Prezint si eu noua jucarie, luata doar pentru suflet, contrar criticilor multor apropiati. Recunosc ca poate este o alegere ilogica, insa pe mine ma bucura si chiar aveam nevoie de un nou proiect. Este un 997 facelift, din 2010, Carrera 4S cu multe optionale, 100.000km si fara probleme serioase, cel putin la prima vedere. Am planuri mari, sa o fac cat mai aproape de impecabila, insa nu este usor, piesele nu sunt usor accesibile nici logistic, nici financiar, nici ca documentatie (forumuri/youtube). Si vreau sa fac singur cat mai multe chestii la masinuta.
Am dorit sa fie facelift pt a avea noul motor cu injectie directa si a scapa de vechile probleme la motor cu arborele intermediar. Totodata si interiorul este mai fresh ( daca putem numi asa un interior din 2010). Ca si dotari am dorit sa fie neaparat Carrera 4S ( motor mai mare, mai puternic, si sa fie AWD ), PDK ( prima generatie, 7 trepte ) , am dorit sa aiba sub 120.000km, evacuare cu clapete ( PSE), suspensie adaptativa electronic, pachet Sport Chrono ( mod de circuit si cronometru vintage pe bord), scaune cu 18 ( parca) reglaje electrice, lectie invatata de la cealalta masina, Mk7 R cu scaune stock si f incomode pt mine, jante model Turbo pe 19, faruri dinamice, culoarea sa fie neagra, si sa coste maxim 60.000e. Si am gasit una singura, pe mobile, in Hamburg. Deci alegerea a fost simpla. Din intamplare are si trapa, sonorizare Bose, oglinzile heliomate, conectivitate bluetooth.
Ca si prime impresii dupa vreo 500km, masina este mult mai jucausa decat Golf 7R la acceleratii in curba, este foarte solida, amortizeaza placut denivelarile, sunetul motorului este interesant, dar incomparabil cu motoarele in V, acceleratia este instantanee, fiind aspirata ( are 3.8l si 385 cai ). Ca si parti negative gasesc prea incurcat meniul de infotainment, sonorizarea slaba la volum normal, lipsa comenzilor pe volan ( din cauza configurarii cu volanul sport care are padele, dar nu are comenzi pe volan ) si voi mai adauga pe masura ce merg cu ea.