Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.09.2023 în toate secţiunile

  1. @Emy D am revenit la becuri că aveam eroare uneori în bord și calculatorul nu îmi pornea becul de cornering din far și era enervant să văd iar în bord martorul aprins și mesajul de eroare. Așa că am comandat becuri Osram H7 ColdBlueIntense în speranța că vor fi mai albe decât cele normale. Dar speranța mea s-a dus repede, chiar dacă e mai puțin galben decât halogenul normal. Se vede ok, ca și lumină, dar nu se poate compara cu led-urile. Deocamdată renunț la ideea de a mai face ceva, întrucât îmi place ai mult bordul fără erori decât lumină alb-gălbui.
    2 points
  2. 2 points
  3. Pun și eu aici o problemă probabil foarte rară. Am un DQ381 din ianuarie anul trecut. După 3 luni am observat ulei pe scutul de plastic la roata stângă față și după tot felul de verificări și chiar schimbat o-ring-urile de la radiator abia recent s-a determinat că pierdea pe la un dop tehnologic din jumătatea de sus, când se încălzea mai bine cutia, deci doar în mers. Pierdea cam 1 litru la 10.000 km. S-a completat de două ori 0,6 l și 1,2 l. Și fiindcă o gaură tehnologică se astupă definitiv din fabrică în service nu au avut ce face și fabrica a trimis o cutie nouă pe garanție. Cred că aveam vreo 4.000 km când am observat și acum mi-au schimbat-o la 36.000 km, 16 luni de la prima sesizare. Sincer nici nu mai știu câte drumuri am făcut în service, o dată am lăsat-o și trei zile acolo. Prima oară au crezut că este de la aerisitor, fiindcă scuipa un pic și pe acolo. Am rezolvat cu un aerisitor gen cutiuță cu furtun (e opțional). Apoi sus fiind uscat s-au continuat cercetările. Când nu era deloc ulei, când era prea mult ulei și nu mai distingea nimeni pe unde pierde ... . Greu, dar bine că în final s-a rezolvat pe garanție, acum am cutie nou și urmează încă un rodaj ... În rest mașina merge perfect.
    1 point
  4. This is nuts! In sensul bun. Mentenanță la extrem, inclusiv modul în care o prezinți. Tot respectul, jos pălăria!
    1 point
  5. Salut, Scurt update: Am fost pe Stelvio Pass si Grossglockner Alpine Road. 36grade la campie in Germania si 18 grade in varf, 9/100km consum mediu, 4500km intregul tur, am facut revizia azi si avem 224147km in bord, cu 80000 mai multi decat acum 4 ani cand am cumparat-o. La cat mai multi. Drumuri bune va urez!
    1 point
  6. 1.5TSI 130cp Tura de concediu de anul asta Timisoara > Chamonix via Ungaria, Austria, Germania, Elvetia si retur via Italia, Slovenia, Ungaria. Am condus regulamentar cu mici scapari. In masina eram 3 oameni plus bagaje peste tot, inclusiv pe scaunul din fata, si carucior de copil.
    1 point
  7. Sa-mi trag una ........dupa 10 ani de experiente cu batranele AXR-ruri ai tradat motorizarea urcand pe scara la golf 6 . Si cand ma gandesc ca ne laudam in anul 2007 cu achizitiile , apoi tu fara sa tradezi motorizare ai urcat la eur 4 dar tot cu AXR. Ce pot sa spun AXR-ul meu l-am vandut in 2017 , a stat la mine fix 10 ani ( timp in care ventilatorul de la tine nu a cedat ) , in 2014 am cumparat pentru sotie tot um MK4 benzinar , pe care am pus gaz ( este masina de travaliu acum ) .Anul trecut am avut proasta inspiratie sa cumpar un G6, masina care in scurt timp ma facut sa inteleg ca a fost o intrega dezamagire din toate punctele de vedere ( mecanic , estetic , etc ) . Dupa aprox 3 luni l-am vandut si in final am optat ptr o skoda O2 , 1.6 benzina ! Ce pot sa spun este faptul ca regret si in momentul de fata AXR-rul dat fiind faptul ca nu duceam lipsa de nici o dotare la cea masinuta , avea aproape totul . Mecanic masina nu ma dezamagit niciodata , au fost schimbate la timp cam tot ce era de schimbat si masina sa comportat bine . Motorul ...ce pot sa spun,nota 10 cu felicitari . Singrul lucru de care eram multumit la MK 6 era consumul extern ....undeva 4.2- 4.7 , eu aveam cutie manuala , motorizare cayc. Sper sa ai parte numai de amintiri frumoase cu masina , fara probleme ......casa cred ca este terminata acum . nu mai ai stresul asta , si ai timp sa bibilesti masina asa cum iti place tie . Promit ca dupa ce se termina cu nebunia de pandemie , cind vin la neamuri in BV , te vizitez . UN paste fericit alaturi de cei dragi.!
    1 point
  8. Cu LedIt UP am lucrat si eu pe partea asta. Doar de la ei am luat led-uri si isi fac treaba perfect (Audi A4 B8.5 2013 + Passat B6 2010). Garantie 3 ani. Fara erori. Schimbat un set pe garantie la Audi, si 2 becuri pe aceeasi parte la Passat. Totul pe garantie. Za best so far...
    0 points
  9. Leditup.ro si nu vei avea erori in bord.
    0 points
  10. Buna, eu sunt nou pe aici dar doresc sa va împartasesc din experienta mea cu un diesel cffb. Masina are 260k si in fiecare an, la vreo 20k, îi desfac regulatorul de la pompa de inalte sa vad daca are span. Numai ca de data asta nu a mai vrut sa porneasca! Șpan nu a avut absolut deloc, desi am mers numai pe roșu si cu motorina proasta. A vazut omv-ul de aproape cam de vreo trei ori, in rest numai din mers, fara sa oprim acolo. Mulțumita unor colegi de aici, mai ales a lui EExcalade, am deslusit cum e treaba cu alimentarea prin rampa comuna si cu pompele cp4. M-am chinuit vreo trei zile cu amorsare din vcds, pompa de alimentare baga 7 atm., am desfacut si pompa de inalte, care spre uimirea mea este foarte ok la km ăștia. E ok in sensul ca axul cu came nu are niciun fel de uzura pe came, tachetele din colivia de plastic de pe cilindru nu are uzura, doar un fel de calamina microscopica, pistinul nu are uzura si nici cilindrul. Am sters piesele f bine cum a spus EEXCaLADE si am facut inca o amorsare cu surubul slabit, cel din chiulasa pompei care se desface cu tubulara E14, am strans surubul si a luat-o la sfert. Eu cred ca pompele astea nu prea se strica din cauza motorinei, pentru treaba asta se strica injectoarele. Pompa se strica daca nu schimbi filtrul la timp, eu il schimb la 20k si mai ales daca opăresti masina la turatie mare. Dieselurile astea mai noi se preteaza la turatie dar nici s-o aduci pe autostrada aproape de 4000 rot, nici macar sa treci de 3000 rot. Unii pun capul intr-o parte si calca acceleratia la maxim. Turatia mare nu asigura ungerea, nu motorina sau uleiul. Bineinteles ca asta e parerea mea, eu doar o spun si voua. In orice caz, aici am invatat ce inseamna valoarea de presiune pe care o cere calculatorul si valoarea masurata efectiv de senzorul rampei. La mine, ambele valori sunt peste 312400hPa, foarte aproape una de cealalta, diferenta de vreo 0,5%, iar corectia injectoarelor ni depaseste 0,4.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!