Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.08.2023 în toate secţiunile

  1. Adunam informatii, si dam comanda de piese cat masina inca asteapta dupa culoare, din pacate. De mult imi doream sa schimb blocurile optice la masina, insa mereu ma loveam de treaba ca o sa am probleme cu politia, pana astazi. Am gasit in domeniul online de la tuningtec, faruri si stopuri led cu omologare europeana e-mark. Am luat legatura cu vanzatorul, care la randul lui a luat legatura cu producatorul si a obtinut in format PDF omologarea. Aceasta omologare am dat-o la randul meu unui inspector RAR si mi-a spus ca este perfecta doar sa respect ce scrie in ea, si anume sa folosesc tot becuri de tip halogen, sa nu pun xenoane facute pe vapor sau leduri, si sa imi printez aceste omologari si sa le am mereu la mine exact cum am si omologarea de la folii pe geamuri si mi-a sugerat, daca pot, sa obtin si o factura de montaj pentru ele, in orice service. Am langa mine un service bosch si probabil o sa ma duc sa le "montez" acolo ca sa fiu acoperit total. Cred ca aceasta informatie este utila pentru multi dintre voi si de asta am vrut sa o fac publica insa trebuie sa luam in considerare ca multi politisti nu cunosc multe lucruri si e posibil sa trebuiasca sa le explici sau chiar sa te certi cu ei. Iar pe langa blocurile optice, trecem si la un nou set de jante, Forzza Limit, configuratie 8.5x18 et 35
    3 points
  2. Cum asa? Toata lumea stie ca orice anvelopa mai merge minim un sezon
    2 points
  3. Garanția a expirat de 1 an, au fost 4 ani in total, un soi de garanție, după cum au vrut ei, am scris mai sus. Despre resoftare... am un prieten care mă tot îndeamnă la asta, dar eu mă încăpățânez de mult timp să rezist. Se mișcă foarte bine stock, sunt destui cai, ajunge repede la limita de viteză si incerc sa ma conving singur că ma interesează mai mult fiabilitatea long-term.
    2 points
  4. Salutare! Am revenit recent in grupul posesorilor VAG, de data aceasta cu un Macan S diesel. Nu mi-am dorit neaparat acest model, dar intamplarea a facut ca in timpul verificarii acestei masini sa imi dau seama ca stiu fostul proprietar, prin urmare decizia a fost mult simplificata. Anterior achizitiei vazusem deja 5-6 masini de la dealeri destul de mari (plus auto, tiriac etc) si deja eram "obosit" de atata vrajeala, total neasteptata dpmdv de la astfel de dealeri si la preturi peste media pietei (ceea ce eu speram sa fie de bine pt mine). Revenind la masina, este un Porsche Macan S diesel, MY2016, 3.0d 258cp/580nm, cca 85.000km astazi, ca dotari avand cam tot ce este necesar: scaunele comfort incalzite si ventilate, volan reglabil electric si incalzit, navigatie, trapa panoramica, ACC, sistem audio Bose + restul dotarilor normale. Scopul principal al topicul doresc sa fie prezentarea informatiilor de ordin tehnic, necesare pentru un eventual doritor al acestui model, prin urmare nu o sa insist cu multe poze Imediat dupa achizitie au urmat asigurarile, RCA si Casco. Pentru cei interesati, RCA-ul a fost 1950lei la Asirom, iar Casco aproape 2000euro/an la Tiriac, suma asigurata 40.000euro. Restul ofertelor de casco au fost putin penibile, exemplul 1: prima 1600euro, suma asigurata 24000euro sau exemplul 2, Generali: prima 6400euro, suma asigurata 16000euro..asta a doua nu stiu ce se vrea a fi, dar a fost primita de la 2 brokeri, prin urmare nu e greseala, Generali chiar asa considera ca este in regula. La momentul achizitiei masina nu avea nici o problema de ordin tehnic, dar ca sa stiu mai linistit am programat o revizie generala, constand in urmatoarele: 1. ulei + filtre (ulei, aer, polen, combustibil) - cost 1100lei 2. revizie cutie viteze PDK, necesar: 7l ulei, 2 filtre, garnitura, 15 suruburi baie, 4 suruburi cadru + ceva o-ring (cost piese OE 1300lei) 3. schimb ulei cutie transfer, necesar: 850ml ulei, 2xbuson, valva aerisire (cost piese OE 650lei) 4. schimb ulei diferential spate, necesar: 2l ulei, 2xbuson (cost piese OE 680lei) 5. schimb ulei transmisie (diferit de revizia normala PDK), necesar: 4l ulei, o garnitura (cost piese OE 600lei) 6. placute spate + senzori, OE 700lei 7. lichid frana, antigel (75lei/l OE), adblue (150lei/bidon 10l), o verificare AC, stergatoare parbriz+luneta ...si cam atat! Mentionez ca astea sunt preturile platite de mine, e posibil sa gasiti piesele mai scump sau mai ieftin, fiecare cum poate! Acum, mentiuni: 1. schimbul de ulei in cutia de transfer nu se efectueaza la reprezentanta, am cerut deviz pentru acest lucru alaturi de revizia normala si revizia cutiei PDK, iar refuzul de a efectua schimbul in cutia de transfer m-a facut sa renunt la continuarea istoricului la Porsche Pipera, unde fusese efectuat pana in prezent. Altfel spus, acest ulei este considerat "lifetime", dar la 85.000km era cam negru. Eu il voi schimba din 2 in 2 ani, alaturi de lichid de frana si antigel, fiind patit la un Bmw cu cutia de transfer picata de 2 ori din cauza neschimbarii uleiului. 2. schimbul de ulei diferential spate are un interval de service recomandat de 16 ani sau 250.000km..din nou, la 7 ani si 85.000km era inca ok, dar totusi uzat, trebuia schimbat. 3. schimbul de ulei transmisie, cel diferit de PDK (all-wheel final drive), din nou interval de service 16 ani sau 250.000km. Asta era ok, curat, dar a fost pe lista. Planuri de viitor: 1. soft stage 1, ma intereseaza mai degraba pentru partea de soft cutie, masina e disperata sa ajunga cat mai repede in treapta a 7-a. Ca putere ma declar multumit, mai exact prietena mea se declara multumita, ea o sa mearga cu masina in principal. 2. un detailing complet prin septembrie. 3. reconditionat jante (buzele atinse decent, dar atinse) 4. ceva pe partea de media, as vrea Android Auto daca e posibil. 5. sa fim sanatosi! P.s. vreau sa ii multumesc colegului @EEXCALADE pentru sfaturi, ii urmaresc topicul si este o sursa de inspiratie pentru mine!
    1 point
  5. 1.2 L ,cat scrie in manual . Aprox 100 ml a dat pe afara ,0.7L au ramas din 2 bidoane (penultima poza)
    1 point
  6. Nu a fost o gluma,acel imbus NU are nici o legatura cu inlocuirea distributiei . Acel imbus NU are nici o legatura cu consumul de ulei. Forumul NU insemna : unii intreaba si altii trebuie sa raspunda. Forumul trebuie citit ,gasesti toate informatiile legate de imbus de 77mm ,100mm ....etc.
    1 point
  7. Scuze ,greseala mea ,cutie de transfer am vrut sa spun.
    1 point
  8. @UNHleaSHDMotorul este vechi intr-adevar, dar fata de alea mai "noi", gen TSI 1.2 sau echivalent este LUX total ...
    1 point
  9. Eu zic sa ai incredere in prieteni Eu am dat masina unui coleg cu aproape 200k km la bord, din care aproape 140k km cu soft, si motorul era in toate mintile lui, nu consuma gram de ulei ( cu 5W30 ), nu am avut pb cu egr, turbine, etc... nimic, la fel si DPF ( revizii doar la 10k, ulei cutie la 50k, uleiuri cutie transfer/haldex la fel - deci masina intretinuta ). Pica doar volant, dar ala pica oricum, cu sau fara soft Motoarele sunt destul de rezistente din punctul asta de vedere.
    1 point
  10. 400 grame inseamna o capacitate frigorifica cu 23% mai mica decat nominal si care se simte binisor cand e cald afara. Tu te-ai plans ca parca nu mai baga la fel ca in tinerete si ca face zgomote iar lipsa de freon ar motiva asta. Din pozele tale compresorul si valva sunt ok-ish (vorba ta).
    1 point
  11. @ct_act crede-l pe @acidone77, el m-a corupt la stage 1 pe drujba din dotare.
    1 point
  12. Bine ai venit in club ,felicitari !!! Nu o sa-ti para rau dupa nici un cent cheltuit cu aceasta masina Porsche Pipera....niste escroci ....cea mai proasta experienta avuta vreodata cu o reprezentanta . Dupa inlocuirea uleiului de la diferential trebuie facuta o resetare din piwis. Stage 1 ....documenteaza-te foarte bine ,desi are unele componente VAG capitoulul soft ecu e diferit,fa-i un downgrade de soft dieselgate (ecm+tcu)
    1 point
  13. Dupa zgomotul descris, pare ca ai cantitate insuficienta de freon, in instalatie
    1 point
  14. 50K ... Amortizoare Bilstein si urasc ca am pus Bilstein si ca le-am schimbat... Ma asteapta altele noi...
    1 point
  15. Salut. Dupa pornire parca nu am mai auzit zgomotul de frecare, am filmat fulia care pare ca nu ar avea o miscare de rotatie cursiva, chiar si cu buton AC neapasat. Pare ca ar exista si o neregularitate a curelei de accesorii. Video buton AC neapasat: Video buton AC apasat: Cu buton AC apasat reapare zgomotul de frecare si pare ca opune rezistenta mecanismul compresorului. Din presiunile afisate la incarcarea recenta cu freon, frigotehnistul a presupus ca ar fi fost in regula compresorul... in acel moment.
    1 point
  16. Rectificare , am vb cu domnul din Bv si va trebui sa merg personal cu masina acolo si va face dansul operatiunea de schimbare + ulei original , cost piesa reconditionata + manopera + ulei original - piesa uzata care ramane la dansul = 3700 lei.
    1 point
  17. S-au mai intamplat chestii - saptamana trecuta am facut itp, moment in care am facut un bilant al km parcursi in ultimul an - 19500km - 10k cu golful, 9500 cu dinozaurul. Este excelent ca nu am alergat doar golful pe toti acesti km, pana la urma... Apoi, iesire pana in Fagaras - Trans doar pana la traseul spre Fereastra Zmeilor, cu ranjet tamp pe asfaltul bun, cu grija si ingrijorare pe asfaltul cu cratere peticite sau nu. Iar la drumul de intoarcere am ajuns la o cifra (disclaimer - checkul este de la o eroare de catalizator care imi apare absolut random, ias ESP-ul era oprit din buton 🙄 )
    1 point
  18. Procesul de mentenanta continua. Inlocuit toate garniturile si elementele din plastic de sub galeria de admisie (din V ) Inlocuit releu compresor perne (facea click cam tare ) Egr-ul curat ,la fel racitorul si porturile supapelor. Toate piesele OE.
    1 point
  19. Revin cu un feedback poate mai are altcineva problema asta, era problema de vacuum. Conducta de vacuum care ducea la o clapeta din galeria de admisie (era sub galeria de adminsie) era topita. Dupa inlocuire nu mai apare limp mode cand se face regenerare..
    1 point
  20. Salut, Revin cu un feedback pentru problema semnalată mai sus. După curățare turbo este ok acum. Mersi!
    1 point
  21. De prin tara si din garaj
    1 point
  22. Le-am schimbat si eu saptamana trecuta dar am mers pe chit complet Kayaba (amortizoare, flanse, protectii praf), bielete Lemforder si chit de suruburi Lemforder Cele vechi originale erau Sachs si erau praf la 118.000 km 1000 lei piesele + 200 lei manopera la service
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!