Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.09.2023 în toate secţiunile

  1. elsawin /erwin Draining and filling - Topping up ATF NAB.pdf
    2 points
  2. Este vorba de gusturi și e absolut normal ca unora să nu le placă culoarea sau combinația mașină/culoare/jante. Fiind un forum dedicat celor care vor să-și achiziționeze o Octavia nouă, am făcut și eu ca toți ceilalți. Am cerut referințe, sfaturi și expertiza celor care dețin deja modelul și, combinat, am configurat o mașină după gustul, banii și nevoile mele. Am explicat la vremea respectivă că jantele care vin pe Style nu sunt cea mai grozavă variantă, însă neavând de unde alege m-am rezumat la ce am găsit, desigur, cât mai apropiat de gusturile mele. Nu poți comanda un Ambition cu jante de RS pentru că nu îți dă voie configuratorul și să le cumpăr separat, recunosc că ar fi o cheltuială pentru că, evident, nu sunt ieftine. La afirmația că îi voi pune apărători de noroi unii au spus că strică aspectul mașinii. Probabil, însă în opinia mea nu o face deloc. Mie îmi place aspectul cu acele apărători, plus că sunt foarte practice. Protejează părțile inferioare de tot felul de obiecte ce ar putea sări și deteriora vopseaua. Nu toată lumea iubește și vrea o mașină sport sau cu aspect sport. Asta se pare că nu înțeleg unii dintre cei care au cont și postează pe acest forum. Skoda NU e o mașină sport și ultima mea grijă e să o fac să arate ca una. Ori, indrumăm pe cei care ne cer sfatul să cumpere ce ne place nouă și într-un anumit tipar sau să aleagă corect în funcție de nevoi, buget și ceea ce îi place lui? Nu de alta, dar e păcat tema forumului.
    2 points
  3. Bucuresti - Munchen - Bucuresti, 2 persoane
    1 point
  4. 0W20 LL este pentru interval de service variabil.
    1 point
  5. La masinile de flota/leasing operational nu plateste nimeni din buzunarul lui ceva pt masina. Oricum ar fi nu conteaza, mai mult de 10.000 km nu va sta uleiul in motor. Am mai dat mail la o reprezentanta si ei mi-ai spus "norma 504 sau 508", deci nici ei nu spun ceva clar. Din ce am vazut la Oil finder-uri 0w20 este recomandat la interval de 30.000 km si 5w30 la cel de 15.000 km. In cazul asta o sa merg pe 5w30, cred 😀
    1 point
  6. Cristi, am scris tot ce are de verificat. Daca verifica si este ok, alt far...
    1 point
  7. Ca masina sa functioneze dupa schimbarea injectoarelor,indiferent de marca,nu este nevoie de codificare de niciun fel,se monteaza si se porneste masina,restul cu parere de rau,si indiferent de comentariile care vor aparea,insultele si restul,sint doar gogorite. Codificarea injectoarelor se recomanda de fabricant,si in multe cazuri ajuta ca motorul sa functioneze cit mai suav. Cu alte cuvinte,cind se codifica un injector pe masina,calculatorul de bord va sti ce impuls electric va trebui sa dea injectorului,de asa manera,ca atunci cind injecteaza sa pastreze debitul injectat in parametrii care exista in calculatorul masinii. Asta nu vrea sa insemne ca nu este buna codificarea,doar ca se poate fara ea in cele mai multe cazuri. In decursul anilor,am montat pe masini injectoare noi de fabrica care nu mergeau cum trebuie daca le codificam cu noile coduri,si prin urmare le puneam codurile vechi,ale injectoarelor inlocuite,si mergea foarte bine. Trebuie insa sa presupunem ca regulile fabricantului sint de luat in seama,si sa incercam sa ne aliniem sfaturilor lui,dar nu trebuie sa exageram,si astia mint ca si politicienii. In privinta injectoarelor common rail,indiferent de numarul de referinta,exceptie cele piezo electrice,dar nu este cazul in acest topic...toate se pot repara,majoritatea schimbind duzele si calibrindu-le din nou,daca este cazul. Uite,ca sa ma injure toti cei cu afaceri in domeniu...in 99% din cazuri,punind duze noi,si calibrind injectoarele,se rezolva orice problema. Exceptii fac injectoarele oxidate prin interior,cele ale caror ,,bobine" sint defecte,destul de rare in marca bosch,si cele care din cauza mizeriei acumulate in interior,au degradat iremediabil valvula de control. Injectorul 04L130277AE in zona unde muncesc eu,se repara pe 100 eur contind cu duza noua.Nu locuiesc in RO,nu ma cautati pentru reparatii.Pot oferi doar informatii,nimic mai mult.Daca aveti probleme cu injectia adresati-va colegilor de pe forum. Am modificat mesajul pentru foto...si pentru faptul ca vad ca multa lume greseste crezind ca numarul de referinta este cel notat cu 04L130xxxxx dar in realitate numarul de referinta BOSCH este 0445110471,cu toate ca nu are mare importanta,cei care lucreaza cu asa ceva au ambele numere,si nu este gresit niciunul din cele doua.
    1 point
  8. Buna ziua, La un Touran 2007 TDI nu se mai incuie/descuie usa de la sofer din cheie, doar daca bag cheia in broasca. Ma poate ajuta cineva cu informatii?
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!