Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.08.2023 în toate secţiunile

  1. Prezint si eu noua jucarie, luata doar pentru suflet, contrar criticilor multor apropiati. Recunosc ca poate este o alegere ilogica, insa pe mine ma bucura si chiar aveam nevoie de un nou proiect. Este un 997 facelift, din 2010, Carrera 4S cu multe optionale, 100.000km si fara probleme serioase, cel putin la prima vedere. Am planuri mari, sa o fac cat mai aproape de impecabila, insa nu este usor, piesele nu sunt usor accesibile nici logistic, nici financiar, nici ca documentatie (forumuri/youtube). Si vreau sa fac singur cat mai multe chestii la masinuta. Am dorit sa fie facelift pt a avea noul motor cu injectie directa si a scapa de vechile probleme la motor cu arborele intermediar. Totodata si interiorul este mai fresh ( daca putem numi asa un interior din 2010). Ca si dotari am dorit sa fie neaparat Carrera 4S ( motor mai mare, mai puternic, si sa fie AWD ), PDK ( prima generatie, 7 trepte ) , am dorit sa aiba sub 120.000km, evacuare cu clapete ( PSE), suspensie adaptativa electronic, pachet Sport Chrono ( mod de circuit si cronometru vintage pe bord), scaune cu 18 ( parca) reglaje electrice, lectie invatata de la cealalta masina, Mk7 R cu scaune stock si f incomode pt mine, jante model Turbo pe 19, faruri dinamice, culoarea sa fie neagra, si sa coste maxim 60.000e. Si am gasit una singura, pe mobile, in Hamburg. Deci alegerea a fost simpla. Din intamplare are si trapa, sonorizare Bose, oglinzile heliomate, conectivitate bluetooth. Ca si prime impresii dupa vreo 500km, masina este mult mai jucausa decat Golf 7R la acceleratii in curba, este foarte solida, amortizeaza placut denivelarile, sunetul motorului este interesant, dar incomparabil cu motoarele in V, acceleratia este instantanee, fiind aspirata ( are 3.8l si 385 cai ). Ca si parti negative gasesc prea incurcat meniul de infotainment, sonorizarea slaba la volum normal, lipsa comenzilor pe volan ( din cauza configurarii cu volanul sport care are padele, dar nu are comenzi pe volan ) si voi mai adauga pe masura ce merg cu ea.
    8 points
  2. Intre timp, am ales sa protejez si tapiseria portbagajului, mai pun o geanta cu role si nu vreau sa imi bat joc de mocheta, asa ca am luat o tava din plastic cauciucat. Cel mai ieftina am gasit-o pe site-ul porsche, din Germania, cu 760lei vs 900lei cat este la noi, si am zis sa fac si un test al vitezei de livrare. Luni dupamiaza am platit-o online, miercuri la pranz mi-a ajuns la usa, cu DHL. Transportul a fost gratuit. Sunt multumit de cum se potriveste si calitatea materialului. Poza este de aseara, de la spalatorie
    3 points
  3. Mai trece cate o zi si mai descopar cate ceva nou la BALOO. Proprietarul avea setat la deschiderea din cheie sa se deschida doar usa de la sofer, neavand pasageri (lucru care reiese si din starea interiorului care este NOU) restul usilor ramaneau inchise. Initial am crezut ca este o problema la sistemul de inchidere centralizata. Daca mai apesi o data pe butonul de deschidere, se deschid si restul usilor. Am gasit intr-un final setarea in meniu si am dezactivato. In torpedo se afla magazia de CDuri (6 CD changer) care dupa parerea mea nu a fost folosita niciodata, in momentul in care am pus degetul au ramas amprente instant, la fel se intampla cu orice loc pe care il atingi in interior 😄. Am scris niste CD-uri cu Nero la 24X, am reusit sa le transform din flac in high-res audio din ce spune softul. Am facut niste setari de trebble bass fader si am dat play la niste melodii QUEEN, imi pare rau ca nu pot descrie experienta acustica traita, sistemul desi nu este Dynaudio, m-a lasat cu gura cascata. Se aude DEMENTIAL! Pot sa il compar cu sistemul audio BOSE pe care l-am avut pe Cayenne, pot sta ambele la acelasi nivel. 😲 Pe langa DVD player, am observat ca are si HDD, SD CARD READER, MP3 player, dar inca nu le-am testat. Calitatea audio se regaseste pe CD audio (pick-up vinil n-avem in masini 😄) Inca nu am condus masina noaptea, dar in parcarea subterana, cand o pornesti, farurile setate pe automat isi "fac treaba" acel ciclu sus/jos/stanga/dreapta, din ce am citit pe net ar fi bixenon adaptiv + cornering + autolevelling + high beam assist. (Masina are setare si pentru Europa sa le schimbi sensul ca sa nu deranjezi ceilalti participanti la trafic, momentan sunt setate pentru UK) Proiectoarele LED beneficiaza si ele de cornering (la virajele stranse se aprind individual). Am mai aflat ca are volan incalzit, parbriz+luneta incalzite, stropitoare parbriz+stropitoare spalatoare faruri incalzite (stropitoarele functioneaza pe rand, ca sa nu iti pericliteze vizibilitatea noaptea sau in conditii de drum cu vizibilitate scazuta) S-ar zice ca ar avea "cel mai avansat sistem de climatizare pe 4 zone din lume!" Beneficiaza de dezumidificator integrat, grile de ventilatie la geamuri (aerul "sufla" pe fiecare geam), fiecare cu buton de dezaburire si fiecare grila avand buton de selectare al debitului aerului, + -, leduri care arata debitul de aer selectat, fiecare pasager isi poate alege modul de climatizare individual, + un buton care selecteaza cat de "cald/rece" doresti sa ventileze aerul (rosu/albastru) pe consola centrala. Jeremy Clarkson facuse un test in TOP GEAR pregatindu-si un ceai fierbinte pe locurile din spate insotit de o domnisoara pe o vreme foarte ploioasa si testand acest aspect, geamurile nu s-au aburit deloc. Eu n-am fost curios 😄 , insa din cifrele pe hartie, cele 4 zone de climatizare pot fi setate individual cu intervale de temperatura de 10 grade (de exemplu de la 18 la 28 de grade individual) iar geamurile, indiferent de vreme nu se vor aburi. Ah, am mai descoperit ca are oglinda interioara heliomata cu senzor activat la buton. Roata de rezerva este sigilata. Se pare ca fostul proprietar nu a folosito niciodata. Bordul mi se pare a fi o OPERA DE ARTA, este COPY/PASTE de la BENTLEY Continental si Flying Spur, toate ceasurile au scobitura, nu sunt protejate de un geam de plastic conventional, fiecare ceas analogic fiind incastrat intro rama metalica polisata, care emite o reflexie mov in lumina soarelui protejate de un geam din sticla individual. (unii baieti, pe forumul de Phaeton spun ca ar fi safir, ca la ceasurile de lux) Are indicator vitezometru, turometru, temperatura apa, temperatura ulei, amperaj baterie si indicator combustibil rezervor, in mijloc afisand computerul MFD. Langa oglinda are si 2 senzori de miscare de la alarma (cred). Fostul proprietar mi-a lasat 2 chei ,toate manualele, facturile de servisare, DVD-urile navigatiei cu GOOGLE EARTH, inclusiv trusa medicala si servetele speciale de sters ecranul LCD primite de la VW. Cheia este identica cu cea de la Bentley, grea, metalica, lucioasa, un material gen "piano black". Daca mai gasesc ceva, va tin la curent!
    3 points
  4. Multumesc Bebeee, scuze de poze, inca n-am iesit cu ea sa ii fac niste poze adecvate, asa ca doar pe astea le am prin telefon. Modelul Lang are 2 fotolii individuale iar controlul climatizarii la locurile din spate dispune de niste ecrane mici cu led, rotite de unde poti seta temperatura etc, ceva mai avansat. "Baloo" e varianta standard, cu bancheta in spate (3 locuri),insa locurile sunt profilate impecabil, te "cuprind" ca niste fotolii, controlul climatizarii este mai "rudimentar", poti seta debitul de aer, (de la niste butoane digitale aflate sub grilele de pe mijloc) de asemenea dispune de dezaburire (sau ventlatie suplimentara) pe geamurile din spate (tot la buton) + butoane de aer cald/rece si/sau de oprit/pornit ventilatia pentru pasagerii din spate stanga/dreapta pentru grilelele suplimentare din stalpi la nivel inferior (genunchi/picioare). Sub grilele de pe consola centrala e un loc de depozitat si mai jos, prize. Trebuie sa apesi pe usite ca sa se deschida. O sa fac poze mai detaliate cand o sa am timp si vreme buna si o sa planific o iesire undeva in natura. Cam multe planete trebuie sa se alinieze! 😆
    2 points
  5. Cred ca am ales o ajustare potrivita in linii mari , din prima incercare. Ca si impresii , pe confort este o idee mai dura dar imi pare ca micile denivelari si damburi le ataca mai cu tact comparativ cu suspensia standard.
    2 points
  6. Baiatu', cine ti-a furat motoru'?😝
    1 point
  7. @Doomy având în vedere că erau aceleași amortizoare, am refolosit protecțiile care erau în stare foarte bună. Când voi avea timp o să mă uit după ”rosături” pe carenaj. Legat de concediu, vă recomand o cazare în Nea Peramos, care este mai aproape de Ammolofi/Amolofoi beach (https://goo.gl/maps/RxJ8gRbsycR7VZew6) iar pentru familii cu copii mici mi s-a părut super din cauza nisipului fin și a intrarii line în apă. În plus e plin de terase/taverne cu prețuri ok (ori cu umbrela din dotare si paturică/cearceaf/șezlong ori la o plajă amenajată la șezlon). Kavala e oraș port și e mai aglomerat ca trafic, dar se poate merge o plimbare de o zi la cetate și zona portului/orașul vechi.
    1 point
  8. Salut! Tocmai ce am testat farurile și au mers, deci de la lipsa masa pe pin 7 a fost problema! Calculatoarele din faruri au fost văzute și am putut coda AFS, mi-a mai rămas doar eroarea legată de basic settings (farurile încă nu sunt fixate pe mașina). Merge faza scurta, faza lunga, blitz, semnalizare. DLR-urile led încă nu merg pt ca nu m-am atins încă de byte18 (am și eroare de bec ars pe ambele DLR-uri). Mi-e puțin teama de byte18 asta….
    1 point
  9. Update: senzor de nivel defect, înlocuit modul încălzire adblue care conține și acest senzor. Cost: 800 euro reprezentanta Bucuresti.
    1 point
  10. Cayman-ul este senzational, absolut fenomenal, pe viraje, directie, stabilitate samd insa nu am mers decat cu varianta noua de top si nu stiu sa il compar cu unul 'normal''. Confirm parerea proasta fata de reprezentanta. Asa e cand nu ai concurenta.
    1 point
  11. In principiu se poate face orice daca exista buget corespunzator Dar cred ca este mai ieftin sa vinzi masina actuala si sa cumperi alta cu DSG Stiu ca @Doomyse interesase la un moment dat pentru Tiguanul lui pentru conversie la DQ500 Pe platforma MQB lucrurile se complica putin
    1 point
  12. In sfarsit un VW Beetle misto Multi km fara probleme.
    1 point
  13. Pe vremea cand Lambo nu impartea piese cu Audi, e adevarat ca masina asta a plecat de la show pe platforma, de voie de nevoie, ce mai conteaza? Asta e masina din "Dumb and Dumber" si multi dintre noi o aveam poster pe perete, una din masinile care mi-a oferit o stare emotionala intensa! Am imbatranit!😌
    1 point
  14. Au mai trecut ceva km peste masina ( nu multi , 25k in 3 ani ) Am facut preventiv schimbul de ulei la haldex si am curatat si sita de la pompa de haldex desi vag nu are aceasta procedura mentionata nicaieri. Totusi vag a facut un pas inainte si a pus mufa de la pompa de haldex direct pe pompa , lucru care face scoaterea pompei si curatarea sitei mult mai usoara. O alta mentenanta facuta a fost legat de suprafata de franare la girodisc pe fata, si anume am inlocuit-o. Fun fact , este mai usoara varianta inlocuitoare si are si design ceva imbunatatit. Si in cele din urma am muscat momeala si am comandat o suspensie coilover (KW DDC) dedicata pentru S3 care pastreaza functionalitatea suspensiei adaptive cu care a venit masina.
    1 point
  15. Si daca tot a venit vorba de portbagaj, am constatat ca acesta are soft close, se poate deschide atat "remote" din cheie, cat si de la butonul de pe usa, amplasat langa cel care deschide usita de la rezervor si butonul de la inchiderea centralizata, se poate deschide si manual, cu cheia, dand la o parte o protectie din emblema de pe portbagaj, cat si apasand pe V-ul din partea superioara din emblema, (are un buton ascuns in spatele emblemei, daca aplici presiune cu degetul pe emblema, va face "click" si portbagajul va "sari" ca sa poti sa il ridici manual si asta e varianta "standard" care vine pe masina, nu cea optionala cu activare electrica a portbagajului! La cel cu portbagaj electric, in momentul in care apesi pe emblema, acesta se ridica automat, la fel se intampla si cand il deschizi "din cheie". Intr-un fel ma bucur ca "Baloo" nu are atata electronica si motorase electrice, care nu pot decat sa se strice in timp, reparatiile costand cat un concediu de lux...stiu asta de la Cayenne... 🙄 Iar acum hai sa vorbim despre detalii: sistemul mecanismului telescoapelor din aluminiu polisat, cele care inchid/deschid portbagajul Phaetonului au fost facute de un celebru designer italian de piese high-end de biciclete, numit Campagnolo (piesele fiind made in Germany), un brand care cica e in domeniul bicicletelor din 1933 si rivalizeaza cu Shimano la nivel global. Tot el a fost designerul rotilor de Lamborghini Countach si Jalpa. E o "opera de arta" acest sistem si sunt doar "detalii" care fac din Phaeton o masina speciala ❤️ !
    1 point
  16. Pai nici nu a zis nimeni ca e ceva rau patronatul asta Era singura sansa Doar ca na , asa e romanul , daca are un bat de care i se sprijina casa il ia de acolo sa se scarpine pe spate si ii cade casa pe el Statul , in loc sa ne cultive , sa ne creasca , sa ne sprijine , ne ucide exact ca in melodie Daca ai zece gaini de la care mananci oua - o varianta e sa le dai boabe si sa traiesti cu oua tot anul iar a doua varianta mioritica e sa le iei gatul si sa le pui in oala de ciorba Probabil ca o anumita generatie a avut mentalitate comunista , dear cel mai grav e ca generatia tanara care a venit la putere e mai rea Eu cand eram mici desenam mustati la Ceausescu pe cartile de la scoala , asa ca singura solutie a fost ca sa imi rupa profesorii si invatatorii paginile de la inceput ptr ca le era frica In prima zi cand am ajuns in Polizu la facultate am auzit un banc , era toamna lui 89 - salut , am auzit ca ai intrat in Partid - in ce am intrat ma ? si ma uit mirat pe talpi la pantofi Repede iau un pumn de fise , pun mana pe telefon si sun din gara de Nord acasa sa le zic bancul la ai mei Yoy , ce mi-au facut , sa nu cumva sa mai ascult asa ceva , nici sa nu scot un sunet , etc Cand am ajuns acasa de Craciun , cu ultimul tren care a mai plecat din Bucuresti , si l-au arestat pe Ceausescu si am iesit toti sa urlam pe strazi - Ole , ole , Ceausescu nu mai e Ai mei de frica nu mi-au mai deschis usa pana noaptea tarziu , asa de rau intrase frica in ei , se baricadasera in ultima camera cu jaluzezele trase si lumina stinsa crezand ca vine securitatea sa ii aresteze din cauza mea Din pacate nu s-au schimbat multe , la fel suntem si azi , popor de iepuri tremurand in coltul nostru , recunoscatori ca primim un morcov cand altii se indoapa cu fripturi De la 1 septembrie cresc prin lege salariu minim iar , de la 1 ianuarie il vor creste iar , sigur vor mari iar impozitul pe dividende de la 1 ianuarie , ca noi suntem singura sursa de unde mai pot suge ceva bani - ne macina in ritm accelerat pana o sa ramana o tara de bugetari care isi vor fura singuri caciula iarna V-a furat cineva caciula ? Ati furat vreodata una ? Eu raspund cu da la ambele , real , in armata , era o normalitate , nu exista alta varianta Tot ce este bun trebuie sa dispara Din aceasta tara De unde numai prostii ca noi nu se mai cara Cine a fost pe faza si s-a dus are acum Phaeton
    1 point
  17. Multunesc, am gasit si eu intre timp, au p.n. diferite. Am nevoie de usa dr spate pt berlina, am gasit de oe o masina de anglia, ar fi vreo problema?
    1 point
  18. Pana atunci reciteste regulamentul. Este interzis quote postarii anterioare. Spor!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!