Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.09.2023 în toate secţiunile

  1. Salutare din nou! A venit si concediul meu si pt ca aveam drum lung inainte, am zis sa facem o verificare a suspensiei, bucse, pivoti, capete de bara, etc. Desi mecanica aproape toata e facuta de mine, am zis sa merg la un service auto sa mai bage si ei ochiu' pe acolo ca paote mine mi-a scapat ceva. Rezultat: Masina e impecabila dpdv mecanic. Cu cateva exceptii: Distributia avea cam 110K. Ceva scurgeri de ulei din cauza capacului de culbutori si evident, EGR. Cel mai urgent de facut: distributia. Urmatoarea saptamana, mi-am facut timp sa merg la un amic care are elevator. M-am apucat de treaba si am trecut si la urmatoarea generatie de Distributie. Cea fara amortizorul hidraulic. Evident ca o trebuit sa mai caut in disperare inca un prezon pentru rola, pt ca e diferita...si in cutia distributiei au venit doar doua piulite. Apoi, pentru ca ultimul service auto a facut geometria rotilor prost de tot (tragea dreapta) am mers in alta parte pentru o geometrie corecta. Sa nu obosesc tragand de volan 2000 km. Si acum pot zice ca statusul masinii e cum trebuie. Aproape. Urmeaza ITP-ul... - Cred ca screenshot-ul asta e mai vechi, ca pe 16 deja respira itepeul... si trebuie sa merem sa vedem daca masina e conforma da mers pe strazile care stiti cum sunt.... Ajuns acasa, dupa ce am spalat masina, am facut si un tratament de parbriz de la Glaco... Nu am avut ocazia sa il vad la treaba in vacanta, dar cateva saptamani mai tarziu am vazut ca inca rezista cu brio pe parbriz. Plecat la drum, masina s-a comportat exemplar... SB - Bucuresti - Kavala...unde am dormit o noapte. In ultima poza, batranica + passat-ul B6 al cumnatului meu. Si un Range demn de masini...mai noi dar pe Golf: Apoi, ne-am relaxat vreo 8 zile in Nea Peramos, undeva pe langa Kavala. Ba o plaja in nea Peramos, ba pe plaja Ammolofoi (sau First Dune Beach mai exact), plimbari, relaxare, mancare buna... Meeh - Parcarea de la Ammolofoi Golful avea si cazare pe masura in nea Peramos Datele expeditiei: ~1900 km. la dus: 5.7% la intors pana in Buc: 6% Buc - Sibiu, 7%... pt ca, accident, stat in coloana aiurea, cald, clima pornita, etc. Overall, sunt multumit de cum a mers masina...la cat a fost de incarcata: Apoi ne-am intors acasa...si de ce nu sa ne jucam un pic cu ECU si hai sa facem si un Stage 1 la Golf. Pus si debitmetru nou... si e mai sprinten. Mai am un modul de instalat, care o sa imi prea si comenzile de la padele (pe care le voi monta curand pe volanul oem de G4 cu comenzi Si pt ca Stage 1 nu e suficient pt un setup cu DSG, ma apuc de cautat Turbo de ARL + IC + tubulatura sa facem un setup de aprox 170-180 CP (fara fum pe cat posibil ).. Va urma Drumuri bune!
    4 points
  2. Jurnal de bord: Masina ma asteapta in garaj pana ma intorc din vacanta🌴, la umbra. Probabil va necesita o spalare💦, pisica🐈 vecinilor dormind des pe ea! (am gasit mereu urme de labute🐾 pe capota). 😉
    1 point
  3. E f important, pt ca: 0) e singura metoda prin care sa vezi statiile, toate, TOATE, de pe orice retea/aplicatie ar fi ele, intr-un singur loc, centralizat 1) tot stai o ora la incarcat, ai timp sa dai 2 clickuri 2) e frumos si de bun simt sa ajuti pe ceilalti sa stie cat mai stai, sau ca esti in waiting 3) un check-in ajuta si ca ceilalti sa stie ca statia respectiva functioneaza (nu e defecta, cablu rupt, drona cazuta, meteorit) 4) e cam singura metoda sa poti comunica cu ceilalti membri ai comunitatii inca destul de restranse de posesori de EV (mesageria) ... mi-ar placea sa mai adauge si altii daca am uitat ceva.
    1 point
  4. Am cumparat Octavia 4 1.5TSI Style si am 14k km parcursi din August 2020. Au fost ridicate niste intrebari de-a lungul celor 17 pagini care au fost clarificate mai mult sau mai putin. Va spun parerea mea si ce info am eu. - Jante Rotare Aero de 17" standard pe Style ofera aerodinamica foarte buna. (cauciucuri de iarna pe alte jante din comert fix aceleasi dimensiuni si caracteristici si se simte la consum si la zgomot). - Oferta O3 Style cu optiuni de 2.2k euro si acelasi motor/cutie in 2018 - 22k euro (si Rabla 20.5k euro). Comparativ cu O4 26k euro, minus sabla si reduceri dealer - 23k euro - In O4 se gasesc MULT mai multe optiuni, numai Infotainment-ul Columbus e +1k euro. Cutia manuala este una noua conceputa pt consum mai redus si performante mai ridicate. Se gasesc detalii pe net despre asta. - Calitatea materialelor si a contructiei este peste O3. Chiar se vede o diferenta clara si fata de Skala care cu o configuratie similara ar ajunge aproape la acelasi pret. - Nivel de zgomot eu as spune redus la viteze normale (legal pana in 130). Situatia se schimba pe jante aftermarket si cauciucuri de Iarna. - Viteza maxima 231km/h insa limitata electronic. Reprize de acceleratie decente si cutie destul de elastica. Cursa cam lunga a schimbatorului. - Lipsa comenzilor de climatronic se simte la inceput insa te obisnuiesti repede si e destul de OK. - Consum decent pt dimensiune si motorizare - Media totala la aproape 14k KM este de 6.4l/100km. - Confortabila pt pasagerii din fata cat si din spate doar ca nu recomand 3 adulti in spate. 2 adulti stau foarte bine. 2 adulti si un copil stau OK, 3 adulti, poate si putin peste media de greutate, nu se simt OK. - Volan in 2 spite arata foarte bine si e mai classy, cel sport in 3 se potriveste la RS. - Farurile basic LED sunt foarte OK, Matrix LED sunt si mai bune dar la un prea care mie mi s-a parut cam piperat pt adaosul de performanta asa ca nu am luat packetul de 1300euro. Adaptive cruise control e inutil la cutie manuala parerea mea asa ca i-am dat skip. Pilot automat inclus si e destul pt cutie manuala. - Prefer sa amestec in mamaliga si sa fiu stapan pe masina cand si cum vreau eu. DSG mi-ar fi placut mai mult pt oras insa nu fac km predominant urban. - Prefer benzina in orice situatie asa ca nici nu am luat in calcul motorina. Am facut un drum de @ 2000km cu masina plina (5 adulti din care 3 mai maricei ) si bagaje pt 5 zile, pe drumurile de munte, serpentine, localitati, autostrada si s-a comportat excelent masina. Confortabila la denivelari, rezerva de putere cand era nevoie, si consul final mediu de 5.8l/100km. Recomand Brady in Bucuresti. Am incercat la mai multe reprezentante si la ei am avut cea mai buna oferta. Nu zic ca Avia nu are oferte insa imi vindeau la celasi pret Ambition si mai putine dotari extra, fara nici o reducere din partea lor, imi recomandau masini rulate ca o alternativa . Sper ca va ajuta mini review-ul meu. Daca mai aveti intrebari, va stau la dispozitie.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!