Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 23 Noiembrie 2024
-
Anual
24 Noiembrie 2023 - 23 Noiembrie 2024
-
Lunar
24 Octombrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
17 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Astăzi
24 Noiembrie 2024 - 23 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
22.08.2023 - 22.08.2023
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.08.2023 în toate secţiunile
-
Kodiaq Style 2.0 TSI, livrat în mai 2021 - acum are 56k km. @Doc Morelli 1. are blind/ side assist - m-a salvat de câteva ori când manevram cu spatele (pune frână de zici că te oprești în zid) 2. are lane assist, nu știu care versiune, dar chițăie dacă te apropii de una din linii, sau volanul opune rezistență dacă vrei să schimbi banda/ depășești și nu semnalizezi 3. torpedoul mare are climatizare, dar nu am folosit-o 4. nici în 2021 nu se mai livra cu slot card SD 5. nu am sezizat această problemă - chiar cu acest sistem, portierele de la Kodiaq se închid mai fin decât cele de la T-Cross Spațiul mare și sistemul 4x4 au fost principalele avantaje cu care Kodiaq a ieșit pe primul loc în momentul alegerii unei noi mașini. Eu am avut probleme cu sistemul SOS și a fost schimbat pe garanție. Tot pe garanție au fost schimbate discurile de frână de pe spate. Ce problemă am și nu i-am dat de capăt: mașina de încuie singură (fără să plieze oglinzile) când are ea chef, chiar și cu cheia înăuntru. M-am învățat și nu cobor din mașină fără să iau cheia sau telefonul.3 points
-
Prezint si eu noua jucarie, luata doar pentru suflet, contrar criticilor multor apropiati. Recunosc ca poate este o alegere ilogica, insa pe mine ma bucura si chiar aveam nevoie de un nou proiect. Este un 997 facelift, din 2010, Carrera 4S cu multe optionale, 100.000km si fara probleme serioase, cel putin la prima vedere. Am planuri mari, sa o fac cat mai aproape de impecabila, insa nu este usor, piesele nu sunt usor accesibile nici logistic, nici financiar, nici ca documentatie (forumuri/youtube). Si vreau sa fac singur cat mai multe chestii la masinuta. Am dorit sa fie facelift pt a avea noul motor cu injectie directa si a scapa de vechile probleme la motor cu arborele intermediar. Totodata si interiorul este mai fresh ( daca putem numi asa un interior din 2010). Ca si dotari am dorit sa fie neaparat Carrera 4S ( motor mai mare, mai puternic, si sa fie AWD ), PDK ( prima generatie, 7 trepte ) , am dorit sa aiba sub 120.000km, evacuare cu clapete ( PSE), suspensie adaptativa electronic, pachet Sport Chrono ( mod de circuit si cronometru vintage pe bord), scaune cu 18 ( parca) reglaje electrice, lectie invatata de la cealalta masina, Mk7 R cu scaune stock si f incomode pt mine, jante model Turbo pe 19, faruri dinamice, culoarea sa fie neagra, si sa coste maxim 60.000e. Si am gasit una singura, pe mobile, in Hamburg. Deci alegerea a fost simpla. Din intamplare are si trapa, sonorizare Bose, oglinzile heliomate, conectivitate bluetooth. Ca si prime impresii dupa vreo 500km, masina este mult mai jucausa decat Golf 7R la acceleratii in curba, este foarte solida, amortizeaza placut denivelarile, sunetul motorului este interesant, dar incomparabil cu motoarele in V, acceleratia este instantanee, fiind aspirata ( are 3.8l si 385 cai ). Ca si parti negative gasesc prea incurcat meniul de infotainment, sonorizarea slaba la volum normal, lipsa comenzilor pe volan ( din cauza configurarii cu volanul sport care are padele, dar nu are comenzi pe volan ) si voi mai adauga pe masura ce merg cu ea.2 points
-
Preturi de Porsche! Prin 2013 am gasit Cayenne-ul julit in parcare pe partea stanga de un autobuz. Reparatia pe asigurare a inclus cele 2 usi + vopsit, pragul reparat si vopsit, 1 janta schimbata, niste ornamente de plastic, niste chedere si oglinda, cu tot cu manopera, deviz 21 000 euro. E adevarat ca era o culoare speciala (RED GTS), dar totusi, preturi SF. Am mai schimbat 2 amortizoare pe puntea fata la Cayenne, 1500 euro bucata, parbrizul 2000 eur, fara manopera etc. Dar e bine ca am trecut la VW, masina de buget, chiar ma uitam zilele astea, un amortizor de Phaeton e 2000 eur bucata, cica e identic cu cel de pe Bentley Flying Spur si e mult mai complex decat cel de pe Cayenne, Q7 etc..! Trebuie sa pun niste cruci la oglinda, icoane in parasolar si un mini altar de aprins lumanari in torpedo 😄.2 points
-
Cât am fost plecați au sosit led-urile pentru corneringul din far, care după rezolvarea problemei cu martorul din bord, s-au activat, dar fiind pe H7 rămăseseră halogen. Așa că am cautat ceva nu foarte luminos și nici scump, dar care să fie canbus. Și am găsit Infinitary 30.000lm 6.500k canbus la doar 15.4$ cu tot cu transport. Le-am probat, nu au dat eroare așa că am continuat testarea. Nu sunt plug and play poate in soclu de H7, nu de cornering. După ce am studiat puțin soclul becului halogen am văzut că este rezolvabil. Așa că am scos mini-dremelul și am pilit interiorul până am obținut cercul prin care să treacă carcasa leului. Am mai îndoit câteva cute și pini pentru a fi ok. Au urmat câteva testări în soclu, ocazie cu care am observat că mufa are sens pozitiv, adică funcționează doar băgate inr-un fel Am așteptat noaptea și am făcut un ultim test: Volan drept Volan virat dreapta Am făcut si un mic test video: Acum toată fața este led. Maine mai am careca reglaje de făcut și am încheiat epoca lumânărilor!2 points
-
După atât timp cu ”șapcă”, parcă e ”chel” Tiguanul. Nu te uiți la el de parcă i-ar lipsi ceva?2 points
-
Am bifat înlocuirea uleiurilor în cutia de viteze + cutia de transfer, diferențial spate și Haldex! Am mers pe ulei Febi pentru cutie și diferențiale, iar pentru Haldex ulei + filtru OE! Chiar daca uleiul în cutia de viteze avea ~15.000 km și puțin peste 1 an de când fusese înlocuit odată cu schimbul de ambreiaj, o fi placebo sau nu, dar intră mai lin în viteză Termostatul Mahle (înlocuit anul trecut) a încetat să mai deschidă! Așa că i-am pregătit înlocuitorul cu toate necesare operațiunii (termostat, flanșă termostat, garnitură și șuruburi), toate OE + Bonus! Termoswitch-ul (HELLA) de pe radiator.2 points
-
Te cred Sper sa nu mai avem discutii de genul Nu exista nimic placut care sa fie ieftin sau moral1 point
-
Da, difera bcm urile. Vezi daca in adaptari pe BCM, ai functia care o arata in videoclip. Daca da, activează si vezi daca merge. Daca nu ai, se poate incerca din modificare eeprom bcm. Se citeste configuratia cu vcp pro, modifica si rescrie1 point
-
Multumesc foarte mult! Poze nu i-am mai facut, incerc sa ii fac atunci cand mai ies, pe lumina. Nu am niciun fel de talent fotografic O problema comuna a modelelor Carrera 4 sau Carrera 4s este acel ornament reflectorizant dintre stopuri. Este subtire, fragil si din cauza caldurii de la motor devine foarte casant. Din poze, pana sa imi ajunga masina, vazusem ca ii lipsea un colt acelui ornament. Am fost uimit sa vad pretul, pe la 1500$ in SUA sau 7500lei la noi. Un plastic reflectorizant de 1m si 5mm grosime. Si de proasta calitate. Am reusit dupa indelungi cautari sa gasesc pe un site din Germania la super oferta cu 800euro si l-am luat. A ajuns zilele astea, maine merg sa il infoliez, impreuna cu stopurile, a caror parte interioara, transparenta, se detaseaza de restul stopului si intra apa. Prin infoliere incerc sa le protejez, sa nu intre apa, daca se vor dezlipi.1 point
-
1 point
-
@Adria_n Daca erai pe la… 13xx prin tunel urcand dinspre Curtea de Arges, atunci da, eu eram, coboram. Ca in rest rosia a stat linistita in parcare.1 point
-
1 point
-
Statie de care spui tu este ok cand sunt mai multi care incarca, cand ai panouri solare si vrei sa incarci doar de la panouri, cand trebuie acces pentru fiecare client si e ok daca vrei sa fie si portabila. ce nu imi place, nu are cablu type 2 si trebuie sa-l tot scot din portbagaj pe cel al masinii. Eu am montat in garaj MOON chargerul basic de la ELI , are cablul lui, nu are RFID ca nu am nevoie de el.1 point