Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.08.2023 în toate secţiunile
-
Pe vremea cand Lambo nu impartea piese cu Audi, e adevarat ca masina asta a plecat de la show pe platforma, de voie de nevoie, ce mai conteaza? Asta e masina din "Dumb and Dumber" si multi dintre noi o aveam poster pe perete, una din masinile care mi-a oferit o stare emotionala intensa! Am imbatranit!😌2 points
-
2 points
-
Stiu ca v-am promis poze mai multe cu Baloo insa n-am mai apucat sa-i fac, fiind foarte ocupat in ultima perioada, insa va plictisesc cu altceva. In urma cu cateva weekenduri, am fost prezent la Supercarfest, unul din cele mai tari showuri auto de pe planeta , pe scurt: +500 supercars, +50 Hypercars, +100 masini de epoca, toti producatorii consacrati din industria auto prezenti cu standul lor si masini high-end expuse, licitatie de masini live, curse de drag pe toata durata evenimentului, sunete si vibratii care m-au "cutremurat"+ mult fum de cauciucuri si miros de benzina! Ah, l-am cunoscut pe Shmee si mi-a oferit acces in "backstage-ul" ownerilor cand m-a vazut cat sunt de entuziasmat. (e baiat fain! 😉) Atasez niste poze cu o mica parte din masinile din gama VAG prezente (Sarumana' domnului PIECH, nepotul lui Porsche, cel care a construit Phaetonul si Veyronul (cea mai rapida masina de serie la vremea aia), Audi Quattro (legenda RALLY), Porsche 911 si 917 (legenda LeMans), cel care a dezvoltat sistemul QUATTRO TORSEN (prezent si pe Phaeton) si cel care i-a adus sub umbrela VAG pe Bentley, Porsche, Lamborghini si Bugatti in 1998, daca nu era el, cu siguranta n-ar fi ajuns nici un brand la nivelul actual si in timp probabil ar fi disparut), dar daca mi se va permite sa mai uploadez si va place ce postez, va pot arata cu ce alte "alea" au mai venit baietii! Cred ca am facut 1000 de poze. 😄 Enjoy!2 points
-
1 point
-
1 point
-
Asta ca sa ai ceva la mana pt ca la nb scoti farul si ca sa schimbi un bec. Adica nu e o operatiune mai lunga de 15 minute sa schimbi ambele faruri. De calitatea lor ce stii? Eu le-am inlocuit pe cele oem cu unele tyc si calitatea e destul de slaba. Lupele in sine bat decent, mult mai bine decat cele vechi si arse, dar sub un hella sau valeo nou. Insa dupa nici 2 ani deja se ia lacul de pe ele si incep sa se matuiasca. Vin cu motorasul de reglaj? Ale mele nu au venit si le-am luat de pe cele tyc dar a fost destul de complicat montajul lor.1 point
-
1 point
-
Salutare, asa cum am descris si intr-un topic pe forum am avut ceva zgomote la cutia de viteze. La inceput am suspectat diferentialul dar dupa o analiza mai atenta am tras concluzia ca este de la cutie. Drept urmare am demontat cutia de viteze si am schimbat toti rulmentii. Parte din ei aveau joc iar la vreo 2 am gasit bile sparte sau crapate. Dupa schimbarea rulmentilor nu mai exista zgomote. Pe langa revizia la cutie, am efectuat si schimbul de ulei si filtre (~7000km de la ultima revizie) + discuri (zimmermann perforate)si placute fata (originale). La o zi dupa ce am scos masina din service am facut si un drum in Muntenegru pentru cateva zile de concediu. Masina se comporta exemplar.1 point
-
M-a "fermecat" masina asta, o ador pe zi ce trece tot mai mult! Scuzati tinuta "romaneasca", stiu ca nu se potriveste cu interiorul de "Castelul Peles", am plecat la supermarket direct din casa, desi am Lidl langa mine, am mers spre un alt Lidl la 20 km departare, doar ca sa mai fac o plimbare pe centura. Sunt fascinat, km dupa km, de cum au reusit inginerii aia nemti perfectionisti, sa "lege" motorul V6 (care este pe modul DEAD SILENT, sunet si vibratie 0, doar daca pun sistemul audio pe MUT pot sesiza ca masina asta are si motor, in oras, unde ai turatie variata, ca pe autostrada cu pilotul setat la 140 km/h nu se aude nimic!) de cutia automata, (unde nu simt nici o schimbare de treapta, pur si simplu trebuie sa privesc turometrul ca sa inteleg ca transmisia lucreaza) toate pe un sasiu perfect inchegat care sta pe o suspensie pe care o pot compara cu o "plapuma pufoasa din pene de gasca", sau o "saltea cu spuma" adaugand cireasa de pe tort, o tractiune integrala (4Motion) care este de fapt venita de la Audi (sistemul Quattro). Inca nu pot concepe cum poate amortiza orice denivelare ca si cand nu ar avea o sosea sub roti, ci apa...pot compara tinuta de drum cu mersul intr-o salupa mare, din lemn lacuit, cu interior dotat cu canapele de piele, pe un lac lin (am trait experienta asta la Como ca sa pot sa compar), pur si simplu...sentimentul este sublim! Oriunde pui mana este calitate, lemnul este lemn, pielea este piele, metalul este metal. Interiorul nu emite nici un "greieras", nici un sunet dorit sau nedorit, singurul sunet este redat de sistemul audio. Totul este silent 🤫😴. Pot intelege acum confortul unui "Bentley"! 😍1 point
-
Daca căldura ne omoară și nu pot încă să mă apuc de plafon, am reușit cu ajutorul unui băiat francez să împlinesc un vis pe care îl am inca de până să am mașina. Este vorba despre niște ornamente ce se aplica peste praguri. Ele fac parte dintr-un kit exterior făcut de caractere, așa cum este și eleronul. Francezul a făcut matriță după pisa originala, și le-a confecționat din fibra de sticla exact cum erau și cele "originale" și la un preț zic eu foarte bun, 100 euro plus 20 transport. Cam așa vor arata vopsite. Și așa pe mașină Poate unii vor spune că sunt kitch, dar mie unul îmi par că de acolo sunt!1 point
-
Vremea nu mi-a permis weekendul asta o iesire ca sa-i fac niste poze adecvate lui Baloo, asa cum ar merita, asa ca m-am relaxat cu mouse-ul in mana in fata lui Diablo4 😈! 😄 Am coborat in garaj sa il admir putin si am constatat ca a primit un set de cauciucuri noi in 2020, XL, 875 KG rezistenta/fiecare roata, rulate fix 10 000 km. Nu pot sa ma mai satur privindu-l cum luceste! 😍1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00