Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.08.2023 în toate secţiunile

  1. Cauta un meseriaș, dacă ești din București ai vreo 2 și pe aici gen Florin, cauta la aria servicii... E destul de greu de schimbat, dacă nu ai mai făcut posibil să-ți rupi coada la tesla...
    1 point
  2. De la butonul de pornire lumini, firul gri este de iluminare. Masa de la caroserie sau fir maro
    1 point
  3. New pics. Am reîmprospătat protectia ceramică pentru caroserie și folia Skyfol. Keep on keeping on.
    1 point
  4. In paralel, mi-am făcut azi puțin timp pentru elementele plafonului ce nu pot fii îmbrăcate. Nu sunt toate, mai am oglinda, plafonierele dar acestea necesita mai multa atenție și nu am avut la mine toate sculele necesare
    1 point
  5. Pe vremea cand Lambo nu impartea piese cu Audi, e adevarat ca masina asta a plecat de la show pe platforma, de voie de nevoie, ce mai conteaza? Asta e masina din "Dumb and Dumber" si multi dintre noi o aveam poster pe perete, una din masinile care mi-a oferit o stare emotionala intensa! Am imbatranit!😌
    1 point
  6. Ca sa fiu putin avocatul deavolului: ce consideram noi "rezonabil" nu prea are relevanta! Este clar ca sunt alte costuri la un "nenea Gigel" care lucreaza la negru, alte costuri la un service multi-marca ok si alte costuri la reprezentanta. Fiecare alege ce vrea 😉 Pe langa TRW si ATE-urile sunt ok pe placute.
    1 point
  7. Cred ca am ales o ajustare potrivita in linii mari , din prima incercare. Ca si impresii , pe confort este o idee mai dura dar imi pare ca micile denivelari si damburi le ataca mai cu tact comparativ cu suspensia standard.
    1 point
  8. Au mai trecut ceva km peste masina ( nu multi , 25k in 3 ani ) Am facut preventiv schimbul de ulei la haldex si am curatat si sita de la pompa de haldex desi vag nu are aceasta procedura mentionata nicaieri. Totusi vag a facut un pas inainte si a pus mufa de la pompa de haldex direct pe pompa , lucru care face scoaterea pompei si curatarea sitei mult mai usoara. O alta mentenanta facuta a fost legat de suprafata de franare la girodisc pe fata, si anume am inlocuit-o. Fun fact , este mai usoara varianta inlocuitoare si are si design ceva imbunatatit. Si in cele din urma am muscat momeala si am comandat o suspensie coilover (KW DDC) dedicata pentru S3 care pastreaza functionalitatea suspensiei adaptive cu care a venit masina.
    1 point
  9. ...si mie mi se pare ca discutam discutii! Asa de unde stii ca acele cablaje din masina nu au stat in soare pana sa fie montate. De unde stii ca tabla (rola de tabla) cand au facut masina nu s-a pus la 2-3 ani de la fabricatie (si deci este deja "veche"). Cred ca unii suntem prea "chitzibusari"! Masina a fost reparata/remediat defectul si gata! Nu trimite nimeni masinile inapoi la fabrica pentru lovituri de grindina. Pe vremuri aveam un prieten care lucra in Austria la Lagermax si la fel a vazut cum se reparau loviturile de grindina direct in parcarea Lagermax (la Audi, VW, etc). Erau niste baieti care numai asta faceau toata ziua, meseriasi, care le scoteau de nici nu iti dadeai seama. Ca sa nu mai zic de zgarieturi cand urcau/coborau masinile de pe platforma! Un polish rapid si totul era perfect! Pana la urma tabla e tabla si se repara! Exista doar doua feluri de masini: cele care au fost deja lovite si cele care vor fi lovite! 😄
    1 point
  10. @Xman_ghio Se pune uleiul folosit la data fabricatiei motorului .
    1 point
  11. Decodarea. TMBAH7NP4K7021679.pdf
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!