin cât de curând cu evoluția din ultimele luni, timpul zboară aproape fără sa simțim și este mereu altceva de făcut decât scrisul pe forum.
    1 point
  12. A mea vede urcari de 1600m diferenta de nivel pana in noiembrie si 800m iarna, am doua seturi de vara si iarna, dar nu as urca sub nici o forma cu all season in munte, iarna ninge de rupe. Daca ai mai multi CP nici vara si nici iarna nu ai dinamica optima.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!