Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.09.2023 în toate secţiunile

  1. Din aprilie pana acum am mai pus 8k km si ieri a fost al 3lea schimb de ulei, masina avand acum putin peste 28k. Cu ocazia asta am schimbat si lichidul de frana. Placutele inca mai duc. La inceput de septembrie, a fost o escapada pana in sudul Tirolului aka nordul Italiei, practic 3500km. Am prins si o mica portiune de Germania cu derestricted.
    4 points
  2. @Gabriel*77 am diesel manual si, cand sunt fortat, il mai conduc in Bucuresti. Munca de Sisif. Nu m-as mai intoarce la manuala decat pentru ceva special ca un Cayman T sau GT4. Pentru un daily - o masina care se doreste practica - muanuela nu mai e de mult o optiune. Ce iti doresc e sa-ti pina 'mnezeu mana in cap si sa primesti de la munca o automata. Dupa o luna, maxim, o intelegi ce vreau sa zic.
    3 points
  3. Hai sa nu stricam topicul cu un versus pueril ... fiecare conduce ce vrea/poate și nu trebuie sa justifice nimănui alegerea.
    2 points
  4. Au venit primele bunatati de la furnizorul skoda parts, presuri cauciuc inclusiv pentru randul 3 de locuri,totul oem. Si bineinteles 1L de ulei ,sa fie, ca doar e VW si ne asteptam la consum😀
    2 points
  5. Daca tot e jurnal, postam si chestiile negative, nu? Am patit sa iau o piatra de la un tir si a aparut o crapatura in parbriz, nu era rea si nici extinsa dar am vrut sa-l schimb si a inceput aventura... Toti mi-au dat preturi exorbitante(4400-6500lei) sau imi pareau ca nu au mai schimbat la masina asta asa ca solutia a venit surprinzator de la un atelier mic de parbrize din PH, baietii au gasit un FUYAO care sincer imita sau face treaba cel putin la fel de bine ca cel original Saint-Gobain. Ma bucur ca nu m-am dus la Bucuresti la Autogl@ss unde se pune o sticla dupa care se iau suportii de camere si senzori de pe parbrizul vechi si se lipesc pe sticla noua, ceea ce cred eu ca e mai mult o reparatie. Acest FUYAO a venit cu suportii din fabrica, e ceea ce trebuie. 1050 lei toata distractia.
    2 points
  6. Va salut! Dupa 6 luni de asteptare a sosit ursul insetat KODIAQ RS 2.0 TSI 4x4 DSG. Inca nu am alergat-o, vin de pe un golf 5 gti stage 3 si probabil am asteptari prea mari dar masina e grea si sunt constient ca trebuie modificari serioase pentru a trai aceleasi senzatii. Sper ca voi gasi pe forum persoane care detin macar acelasi motor cod DNPA (g8 gti) pentru detalii si posibile update-uri. Multumesc!
    1 point
  7. Putin offtopic doar... Conduc diesel in oras aproape zilnic de aproape 10 ani, fara absolut nici o problema (infundat DPF sau ce mai zice lumea din era dieselurilor - putin - mai vechi). Offtopic incheiat. Eu am DQ381 pe Octavia, da, fata de un ZF este mai putin sportiv, dar sincer in oras nici nu simt nevoia sa o pun in S. Iar inafara orasului imi ajunge modul S lejer. (si ca sa flexez uMpic cutia, ma iau "la tranta" cu orice BMW de putere similara oricand) Tine de preferinte chestia asta.
    1 point
  8. DSGul e recunoscuta ca fiind o cutie setata mai pentru comfort/autostrazi decat pentru un mod sportiv de a conduce. Schimba repede cand e in kickdown, dar ii trebuie ceva timp sa gandeasca cand treci brusc de la cruise la blana. Eu am avut DQ500 pe BITDI ( resoftat ), dar in conditiile mele de putere/cuplu, cu DSG pe sport, cu un motor care trage si din ture mai joasa, nu am avut absolut nicio problema in sensul asta. Eu am fost multumit. Dar da, la un stil sportiv, obligatoriu cutia in S. Cand am trecut la ZF 8HP75, acolo am inceput sa-mi dau seama ce inseamna o cutie automata defapt
    1 point
  9. Am eu de 4 ani pe Superb si are ditai lag-ul. Mi-am format deja reflexul, cand ma urc in masina, opres SS si pun cutia in Sport. Si asa tot are lag, in special cand ti-e lumea mai draga, gen vrei sa te bagi din scurt intr-un sens giratoriu.
    1 point
  10. @vizitator du-te si ia la DT un DQ381+2.0 TDI. Si ne zici cu e cu ezitarea. @dercos vezi ca inca exista modul manual daca vrei tu sa controlezi totul. Cutiile astea mai noi (eu vb de DQ381-7F ca asta am ca daily) se adapteaza destul de repede la modul (stilul) tau de condus. Practic, in 200km, devine extensia piciorului drept. Stiu asta ca, pana sa isi ia 2.9-le, o mai conducea si sotia. Si, bineinteles, am schimbat cheile... Am crezut ca s-a stricat masina.
    1 point
  11. Traduizeaza, te rog
    1 point
  12. Aproape 168000 km. Ma gandeam deja la un schimb de distributie pentru sfarsitul anului, ca face 5 anisori, dar masina mi-a luat-o inainte si a inceput sa piarda lichid de racire. Initial am pus-o pe seama diferentei de temperatura ( parcata incinsa la 25 plus grade, peste noapte scazut la 6-7) asa ca doar am completat cu apa distilata. Apoi in 200 km a scazut iar sub minim. Am completat iar sperand ca o sa vad pe unde curge si am scos-o la o tura de 30 km "italieneasca" calcata blana. A functionat metoda de diagnoza si am rasuflat oarecum usurat cand am vazut dupa tura asta lichidul de racire incepand sa stropeasca generos scutul in zona pompei de apa, fiind totusi cea mai simpla rezolvare din cate probleme ar fi putut aparea. Cateva mii de lei mai tarziu e rezolvata povestea: curea de distributie noua, curea de angrenare pompa ulei noua, pompa apa noua (cea veche cedase), simeringuri vilbrochen si ax cu cama noi, rola, garnitura capac si tot ce mai e necesar pe acolo. Totul pe original, facute la reprezentanta Skoda SV. La antigel s-a pus G12 la recomandarea celor de la reprezentanta, am citit si eu ulterior ca G13-le cu silicat duce la probleme pe termen lung. Cu ocazia asta s-a facut si revizia motor ( ulei + toate filtrele) ca sa intre in sezonul rece cu ulei proaspat si s-au schimbat si 2 bucse la suspensia fata. Ii dadusem si o mana de ceara inainte asa ca bag si cateva poze.
    1 point
  13. @Bogdan.TM, exact asta a fost si motivul pentru care am mers pe Fuyao plus ca da, cum ti-e norocul. @corad0 eram in ceata pentru ca primul service incerca sa ma convinga de faptul ca sticla vine din fabrica cu camerele atasate dar la o documentare mai ampla, camerele si senzorii de ploaie se clipseaza de parbriz pe un plastic ce este lipit acolo pe sticla din fabrica. Adica ai doua chestii diferite, sticla cu suportul ei si camerele/senzorii ai masinii. Sticla are asa, in partea de jos mufa pentru incalzire si zona aia neagra de sub stergatoare are firicele ca pe luneta pentru incalzire(dar doar acolo 10cm latime), plastice in partea de sus in care se prind senzor ploaie&lumini, camera pentru ACC si oglinda. Camera si senzorul au ramas atarnate(sunt ai masinii) cand s-a scos parbrizul defect, s-a pus cel nou si s-au clipsat camera&senzori la locul lor.
    1 point
  14. Nici mama Testerului și nici tata expertului în cutii DSG-7 , NIMENI nu poarte să garanteze că EXACT este defect acest micro-contact , până nu se deschide mecanismul sau cutia ! La presupuneri , toți suntem experți !
    1 point
  15. 1 point
  16. Foarte frumoase si masina si prezentarea!
    0 points
  17. Naiss! Cate stie Vlad, incredibil!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!