Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.09.2023 în toate secţiunile

  1. Rollin'... am dezmorțit balaurul, dupa 5 zile de staționare. Poză de astăzi, litoralul aproape pustiu, mare bucurie, în sfârșit se circulă normal! Si sper sa revin cât de curând cu evoluția din ultimele luni, timpul zboară aproape fără sa simțim și este mereu altceva de făcut decât scrisul pe forum.
    2 points
  2. Prezint si eu noua jucarie, luata doar pentru suflet, contrar criticilor multor apropiati. Recunosc ca poate este o alegere ilogica, insa pe mine ma bucura si chiar aveam nevoie de un nou proiect. Este un 997 facelift, din 2010, Carrera 4S cu multe optionale, 100.000km si fara probleme serioase, cel putin la prima vedere. Am planuri mari, sa o fac cat mai aproape de impecabila, insa nu este usor, piesele nu sunt usor accesibile nici logistic, nici financiar, nici ca documentatie (forumuri/youtube). Si vreau sa fac singur cat mai multe chestii la masinuta. Am dorit sa fie facelift pt a avea noul motor cu injectie directa si a scapa de vechile probleme la motor cu arborele intermediar. Totodata si interiorul este mai fresh ( daca putem numi asa un interior din 2010). Ca si dotari am dorit sa fie neaparat Carrera 4S ( motor mai mare, mai puternic, si sa fie AWD ), PDK ( prima generatie, 7 trepte ) , am dorit sa aiba sub 120.000km, evacuare cu clapete ( PSE), suspensie adaptativa electronic, pachet Sport Chrono ( mod de circuit si cronometru vintage pe bord), scaune cu 18 ( parca) reglaje electrice, lectie invatata de la cealalta masina, Mk7 R cu scaune stock si f incomode pt mine, jante model Turbo pe 19, faruri dinamice, culoarea sa fie neagra, si sa coste maxim 60.000e. Si am gasit una singura, pe mobile, in Hamburg. Deci alegerea a fost simpla. Din intamplare are si trapa, sonorizare Bose, oglinzile heliomate, conectivitate bluetooth. Ca si prime impresii dupa vreo 500km, masina este mult mai jucausa decat Golf 7R la acceleratii in curba, este foarte solida, amortizeaza placut denivelarile, sunetul motorului este interesant, dar incomparabil cu motoarele in V, acceleratia este instantanee, fiind aspirata ( are 3.8l si 385 cai ). Ca si parti negative gasesc prea incurcat meniul de infotainment, sonorizarea slaba la volum normal, lipsa comenzilor pe volan ( din cauza configurarii cu volanul sport care are padele, dar nu are comenzi pe volan ) si voi mai adauga pe masura ce merg cu ea.
    1 point
  3. Am revenit si cu pozele... mergea un pahar de vin dar inca nu s-a racit. Seara la Caltun la care (inca) visez Dimineata pe racoare Fereasta Zmeilor La Pi Pasi de Moarte Pauza de hidratare la Podragu Undeva deasupra Lacului Podragu cu vedere la Podrage; pe fundal: Arpasul Mare, Lespezi, Negoiu, Vanatoarea lui Buteanu si... din nou Fereastra Zmeilor si la Pi Pasi de Moarte Lacul Rosiile si Parangul Mare Niste oi prin Bucegi (pe la Mecetul Turcesc) Cabana si Varful Omu Cu rosia pe Valea Badenilor Asta parca a mai fost... sus spre Paltinu Asta a mai fost.. Translpina Piatra Craiului de pe Vf Batrana In vizita la tara... pe CC2 Putina ploaie Bucegii de pe Varful Leaota Piatra Craiului tot de acolo..
    1 point
  4. Ca sa mai stergem un pic praful, astazi masinuta a fost la revizia de doi ani (ulei, filtre + lichid de frana), bineinteles tot la pret "promo" de RS ca nah, dar e un cost asumat pana la urma. In continuare putini kilometri, prin prisma WFH + concedii cu avionul + o perioada de lipsa permis 🙄, dar la fiecare iesire incerc sa ma bucur de ea asa cum trebuie, iar "tubulatura AC" contribuie substantial la asta. Posibil sa facem un mic roadtrip in toamna asta, doar ca e si S3-ul care cere plimbat si ramane sa vedem pe care dintre ele o luam.
    1 point
  5. Pai tocmai despre asta e vorba, ca o mentenanta corecte implica si schimburi de ulei la cutie, cutie transfer, diferentiale, etc... care sunt marcate "lifetime". Niciun ulei nu e lifetime.
    1 point
  6. Pune linistit 5w30 si nu vei avea probleme. Recomandare personala - Motul Specific 504/507. Dar cu orice ulei de marca, luat de la un magazin ok, sa nu fie contrafacut, nu vei avea probleme. Important e sa-l schimbi cat mai des.
    1 point
  7. Kilometraj 70000km, un circuit prin Europa (Bucuresti, Timisoara, nordul Italiei, Franta) si retur.
    1 point
  8. instalatia GPL reglata prost sau cu probleme poate influenta pornirea la rece. Nu a precizat ca are GPL :). De exemplu daca injectoarele scapa gaz in galerie pe perioada cat motorul e oprit, atunci apare problema de pornire la rece. La fel daca amestecul este imbogatit constant de la o instalatie reglata prost.
    1 point
  9. Pompa de aer secundara functioneaza maxim 90 de secunde dupa pornirea motorului si rolul ei este sa introduca aer proaspat in esapament pentru oxidarea compusilor chimici rezultati in urma arderii pana cand catalizatorul ajunge la temperatura de functionare. http://www.ms-motor-...0106_ro_web.pdf
    1 point
  10. Daca iti cumperi nou, obligatoriu trebuie parametrizat
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!