Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.09.2023 în toate secţiunile

  1. Va salut! Dupa 6 luni de asteptare a sosit ursul insetat KODIAQ RS 2.0 TSI 4x4 DSG. Inca nu am alergat-o, vin de pe un golf 5 gti stage 3 si probabil am asteptari prea mari dar masina e grea si sunt constient ca trebuie modificari serioase pentru a trai aceleasi senzatii. Sper ca voi gasi pe forum persoane care detin macar acelasi motor cod DNPA (g8 gti) pentru detalii si posibile update-uri. Multumesc!
    8 points
  2. Am revenit si cu pozele... mergea un pahar de vin dar inca nu s-a racit. Seara la Caltun la care (inca) visez Dimineata pe racoare Fereasta Zmeilor La Pi Pasi de Moarte Pauza de hidratare la Podragu Undeva deasupra Lacului Podragu cu vedere la Podrage; pe fundal: Arpasul Mare, Lespezi, Negoiu, Vanatoarea lui Buteanu si... din nou Fereastra Zmeilor si la Pi Pasi de Moarte Lacul Rosiile si Parangul Mare Niste oi prin Bucegi (pe la Mecetul Turcesc) Cabana si Varful Omu Cu rosia pe Valea Badenilor Asta parca a mai fost... sus spre Paltinu Asta a mai fost.. Translpina Piatra Craiului de pe Vf Batrana In vizita la tara... pe CC2 Putina ploaie Bucegii de pe Varful Leaota Piatra Craiului tot de acolo..
    8 points
  3. Si-am mai trecut cu brio de un alt ITP. DAR , surpriza suprizelor a fost cand am ajuns in fata statiei de ITP si s-a oprit masina si nu a mai vrut sa porneasca. dupa 5 minute de dat la automat, au zis cei de la ITP sa dea jos borna si sa o reconecteze. Zis si facut, a pornit la sfert. All good, a intrat pe linia de itp, terminat, platit 150 lei si apoi am tinut-o la birou pana m-am intors din bucuresti. Am ajuns sambata inapoi. Merg sa imi iau familia sa mergem acasa, totul bine si frumos. Ieri plec de dimineata, totul bine si frumos. Plec la pranz sa iau copilul de la scoala, totul ok. Cand ma intorc spre birou... hop, s-a oprit iar. Bai...exact pe strada aia mai ingusta cu o singura banda. Opreste politia langa mine: - Buna ziua, ce s-a intamplat? - Buna ziua, s-a oprit in mers si nu mai porneste. - Am inteles. Va rugam sa o mutati sa nu incurcati. - Ma ajutati sa o imping mai in fata? - Eee... cum sa va ajut? Va descurcati... 😐 Reusesc intr-un final sa o pornesc si ajung la birou. Intru in parcarea subterana...se opreste iar. Fug sus in birou sa iau VCDS-ul si eroare: comandat un senzor nou, pe Bosch: 165 lei. Ajunge senzorul in 2 ore, fac un pic de miscare cu bicicleta, ajung inapoi la birou si pe la 5 ma apuc de schimbat senzorul in parcare. Cel vechi era curat...asadar, doar l-am instalat pe cel nou. Sters erori de pe engine, cutie, abs, etc. Testat din nou, totul ok. De ieri, vad ca merge. Ramane de vazut daca e si altceva, DAR sper sa nu ajung la verificat cablaj ca nu am chef sa il desfac din izolatia aia si din tuburile acelea de plastic. Drumuri bune fara probleme de genul asta
    5 points
  4. 2 points
  5. Si aici o prezentare mai detaliata, calitativa.
    2 points
  6. Mai lasam o poza de care am dat prin Google Photos:
    2 points
  7. Prezint si eu noua jucarie, luata doar pentru suflet, contrar criticilor multor apropiati. Recunosc ca poate este o alegere ilogica, insa pe mine ma bucura si chiar aveam nevoie de un nou proiect. Este un 997 facelift, din 2010, Carrera 4S cu multe optionale, 100.000km si fara probleme serioase, cel putin la prima vedere. Am planuri mari, sa o fac cat mai aproape de impecabila, insa nu este usor, piesele nu sunt usor accesibile nici logistic, nici financiar, nici ca documentatie (forumuri/youtube). Si vreau sa fac singur cat mai multe chestii la masinuta. Am dorit sa fie facelift pt a avea noul motor cu injectie directa si a scapa de vechile probleme la motor cu arborele intermediar. Totodata si interiorul este mai fresh ( daca putem numi asa un interior din 2010). Ca si dotari am dorit sa fie neaparat Carrera 4S ( motor mai mare, mai puternic, si sa fie AWD ), PDK ( prima generatie, 7 trepte ) , am dorit sa aiba sub 120.000km, evacuare cu clapete ( PSE), suspensie adaptativa electronic, pachet Sport Chrono ( mod de circuit si cronometru vintage pe bord), scaune cu 18 ( parca) reglaje electrice, lectie invatata de la cealalta masina, Mk7 R cu scaune stock si f incomode pt mine, jante model Turbo pe 19, faruri dinamice, culoarea sa fie neagra, si sa coste maxim 60.000e. Si am gasit una singura, pe mobile, in Hamburg. Deci alegerea a fost simpla. Din intamplare are si trapa, sonorizare Bose, oglinzile heliomate, conectivitate bluetooth. Ca si prime impresii dupa vreo 500km, masina este mult mai jucausa decat Golf 7R la acceleratii in curba, este foarte solida, amortizeaza placut denivelarile, sunetul motorului este interesant, dar incomparabil cu motoarele in V, acceleratia este instantanee, fiind aspirata ( are 3.8l si 385 cai ). Ca si parti negative gasesc prea incurcat meniul de infotainment, sonorizarea slaba la volum normal, lipsa comenzilor pe volan ( din cauza configurarii cu volanul sport care are padele, dar nu are comenzi pe volan ) si voi mai adauga pe masura ce merg cu ea.
    1 point
  8. ~17k km si primul parbriz schimbat
    1 point
  9. VW Passat B6, motor CBAB, la 400.068 km a apărut martorul spirală în bord. Am oprit, am pus diagnoza (de care nu prea mă despart…), și am găsit eroarea P 0087 (Presiune prea scăzută în rampa comună), chemat un prieten cu platforma (Mulțumesc, Alex !) și transportare la mecanic, 150 km, până la Timișoara. La prima constatare: șpan în filtru și în supapa de menținere de pe pompă, dar nu un firicel, ci în cantități mari, de zici că s-a lucrat la strung,,,Mașina nu a dat nici un semn de oboseala, mergea absolut perfect, fără trepidații, porniri ușoare, totul ok,,,Alimentare doar de la Petrom, motorină standard, consumabilele schimbate cu strictețe anual, filtru de motorină numai MANN, ultimul BOSCH (asta să fie cauza ?!?)…Ba mai mult, deschideam periodic supapa de menținere (regulatorul) de pe pompă și verificam dacă există șpan (bineînțeles, până la acel moment, nici o urmă…). Așadar, indiferent de cât de atenți suntem cu motoarele noastre, numărul mare de km își spune cuvântul…
    1 point
  10. Arata mai matur, desi nu sunt chiar un gadget freek, mie chiar imi place! As lua in considerare asa ceva...
    1 point
  11. Rollin'... am dezmorțit balaurul, dupa 5 zile de staționare. Poză de astăzi, litoralul aproape pustiu, mare bucurie, în sfârșit se circulă normal! Si sper sa revin cât de curând cu evoluția din ultimele luni, timpul zboară aproape fără sa simțim și este mereu altceva de făcut decât scrisul pe forum.
    1 point
  12. Aproape o luna de cand tot incerc sa mai postez una-alta. Timp in care am facut multe… ture le munte Prima.. cred ca a fost in Iezer-Papusa. Virajele de pe langa barajul Rausor raman la fel de mito. La 0630 cand nici iarba nu creste. Apoi am dar o fuga prin Parang… lasat masina in Pasul Urdele si din nou, cand e goala, Transalpina e tare frumoasa. Mai putin nenorocirea aia de Ranca. Am incercat sa ii arat juniorului cum se vede Balea de sus, din sa… vantul insa nu a fost de acord Pana la urma am bagat un somn pe malul Barsei. Intr-o dimineata Transbucegii erau liberi, liberi. Ne-am oprit la Omu. Cabana era deschisa, n-avea POS. In alta duminica, m-am trezit devreme si la 0700 eram deja parcat pe marginea Transfagarasanului si pe la 0815 ma uitam prin Fereasta Zmeilor. La 1330 luam pranzul uitandu-ma la coada de pe Vistea Mare. Au venit si anvelopele… am trecut la All-Weather 225 40 ZR18 92Y si apoi le-am testat pe la Dobresti. Apoi… Am ajuns cu sotia pe Leaota. Parca mi s-a facut pofta de o noapte la Caltun. Si da, 90.000 PS poze mai tarziu ca nu ma integ cu imgur-ul ;))
    1 point
  13. Kilometraj 70000km, un circuit prin Europa (Bucuresti, Timisoara, nordul Italiei, Franta) si retur.
    1 point
  14. Kodiaq Style 2.0 TSI, livrat în mai 2021 - acum are 56k km. @Doc Morelli 1. are blind/ side assist - m-a salvat de câteva ori când manevram cu spatele (pune frână de zici că te oprești în zid) 2. are lane assist, nu știu care versiune, dar chițăie dacă te apropii de una din linii, sau volanul opune rezistență dacă vrei să schimbi banda/ depășești și nu semnalizezi 3. torpedoul mare are climatizare, dar nu am folosit-o 4. nici în 2021 nu se mai livra cu slot card SD 5. nu am sezizat această problemă - chiar cu acest sistem, portierele de la Kodiaq se închid mai fin decât cele de la T-Cross Spațiul mare și sistemul 4x4 au fost principalele avantaje cu care Kodiaq a ieșit pe primul loc în momentul alegerii unei noi mașini. Eu am avut probleme cu sistemul SOS și a fost schimbat pe garanție. Tot pe garanție au fost schimbate discurile de frână de pe spate. Ce problemă am și nu i-am dat de capăt: mașina de încuie singură (fără să plieze oglinzile) când are ea chef, chiar și cu cheia înăuntru. M-am învățat și nu cobor din mașină fără să iau cheia sau telefonul.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!