Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 23 Noiembrie 2024
-
Anual
24 Noiembrie 2023 - 23 Noiembrie 2024
-
Lunar
24 Octombrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
17 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Astăzi
24 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
24.08.2023 - 24.08.2023
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.08.2023 în toate secţiunile
-
4 points
-
E bine sa iti faci prieteni! Desi am ajuns prin intermediul jobului si la fabrica Bentley, in Crew (o distanta de 50 km de locatia unde locuiesc) , mai multe reprezentante Bentley si dealeri Bentley din nordul Angliei, n-am fost nici macar curios sa intreb de preturi de servisare si reparatie, pentru ca eram obisnuit de la reprezentanta Porsche din Bucuresti cu tarifele exorbitante. (care lua bani si pe aerul respirat din service) Pana la urma Cayenneul a ajuns si prin reprezentante din Viena si Zurich si stiam ce preturi se "practica" (si pe acolo a ajuns masina pentru anumite probleme care s-au remediat la preturi mari, ce-i drept, dar macar s-au remediat) in Pipera baietii nu prea stiu cu ce se mananca brandul Porsche pentru ca oamenii angajati apar si dispar de la o saptamana la alta, modulele de training nu sunt updatate ca in restul tarilor) si exista si indiferenta si o repulsie fata de client de gen...ARDE-L pe fraier, ca oricum are bani! 🤨 "Clientul de Porsche oricum schimba masina la 4 ani, nu sta sa o repare!" (asa mi-a zis unul din directorii de la Porsche din nordul capitalei noastre dragi, dupa ce am achizitionat 2 automobile Cayenne noi (peste 100 mii eur bucata) in decurs de 3 ani! Dupa ce masina mea s-a intors de vreo 10 ori cu probleme la cutie, servisarea uleiului fiind inexistenta, mi-au zis "baietii" ca uleiul din transmisie e LIFETIME desi prin 2009 nu multi faceau mentenanta la cutia de viteze in Bucuresti) In fine, am trait experiente neplacute cu service-urile romanesti, dar pana la urma am remediat toate problemele pe buzunarul meu. Am condus 8 ani Cayennul diesel, si vreo 9 ani cel Turbo (in familie) si chiar am tinut la masinile alea, dar servisarea in Ro lasa de dorit, cel putin la reprezentante! Ii apreciez pe colegii forumisti care isi fac toata mentenanta singuri, bravo lor, eu nu ma pricep si prefer sa se ocupe de masina mea cineva care se pricepe, cu scule adecvate! 🙂 Dar, uite ca in UK, am ajuns sa cunosc si baieti cu service-uri independente, care au trainingul modulelor la zi, experienta cat incape, nu ai "loc" decat cu programare in prealabil (DA, atatea BENTLEY-uri se repara zilnic) si tariful serviciilor este la jumatate fata de reprezentanta, folosind piese OEM, servisare OEM, uleiuri genuine (Mobil 1 de exemplu folosite si in reprezentante) diagnoze OEM etc! Exact ce spuneam legat de "ai grija ce iti doresti, ca s-ar putea sa se indeplineasca", am intrat in contact cu oameni foarte pasionati, care ar discuta despre masini cu orele, le place ce fac si de asta au si succes in domeniul de activitate! Si uite ca mi-am facut un "amic" specialist pe VAG, (Bentley, Audi, Porsche) cu care am stat la povesti mai mult de jumatate de ora si mi-a spus ca ma asteapta cu mare drag sa il ia sub "aripa" pe Baloo 🐻 pentru mentenanta si eventuale reparatii. 😋 Nu mai stiu ce tarife se practica in Romania, dar ca exemplu, o diagnoza specializata VAG (chiar si Bentley) costa 25 GBP (150 ron?) P-acolo! 😉2 points
-
Am bifat înlocuirea uleiurilor în cutia de viteze + cutia de transfer, diferențial spate și Haldex! Am mers pe ulei Febi pentru cutie și diferențiale, iar pentru Haldex ulei + filtru OE! Chiar daca uleiul în cutia de viteze avea ~15.000 km și puțin peste 1 an de când fusese înlocuit odată cu schimbul de ambreiaj, o fi placebo sau nu, dar intră mai lin în viteză Termostatul Mahle (înlocuit anul trecut) a încetat să mai deschidă! Așa că i-am pregătit înlocuitorul cu toate necesare operațiunii (termostat, flanșă termostat, garnitură și șuruburi), toate OE + Bonus! Termoswitch-ul (HELLA) de pe radiator.2 points
-
Prezint si eu noua jucarie, luata doar pentru suflet, contrar criticilor multor apropiati. Recunosc ca poate este o alegere ilogica, insa pe mine ma bucura si chiar aveam nevoie de un nou proiect. Este un 997 facelift, din 2010, Carrera 4S cu multe optionale, 100.000km si fara probleme serioase, cel putin la prima vedere. Am planuri mari, sa o fac cat mai aproape de impecabila, insa nu este usor, piesele nu sunt usor accesibile nici logistic, nici financiar, nici ca documentatie (forumuri/youtube). Si vreau sa fac singur cat mai multe chestii la masinuta. Am dorit sa fie facelift pt a avea noul motor cu injectie directa si a scapa de vechile probleme la motor cu arborele intermediar. Totodata si interiorul este mai fresh ( daca putem numi asa un interior din 2010). Ca si dotari am dorit sa fie neaparat Carrera 4S ( motor mai mare, mai puternic, si sa fie AWD ), PDK ( prima generatie, 7 trepte ) , am dorit sa aiba sub 120.000km, evacuare cu clapete ( PSE), suspensie adaptativa electronic, pachet Sport Chrono ( mod de circuit si cronometru vintage pe bord), scaune cu 18 ( parca) reglaje electrice, lectie invatata de la cealalta masina, Mk7 R cu scaune stock si f incomode pt mine, jante model Turbo pe 19, faruri dinamice, culoarea sa fie neagra, si sa coste maxim 60.000e. Si am gasit una singura, pe mobile, in Hamburg. Deci alegerea a fost simpla. Din intamplare are si trapa, sonorizare Bose, oglinzile heliomate, conectivitate bluetooth. Ca si prime impresii dupa vreo 500km, masina este mult mai jucausa decat Golf 7R la acceleratii in curba, este foarte solida, amortizeaza placut denivelarile, sunetul motorului este interesant, dar incomparabil cu motoarele in V, acceleratia este instantanee, fiind aspirata ( are 3.8l si 385 cai ). Ca si parti negative gasesc prea incurcat meniul de infotainment, sonorizarea slaba la volum normal, lipsa comenzilor pe volan ( din cauza configurarii cu volanul sport care are padele, dar nu are comenzi pe volan ) si voi mai adauga pe masura ce merg cu ea.1 point
-
In general fugi de masini care nu au ceva istoric niciunde, nici in germania, pentru ca alea au fost masini de flote care au fost reparate/intretinute in garaje proprii ale flotelor (inchiriere de masini, taxiuri). Nu inseamna ca is neaparat prost intretinute dar nici cele mai ingrijite masini. Cauti una pana gasesti ceva cu istoric dar evident ca o sa coste mai mult decat una de asta. Acu, iti place riscul, go for it, nu toate is varza, o sa gasesti si chilipiruri. Iti dai seama ca orice neamt/roman o sa tina facturile de service daca are grija de masina pentru ca la revanzare o sa creasca pretul. Bine, asta daca nu o repara la dorel la coltul blocului. Eu unul am luat masina de la VW Tg Mures cu istoric complet in reteaua VW si carte de service completata exact la fel ca in reteaua lor, Am pastrat tot ce am avut si absolut orice service il fac la masina pastrez factura si service-ul imi scrie in cartea masinii. Normal ca o sansa mica sa fie si la mine manarita este, dar aia e. Per total a cam costat cu 2.5k euro mai mult decat masinile la fel din targ. Are doi ani jumate si merge perfect. Normal ca la vanzare o sa arat tot si o sa cer un pic mai mult pe ea ca alea din targ fara istoric. Aaaaa, si am casco, daca e sa fac accident o sa documentez tot, poza cu masina busita, poze dupa, tot tot si o sa fiu transaparent cu cumparatorul. Vreau sa dorm linistit cand vand masina, nu ma trezesc ca ala de aici din Timisoara ce o venit cumparatorul masinii peste el cu drujba in casa si l-o omorat :). Cine n-o sa ma creada cand vand masina, aia e, urmatorul, pana la urma tot o cumpara cineva. Cat de greu sa fie sa bagi factura in mapa cu acte din torpedou, Am un ford focus mk2.5 de 7 ani la mine si inca incap facturi acolo si crede-ma, am bagat ceva bani in ea inclusiv schimbat un motor. Cand fac ceva, imi da factura, pac o arunc in mapa, sta acolo si gata. Cine nu are acte are lucruri de ascuns.1 point
-
la 1.5 TSI 150CP DPCA -ul ce e pe Tiguanul meu (MQ281) are Software version 0914 din fabrica. La dealer mi-au zis ca nu este update desi pe OBD11 zice ca ar fi ceva versiune 1902.1 point
-
bine ca s-a facut anul trecut drumul intre obarsie si petrosani - sa te poti bucura in liniste de cheile acelea faine +1 fara cosci... pardon portbagaj pe capota.1 point
-
Bulgaria Amenda pe camere de viteze, vine pe adresa din România. Dacă nu ai Vignieta, te oprește din coloana. Fie atunci când ești în culpa, fie următorul an când intri în Bulgaria. Numărul de înmatriculare e în lista lor. Dacă mergi corect, nici nu vezi politia. Pe autostrada spre Varna limita de viteza e 140km/h.1 point
-
Exista N cazuri .... si daca te gandesti numai asa, nu mai faci niciun retrofit. Tot asa, colegul ne-a intrebat despre acest retrofit (banuiesc ca teoretic) si fiind o arie tehnica, i-am inaintat sa vada costuri, etc...si ca este posibil sa il realizeze. Dongle nu e problema, nu mai merge, vb la furnizor. Discutii legate de garanție, etc - nu cred ca despre asta era vb aici....sau acum.1 point
-
1 point
-
“Am mai miscat de fire una alta si s-a facut 0” Cred ca ti-ai raspuns singur 😅1 point
-
Baloo 🐻 a ajuns la "borcanul cu miere" de la British Petroleum! 😄 Am reusit sa ii fac consumul, am resetat KM de la ultima alimentare, 780 KM condusi (am atasat si o poza cu bordul unde se pot vedea KM de la ultima resetare), s-a aprins "rezerva" cu 10 litri de motorina ramasi in rezervor. (capacitatea rezervorului este de 90 de litri) Range-ul afisat in bord este de la consumul urban, in trafic aglomerat. Am alimentat 80 de litri (79.27 litri) mai exact, am atasat si bonul. Consumul mediu este de exact 10 litri la 100 km. 40% URBAN, 60% autostrada (120-140 km/h cruise control ON, cu AC permanent ON). Tin minte ca la Porschele Cayenne cu acelasi motor V6 TDI 240cp, aveam consum mediu 12-13%, ce-i drept, alta aerodinamica, dar tot 2.2 tone, 4x4, automat, ca si Phaetonul.1 point
-
1 point
-
Buna ziua , Am o problema , lumina de parcare de pe stanga nu functioneaza si se aprinde semnul de bec ars in bord , sterg eroarea din diagnoza si apare iarasi .La mine restul de becuri functioneaza , toate , sunt prea multe erori de becuri pe diagnoza , iar pe spate dreapta nu are cum sa arate bec ars , pentru ca e LED si calculatorul masinii e setat sa nu faca verificarea CAN pe el , pare eroare de calculator1 point
-
0 points
-
1. Se pune contactul cu cheia buna 2. Se inchid toate usile 3. Cheia cu telecomanda care nu functioneaza se introduce in yala de la usa soferului, se rasuceste spre deschis si in acelasi timp se tine apasat butonul aferent deschiderii de pe telecomanda timp de cateva secunde - masina va confirma prin beep sau semnalizare. 4. Apoi se rasuceste spre inchis si se tine apasat butonul de inchis de pe telecomanda timp de cateva sec. Se poate incerca si invers , spre inchis apoi spre deschis ) 5. Se deschide, inchide manual, apoi se incearca deschiderea/inchiderea si din telecomanda. Cand se testeaza telecomanda, se ia contactul - cheia se va rasuci in pozitia 0.0 points