Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.09.2023 în toate secţiunile

  1. Inlocuit/vopsit discuri/placute fata si vopsit discuri/protectii spate,spalat jante ceruit..... operatia a durat 1.5 zile Am ales Textar ,astea fiind echiparea OE ,codurile fiind identice. Vopsea am ales Foliatec 2C 2137
    5 points
  2. Pai daca l ai pe posesorul masinii din topic langa tine, nu mai bine ii vizitezi garajul? S-ar putea sa fie mai bine ca la reprezentanta
    2 points
  3. Un mic eveniment nefericit zilele trecute. Mai exact in parcarea blocului un vecin intors din tari mai calde, probabil a uitat cum e cu zona in cauza si facand el ceva manevre, s-a proptit cu carligul in bara mea spate, fix intre 2 senzori de parcare (noroc as zice eu, ca macar au scapat astia). In mod ciudat/bizar, bara nu a patit nimic, nu s-a deformat, nu a crapat plasticul, in schimb mai sus de zona lovita vopseaua a pleznit si s-a facut ca o panza de paianjen. Macar omul a fost corect (probabil traiul in vest a fost benefic pt el atatia ani, incat sa nu uite de bunul simt), a anuntat repede pe grupul de Whatsapp "za happening" si mi-a decartat o suma frumusica sa pot rezolva problema. Cu atat mai mult ca pe dincolo lucreaza fix intr-un service auto si stie ce scoruri sunt la vopsit elemente de caroserie. Si pentru ca m-am gandit sa nu risc si sa nu iasa culoarea ok (mi se pare cam pretentioasa nuanta asta semi-mata Urano Grau de pe masina), am luat calea dealerului local Skoda pentru a revopsi bara spate. Dupa 2 zile, am preluat masina, totul in regula. Nuanta a iesit brici, s-a lucrat cu grija si eu mi-s multumit de alegerea facuta. All in all, ce sa zic. Se mai intampla si din astea. Altele mai grave sa nu fie. Si ma bucur ca a decurs totul intr-un mod extrem de civilizat, din toate punctele de vedere.
    2 points
  4. Va salut baieti! (si fete) 😜 N-am mai fost activ pe forum de ceva vreme avand in vedere ca ultimele 2 masini pe care le-am avut in garaj in ultima perioada au fost un BMW 530XD automat si un 630i Cabrio manual, dar uite ca am revenit in grupul VAG cu o masina speciala🙂. Cred ca unii "ma stiti" de ceva vreme de pe acest forum si nu numai, fiind fost posesor de Tiguan 4motion, Golf GTI DSG, Porsche Cayenne diesel, Cayenne Turbo, masini pe care le-am si prezentat aici in urma cu cativa ani. De ceva vreme locuiesc in UK, unde am hotarat sa incep o viata noua impreuna cu sotia, iar dupa multe eforturi de adaptare sociala, financiara, legislativa pana si rutiera, am reusit sa intru in NORMAL (mi-a fost FOARTE GREU sa ma adaptez cu condusul pe partea opusa, mi-a luat 1 luna sa nu ma mai urc cu rotile din stanga peste "gazoanele" oamenilor 😄 si sa nu mai fiu claxonat de tiruri pe autostrazi pentru ca ma apropiam prea tare de ele). Limba o stiam de mic, desi accentul din partea de Nord a Angliei este crunt, nu are nici o legatura cu engleza pe care o stim noi de la BBC, de multe ori am impresia ca oamenii astia "latra", inca nu pot sa spun ca inteleg 100% ce spun, pentru ca nu folosesc consoanele DELOC!!! In timp am inceput sa ma descurc, fiind intrun loc nou, mi-am invins fricile si am hotarat ca vreau sa imi castig existenta intrun domeniu care nu neaparat sa imi ofere placere, dar sa ma motiveze sa ma ridic dimineata din pat fara sa imi provoace sila. Am inceput sa imi pun intrebarea "ce mi-ar placea sa fac?" Raspunsul a fost usor, cam tot ce imi trecea prin minte inclina spre cuvantul "MASINI"! Asa ca dupa ce am aplicat la mai multe joburi din industria auto pe platforme de recrutare, in diverse domenii, am fost chemat la interviu de un manager al unei companii din industria auto (TOP 5 in lume, nu ii dau nume pentru ca nu face parte din grupul VAG si sa nu se considere ca fac reclama) pentru o pozitie de distributie piese auto si accesorii. Am acceptat pe loc, asa ca pe scurt, mai toate reprezentantele, colectionarii si dealerii de masini, garajele de reparatii si restaurari auto din partea de Nord isi primesc piesele si produsele de intretinere auto de la mine. Prin prisma jobului, am avut ocazia sa cunosc oameni pasionati, sa intru in contact cu cele mai rare si exclusiviste modele de masini si sa ma bucur zilnic de cuvantul "masini" , exact ce mi-am dorit! (ai grija ce iti doresti ca poate se indeplineste) Daca vreti sa aruncati un ochi la masinile cu care intru in contact si vreti sa dezbatem discutii despre masini si nu numai in privat, va invit sa aruncati un ochi pe pagina mea de Facebook: Corado Sergiu unde mai postez din experientele mele. Da, urmeaza sa fac 38 de ani si sunt de moda veche, n-am insta! 😄 Si uite ca a venit vremea ca dupa multa munca si efort sa imi fac o bucurie pe 4 roti! Avand in vedere ca 80% din timp conduc pe autostrada, ma gandeam la o masina mare, diesel, cu tractiune integrala cat mai confortabila. Aveam un buget prestabilit asa ca trebuia sa ma limitez la ceva 2010-2015, principalul criteriu pentru mine era sa fie o masina INTRETINUTA, in detrimentul optionalelor si configuratiei! Majoritatea masinilor din clasa de lux cam au tot ce mi-am dorit din standard, asa ca nu ma prea interesau optiunile. Am condus S class, BMW seria 7, Audi A8, Porsche Panamera din perioada mai sus mentionata si mi-au placut toate, fiecare avand plusuri si minusuri. Saptamana trecuta, unul din clientii mei a primit o masina care mi-a atras privirea, nu prin designul exterior, ci prin ceea ce avea sa ofere la interior si faptul ca avea 56 000 mile adica vreo 90 000 km! Si uite ca m-a pus "necuratu" 😈 sa ma rotesc in jurul ei, sa constat ca arata aproape ca o masina noua, sa ii deschid usa si sa ma urc in ea si sa constat ca inca miroase a "nou+piele naturala". Nu stiu daca ma credeti, dar m-a trecut un fior cand am atins pielea de pe scaune si lemnul de pe bord. Am pus contactul si trimurile "s-au ascuns" in bord facand loc gurilor de ventilatie sa "sufle" aer rece, muzica a pornit incet, suav, la o calitate superioara, am inchis usa grea ce sustinea geamul dublu si nu se mai auzea nimic de afara, senzatie pe care am traito doar in seria 7 E38, acea senzatie "analogica" de masina facuta pe "vremea aia", genul de masina TANC. Ma uitam la logo-ul volanului pe care il tineam strans in mana si nu imi venea sa cred ca scrie VW. Nu mai statusem niciodata intr-un Phaeton, era o experienta noua, ma simteam ca la teatru pentru prima oara, cumva confortabil dar emotionat. Am plecat de la dealer, in timp ce am ras singur pana acasa la fel ca Firicel din Las Fierbinti si am inceput sa ma framant. Masina asta ma marcase! N-am dormit toata noaptea, am inceput sa "SAP" pe Youtube tot ce se poate despre modelul acesta de masina documentandu-ma cat s-a putut. Stiam ca are aceasi platforma, tren de rulare (articulatie, suspensie) ca si Bentley Flying Spur, dar cam atat. Asa ca mi-am facut curaj si l-am sunat pe dealer sa ma programez la un drive test cu ea. Sambata (ieri) am fost sa "ma dau" cu masina, nu vreau sa va plictisesc cu detalii despre senzatia si confortul oferit, pentru mine a fost la superlativ, peste tot ce am condus pana acum, daca nepotul lui Porsche, Ferdinand Piech, cel care a facut Bugatti Veyron, a facut si aceasta masina, inseamna ca e "ce trebuie" !😄 (of, marketingul asta). Masina a fost detinuta de noua de un director de banca, NU!! nu a fost detinuta de o "babuta" care mergea la piata, ci de un "batranel" care mergea la banca . 😄 Pe scurt, m-am intors la dealer si am depus avansul pentru ea. Urmeaza sa primeasca servisare noua si o verificare tehnica autorizata asa ca voi ridica masina abia saptamana viitoare, asadar: VOLKSWAGEN PHAETON V6 TDI 4MOTION facelift 2011 Dotari: *Air Suspension CDC - Continuous Damping Control-Auto Leveling +(Low/Normal/High) *Eucalyptus Wood Trim *Classic Style Vienna- Anthracite & 12Way Electric Front Heated Seats *Leather Heated Multifunction Steering Wheel *Adaptive Cruise Control *Headlights - Bi-Xenon+DRL+Washer System+LED-Taillights *Night Sensor-Coming-Leaving Home Function *Air Conditioning - 4 Zone Electronic Climate Control *RNS 810 DVD Touch Screen Satellite Navigation System +MP3+ Google Maps with voice Control & Display+ Computer *Audio System – 8 Channel Surround Sound Amplifier with 10 Speakers *Electric Windows Front+Rear-Defrosted *8 Airbags – Driver + Front Passenger with Deactivation Switch, Curtain Front and Rear, Front Seat Side Impact + Rear Side *Door Mirrors - Electrically Folding+Adjustable and Heated *Alarm with Interior Protection *17in Impression Alloy Wheels with AntiTheft Wheel bolts *ABS - Anti-Lock Braking System+ASR - Anti Slip Regulation *HBA - Hydraulic Brake Assist *ESP - Electronic Stability Programme *Differential Lock – Electronic *EBD-Electronic Brake Pressure Distribution *Armrest - Front Centre *Central Locking with Remote Control *Crash Sensor - Automatic Door Unlocking in the Event of an Accident *Cup Holders - Front and Rear *Full size alloy spare Wheel *Heated Windscreen Washer Jets *Parking Sensors Front+Rear *Power Assisted Steering - Speed Sensitive *Remote fuel flap & bootlid & tailgate release Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, sunt doar cateva din telefonul sotiei, voi reveni cu poze detaliate dupa ce voi ridica masina, abia astept 🤪:
    1 point
  5. 1 point
  6. 1 point
  7. 1 point
  8. Au mai trecut ceva km peste masina ( nu multi , 25k in 3 ani ) Am facut preventiv schimbul de ulei la haldex si am curatat si sita de la pompa de haldex desi vag nu are aceasta procedura mentionata nicaieri. Totusi vag a facut un pas inainte si a pus mufa de la pompa de haldex direct pe pompa , lucru care face scoaterea pompei si curatarea sitei mult mai usoara. O alta mentenanta facuta a fost legat de suprafata de franare la girodisc pe fata, si anume am inlocuit-o. Fun fact , este mai usoara varianta inlocuitoare si are si design ceva imbunatatit. Si in cele din urma am muscat momeala si am comandat o suspensie coilover (KW DDC) dedicata pentru S3 care pastreaza functionalitatea suspensiei adaptive cu care a venit masina.
    1 point
  9. Masina de masina Sa o pastrezi cat mai departe de tara sa te bucuri de ea Drumurile si bastinasii de aici dovedesc orice Bentley in cativa ani 🐷
    1 point
  10. Am luatoooo! Prima zi alaturi de "Baloo" 🐻 (cum a fost denumit Phaetonul 😛) s-a desfasurat cu viteza luminii. Am ajuns la dealer, masina ma astepta in showroom cu vitrinele deschise, curatica, interiorul mirosind a lavanda, dealerul a vrut sa am parte de o experienta speciala asa ca mi-a oferit si garantie 6 luni gratis, puteam primi garantie extinsa +2 ani la un cost suplimentar. MOT-ul (verificare tehnica autorizata) a fost facuta in urma cu 2 zile, unde singurul defect constatat a fost o pierdere de lichid de frana la o conducta ce intra in etrier pe spate. Conducta a fost inlocuita in aceasi zi, verificat toate lichidele etc. In rest, masina nu a primit nici macar un "advisory", (recomandari de reparatie) a iesit PERFECT la toate punctele bifate! I-am facut asigurare (valabila in mai toate tarile din Europa)+ Recovery Assistance (pe teritoriul UK)-(70 GBP pe luna), se poate extinde acoperirea de recovery (chiar si cu repatriere pe platforma in caz de nevoie) pentru cand ies cu ea din tara in vacante. Am platit taxa de autostrazi + impozit (395 GBP/an), un plin de Diesel de la Shell (100 GBP) si am luato spre casa. Am plecat pe soare 25 de grade, la 80 de km distanta, deja 15 grade, ploaie torentiala...vara tipica in UK! 😄 Masina merge perfect, ai senzatie de Airbus, totul este la superlativ! Confortul si antifonarea sunt punctele forte ale acestei masini. La 110 km/h computerul de bord imi arata un consum de 5.7 l/100km. Am ajuns "acasica" si sunt obosit si fericit in acelasi timp dar mai mult obosit, ce zi! Am loc de parcare subteran, dar l-am parcat pe BALOO in parcarea exterioara a ansamblului doar ca sa ma uit la el 😄. M-am indragostit de masina asta! Cand o sa am timp promit niste poze mai bune + la interior.
    1 point
  11. Ramasesem dator cu update. Masina a ajuns la dealer la sf lunii octombrie insa in prima configuratie, fara eBoost dar cu IPA. Dupa 1 luna de zile de discutii, mi-au dat masina la pretul mai lmic, au scos taxa de livrare de 300 Euro si au pus folie pe geamurile din spate. Nici nu vreau sa mai aud de consortium-ul asta D'Ieteren (Seat, Skoda, Audi, VW si Cupra). Sunt cei mai ''mari'' si mai praf din Belgia, ever.
    1 point
  12. Foarte fain "brotacul" 😀 Felicitari !
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!