Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.08.2023 în toate secţiunile

  1. 5 points
  2. Am bifat înlocuirea uleiurilor în cutia de viteze + cutia de transfer, diferențial spate și Haldex! Am mers pe ulei Febi pentru cutie și diferențiale, iar pentru Haldex ulei + filtru OE! Chiar daca uleiul în cutia de viteze avea ~15.000 km și puțin peste 1 an de când fusese înlocuit odată cu schimbul de ambreiaj, o fi placebo sau nu, dar intră mai lin în viteză Termostatul Mahle (înlocuit anul trecut) a încetat să mai deschidă! Așa că i-am pregătit înlocuitorul cu toate necesare operațiunii (termostat, flanșă termostat, garnitură și șuruburi), toate OE + Bonus! Termoswitch-ul (HELLA) de pe radiator.
    2 points
  3. Inainte sa imi pun aparatoarele, am mers cu masina pe un drum forestier, ocazie cu care am umplut de pamant toata partea interioara din bara spate (partea de sub portbagaj). A trebuit sa demontez bara ca sa scot pamantul de acolo. Rotile din spate pur si simplu au aruncat pamantul sub bara, pe sub portbagaj. Este un spatiu mic acolo prin care intra namolul, este incredibil cat pamant am strans din bara dupa acea plimbare ,,forestiera". In al doilea rand, de cand am aparatoarele, apripile spate si portierele fata nu se mai murdaresc asa de tare cand ploua afara (pentru ca noroiul aruncat de roti se opreste in aparatoare). In al treilea rand, nu vreau sa ii improsc cu apa de pe carosabil pe cei care conduc in spatele meu, cand ploua afara. In al patrulea rand nu vreau sa le arunci pietricele si alte obiecte de pe sosea celor care conduc in spatele meu. Pentru mine sunt ff utile aceste aparatoare de noroi.
    2 points
  4. Gresit, nu strica cu nimic aspectul masinii, mai ales cele de pe spate. Plus ca nu mai arunci pietre in parbriz celor din spate. Asta pe langa faptul ca nu mai ai noroi pe bara spate. Dar pana la urma, fiecare cu parerea lui. Eu am pus aparatori pe spate si nu regret absolut deloc.
    2 points
  5. Salutare tuturor si bine v-am gasit! Numele meu este Alex, dar printre pasionatii auto ma cunoaste lumea drept DoneL. Fan fiind al motoarelor benzina supra-alimentate si fost posesor de 1.8T pe un A4 B6, dar nu mi-a placut asa de mult iteratia longitudinala cu toate ca l-am tinut 6 ani si nu chiar intr-o forma standard. Dar sa lasam trecutul in pace si sa trecem la prezent. In decembrie anul trecut, dupa cateva lupte cu mine, am decis sa cumpar o masina in care vedeam destul de mult potential si oarecum o rupere de la anonimatat. Nu arata ea extraordinar, insa mecanic nu am avut ce sa ii reprosez. Dupa un drum Hunedoara - Ploiesti, am ramas placut surprins de cat de bine se intelege cu drumul aceasta platforma. Am mers cu Golf 4 si A3 8L insa senzatia din Beetle este usor diferita spre bine. Ajuns acasa si pana in prezent am reusit sa fac urmatoarele: Pe parte mecanica am urcat puterea motorului de la 150 cai la 248 si cu suficient cuplu cat sa nu indoi bielele. Pentru aceasta cifra am montat o turbina K04-001 MaxSpeedingRods in care am pus un miez nou KODE Polonia. De asemenea pentru evacuare am facut un downpipe 76mm cu traseu intermediara finala 63mm insa nu sunt multumit de sunet. Dupa 3000 RPM, avand in vedere ca toba este sub masina, fara tips afara, imi sparge efectiv timpanele. Nici tobele probabil nu sunt cele mai reusite, insa pentru a fii mai in regula la mai multe capitole vreau sa montez un catalizator sport ceramic. Am gasit cateva variante la Pilot, una dintre ele incadrata la euro 5. Sper sa fiu cat mai aproape de legalitate avand in vedere ca nu am facut evacuarea ca sa fac galagie, ci pentru ca era foarte ruginita toata si decat sa o fac din teava care sa pice in maxim 2 ani, am mers pe inox. Pe parte de alimentare, am mers pe o pompa intank, plug and play in locul celei originale. Pompa este Sytec dar nu imi aduc aminte modelul, daca sunt doritori o sa caut. De asemenea am montat un regulator de 4 bari iar injectoarele au ramas stock pentru ca nu ne asteptam la un comportament asa de bun al turbinei inainte sa ne prezentam la soft. In viitorul nu foarte indepartat as vrea sa trec pe niste injectoare de 550 bosch pe care sa le las in 3bari pentru niste timpi mai buni injectie si un relanti mai ok. De asemenea urmeaza sa umblam putin si la partea de racire, un intercooler frontal, frumos integrat fara grile taiate imi doresc si desigur, frane... masina cu 288 este jalnica la capitolul franare... Pe parte de suspensie/directie circulam cu o suspensie reglabila pe inaltime de la Eibach. Foarte multumit de aceasta, a fost montata de fostul proprietar insa in momentul de fata, reglajul spate este la maxim sus si cam topaie. Urmeaza sa o mai cobor putin. Pe parte de roti anvelope, am avut o alta surpriza de la fostul proprietar care a reusit sa omologheze 245/35/r18. Am tot cautat sa vad daca a existat de fabrica asa ceva, insa nu am gasit nimic asa ca e posibil ca el sa isi fii batut capul mai mult decat am crezut. Avand in vedere ca masina este tractiune fata si avem un diferential deschis, ceva latime de cauciuc este mereu bine venita. Jantele nu pot sa spun ca au fost cele mai inspirate, sunt niste taiwaneze 18x8.5 et35, ceva fake bbs iar pe parte de anvelope am mers cu Sava. Foarte multumit de grip, nu am reusit niciodata sa derapez nici macar voit. Ei, iar acum vine partea interesanta. Caroseria. Masina a venit cu rugina la praguri, ceva indoituri ici colo, si o nuanta de rosu roz care ma facea sa vomit in fiecare zi, tipic anilor 2000. Intr-o zi, urmarind cateva clipuri pe YouTube, am aflat ca pe langa bodykit-ul TurboS, exista si unul asemanator dar ceva mai dragut, VOTEX insa extrem de rar. Imi luasem gandul pana intr-o zi cand vad pe Anglia o masina la dezmembrat cu intreg kitul de VOTEX in stare perfecta la un pret de prajitura. L-am luat imediat insa drumul pana in Romania a durat cateva, 3 luni pentru ca nu am gasit cum sa le aduc in stare ok. Cand m-am vazut cu barile, am zis ca trebuie sa ma apuc si de rugina. Praguri originale nu am mai gasit la nimeni. Toate firmele importatoare m-au refuzat asa ca am mers pe unele aftermarket. Cand am dat comanda eram rezervat legat de calitatea acestora, insa cand au ajuns le-am privit cu zambet. Cand le-am montat, tinichigiul mi-a spus ca tabla este simtitor mai groasa decat cea a pragurilor de pe masina iar acest lucru a fost resimtit de mine imediat cum am plecat cu masina pe strada spre vopsitor. Masina este mult mai rigidizata. Pragurile sunt marca Klokkerholm. Le recomand cu foarte mare caldura, chiar daca pretul te poate face sa te razgandesti. De asemenea pe langa bodykit-ul Votex, am gasit o alta prajitura. Un eleron original Caractere. Pentru unii, prea mare, pentru altii, ce naiba e masa aia de picnic, pentru mine? Ceva ce nu vezi in fiecare zi, ceva ce imi place. In momentul de fata masina se afla la vopsit. Urmeaza sa fie vopsita Soul Red Crystal 46V de la Mazda iar intre timp vreau sa ma ocup de interior. Revin cu update-uri dupa vopsit!
    1 point
  6. @Adria_n Daca erai pe la… 13xx prin tunel urcand dinspre Curtea de Arges, atunci da, eu eram, coboram. Ca in rest rosia a stat linistita in parcare.
    1 point
  7. @Doomy având în vedere că erau aceleași amortizoare, am refolosit protecțiile care erau în stare foarte bună. Când voi avea timp o să mă uit după ”rosături” pe carenaj. Legat de concediu, vă recomand o cazare în Nea Peramos, care este mai aproape de Ammolofi/Amolofoi beach (https://goo.gl/maps/RxJ8gRbsycR7VZew6) iar pentru familii cu copii mici mi s-a părut super din cauza nisipului fin și a intrarii line în apă. În plus e plin de terase/taverne cu prețuri ok (ori cu umbrela din dotare si paturică/cearceaf/șezlong ori la o plajă amenajată la șezlon). Kavala e oraș port și e mai aglomerat ca trafic, dar se poate merge o plimbare de o zi la cetate și zona portului/orașul vechi.
    1 point
  8. No, s-a dus și concediul ăsta. Fain a fost în Grecia și anul acesta. Ne-am pregătit bine, să fim siguri că n-am uitat ceva... ba chiar am mai renunțat la unele 🤣. Bun, am reușit să plecăm din Galați, mașina s-a simțit altfel după schimbarile din ultima perioada, doar uneori la anumite denivelări mai serioase cred că atingea cauciucul în carenajul spate 😁. Am trecut repede prin vama Giurgiu - Ruse, am continuat drumul noaptea prin Bulgaria unde am folosit destul de mult faza lungă și noaptea s-a transformat în zi. Apoi am trecut și de Nimfea - Makaza unde erau doar 2 mașini și după încă puțin efort și 12 ore de condus cu puține pauze am ajuns la destinația din Kavala. Am debarcat bagajele, am pregătit altele și am plecat spre plaja Rapsani, unde o domnișoară salvamar ne-a informat că nu putem face baie în mare, întrucât analizele sanepid-ului lor au indicat ceva depășiri periculoase. Așa că, ne-am reimbarcat și am plecat la Kalamitsa beach, la o aruncatura de băț de Rapsani. peste drum de plajă există o parcare publică gratuită. Plaja are nisip fin, e publică, nu costa nimic, are câteva umbrele, are dușuri și cabine de schimb, apa curată și câteva pietre la intrare, în rest nisip. După ce ne-am făcut plinul de soare pentru prima zi, ne-am schimbat și am plecat să mâncăm un gyros prin apropiere. Kavala, ca și alte localități grecești, e plină de străduțe înguste, în pantă sau coborâre, unele la un unghi destul de mare și uneori accesul este anevoios întrucât se parchează pe una din laturi sau in capătul urcării nu există indicator de stop/cedează trecerea și trebuie avut grijă la prioritate. In urmatoarea zi am plecat la o distanta de aproximativ 25km, pe una dintre cele 3 plaje ce fac parte din Ammolofi beach și ne-am dus la Liquid beach bar, care avea recenzii bune. 5€/șezlong consumație minimă, prețuri ca peste tot 5€ un sandwich, 10€ un burger, 5.5€ o cafea + o apă, 6€ o bere. Plaja a fost aglomerată, nisipul este fin, întrarea în apă nu tocmai lentă în sensul în care se adâncea destul de repede, nisip și în apă fără pietre. (Pont: puneți pe Waze/Google Maps drumuri fără taxă altfel vă va duce pe autostradă, pe care veți plăti taxă, iar drumul paralel dar prin localități e mai frumos). Seara am plecat să descoperim Kavala. În zona portului este o parcare mare, 2€ pentru 6 ore, așa că nu m-am stresat să gasesc un loc liber. Tot în zonă se găsesc numeroase terase și restaurante, iar la 5-10 minute de urcat se găsește cetatea Kavala. În următoarea zi am plecat în direcția opusă spre plaja Perigiali, cu nisip fin, dar cu pietre în apă. parcare chiar lângă plajă, gratuită, dușuri, foarte liberă. La prânz m-am urcat in mașină si am mers mai departe spre Vranas beach, dar plaja nu era ok, nisipul amestecat cu scoici, apa plină de pietricele la mal dar de pietre, așa că am renunțat să ne mai mutăm. Seara am mers la un restaurant aflat pe locul al doilea pe TripAdvisor, dar nu a fost nimic special. În schimb am fost la un restaurant Sousouro, care a excelat la capitolul gust și nota de plată. Am mâncat aici in 2 zile, beneficiind și de wireless foarte rapid. 😁 În altă zi am fost la Ammolofi beach, dar în prima parte a plajei,care este neamenajata. În schimb nisipul este fin, apă clara ca în piscină și intrare lină în apă, cu nisip fin de asemenea. Aici ne-am facut veacul cam 3 zile, având umbrele și cearceaful din dotare proprie, la fel ca grecii de lângă noi. De aici, ne-am oprit in Nea Peramos, unde am mâncat la 2 taverne, in zile diferite: la Maza Snackbar am mâncat un gyros foaaarrte bun și foarte mare (8€ cel în farfurie și 3.5€ cel rulat în lipie/pita) și la Nezas fish point unde am mâncat chiftele din pește foarte bune (sunt în forma de mici, nu biluțe), anșoa prăjite, caracatița la grătar și zargan prăjit. Acesta din urma era destul de plin de greci, care mâncau acolo. De asemenea aveau pește pe care ti-l puteai alege, pentru prăjit sau grătar. În una din zile am tras o "fuga" de 750 km la Meteora, care oferă un peisaj mai puțin întâlnit: stânci inalte, sculptate de vânt și ploi, iar in vârful câtorva se află 6 mănăstiri. Intrarea la mănăstiri e 3€/persoană, iar dacă ai văzut două, celelalte sunt cam la fel. Ce diferă? Drumul până la ele și priveliștea oferită din curtea lor. Din cei 746 km, aproximativ 600 au fost pe autostradă, pentru care am plătit 18.9€ (cam din 40-50km era o stație de taxare, tariful variind între 0.4€ si 1.8€), restul fiind pe un drum destul de virajat, cu linii duble continue pe mulți km. Am stat să vedem și apusul (am mâncat foarte bine la restaurant Meteora din Kalambaka), dar din păcate s-a înnorat cu aproximativ 40 de minute înainte de apus și nu s-au mai risipit norii. Am condus noaptea și am ajuns pe la ora 1.00 la Kavala. Autostrăzile din Grecia, partea de la Kavala spre Thessaloniki nu mi s-au părut ok,multe sectoare de drum cu limită de 90 sau 120km/h, la intrările în tunel 80 sau 100km/h și banda întâi pe alocuri foarte proastă, cu bucăți de asfalt lipsă. De aceeaia cred că mulți greci circulau foarte pe 2 sau 3 (unde exista). Cam toți grecii m-au depășit în tunel, eu respectând viteză indicata (erau și camere) iar ei având cel puțin 10km/h peste. Ori nu funcționează camerele ori nu primesc amenzi?! În altă după amiază, întrucât se înnorase și ploua mărunt, am tras o fugă la 18km de Kavala, în situl arheologic Philippi. Deși muzeul era închis la ora la care am ajuns, site-ul se putea vizita gratuit și a fost destul de interesant. Marea majoritate a mașinilor grecilor din Kavala, erau din clasa mini sau cel mult compactă, destul de neîngrijite, multe cu lacul exfoliat, multe din anii 80-90 sau 2000. Nu știu cum se trece ITP-ul la ei, dar multe erau ruginite, din bucăți de caroserie diferite, chinuite, etc. Nici la scutere sau motociclete nu amsesizat foarte multă grijă. De asemenea, grecii nu prea acordă prioritate la trecerea de pietoni, nu semnalizează schimbarile de direcție. În schimb respecta destul de bine limita de viteză din localități și locul unde se parchează și cum se parchează. Erau si mașini ingrijite, câteva SUV-uri sau berline mai noi, dar marea majoritate erau cele mici. După atâtea zile de relaxare, într-un final, ne-am îmbarcat în mașină și am plecat. Motorina inferioară in zona Kavala era cam 8.5 lei/l (1.7€) la Shell/BP iar in Bulgaria la OMV cam 7.5 lei/l. Am ajuns în jurul miezuli nopții la Galați, mai puțin obosit decât am fost la dus. Rămânem cu pozele și amintirile frumoase și trecem la muncă până la următorul concediu! 😁
    1 point
  9. Liqui Moly Top Tec 4210 Shell Helix Ultra ECT C2/C3 Fuchs TITAN GT1 LONGLIFE III
    1 point
  10. Decodarea. WAUZZZF4XGA007132.pdf WVWZZZ3CZCE105147.pdf WVWZZZ3AZTE047090.pdf WVGZZZ1TZ4W070752.pdf WVWZZZ3CZGE057954.pdf
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!