Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.08.2023 în toate secţiunile

  1. @mihai.onu94am luat stopurile și farurile. La prima impresie, super calitate. Plasticul nu este unul mort, e foarte ok, garniturile de cauciuc din jurul lor par și ele foarte ok, cablurile prin ele sunt destul de grosute, acum nu știu sigur daca sunt din cupru sau aluminiu dar ce am văzut la prima vedere, super ok. Nu știu încă ce becuri însă pun in ele, astfel încât să rămân la primul scenariu dorit, adică legalitatea. In trecut am folosit un set de becuri de la Lidl, plus 100%, aveau doar vârful albastru nu toată sticla, luminau alb neutru și foarte intens, dar nu țin decât vreo 6 luni de mers cu farurile mai mult pornite. Uite și câteva poze cu ele, sunt superbe, îți garantez.
    4 points
  2. Ca sa fiu avocatul deavolului: imbunatatiri nu este egal cu optionale in plus! Daca nu s-a cerut in cantitati suficiente poate nu s-a mai meritat sa fie in configurator. Faptul ca niste zeci de noi de pe aici am vrea chestia aia nu inseamna nimic la sute de mii de masini vandute 😉
    1 point
  3. Un modul compatibil. Orice modul de b6 2005-2008. Merg si de la alte VAG uri, dar gasesti pe codul tau, cate vrei, la dezmembrări
    1 point
  4. Ai avut noroc. Am avut și eu de multe ori. Dar am avut și ghinion, am mers și cu vânt din față 25km/h, și la 0 grade, și tot felul. Alteori am mers Vama Veche - Ploiesti, adică A2 - centura - A3; din nou, fără nicio priza fără sa te abați câțiva km din drum. Ajungi, dar te chinui, mergi încet, înjuri 🙂
    1 point
  5. New pics. Am reîmprospătat protectia ceramică pentru caroserie și folia Skyfol. Keep on keeping on.
    1 point
  6. Masina are aproape 190k km. De vreo 3 ani e folosita strict pe extraurban. Ti-am mai spus, admisia am curatat-o pe la 160k km acum vreo 3 ani, mai mult din curiozitate, citind pe forum. Aceasta curiozitate m-a costat 1100ron. Clar, daca simti simptome, daca masina ruleaza mult urban, iar pe extraurban pe drumuri aglomerate cu multe blocaje, daca stilul de condus este unul f. linisitit, cu turatia motorului sub cea de cuplu maxim, atunci, da, la anumit timp, eu stiu, la 3-4 ani macar, e recomandata verificarea admisiei si clapetelor. Legat de bujii, nu mai comentez, nu sunt eu specialistul, fiecare face cum vrea. Doar am prezentat exemplul personal, cand le-am schimbat pe toate la 140k km(cedase una), n-au fost blocate, operatiunea de schimbare a fost usoara, fara absolut nici un risc. Si am pus bujii originale, a fost mai mult de 100ron bucata. In rest, cati sunt care se trezesc cu eroarea pe motor cand cedeaza o bujie si zic ''da-o naibii'', n-am timp acum. Porneste? Merge si fara una. Pai normal ca sansele sa se topeasca saraca bujie din momentul ala sunt mari. Am vazut atatea masini cu beculete galbene pe instrumentar, iar proprietarii erau relaxati, fara stres. Aici suntem o comunitate de oameni interesati, carora ne pasa. Si nu suntem multi. Si clar, ai vazut eroarea, ai vazut bujia, schimbata cat mai repede, pt a evita alte incidente. In rest, bucurati-va de masini. Cel mai important pt motor, schimbul de ulei(bun) la timp, filtre de calitate. Motorul este construit din metale si aliaje care se dilata se contracta, . Oricate masuri de precautie, oricate piese am schimba preventiv, intotdeauna va fi un risc sa se intample ceva. Mai bine nu va mai ganditi la chestii de astea si relaxati-va, sunt altele mai importante.
    1 point
  7. Nu intra , la limita intra roata de rezerva rosie de 18" fara sa fie aer in anvelopa Presupun ca si la cele de tabla neagra de la 7L e la fel , tot desumflata
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!