Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.09.2023 în toate secţiunile
-
Salut, Scurt update: Am fost pe Stelvio Pass si Grossglockner Alpine Road. 36grade la campie in Germania si 18 grade in varf, 9/100km consum mediu, 4500km intregul tur, am facut revizia azi si avem 224147km in bord, cu 80000 mai multi decat acum 4 ani cand am cumparat-o. La cat mai multi. Drumuri bune va urez!3 points
-
Si la mine s-a rupt burduful de la articulatia cardanului la nici doua luni de la inlocuire Mi-au spus baietii ca a fost un lot cu probleme si mi l-au schimbat pe garantie cu unul dintr-un lot mai vechi Eu nici nu stiu ce sa mai cred cu Tiguanurile astea. Am impresia ca unele piese nu au fost dimensionate corect raportat la greutatea masinii Cardan, planetare, volant, amortizoare, rulmenti...parca cedeaza prea repede2 points
-
2 points
-
2 points
-
Prezint si eu noua jucarie, luata doar pentru suflet, contrar criticilor multor apropiati. Recunosc ca poate este o alegere ilogica, insa pe mine ma bucura si chiar aveam nevoie de un nou proiect. Este un 997 facelift, din 2010, Carrera 4S cu multe optionale, 100.000km si fara probleme serioase, cel putin la prima vedere. Am planuri mari, sa o fac cat mai aproape de impecabila, insa nu este usor, piesele nu sunt usor accesibile nici logistic, nici financiar, nici ca documentatie (forumuri/youtube). Si vreau sa fac singur cat mai multe chestii la masinuta. Am dorit sa fie facelift pt a avea noul motor cu injectie directa si a scapa de vechile probleme la motor cu arborele intermediar. Totodata si interiorul este mai fresh ( daca putem numi asa un interior din 2010). Ca si dotari am dorit sa fie neaparat Carrera 4S ( motor mai mare, mai puternic, si sa fie AWD ), PDK ( prima generatie, 7 trepte ) , am dorit sa aiba sub 120.000km, evacuare cu clapete ( PSE), suspensie adaptativa electronic, pachet Sport Chrono ( mod de circuit si cronometru vintage pe bord), scaune cu 18 ( parca) reglaje electrice, lectie invatata de la cealalta masina, Mk7 R cu scaune stock si f incomode pt mine, jante model Turbo pe 19, faruri dinamice, culoarea sa fie neagra, si sa coste maxim 60.000e. Si am gasit una singura, pe mobile, in Hamburg. Deci alegerea a fost simpla. Din intamplare are si trapa, sonorizare Bose, oglinzile heliomate, conectivitate bluetooth. Ca si prime impresii dupa vreo 500km, masina este mult mai jucausa decat Golf 7R la acceleratii in curba, este foarte solida, amortizeaza placut denivelarile, sunetul motorului este interesant, dar incomparabil cu motoarele in V, acceleratia este instantanee, fiind aspirata ( are 3.8l si 385 cai ). Ca si parti negative gasesc prea incurcat meniul de infotainment, sonorizarea slaba la volum normal, lipsa comenzilor pe volan ( din cauza configurarii cu volanul sport care are padele, dar nu are comenzi pe volan ) si voi mai adauga pe masura ce merg cu ea.1 point
-
Nu am mai scris de mai bine de 1 an in acest topic, deoarece pana in prezent nu s-a intamplat nimic iesit din comun. De la ultima interventie in service a Golf-ului 6 descrisa mai sus, masina a functionat impecabil si m-a deservit fara nicio alta problema, ajungand recent la 274.000 de km. Dar dupa cum aminteam mai demult, urmatoarea masina dupa Golf-ul VI Hatch trebuia sa fie un break si singura si unica varianta era Golf VII Variant. Daca tot incepusem cu ani in urma sa numar, pai logic ca dupa G5 si G6 trebuia sa vina G7 :) Iar timpul a trecut si nevoile familiei s-au schimbat recent si atunci a trebuit sa actionez. Prin urmare, cam de 1 luna incepusem cautarile mai serioase. Pana de curand oricum urmaream constant si mai umpleam timpul cu privitul anunturilor, zi de zi, insa venise momentul sa caut ceva pt mine. Si cum anul asta a fost si inca este unul memorabil, si cum in primavara lucrurile au amortit de tot, iar ulterior treburile au inceput sa se miste incet spre deloc, incepusem sa imi pun mari semne de intrebare oare cand voi gasi ceva sa fie pe placul meu ? Restrictii peste restricii, anunturile de la noi o luasera in jos bine de tot ca numar, de mers dupa masina personal prin tari vestice iesea din discutie, cei care aduc masini cam slabut, sa fie masina adusa pe trailer de afara din nou parea mai greu. Totusi incepusem sa iau in calcul cateva masini. Pentru ca pe de-o parte sa zicem ca oferte erau cat de cat, insa sa fie pe conditiile mele, putine...si din alea putine, sa fie si aproape de mine, sa nu bat tara si sa ajung la destinatie si sa ma trezesc cu surprize. Oricum, si "loco" am avut la unele surprize, deci iesea din discutie ideea de a bate km si pierdut timp si bani pe la cuca macaii. Ce cautam ? Golf 7 Variant, dupa cum am spus, sa fie minim 2015, diesel, Euro 6, cutie manuala si sa aiba neaparat tempomat, senzori parcare fata-spate, climatronic dual, incalzire in scaune. Excludeam categoric modelele cu DSG, trapa panoramica, 4motion si de culoare neagra. Deci din cele de mai sus, precum pretentii, arie de cautare, oferta de pe piata, vremurile curente, din start stiam la ce ma inham si ca e posibil sa dureze. Si mai este un aspect interesant: chiar daca treburile s-au mai miscat in ultimele saptamani la capitolul masinilor aduse, problema este ca se aduc in 80 % din cazuri masini vechi, de la 8-10 ani in sus, pentru ca sunt ieftine in Germania sau tarile vestice, mare parte a cumparatorilor din tara cauta masini vechi si ieftine, deci si asta era un factor suplimentar la sansa de a fi o masina adusa in tara care sa ajunga la mine si sa fie ok. Plus ca, ponderea Golf-urilor cu cutii DSG este mai mare decat cea cu manuale. S-au domnit si nemtii astia, ce sa zic. Ajunge in curand manuala sa fie optionala la achizitia masinii :)....sau poate deloc. Si am inceput eu fain frumos sa caut masini si sa merg sa le vad si normal ca le gaseam multe hibe, verificam istoricul de service (si nu pe Carvertical pt ca e o mare porcarie), ci cel de reprezentanta. Zeci de pagini intregi de istoric de service, probleme peste probleme, masini dubioase, care in anunturi aratau decent si la fata locului erau horror sau nu erau cum vroiam eu sa fie. Excludeam ideea de Octavia 3 break sau Seat Leon break sau Passat B8 break, pentru ca pur si simplu nu imi plac, nu doream altceva in afara de Golf, iar alte brand-uri pt mine nu exista. Asta e. Fiecare cu piticii lui. Ajunsesem la diferite parcuri auto in care erau expuse si modele de genul Octavia sau Passat, vanzatorul incerca sa ma convinga de ele, faceam stanga imprejur si plecam. Mereu am urat faze de genu cand eu ma duc undeva sa cumpar ceva, stiu ce vreau, stiu cum trebuie sa fie acel produs si cum il doresc eu si se incearca sa mi se prezinte nu stiu ce alternative. In secunda doi m-am carat de acolo, fara discutii si povesti. Intr-un final, am dat peste modelul de mai jos, pe care l-am si cumparat si tinand cont ca masina asta doresc sa o pastrez minim 7 ani, am preferat sa o cumpar dintr-o sursa mai sigura, cu km mai putini, sa nu mai vad ca plec cu 2 in fata kilometrajului din bord (cum sunt cele aduse, de toate is trecute bine de 200.000 de km), sa stiu ca pana la 200 - 250.000 de km ii fac eu, sa stiu ca nu trebuie imediat dupa ce iau masina, sa sar in costuri sanatoase de genul distributie, frane, ambreiaj etc etc. Pur si simplu sa o iau si sa incep sa o folosesc, iar pe parcurs ce vine, sa vina. Dar sa fie rand pe rand, in timp. Paranteza: nu am mai avut tangenta cu Aliat VW Targu Mures; nu stiu colegii de pe forum din Targu Mures daca au avut tangente cu acest dealer si ce experiente au avut; strict experienta mea cu acest dealer a fost una de nota 20. De la inceput pana la sfarsit. Oameni super profi, orientati total spre client, stiu sa asculte, stiu sa te lase in pace cand trebuie, iti ofera toate detaliile cap coada, orice vrei si ce nu vrei ti se pune la dispozitie. Super rapizi in a te ajuta. Extrem de occidentala experienta cu acest dealer. Si asta in comparatie cu dealerii de la Cluj (eu locuiesc de foarte multi ani in Cluj) si mi-a fost dat sa mai merg pe la reprezentantele grupului VAG. Deci cate fite, cate impresii, cate besini pot avea cei de la Autoworld din Cluj sau Compexit din Cluj, zici ca ei sunt D-zeii D-zeilor. ? Revenind la masina in cauza, este vorba despre un Golf 7 Variant, 2016, Euro 6, 1.6 TDI de 110 CP, Manuala, culoare Urano Grau, cumparata de la DasWeltAuto Targu Mures. Masina adusa din Germania in cadrul platformei lor la inceput de iulie, masina ce a fost in Germania pe leasing, iar in tara a ajuns cu rulajul de 132.200, cu cat am cumparat-o eu de fapt. Verificata si de catre mine pe partea de istoric de service, masina avusese ultima intrare la 120.000 pt filtre + ulei, placute si discuri fata-spate noi, lichid frana proaspat. Iar in rest, de-a lungul timpului, reviziile necesare. Surpriza placuta a fost ca torpedoul masinii era plin de acte si documente din Germania: facturile de service, documentele de leasing, chitante de la alimentari, bonuri de parcare. Cel care condusese masina lasase tot acolo. Ca dotari, masina pentru mine este ceea ce cautam, fara sisteme electronice in plus, fara briz-briz-uri extra, care in viitor sa imi scoata bani din buzunar daca s-ar defecta. Exterior: senzori parcare fata - spate, faruri ceata, spalatoare faruri, oglinzi electrice si incalzite + oglinda dreapta cu functia de "Mirror Down", roti de vara Michelin DOT 2019, LED-uri la numar spate. Interior: comenzi volan cu tempomat, geamuri electrice, incalzire in scaunele fata (reglabile ambele si pe inaltime + suport lombar), climatronic dual, Composition Media cu 8 difuzoare, LED-uri in plafoniere, senzor lumina, senzor ploaie, camera pentru schimbarea automata faza lunga - faza scurta, plasa despartitoare portbagaj, roata de rezerva + trusa de scule, geamuri verzui, trim-uri pe interior argintii (m-am bucurat enorm ca nu sunt porcariile de Piano Black, cum vezi pe echiparile Lounge de exemplu), oglinda interioara heliomata, covorase textil originale. De 1 saptamana de cand e masina la mine, am apucat sa activez/dezactivez o serie de chestii cu OBDEleven si i-am pus leduri in torpedou si la portbagaj (pt ca VW s-a zgarcit). Urmeaza becuri de avertizare in usi si lumini la picioare (comandate deja), iar spre toamna un set de covorase de cauciuc + o tavita de portbagaj. O sa cochetez si cu ideea de a-mi cumpara un set de jante de aliaj pt rotile de vara (imi place mult modelul Dover), insa mai ramane de vazut, in conditiile in care am cauciucurile astea de vara aproape noi, roti de iarna oricum mi-au ramas de la Golf-ul VI, prin urmare o sa mai vad pe parcurs cand anume voi face miscarea asta cu jantele de aliaj. Si cam atata, pt ca in rest nu prea am cu ce sa imi bat capul. Urmeaza doar sa fac RAR-ul si pe urma inmatricularea (dupa cum se vede, pt moment sunt "locuitor" al judetului Mures) :) Ca impresii legate de masina in decurs de o saptamana si deja peste 1000 de km facuti ar fi in primul rand ca e break :) Mi-a fost dor de break si orice pun in portbagaj parca se miceste sau dispare :) Spatii de depozitare suficiente, modularitate geniala, deci nu ai cum sa nu iti placa break-urile. Motorul mi se pare decent, suficient de puternic si economic. Se simte diferenta de putere si cuplu fata de Golf-ul 6 hatch ce l-am avut (2.0 - 140 de cai), insa pt mine la ora actuala si pe viitor, o sa imi fie suficienta masina asta. Cand o veni vremea de a face o noua schimbare, deja voi avea din ce alege, din multele Golf-uri 8 Variant ce vor fi disponibile. :) Si cateva poze:1 point
-
Buna, eu sunt nou pe aici dar doresc sa va împartasesc din experienta mea cu un diesel cffb. Masina are 260k si in fiecare an, la vreo 20k, îi desfac regulatorul de la pompa de inalte sa vad daca are span. Numai ca de data asta nu a mai vrut sa porneasca! Șpan nu a avut absolut deloc, desi am mers numai pe roșu si cu motorina proasta. A vazut omv-ul de aproape cam de vreo trei ori, in rest numai din mers, fara sa oprim acolo. Mulțumita unor colegi de aici, mai ales a lui EExcalade, am deslusit cum e treaba cu alimentarea prin rampa comuna si cu pompele cp4. M-am chinuit vreo trei zile cu amorsare din vcds, pompa de alimentare baga 7 atm., am desfacut si pompa de inalte, care spre uimirea mea este foarte ok la km ăștia. E ok in sensul ca axul cu came nu are niciun fel de uzura pe came, tachetele din colivia de plastic de pe cilindru nu are uzura, doar un fel de calamina microscopica, pistinul nu are uzura si nici cilindrul. Am sters piesele f bine cum a spus EEXCaLADE si am facut inca o amorsare cu surubul slabit, cel din chiulasa pompei care se desface cu tubulara E14, am strans surubul si a luat-o la sfert. Eu cred ca pompele astea nu prea se strica din cauza motorinei, pentru treaba asta se strica injectoarele. Pompa se strica daca nu schimbi filtrul la timp, eu il schimb la 20k si mai ales daca opăresti masina la turatie mare. Dieselurile astea mai noi se preteaza la turatie dar nici s-o aduci pe autostrada aproape de 4000 rot, nici macar sa treci de 3000 rot. Unii pun capul intr-o parte si calca acceleratia la maxim. Turatia mare nu asigura ungerea, nu motorina sau uleiul. Bineinteles ca asta e parerea mea, eu doar o spun si voua. In orice caz, aici am invatat ce inseamna valoarea de presiune pe care o cere calculatorul si valoarea masurata efectiv de senzorul rampei. La mine, ambele valori sunt peste 312400hPa, foarte aproape una de cealalta, diferenta de vreo 0,5%, iar corectia injectoarelor ni depaseste 0,4.1 point
-
Majoritatea se rup exact ca in poza ... eu le-am reparat la service deja de 5 ori (s-au rupt pe rand) ... cost: 80 - 100 lei1 point
-
Pai daca l ai pe posesorul masinii din topic langa tine, nu mai bine ii vizitezi garajul? S-ar putea sa fie mai bine ca la reprezentanta1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Multumesc foarte mult! Poze nu i-am mai facut, incerc sa ii fac atunci cand mai ies, pe lumina. Nu am niciun fel de talent fotografic O problema comuna a modelelor Carrera 4 sau Carrera 4s este acel ornament reflectorizant dintre stopuri. Este subtire, fragil si din cauza caldurii de la motor devine foarte casant. Din poze, pana sa imi ajunga masina, vazusem ca ii lipsea un colt acelui ornament. Am fost uimit sa vad pretul, pe la 1500$ in SUA sau 7500lei la noi. Un plastic reflectorizant de 1m si 5mm grosime. Si de proasta calitate. Am reusit dupa indelungi cautari sa gasesc pe un site din Germania la super oferta cu 800euro si l-am luat. A ajuns zilele astea, maine merg sa il infoliez, impreuna cu stopurile, a caror parte interioara, transparenta, se detaseaza de restul stopului si intra apa. Prin infoliere incerc sa le protejez, sa nu intre apa, daca se vor dezlipi.1 point
-
1 point
-
Felicitari pentru achizitie! Cerintele suna ca un caiet de sarcini la o licitatie publica a politiei romane 🤣1 point
-
Salutari. Am problema cu panza de la trapa. In partea dreapta nu mai sta intinsa. Se lasa in jos si arata destul de urat. A mai patit cineva asa ceva? Cand vreau sa o pliez in spate ca sa nu vad cum atarna, trebuie sa o tin cu mana ca sa intre drept. Se poate lucra de deasupra, sau trebuie dat jos plafonul? Golf 5 cu trapa panoramica L.E. In timp ce scriam, m-am dus sa va fac si o poza. Am dat sa trag panza si s-a incalcit rau de tot. E bun de demontat, doar sa stiu de unde incep.... Asta s-a intamplat azi.....1 point
-
Sa-ti traiasca vagoneta Seby! Vad ca stickerul e deja la locul lui Ce ai activat prin OBD?1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00