Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.09.2023 în toate secţiunile

  1. Dupa 102 saptamani si 2 zile am intrat si eu intr-un final in posesia masinii.
    3 points
  2. Multumesc R_a_z_v_a_n! Asa este, ar fi aratat frumos "BALLO"🐻 sub palmier, doar ca desi tuturor ne place sa conducem (majoritatea concediilor le-am facut cu masina in general) jobul ma solicita zilnic sa conduc (5-6 ore), asa ca sunt satul pana peste cap de autostrazi. Asa ca, de data asta am vrut sa ma odihnesc! Sa conduc atatea ore si la munca, sa mai conduc si in vacanta...am zis pass! Am facut un calcul rutier, ar fi fost in jur de 4500 km dus-intors, pana pe insula + trecerea prin Canalul Manecii cu masina (in tren, pe sub mare sau cu ferry) apoi traversarea cu feribotul din Barcelona (+12 ore dus/intors) + ce mai conduci pe insula... Drumul m-ar fi "costat" 4-6 zile, in functie de trafic, cu cel putin 2 cazari pe drum (nu imi place sa conduc pe timpul noptii) si chiar n-am vrut sa imi "consum" atatea zile din concediu doar cu transportul. Asa, cu decolare ✈️ la ora 7:30 de la "botu' calului" 🐴😄, la ora 13:00 eram in piscina (de pe o insula pe alta ) . Si desi mi-am propus sa stau linistit in vacanta, (avem o plaja superba la 2 minute de hotel in statiunea Paguera) pana la urma am inchiriat o masina din aeroport si pana azi, am reusit sa conduc 1200 km pentru ca am decis impreuna cu sotia ca vrem sa exploram insula in lung si lat si sa mergem la plaje diferite, sa vizitam statiuni si porturi diferite etc. Insula este foarte variata si ofera cate ceva pentru fiecare gust si pentru fiecare buzunar! ❤️ Distantele sunt destul de mari dintr-o parte in alta ale insulei, cam 1 ora dus, 1 ora intors, in functie de ore, trafic si cat de aglomerata este centura Palmei. (calatoriile in general au variat 80-120 km doar intr-un sens/zi, 80% autostrazi)
    2 points
  3. Lichidul de frana se schimba la fiecare doi ani. Poti sa refuzi daca tu consideri ca nu este necesar si masina nu mai este in garantie. Faci doar schimbul de ulei sa ramana in istoric Pretul dat de reprezentanta din Olanda este dublu fata de Romania dar banuiesc ca si salariul din Olanda este cel putin dublu fata de Romania Nu o spun cu rautate dar cred ca ar trebui sa sprijiniti si voi economia tarilor care v-au adoptat si care va platesc salariile
    2 points
  4. @razvancc daca vrei cai coreeni, da, merge 290. Daca nu 260CP 4400-6200 sunt OK. Urmeaza si GPLe
    1 point
  5. Off Topic: cum e cu gpl, se merită, cum e consumul? Eu am un Gen2, un CDAA și ma bate gândul. Mulțumesc!
    1 point
  6. @shingouki Hmmm... rompetrol chiajna, fix langa PVB.
    1 point
  7. Ca de obicei, fascinant... Doomy e un om care poate sa aiba propriul lui forum ca tot l-am citi din scoarta-n scoarta Felicitari pt pasiune si pt ca dai si altora informatiile Confirm si eu ca in unele tari nu se tine cont de bara de protectie, e folosita intens pt a-ti face loc de parcare, si adaug pe lista si Franta... asa-i la ei, nu pun mare pret pe masini
    1 point
  8. O corectie - daca mi permite colegul @zidanne: chiar daca turbina este tot model IHI IS 20, la motoarele de pana in 200Hp, turbina este diferita la "interne" fata de cele cu >200Hp. adica, are rotorul mai mic in diametru. Restul sunt la fel - actuatorr, electrovalva de boost, corp, prinderi, diametre. Eu am motorul de 180hp la baza cu turbina de >200hp si e diferita atat la interne cat si la cod producator. In rest.....merge super si cu GPL - eu sunt inculpatul cu GPL pe motorul asta (a fost o ambitie de a mea de care nu mi pare rau). Drumuri bune !
    1 point
  9. Putina odihna in Mallorca... 😎🍺🍹🐟🍤🦞🌴
    1 point
  10. Ghinion. Între masă și stop am 12v, între masă și poziție nu am nimic, între poziție și stop am tot 12v (nu știu cum) asta cu totul scos : switch frana, și toate cele 3 stopuri. Cu stopul din jumate pus, cu contact am vreo 7v și fără vreo 5v. Vai de fundul meu.
    1 point
  11. Eu folosesc aplicația. In principal consider ca este utila pt faptul ca poți sa știi cât timp mai are la încărcat. De obicei incarc la Barbu Văcărescu. In ultima vreme sunt foarte mulți care nu folosesc PlugShare. E destul de enervant, ca una e sa știi ca mai are 15 Min și alta sa dau de un Șpring care sta agățat de Statie o ora jumate. Dar nu gândim toți la fel iar unora li se pare normal sa nu folosească aplicatia
    1 point
  12. Ideea de a da check-in in PlugShare este de a anunta folosinta statiei(desi la unele statii se vede in aplicatia retelei) dar mai ales durata ramasa din incarcare. In aplicatie mai exista optiunea de "Waiting". In principiu folosita sa anunti ca esti deja fizic acolo si daca statia are doar o mufa, sa nu mai vina eventual si al treilea. Problema apare cand oamenii se dadea fiind "Waiting" dar defapt ei erau acasa si astfel incercau sa isi rezerve locul. Nu doar prin a "pacali" pe altii pentru a nu se duce, dar chiar si prin scandaluri la locații ca ei erau in asteptare si tu te-ai bagat in locul lui, desi el nu era acolo fizic... Asta s-a cam rezolvat prin a nu mai exista statii gratuite. In fine, eu consider ca merita dat check-in la incarcator in majoritatea cazurilor. Cel mai mult mi se pare ca ajuta prin faptul ca intelegi ca acel punct de incarcare este online si functional. Cand nu imi dau check-in? Cand incarc maxim cateva minute sau cand incarcarea imi este optionala si daca vine cineva cu nevoie, ii las priza.
    1 point
  13. Verifica daca ai alimentare pe caseta de directie. Verifica firele de can de la acseta.
    1 point
  14. Credeam ca e jurnal de bord, nu de vacante ...
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!