Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.08.2023 în toate secţiunile

  1. Facem un drum de Brasov ca sa ii testam suspensia si la drum lung.
    2 points
  2. La sfarsit de iulie mi-am facut cadoul de ziua mea si i-am cumparat si montat pragurile de r-line. Destul de complicata montarea dar pana la urma totul a iesit ok si am facut o mica schimbare la aspect. Prin iulie am avut si itp-ul, totul ok la masinuta, ma asteptam sa zica ceva de distantieri sau arcuri dar nu am avut nici o discutie de genul. Km au ajuns pe la 210000km, din noiembrie pana acum 10000km destul de putin pentru un diesel dar macar nu vede oras aproape deloc, regenerarile se fac undeva la 500-600km iar oil ash este la 168ml , am vazut ca adauga cam 9ml undeva la 17000km cam asa, cand am luat masina avea 150ml la 175000km si in 35000km a ajuns la 168ml, masina merge 90% extraurban daca nu si mai mult.
    1 point
  3. 185000km, deci undeva la 5000km de la itp-ul din martie facuti in mare parte de sotie. Masinuta se comporta foarte ok in continuare, lenesa dar confortabila si placuta cumva la condus, te face sa mergi zen. In luna iule a cedat si celalalt etrier spate, acum 1 an si ceva schimbasem dreapta spate acum stanga. Tot pe trw am mers, ciudati etrieri pe spate pe platforma asta de pica asa des, masina a mai avut etrierul stanga schimbat prin germania prin 2016 sau 17.
    1 point
  4. @DonDonel, super ! Daca tot vei insonoriza, merita investit si in sistemul audio. Un kit decent amplificat impreuna cu insonorizarea, va face o diferenta mare. Daca mai adaugi si un procesor de sunet.. For more financial advices, follow me !
    1 point
  5. 1 point
  6. E bine sa iti faci prieteni! Desi am ajuns prin intermediul jobului si la fabrica Bentley, in Crew (o distanta de 50 km de locatia unde locuiesc) , mai multe reprezentante Bentley si dealeri Bentley din nordul Angliei, n-am fost nici macar curios sa intreb de preturi de servisare si reparatie, pentru ca eram obisnuit de la reprezentanta Porsche din Bucuresti cu tarifele exorbitante. (care lua bani si pe aerul respirat din service) Pana la urma Cayenneul a ajuns si prin reprezentante din Viena si Zurich si stiam ce preturi se "practica" (si pe acolo a ajuns masina pentru anumite probleme care s-au remediat la preturi mari, ce-i drept, dar macar s-au remediat) in Pipera baietii nu prea stiu cu ce se mananca brandul Porsche pentru ca oamenii angajati apar si dispar de la o saptamana la alta, modulele de training nu sunt updatate ca in restul tarilor) si exista si indiferenta si o repulsie fata de client de gen...ARDE-L pe fraier, ca oricum are bani! 🤨 "Clientul de Porsche oricum schimba masina la 4 ani, nu sta sa o repare!" (asa mi-a zis unul din directorii de la Porsche din nordul capitalei noastre dragi, dupa ce am achizitionat 2 automobile Cayenne noi (peste 100 mii eur bucata) in decurs de 3 ani! Dupa ce masina mea s-a intors de vreo 10 ori cu probleme la cutie, servisarea uleiului fiind inexistenta, mi-au zis "baietii" ca uleiul din transmisie e LIFETIME desi prin 2009 nu multi faceau mentenanta la cutia de viteze in Bucuresti) In fine, am trait experiente neplacute cu service-urile romanesti, dar pana la urma am remediat toate problemele pe buzunarul meu. Am condus 8 ani Cayennul diesel, si vreo 9 ani cel Turbo (in familie) si chiar am tinut la masinile alea, dar servisarea in Ro lasa de dorit, cel putin la reprezentante! Ii apreciez pe colegii forumisti care isi fac toata mentenanta singuri, bravo lor, eu nu ma pricep si prefer sa se ocupe de masina mea cineva care se pricepe, cu scule adecvate! 🙂 Dar, uite ca in UK, am ajuns sa cunosc si baieti cu service-uri independente, care au trainingul modulelor la zi, experienta cat incape, nu ai "loc" decat cu programare in prealabil (DA, atatea BENTLEY-uri se repara zilnic) si tariful serviciilor este la jumatate fata de reprezentanta, folosind piese OEM, servisare OEM, uleiuri genuine (Mobil 1 de exemplu folosite si in reprezentante) diagnoze OEM etc! Exact ce spuneam legat de "ai grija ce iti doresti, ca s-ar putea sa se indeplineasca", am intrat in contact cu oameni foarte pasionati, care ar discuta despre masini cu orele, le place ce fac si de asta au si succes in domeniul de activitate! Si uite ca mi-am facut un "amic" specialist pe VAG, (Bentley, Audi, Porsche) cu care am stat la povesti mai mult de jumatate de ora si mi-a spus ca ma asteapta cu mare drag sa il ia sub "aripa" pe Baloo 🐻 pentru mentenanta si eventuale reparatii. 😋 Nu mai stiu ce tarife se practica in Romania, dar ca exemplu, o diagnoza specializata VAG (chiar si Bentley) costa 25 GBP (150 ron?) P-acolo! 😉
    1 point
  7. Cred ca am ales o ajustare potrivita in linii mari , din prima incercare. Ca si impresii , pe confort este o idee mai dura dar imi pare ca micile denivelari si damburi le ataca mai cu tact comparativ cu suspensia standard.
    1 point
  8. Si astia de la VW cam isi bat joc de consumator (nu ar fi prima oara), cum s-au gandit ei cu mintile lor luminate sa numeasca urmasul lui G13, G12 Evo. Atentie G12++ sau G12 Superplus este precursorul lui G13 iar G12 Evo este urmasul lui G13.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!