Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.09.2023 în toate secţiunile

  1. E sezonul vacantelor si multi forumisti impartasesc idei despre locuri noi de explorat, din ce am vazut si pe alte topic-uri de masini de aici. Daca cineva doreste sa mearga data viitoare in acelasi loc in vacanta, il pot ajuta cu sfaturi si sugestii despre cazare, hoteluri, unde sa mearga la plaja, ce sa vada, de unde sa inchirieze o masina la cel mai bun pret, unde se mananca foarte bine etc, despre asta era vorba, pana la urma, e un grup social unde impartasim tot felul de idei, nu? Daca deranjeaza pozele din concediu, se pot sterge, administratorul de mai sus mi-a urat "vacanta placuta", deci daca ar fi deranjat, erau sterse deja, ma gandesc... 😜 Mie personal daca nu imi place sau ma plictiseste ceva, dau cu "skip si ignore". 😉 Sa revenim la "ursii" 🐻 nostri, am mai "sapat" dupa ceva poze prin telefon si am gasit cateva din ziua in care Baloo si-a intalnit verisorul aristocrat:
    2 points
  2. Si dupa ce am terminat cu franele am "plecat in proba".
    2 points
  3. Exact ,Spathies Beach Sithonia. A5a Ergon Beach Nikiti Asa se prezinta consumul si regenerarile dupa aprox 8000 km ( aprox 6000 facuti la drum lung)
    1 point
  4. Salutare! Vin și eu cu un mic set de întrebări, ca viitor posesor, în câteva zile, de O4 1.5 tsi, manuală, Ambition, cu ceva opționale. Spuneți-mi și mie vă rog dacă problemele de soft ale O4 au fost rezolvate sau dacă nu, măcar diminuate să știu și eu la ce să mă aștept. Un scârțâit colo, un greieraș dincolo pot apărea oricând, la orice mașină după o oarecare perioadă de timp, dar problemele de soft cu blocări ale infotainment-ului, erori sau masaje ireale afișate în timpul mersului îți provoacă disconfort sau chiar panică. Pe timp de iarnă cu temperaturi negative cum se comportă info și Cockpitu-ul? Ar trebui să răspundă un pic mai greu că sunt afectate de temperatură, însă tot ar trebui să funcționeze. Dar vara? Când e foarte cald? Mai sunt probleme cu cutia de viteze manuală? Am înțeles că ar mai "agăța" în anumite trepte și că trecerea de la o treaptă normală la marșarier e un pic anevoioasă deși roțile nu se mai învârt și mașina stă pe loc. Cu O3 în 7 ani nu am avut niciun fel de problemă mecanică, electrică sau de soft, exceptând un scârțâit periodic la puferele amortizoarelor care a fost rezolvat prin gresare, și întreb aici pentru a ști la ce să m-aștept. Vreau să cred că din 2019 de când a fost scos pe piață modelul, în cei 4 ani de existență problemele au fost elucidate și remediate. Ce probleme comune și vizibile mai are mașina? Cum se comportă Matrix Led-ul și dacă și el are vreo problemă comună sau repetativă? Cei care aveți parbriz încălzit îmi puteți spune dacă e bun de ceva sau dezamăgește? Mai e utilă racleta? Am observat că parbrizul la generația anterioară era destul de sensibil și deși l-am protejat cu lichid de parbriz de la Vw, ștergătoare tot de la Vw și utilizarea lor strict doar când ploua, acesta tot s-a zgâriat deși nu foloseam ștergătoarele să-l curăț, ci o cârpă cu apă. Probabil de la racletă... Cei cu 1.5 tsi v-ați confruntat cu completare de ulei în timpul efectuării rodajului făcut după specificațiile producătorului? Adică îmi iau sau nu un litru de ulei după mine dacă plec la drum lung? Tot posesor de TSI am fost, de 1.4, și acesta s-a comportat exemplar de la început și nu a consumat ulei deloc. Nu conduc sportiv și nici nu accelerez motorul aiurea... Lichidul de răcire scade sau nu în perioada rodajului? Știu că la unele scade, completezi, și la scurt timp revine și este prea mult apoi. Pățit de mine. Repet! Întreb toate astea pentru a ști la ce să mă aștept urmare a informațiilor apărute pe forum-uri și care îți dau un pic de gândit deși mașina pare destul de ok. Mulțumesc anticipat celor care îmi vor răspunde!
    1 point
  5. same thing.. but why? We need to see BALLO!
    1 point
  6. Salutare din nou! A venit si concediul meu si pt ca aveam drum lung inainte, am zis sa facem o verificare a suspensiei, bucse, pivoti, capete de bara, etc. Desi mecanica aproape toata e facuta de mine, am zis sa merg la un service auto sa mai bage si ei ochiu' pe acolo ca paote mine mi-a scapat ceva. Rezultat: Masina e impecabila dpdv mecanic. Cu cateva exceptii: Distributia avea cam 110K. Ceva scurgeri de ulei din cauza capacului de culbutori si evident, EGR. Cel mai urgent de facut: distributia. Urmatoarea saptamana, mi-am facut timp sa merg la un amic care are elevator. M-am apucat de treaba si am trecut si la urmatoarea generatie de Distributie. Cea fara amortizorul hidraulic. Evident ca o trebuit sa mai caut in disperare inca un prezon pentru rola, pt ca e diferita...si in cutia distributiei au venit doar doua piulite. Apoi, pentru ca ultimul service auto a facut geometria rotilor prost de tot (tragea dreapta) am mers in alta parte pentru o geometrie corecta. Sa nu obosesc tragand de volan 2000 km. Si acum pot zice ca statusul masinii e cum trebuie. Aproape. Urmeaza ITP-ul... - Cred ca screenshot-ul asta e mai vechi, ca pe 16 deja respira itepeul... si trebuie sa merem sa vedem daca masina e conforma da mers pe strazile care stiti cum sunt.... Ajuns acasa, dupa ce am spalat masina, am facut si un tratament de parbriz de la Glaco... Nu am avut ocazia sa il vad la treaba in vacanta, dar cateva saptamani mai tarziu am vazut ca inca rezista cu brio pe parbriz. Plecat la drum, masina s-a comportat exemplar... SB - Bucuresti - Kavala...unde am dormit o noapte. In ultima poza, batranica + passat-ul B6 al cumnatului meu. Si un Range demn de masini...mai noi dar pe Golf: Apoi, ne-am relaxat vreo 8 zile in Nea Peramos, undeva pe langa Kavala. Ba o plaja in nea Peramos, ba pe plaja Ammolofoi (sau First Dune Beach mai exact), plimbari, relaxare, mancare buna... Meeh - Parcarea de la Ammolofoi Golful avea si cazare pe masura in nea Peramos Datele expeditiei: ~1900 km. la dus: 5.7% la intors pana in Buc: 6% Buc - Sibiu, 7%... pt ca, accident, stat in coloana aiurea, cald, clima pornita, etc. Overall, sunt multumit de cum a mers masina...la cat a fost de incarcata: Apoi ne-am intors acasa...si de ce nu sa ne jucam un pic cu ECU si hai sa facem si un Stage 1 la Golf. Pus si debitmetru nou... si e mai sprinten. Mai am un modul de instalat, care o sa imi prea si comenzile de la padele (pe care le voi monta curand pe volanul oem de G4 cu comenzi Si pt ca Stage 1 nu e suficient pt un setup cu DSG, ma apuc de cautat Turbo de ARL + IC + tubulatura sa facem un setup de aprox 170-180 CP (fara fum pe cat posibil ).. Va urma Drumuri bune!
    1 point
  7. Ca de obicei, fascinant... Doomy e un om care poate sa aiba propriul lui forum ca tot l-am citi din scoarta-n scoarta Felicitari pt pasiune si pt ca dai si altora informatiile Confirm si eu ca in unele tari nu se tine cont de bara de protectie, e folosita intens pt a-ti face loc de parcare, si adaug pe lista si Franta... asa-i la ei, nu pun mare pret pe masini
    1 point
  8. Tot pe Lepsa am plecat si astazi 😂
    1 point
  9. Cam asa se prezinta sita la un Arteon 2019 Tsi 272 cai. Ma asteptam sa fie mai multa mizerie la 145.xxx. km. De umblat nu cred ca a mai fost, masina achizitionata la 130k km. Multumesc colegilor care au pus codurile pentru suruburi, oring-uri, le-am schimbat toate sa fie ca la carte.
    1 point
  10. Si eu mi-am activat rain closing din vcds si a aparut in bord optiunea, dar se pare ca sta activa mereu chiar daca o debifezi. Oricum isi revine la bifat cand repui contactul.
    1 point
  11. Cred ca am ales o ajustare potrivita in linii mari , din prima incercare. Ca si impresii , pe confort este o idee mai dura dar imi pare ca micile denivelari si damburi le ataca mai cu tact comparativ cu suspensia standard.
    1 point
  12. Pai n-am ce harti sa activez, nu am Navigatie, dar am Apple CarPlay & stuff din fabrica, adica tot ce este necesar. Iar chitibusuri mici activate - le am deja.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!