Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.08.2023 în toate secţiunile

  1. Si dupa toate astea am fugit in concediu ,aproape 3000 km .
    5 points
  2. După 3 ani alături de dragul meu Passat B5.5, un adevărat tanc a venit vremea să fac un upgrade și să încerc verișorul mai tânăr și anume Passat B6. După lungi căutări, mașini 2007 care de fapt erau 2006 și un BXE care m-a învăluit în fum albastru am dat de unul chiar în orașul meu cu motor tot de 1.9 tdi, singura problemă fiind că e cod motor BLS adică cu DPF. Mașina are pe bord 249.000km care cred cu tărie că sunt reali, atât din verificările la RAR cât și din starea propriu zisă a mașinii care se prezintă chiar ok la anii ei. Venit, văzut, vândut. Cam așa a decurs tranzacția. Mașina are pilot automat, volan multifunctional, scaune încălzite, auto-hold, coming/leaving home și probabil și altele pe care încă nu le-am descoperit. Per total, mașina merge ca o adevărată limuzină în comparație cu tractorașul meu de B5.5, deci upgrade-ul este chiar notabil din punctul meu de vedere. Am planuri mari pentru mașina asta, adica niște Interlagos de CC pe 18, stage 1 clar, retrofit volan mai nou, retrofit RNS 510 (acum am RNS300), nucă schimbător de Passat b8, plafon retapițat în alcantara, posibil scaune de CC, cornering neapărat și multe altele. Momentan aștept să îmi revin financiar și vreau să mă asigur că mecanic e totul așa cum pare adică perfect după care vreau să rezolv un început de rugină la ușa stânga spate până nu devine mai rău, urmat de o decontaminare a caroseriei, polish și posibil o protecție ceramică sau ceva asemănător. Știu că e o mașină comună dar știind cât am muncit pentru banii pe care i-am dat pe ea eu mă bucur că am reușit să o cumpăr!
    4 points
  3. Cred ca am ales o ajustare potrivita in linii mari , din prima incercare. Ca si impresii , pe confort este o idee mai dura dar imi pare ca micile denivelari si damburi le ataca mai cu tact comparativ cu suspensia standard.
    4 points
  4. Te salut si iti multumesc pentru reply. Da, intr-adevar e acelasi 1.9 PD lucru care se cunoaste de la o posta cand e deschisa capota. Chiar ieri i-am verificat toate lichidele si am fost incantat de muzica de PD cu care eram obisnuit de la vehciul Passat. Initial am vrut un Euro 5 Common Rail dar pana la urma bugetul nu m-a ajutat astfel ca am optat pentru un 1.9 PD in favoarea 2.0 PD care are destule probleme in care nu am vrut sa intru. Am avut planuri mari si cu vechea masina, dar pana la urma am ajuns sa ma concentrez doar pe mecanica si mici upgrade-uri pentru comfortul meu (boxe spate B6). Ei bine cu masina asta mi-am promis ca va fi mereu perfecta din punct de vedere tehnic si ca toate mofturile si retrofit-urile pe care mi le doresc le voi face. Deja m-am documentat pentru Donut style si US Style si urmeaza sa verific CAN-ul daca e de 30 biti si pot sa activez functia de cornering pe care mi-o doresc foarte tare. Am asteptat ieri sa fie seara sa pot sa ies sa vad luminile daca sunt mai bune ca la B5.5-ul meu care era teroare, mai ales pe ploaie la modul ca erau ca niste lumanari. Interiorul arata foarte bine, urmeaza un upgrade la grilele de aerisire cu cele de pe passat B7 cromate pentru ca cea din mijloc imi este rupta si nu pot schimba orientarea sus-jos. Un prilej bun pentru upgrade. Un alt lucru de care am fost placut surprins si de care m-am bucurat enorm este ca dupa ce am citit tot manualul de utilizare am observat ca masina are in torpedo inca un loc de depozitare unde de obicei se afla Service Manual cu toata documentatia. Ei bine eu eram trist ca eu nu il am deoarece fostul propietar nu mi l-a dat dar am zis totusi sa ma uit ce e acolo. Zis si facut, am tras cu incredere de strap-ul acela portocaliu si ce sa vezi, inauntru se afla tot manualul original cu aceasta coperta superba cu Passat si sigla VW pe cotor. Masina a fost cumparata de la dealer partener VW din Germania din cate am vazut aici, are stampile si tot original de la data cumpararii adica 06.2007 daca tin bine minte precum si tot istoricul de Service de la cumparare pana cand s-au umplut rubricile toate efectuate in service autorizat in Germania. In final, va las un video in care am testat functionalitatea Leaving Home care merge perfect. Probabil voi ajusta durata la 20 de secunde in loc de 10 dar ma bucur ca merge perfect si e o functie de care ma voi bucura de fiecare data cand ies noaptea.
    2 points
  5. Daca ai reparat pompa,presupun ca era stricata,atunci de ce nu ai reparat si injectoarele?In mod normal,eu verific intai injectoarele,atit in bancul de teste cit si vizual,le desfac ca sa le curat si vad daca au mizerie sau pilitura in ele.Daca au,ori una,ori cealalta,asta inseamna ca provin din pompa,si este primul lucru care trebuie revizuit si reparat,si in acelasi timp se repara si injectoarele.Problemele de injectie,dupa opinia mea,implica revizuirea,si repararea sistemului de injectie complet,pompa,senzori,regulator,rampa,injectoare,in acelasi timp,nu cite o piesa ,ca sa vedem daca era asta,sau cealalta. Inteleg,dar poate gresesc,ca ai motor 1,6 si banuiesc ca ai injectoare piezoelectrice siemens-continental,si daca este asa,sigur ai probleme cu ,,bobinele" injectoarelor. Pune o poza cu un injector aici,sa vedem despre ce este vorba,sa se vada ,,bobina lui" nu tot corpul.
    1 point
  6. Salutare, asa cum am descris si intr-un topic pe forum am avut ceva zgomote la cutia de viteze. La inceput am suspectat diferentialul dar dupa o analiza mai atenta am tras concluzia ca este de la cutie. Drept urmare am demontat cutia de viteze si am schimbat toti rulmentii. Parte din ei aveau joc iar la vreo 2 am gasit bile sparte sau crapate. Dupa schimbarea rulmentilor nu mai exista zgomote. Pe langa revizia la cutie, am efectuat si schimbul de ulei si filtre (~7000km de la ultima revizie) + discuri (zimmermann perforate)si placute fata (originale). La o zi dupa ce am scos masina din service am facut si un drum in Muntenegru pentru cateva zile de concediu. Masina se comporta exemplar.
    1 point
  7. Eu zic sa ai incredere in prieteni Eu am dat masina unui coleg cu aproape 200k km la bord, din care aproape 140k km cu soft, si motorul era in toate mintile lui, nu consuma gram de ulei ( cu 5W30 ), nu am avut pb cu egr, turbine, etc... nimic, la fel si DPF ( revizii doar la 10k, ulei cutie la 50k, uleiuri cutie transfer/haldex la fel - deci masina intretinuta ). Pica doar volant, dar ala pica oricum, cu sau fara soft Motoarele sunt destul de rezistente din punctul asta de vedere.
    1 point
  8. Salutare, Exista printre voi persoane care au reusit sa ridice garda unui Passat B8 Alltrack? As vrea sa stiu daca se poate ridica cu 2 - 2,5 cm de la sol si unde as putea gasi piesele pentru o asemenea lucrare. de asemeni stiti careva unde gasesc un scut metalic pentru a inlocui scutul de plastic de sub motor?
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!