Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.08.2023 în toate secţiunile
-
Sa mai adăugăm niște poze... hai-hui prin Dobrogea, cheile Dobrogei, Ceric Dere, port Jurilovca... Pe partea de întreținere, până la rulajul de 15k avem o completare cu un litru ulei 0W30 (mergea si mai putin, cca 700ml dar tot era desfăcut) si o completare lichid de racire G12evo aprox 600ml. În manual zice sa îl amestec cu apa dar pe ambalaj scrie ca este deja amestecat; l-am pus asa cum a venit. Consumul mediu a ajuns pe la 13,3 nu am acum poza la îndemână, dar la cum vad eu lucrurile, nu mai poate scădea prea mult. Odo curent: 14900km, urmează prima revizie si o înlocuire de parbriz pe casco. Computerul zice ca mai pot merge încă 10600km până la schimbul de ulei (estimat la 25500km).5 points
-
Salutare! Am revenit recent in grupul posesorilor VAG, de data aceasta cu un Macan S diesel. Nu mi-am dorit neaparat acest model, dar intamplarea a facut ca in timpul verificarii acestei masini sa imi dau seama ca stiu fostul proprietar, prin urmare decizia a fost mult simplificata. Anterior achizitiei vazusem deja 5-6 masini de la dealeri destul de mari (plus auto, tiriac etc) si deja eram "obosit" de atata vrajeala, total neasteptata dpmdv de la astfel de dealeri si la preturi peste media pietei (ceea ce eu speram sa fie de bine pt mine). Revenind la masina, este un Porsche Macan S diesel, MY2016, 3.0d 258cp/580nm, cca 85.000km astazi, ca dotari avand cam tot ce este necesar: scaunele comfort incalzite si ventilate, volan reglabil electric si incalzit, navigatie, trapa panoramica, ACC, sistem audio Bose + restul dotarilor normale. Scopul principal al topicul doresc sa fie prezentarea informatiilor de ordin tehnic, necesare pentru un eventual doritor al acestui model, prin urmare nu o sa insist cu multe poze Imediat dupa achizitie au urmat asigurarile, RCA si Casco. Pentru cei interesati, RCA-ul a fost 1950lei la Asirom, iar Casco aproape 2000euro/an la Tiriac, suma asigurata 40.000euro. Restul ofertelor de casco au fost putin penibile, exemplul 1: prima 1600euro, suma asigurata 24000euro sau exemplul 2, Generali: prima 6400euro, suma asigurata 16000euro..asta a doua nu stiu ce se vrea a fi, dar a fost primita de la 2 brokeri, prin urmare nu e greseala, Generali chiar asa considera ca este in regula. La momentul achizitiei masina nu avea nici o problema de ordin tehnic, dar ca sa stiu mai linistit am programat o revizie generala, constand in urmatoarele: 1. ulei + filtre (ulei, aer, polen, combustibil) - cost 1100lei 2. revizie cutie viteze PDK, necesar: 7l ulei, 2 filtre, garnitura, 15 suruburi baie, 4 suruburi cadru + ceva o-ring (cost piese OE 1300lei) 3. schimb ulei cutie transfer, necesar: 850ml ulei, 2xbuson, valva aerisire (cost piese OE 650lei) 4. schimb ulei diferential spate, necesar: 2l ulei, 2xbuson (cost piese OE 680lei) 5. schimb ulei transmisie (diferit de revizia normala PDK), necesar: 4l ulei, o garnitura (cost piese OE 600lei) 6. placute spate + senzori, OE 700lei 7. lichid frana, antigel (75lei/l OE), adblue (150lei/bidon 10l), o verificare AC, stergatoare parbriz+luneta ...si cam atat! Mentionez ca astea sunt preturile platite de mine, e posibil sa gasiti piesele mai scump sau mai ieftin, fiecare cum poate! Acum, mentiuni: 1. schimbul de ulei in cutia de transfer nu se efectueaza la reprezentanta, am cerut deviz pentru acest lucru alaturi de revizia normala si revizia cutiei PDK, iar refuzul de a efectua schimbul in cutia de transfer m-a facut sa renunt la continuarea istoricului la Porsche Pipera, unde fusese efectuat pana in prezent. Altfel spus, acest ulei este considerat "lifetime", dar la 85.000km era cam negru. Eu il voi schimba din 2 in 2 ani, alaturi de lichid de frana si antigel, fiind patit la un Bmw cu cutia de transfer picata de 2 ori din cauza neschimbarii uleiului. 2. schimbul de ulei diferential spate are un interval de service recomandat de 16 ani sau 250.000km..din nou, la 7 ani si 85.000km era inca ok, dar totusi uzat, trebuia schimbat. 3. schimbul de ulei transmisie, cel diferit de PDK (all-wheel final drive), din nou interval de service 16 ani sau 250.000km. Asta era ok, curat, dar a fost pe lista. Planuri de viitor: 1. soft stage 1, ma intereseaza mai degraba pentru partea de soft cutie, masina e disperata sa ajunga cat mai repede in treapta a 7-a. Ca putere ma declar multumit, mai exact prietena mea se declara multumita, ea o sa mearga cu masina in principal. 2. un detailing complet prin septembrie. 3. reconditionat jante (buzele atinse decent, dar atinse) 4. ceva pe partea de media, as vrea Android Auto daca e posibil. 5. sa fim sanatosi! P.s. vreau sa ii multumesc colegului @EEXCALADE pentru sfaturi, ii urmaresc topicul si este o sursa de inspiratie pentru mine!4 points
-
Cine se trezește de dimineață departe ajunge... asa zice o vorba din bătrâni. Nu am fost niciodată un mare fan al trezitului la ora 4, dar câteodată trebuie si daca tot trebuie, măcar sa profităm să transformăm o datorie într-o plimbare... atât cât e posibil între două întâlniri, dar sa ramana ceva pentru suflet, in care simti ca nu esti doar un robot care rezolva sarcini ci traiesti si pentru tine, așa că... am plecat cu gândul sa ma bucur de mașină si peisaj! Uite așa, urcat în mașină de la ora 5, am adăugat aproape o mie de km, la început soare și frumos, pe DN22D prin Atmagea spre Măcin. Înainte de Atmagea sunt cca 18-20km cu zone mai denivelate dar partea interesantă si virajata are asfalt bun, e recomandat de facut măcar o data pentru peisaj, exista si alternativa mai răcoroasă pe la pădurea fagilor (e un drum paralel care incepe din Luncavita, Nifon...) Drumul a continuat cu o trecere pe noul pod, apoi ploaie multă si foarte multă, dupa care a trebuit sa fac un offroad neplanificat, cam cu viteză dar mergea... noroc ca eram cu mașina potrivită. Pe retur, am trecut din nou podul minune catre un DN22D acoperit de apă și noroaie de la ploile torențiale... acest DN e cumva proiectat cu zone fără rigole, se pare ca nu a fost înghesuială de capete luminate când l-au conceput, a trebuit in cateva randuri sa aștept sa treacă cei de pe sensul celălalt ca făceau valuri si chiar trecând solo, se simțea ca mașina împingea mai greu prin apă. In rest... apă, paie și bătaie... trage frumos acest bitdi, îmi place răspunsul on-off când ii dai pedală, se pune instant în mișcare, ca la armată când se face apelul "drepți!" 😛 Sa zicem ca am facut astăzi o desfundare susținută a injectoarelor, dar a fost fun si chiar aveam chef sa îi dau. Odo... aproape 117k, se apropie o revizie consistentă la care se adaugă uleiul la dsg, o distribuție și deja am zis destul. Noi sa fim sănătoși. Las câteva poze pentru stimularea imaginației!3 points
-
Frumos roadtrip. Recomand in zona si manastirile Saon, Cocos si taverna Le Gafish Vad ca apare tot mai des problema pierderii de lichid de racire. Chiar o prietena a fost ieri la reprezentanta cu un Golf7 1.4 TSI si verdictul a fost: pompa de apa. Si masina are 34.000 km2 points
-
1 point
-
1 point
-
Absolut nici o problema. Oricum cotoarba aia de motor vede ulei mult mai bun decat ii trebuie. E ca si cum ai intreba-o pe bunica daca o deranjeaza ciorapii din matase, ea purtand chinezesti toata viata.1 point
-
Mai ai garantie la Tiguan? Ca fost posesor de utilaj agricol BITDI, iti recomand calduros un Stage1, si daca acuma indragesti masina, dupaia o vei iubi de-a dreptul1 point
-
1 point
-
@Golf TDI ar fi interesant un versus intr`un topic dedicat...pt ca personal, orice model de la VW mi se pare overpriced ; skoda e mai aproape de realitate ca si preturi...dar sa afirmi ca un T`Roc care intr`o configuratie decenta ( 1.0 TSI manual cu cateva optionale ) ajunge la 23k e un pret bun, mie mi se pare exagerat in raport cu concurenta ; in conditiile in care o Kona similara acestui T`roc ( echipare highway - dotari foarte bune, 1.0 120cp turbo benzina 2wd manuala ) costa 14800, o vitara 4wd 1.4 140 cp turbo benzina dotata bine este 19k, iar un Tucson dotat foarte bine 4wd 1.6 turbo benzina 177 cp costa cat un T`roc, adica 23k...nu mi se pare o afacere buna deloc decat daca esti addicted on vag ( si avand in vedere gherlele din ultimul deceniu, nu vad de ce ai fi, dar asta e alta discutie )..lista poate continua cu Kia Xceed, ford puma, peugeot 2008...poate mutam acest post intr`un topic dedicat sa analizam oleaca ce ofera piata1 point
-
am mai gasit ceva. sunt originale dar sunt in UK. am pe cineva acolo ca sa le trimita prin posta apoi dar mai negociez la pret . si cele de pe masina sunt originale dar vreau sa ma asigur ca am o rezerva in caz de... nici nu vreau sa ma gandesc. p.s. ma poate ajuta cineva cu un plafon de golf 4 cu trapa ?1 point
-
Salutare tuturor... A trecut mult timp de la ultima postare, dar hai sa mai scriem cate ceva, in stilul propriu, ca la inceputurile topicului. Rulaj actual: pe la 107k. Sinteza perioadei de garantie: Recalls oficiale de fabrică: - înlocuire airbag pasager cu posibil defect de sarire accidentală (dupa ce mersesem deja 20-30k km) - înlocuire siguranță generală pompă combustibil compartiment motor, pompa nu se oprea in caz de accident (estimez la 45k km) - adăugare siguranțe stanga-dreapta la luminile ambientale de la trapa, pericol de scurtcircuit si incendiu (tot pe la 45k km) Restul intervențiilor: - înlocuire bielete antiruliu pe garanție (după 3 vizite în service, 3 teste de drum, 3 constatări, bleah!) - inlocuire clapet rezervor pe garanție (nu se mai inchidea), clapeta s-a înlocuit apoi am așteptatat decizia celor de la garanții, după o luna și ceva mi s-a comunicat ca s-a acceptat. - update software unitate navigație (erori de poziționare la pornirea masinii, nu e vorba de hărți ci de softul intern), de la momentul semnalarii pana când s-a incarcat update-ul propriu-zis a durat aproape un an, acum funcționează corect cu navi afisat 3d, când e activat nivelul 2d masina iese de pe harta ce se mută corect pe ecran (cumva poziția o stie) - inlocuire claxon (pe banii clientului) explicația e ca am mers eu cu masina pe ploaie.. in fine, in manual nu zice sa nu folosesc masina pe ploaie! Băieții care au montat claxonul m-au întrebat dacă sa il repoziționeze altfel decât in pozitia OE pentru ca va lua apă mereu dar am zis sa îl pună la fel ca fabrica. - discuri OE frână spate ruginite: problema arhicunoscuta in grupul VAG, am luat ignore total, le-am înlocuit pe banii mei cu aftermarket de la EBC.. după 60k km se pare ca au fost o alegere buna. - zgomote suspensie pe hopuri/denivelări bruște... s-au gresat bucsele fata cu vasilina, zgomotele au rămas mult timp, acum după 4 ani parca s-au mai redus din intensitate, nu am schimbat nimic. - zgomot motorașe climă, s-a făcut o constatare (funcționare motorașe, basic settings, etc) mi s-a spus ca sunt zgomote normale, apoi am cerut sa îmi dea in scris, moment în care am aflat ca nu sunt siguri fără sa desfacă și m-au programat pentru demontat și verificat, cu atenționarea ca dacă nu găsesc nimic plătesc eu. No problem, boierul plătește. S-a demontat, nu s-a identificat cauza exactă, s-a asamblat înapoi, două zile a mers perfect, apoi iarna 21/22 zgomote multe, acum s-a calmat și nu mai am zgomote aproape deloc. Nu am plătit nimic pe intervenția asta, nu s-a înlocuit nimic. - clapeta rezervor combustibil: s-a înlocuit pe garanție după aproape o luna și jumătate de studiu a clapetei defecte din partea cuiva din București. În același timp eram pregătit sa o plătesc și pe asta ca asa păreau șansele. Concluzia usor de intuit: garanția seamănă cu o pierdere de vreme și chiar mi-am dat silința sa nu fiu clientul ăla dificil. Nu îmi dau seama dacă politica de acceptare zero la garanții este de la dealer sau de la importator, dar dealerul nu ia decizii si pentru client inseamna ca nu își da interesul, preferând sa facă constatări verbale. Din păcate timpul nu îmi permite sa alerg pe la alti dealeri sau service-uri din țară. Nu vreau sa scriu sau sa zic mai multe la concluzii, dar e departe de ce mi-am imaginat. Si totusi, simt o mare usurare: a ieșit din garanție, bine ca am scapat... Si ca e final de an, sa fie si cateva poze din anul 2022, petrecut cu un set nou de pingele si covorase in ton cu motorizarea! Pentru 2023... poate am timp sa adaug un topic sub forma unui desert delicios din ograda celor 4 inele. Va urez toate cele bune pentru noul an!1 point
-
Eu am ramas uimit cand am configurat un Tucson 1.6 T-Gdi 177 cp ( turbo benzina ) cu 4wd si multe optionale la 22k...hyundai si kia vor rupe gura targului in curand, la ce preturi au ; deja se vand in draci kona si i20 si mai ales acum cand dacia va avea preturi si mai piperate...oamenii vor gasi alternative in renault / hyundai / kia. VAG`urile oricum la noi se cumpara intr`o proportie extrem de mare doar cele importate...1 point
-
Placut surprins de noul Tucson Rar imi mai place ceva in ziua de azi , dar masina asta arata foarte bine interior / exterior , ptr gustul meu In rest , din toate listele de mai sus , personal nu imi place niciuna - ori prea mici ori prea naspa1 point
-
Atentie post lung . Acum ceva timp, cand inca eram in cautari pentru viitoarea masina personala, am facut acest post: Nu se muleaza perfect pe subiectul curent, dar se pot extrage parerile personale de atunci, neschimbate semnificativ in ultimii 2+ ani, pentru o parte din modelele care se inscriu in acest versus. O alta chestie pe care insist este ca, in functie de nevoile fiecaruia, alegerile sunt diferite, astfel ca ma voi rezuma doar sa expun constatari, fara recomandari. Totodata, cu majoritatea modelelor am fost in TD, pentru o potentiala achizitie personala sau pentru recomandari cunoscutilor. 1) Clasa Mini-SUV - Suzuki Vitara, masina echilibrata, dimensiuni mici, mult mai pretabila pentru mersul in oras si mai putin ca SUV in adevaratul sens al cuvantului Pro: dotari multiple, design exterior (subiectiv), greutate mica + motor 1.4T, adica fun-to-drive, tractiune 4x4, garantie 10 ani (3 + 7 motor/cutie/anexe), intr-o configuratie decenta (subiectiv) se bate si lejer depaseste Duster-ul, la aceiasi bani. Contra: calitatea interiorului extrem de slaba (comparabila cu Dacia Duster), pret maricel intr-o varianta de echipare/motorizare/dotari superioara, unde se apropie chiar si de 24.000,-euro, discount aproape inexistent fiind model proaspat updatat cu variante mild-hybrid. - VW T-Cross, dimensiuni mici, pentru mersul in oras, pretabila celor care cauta sa-si inlocuiasca masina din clasa mini cu ceva care are garda la sol mai mare Pro: dimensiunile, greutate mica, materiale superioare Vitarei, inferioare T-ROC (dar nu cu mult), multiple optiuni high-tech-ish, garantie 4 ani (poate fi un + sau un -, in functie de comparatie) Contra: pret, calitatea interiorului, PRET MARE intr-o varianta de echipare/motorizare/dotari superioara, lipsa 4x4, spatiu micut la interior 2) Clasa Sub-Compact SUV (T-ROC, Captur, Kona, XCeed) - Renault Captur (nu a fost condusa, ci doar "pipaita") Pro: design (subiectiv), calitatea materialelor la interior, dotari multiple, posibilitatea de a se configura in "n" nuante, raport calitate-pret Contra: PRET MARE intr-o varianta de echipare/motorizare/dotari superioara, lipsa 4x4 - Hyundai Kona, agila, imbina si utilitatea in oras, cat si nevoile pentru o plimbare in natura Pro: spatiu interior, motorizare (varianta 1.6T-GDI, in combinatie cu automata dublu-ambreiaj si 4x4 sunt de vis - dar fara tente extra-sportive), 4x4 cu functie "Lock", varianta hybrid sau full electric, dotari multiple si la preturi foarte decente, garantie 5 ani full Contra: calitatea materialelor comparabila cu T-ROC - Kia XCeed, de departe castigatoarea (opinie personala) a clasei, aprox. aceeasi masina precum Kona de aici si doar adaugand fata de ce am scris mai sus Pro (pe langa Kona): design suuuuuuper reusit (subiectiv), interior mai high-tech, dotari mai moderne (ex. ceasuri digitale), garantie 7 ani full (inclusiv discuri, placute, bucse etc. - practic tot mai putin stergatoare si anvelope), materiale superioare Kona/T-ROC Contra: loc de negociere spre 0, portbagaj relativ micut, suspensie mai rigida (poate fi un + sau un -, in functie de preferinte) 3) Clasa Compact SUV, clasa depaseste pragul bugetului, dar cu negocieri si/sau o configuratie calculata corect, pot deveni o optiune: - Hyundai Tucson, alta clasa vine cu propriile beneficii, mai orientata catre drum lung, decat oras (nu mentionez preturi deoarece erau alte oferte la momentul testarii... Daca a ajuns in zona de pret, precum au scris antevorbitorii, atunci clar este de luat in seama) Pro: materiale de buna calitate (comparabile pentru clasa superioara, mult peste T-ROC), garantie 5 ani full, spatiu interior, suspensie orientata catre Comfort (poate fi un + sau un -), motorizari (vezi Kona) Contra: design (subiectiv), dimensiuni mari pentru oras, dotari putin ramase in urma (la momentul respectiv) - Kia Sportage, vezi sus la Tucson cu urmatoarele mentiuni/adaugari Pro: materiale de mai buna calitate (decat Tucson), consola centrala cu design mai intuitiv, suspensie orientata mai spre Sport (poate fi un + sau un -), motorizari (vezi Kona/XCeed), design (subiectiv), garantie 7 ani full (vezi XCeed) Contra: pret negociabil spre 0 (prefera sa adauge covorase, alarma etc. decat sa scada din pret), lipsa faruri LED adaptive - Ford Kuga, pe langa ce am mentionat la momentul respectiv in postarea citata mai sus, am revenit pentru inca un TD Pro (pe langa ce am mentionat anterior): discount-uri enorme si de 35% din pretul de lista - schimba complet perspectiva - cel putin in iarna, luai o Kuga super decent (subiectiv) dotata, ce-i drept, de pe stoc si nu noul model (ma bazez aici pe discount-urile de scapat de stocuri pentru modelul vechi, daca or mai exista) la aprox. 24k euro Contra: cutia automata este complet letargica Sper ca nu mi-a scapat nimic si imi cer scuze daca am fost prea succint sau prea lungit. P.S: @bgd_b92 Garantia la VW este acum de 4 ani (2+2), dar la suspensie, evacuare, frane etc. este in limita a 6 luni sau 10.000 km (parca).1 point
-
@dercosda, ai dreptate in legatura cu Vitara, insa totul este datorita/din cauza greutatii foarte scazute (~1200kg). Acest dezavantaj pe autostrada se transforma intr-un mare avantaj pe drumuri virajate, unde masina se simte extrem de agila, iar motorul 1.4 turbo este foarte potent. Nu este o masina perfecta, desigur, insa la cat costa mi se pare ca ofera un echilibru foarte bun pentru cei cu buget mai mic, iar la interior plasticele sunt asemanatoare cu cele din T-Roc.1 point
-
Un T-roc cu 1.5 tsi dotat pe gustul meu (ce'am pus pe Ateca, care cu DSG ar fi iesit la 30k in 2018) sare de 32k euro.As alege oricand un CX3, dac'ar fi nevoie1 point
-
Daca finisajele lasa de dorit la Tucson, atunci ce sa mai spunem de plasticaraia tare si ieftina din T-Roc? Scuza-ma, dar Kia si Hyundai au niste interioare care poate ca aspect nu arata atat de germanic, insa calitativ stau mai bine. La fel si pe partea de motorizari, cutii de viteze automate si in special garantie. Iar ca aspect, mie cel putin XCeed mi se pare super reusit, din spate zici ca e un mercedes benz, dar sa zicem ca fiecare are gusturile proprii. Totodata, pacat ca nu ai fost la TD cu Vitara. Ai fi fost surprins de cat de bun e 1.4 turbo de la Suzuki.1 point
-
Vitara, Tucson, CX3... cam astea ar fi pe short-list-ul meu, daca ar fi cazul de o masina de genul. Sunt destul de rational, si da conteaza si emotia pe care ti-o da masina, dar NU cand aceasta emotie vine la +5000eur diferenta, doar pentru un badge.1 point
-
Vitara mi se pare best buy in clasa asta. Parca mai venea si cu 7 sau 10 ani garantie (asa cum e ea... )1 point
-
Ar fi mai util pt toata lumea sa discutam, in special cei cu dislike la postare, ca sa intelegem si diferentele de opinii si unde se greseste in afirmatiile fiecaruia ( in cazul de fata, a mea ). Eu sunt curios in afara de subiectivismul maxim, care ar fi argumentul pt care ai da ~22k pe un t`roc 4x2 1.0 tsi dotat decent, in detrimentul alegerii uneia dintre masinile care incet incet ajung in topul vanzarilor lunare si a marcilor care castiga teren pe piata europeana ; dpmdv concurenti corecti si mai ieftini ar fi : Kona ( este oricum MULT mai ieftina, si asta se resimte probabil in calitatea materialelor ( diferente nu foarte mari ), cutia nu este asa smooth ca la VAG, dar este o masina frumoasa care a castigat mai multe premii, cu un raport calitate / pret excelent ) CH`R ( care costa ~23k, dar vine cu sistem hybrid la banii astia, ceea ce este super avand in vedere istoria acestor motoare ; p.s : si kona poate fi achizitionata in varianta hybrid sau electric la pret de T`roc 1.0 TSI ) Juke ( unul dotat foarte bine costa ~ 19k, iar evolutia fata de vechiul model este de la cer la pamant ) Vitara 4wd ( dotata foarte bine costa ~ 19k, iar la banii astia primesti destule, cred ca este crossoverul cu cel mai bun pret pt unul care ofera 4wd, iar vitara nu prea a dat gres la acest capitol pana acum ) Xceed ( putin cam piperat pretul, ~ 21k, optionalele la kia sunt din fericire foarte ieftine si se poate customiza cel putin la fel de bine ca VAG, la ~ 1/3 din pret pt optiuni, insa parerea mea este ca masina arata intr`un mare fel, dar este subiectivism ) Ford Puma ( nu imi inspira nimic, are un pret decent, sub 20k, va las pe voi sa comentati ) Peugeot 2008 ( peugeot in ultimul timp, alaturi de hyundai, kia si renault sunt intr`o ascendenta impresionanta, si din fericire nu s`au aruncat la preturi cum au facut`o alti producatori, dar mai dureaza cativa ani pana sa perceapa si sa accepte romanasii schimbarea, caci din diverse discutii, majoritatea o trantesc pe aia clasic taraneasca " pejo e tot pejo / dar tot reno ramane ", fara niciun argument pertinent ) Mazda CX-3 ( cu un pret de pornire de 16000e, si ~ 18-19k intr`o echipare foarte buna, poate fi o alegere f buna avand in vedere fiabilitatea dovedita a marcii ; as spune la fiecare masina ca arata foarte bine, pt ca dpmdv chiar asa mi se par majoritatea masinilor 2019+, indiferent de marca ) Tucson ( este in top vanzari, si are un pret de pornire in varianta 2wd, echipare comfort de 17k...ceea ce dpmdv isi ia locul la cel mai bun SUV in raport calitate pret..si asa cum am mai spus, am configurat una la 23k 1.6tgdi 177 cp in varinata de echipare style..asadar, sa iei SUV la pret de crossover, mi se pare o alegere geniala, si cu 4wd ; plus ca arata foarte bine ) Mitsubishi eclipse ( din nou, un SUV la pret de crossover, ~ 20k in varianta 4x2 cu echipare medie ) Renegade / Compass ( nu cred ca e de luat in seama in raport cu cele de mai sus, dar are un pret de sub 20k ) As prefera sa nu aruncam cu hate, ci cu opinii si pareri constructive, care sa puna in lumina punctele forte ale VAG`ului sau ale altor modele enumerate mai sus sau altele pe care le`am omis si credeti ca s`ar incadra in acest versus. Din ce am studiat si configurat VAG`uri, asta este parerea mea personala : ca sunt foarte scumpe in raport cu concurenta, fara sa ofere nimic deosebit ( ba din contra, majoritatea modelelor de mai sus au motoare in 4 cilindrii cu mai multi cp ) si aici ma refer la un mid range price, pt ca daca ne ducem spre dotari premium, este posibil ca VAG sa ofere ( la niste preturi colosale finale ) ceva ce alti producatori nu au in lista lor ( cockpit virtual, etc ). Pe de alta parte, VAG`urile au niste preturi foarte bune pe piata SH, fiind masinile preferate de romanasi, si sunt gasite atractive tocmai din acest pdv si din renumele pe care si l`au facut in anii 2000 ( adica pt cei care au ramas in urma cu stirile privind ultimele generatii problematice 2009-2015 ) dar din pacate majoritatea sunt manarite ( daune sau foarte kilometrate ) pt a putea ajunge la acele preturi pe piata SH, lucru care din nou le dezavantajeaza pt ca oamenii se vor plange de ele si din acest movit, intrucat un procent f mare de cumparatori au pretentia sa cumpere masini FULL, ieftine, cu km putini si in care sa nu investeasca niciun leu. p.s : in unele afirmatii mai generaliste m`am raportat la comparatia cu T`roc si alte modele similare ca pret / popularitate in alegerea omului de rand ( golf, passat, jetta, octavia ), pt ca oricand as alege noul Touareg sau A6 cu un motor corespunzator in detrimentul concurentei p.s2 : dezavantajul la hyundai este ca este disponibila in 3-4 variante de echipare, fara sa o poti customiza, de aici si preturile destul de bune.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00