Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 23 Noiembrie 2024
-
Anual
24 Noiembrie 2023 - 23 Noiembrie 2024
-
Lunar
24 Octombrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
17 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Astăzi
24 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
23.08.2023 - 23.08.2023
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.08.2023 în toate secţiunile
-
Prezint si eu noua jucarie, luata doar pentru suflet, contrar criticilor multor apropiati. Recunosc ca poate este o alegere ilogica, insa pe mine ma bucura si chiar aveam nevoie de un nou proiect. Este un 997 facelift, din 2010, Carrera 4S cu multe optionale, 100.000km si fara probleme serioase, cel putin la prima vedere. Am planuri mari, sa o fac cat mai aproape de impecabila, insa nu este usor, piesele nu sunt usor accesibile nici logistic, nici financiar, nici ca documentatie (forumuri/youtube). Si vreau sa fac singur cat mai multe chestii la masinuta. Am dorit sa fie facelift pt a avea noul motor cu injectie directa si a scapa de vechile probleme la motor cu arborele intermediar. Totodata si interiorul este mai fresh ( daca putem numi asa un interior din 2010). Ca si dotari am dorit sa fie neaparat Carrera 4S ( motor mai mare, mai puternic, si sa fie AWD ), PDK ( prima generatie, 7 trepte ) , am dorit sa aiba sub 120.000km, evacuare cu clapete ( PSE), suspensie adaptativa electronic, pachet Sport Chrono ( mod de circuit si cronometru vintage pe bord), scaune cu 18 ( parca) reglaje electrice, lectie invatata de la cealalta masina, Mk7 R cu scaune stock si f incomode pt mine, jante model Turbo pe 19, faruri dinamice, culoarea sa fie neagra, si sa coste maxim 60.000e. Si am gasit una singura, pe mobile, in Hamburg. Deci alegerea a fost simpla. Din intamplare are si trapa, sonorizare Bose, oglinzile heliomate, conectivitate bluetooth. Ca si prime impresii dupa vreo 500km, masina este mult mai jucausa decat Golf 7R la acceleratii in curba, este foarte solida, amortizeaza placut denivelarile, sunetul motorului este interesant, dar incomparabil cu motoarele in V, acceleratia este instantanee, fiind aspirata ( are 3.8l si 385 cai ). Ca si parti negative gasesc prea incurcat meniul de infotainment, sonorizarea slaba la volum normal, lipsa comenzilor pe volan ( din cauza configurarii cu volanul sport care are padele, dar nu are comenzi pe volan ) si voi mai adauga pe masura ce merg cu ea.2 points
-
2 points
-
Salut @adrian001@Al Bundy, Am inlocuit pompa cu una originala (echipare Buehler), identica cu cea din fabrica. Am testat pompa la o sursa de 12V, iar aceasta functioneaza dar foarte zgomotos. @adrian001, dupa cum mi-ai sugerat, am desfacut pompa originala pentru a identifica defectul. Se pare ca si in acest caz defectul este tot unul mecanic. Eroare P261A - Circuit Open - Ghidaj cilindric al rotorului crapat si axul statorului foarte uzat. Am atasat cateva poze cu defectul, dar si o comparatie intre pompa OM si cea Pierburg. P261A - Circuit Open (Rotorul se invarte dar cu dificultate) - OM P261C - Short To GND (Rotorul nu se mai invarte deloc) - Pierburg Sper ca aceasta comparatie sa ajute si alte persoane cand vor inlocui aceasta pompa. Toate bune!2 points
-
Preturi de Porsche! Prin 2013 am gasit Cayenne-ul julit in parcare pe partea stanga de un autobuz. Reparatia pe asigurare a inclus cele 2 usi + vopsit, pragul reparat si vopsit, 1 janta schimbata, niste ornamente de plastic, niste chedere si oglinda, cu tot cu manopera, deviz 21 000 euro. E adevarat ca era o culoare speciala (RED GTS), dar totusi, preturi SF. Am mai schimbat 2 amortizoare pe puntea fata la Cayenne, 1500 euro bucata, parbrizul 2000 eur, fara manopera etc. Dar e bine ca am trecut la VW, masina de buget, chiar ma uitam zilele astea, un amortizor de Phaeton e 2000 eur bucata, cica e identic cu cel de pe Bentley Flying Spur si e mult mai complex decat cel de pe Cayenne, Q7 etc..! Trebuie sa pun niste cruci la oglinda, icoane in parasolar si un mini altar de aprins lumanari in torpedo 😄.2 points
-
Baloo 🐻 a ajuns la "borcanul cu miere" de la British Petroleum! 😄 Am reusit sa ii fac consumul, am resetat KM de la ultima alimentare, 780 KM condusi (am atasat si o poza cu bordul unde se pot vedea KM de la ultima resetare), s-a aprins "rezerva" cu 10 litri de motorina ramasi in rezervor. (capacitatea rezervorului este de 90 de litri) Range-ul afisat in bord este de la consumul urban, in trafic aglomerat. Am alimentat 80 de litri (79.27 litri) mai exact, am atasat si bonul. Consumul mediu este de exact 10 litri la 100 km. 40% URBAN, 60% autostrada (120-140 km/h cruise control ON, cu AC permanent ON). Tin minte ca la Porschele Cayenne cu acelasi motor V6 TDI 240cp, aveam consum mediu 12-13%, ce-i drept, alta aerodinamica, dar tot 2.2 tone, 4x4, automat, ca si Phaetonul.1 point
-
Am bifat înlocuirea uleiurilor în cutia de viteze + cutia de transfer, diferențial spate și Haldex! Am mers pe ulei Febi pentru cutie și diferențiale, iar pentru Haldex ulei + filtru OE! Chiar daca uleiul în cutia de viteze avea ~15.000 km și puțin peste 1 an de când fusese înlocuit odată cu schimbul de ambreiaj, o fi placebo sau nu, dar intră mai lin în viteză Termostatul Mahle (înlocuit anul trecut) a încetat să mai deschidă! Așa că i-am pregătit înlocuitorul cu toate necesare operațiunii (termostat, flanșă termostat, garnitură și șuruburi), toate OE + Bonus! Termoswitch-ul (HELLA) de pe radiator.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sincer, nu merita atat de tare sa investeti sa ai waze pe ecran. Eu mi-am pus un suport gravitational cu dublu adeziva langa navigatie pe plastic si ecranul telefonului era cumva vizibil de la volan si puneam waze acolo si muzica oricum mergea pe bluetooth. Asa am calatorit 2 ani pana a aparut un chilipir si am activat carplay si mi-am luat un adaptor wireless. Dar sa te pui sa schimibi doar pentru waze......, o sa te plictisesti repede si de acest feature.1 point
-
1 point
-
Saaaaalut…bine ai revenit cu Baloo, ai lipsit de pe forum, destul de mult, dar am urmarit evolutia ta pe fb, ce sa faci, daca ne leaga fiarele astea de pe vremea cand aveai masina rosie😂😂 sa o stapaniti fericiti, si masina e tanc si lux in acelasi timp. brgds1 point
-
0 points
-
Verifica firele de la senzor pana in ecu. daca sunt ok, schimba senzorul MAP.0 points
-
cerea 300 ron negociabil.Probabil o vindea la 200.0 points