Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.07.2023 în toate secţiunile

  1. Procesul de mentenanta continua. Inlocuit toate garniturile si elementele din plastic de sub galeria de admisie (din V ) Inlocuit releu compresor perne (facea click cam tare ) Egr-ul curat ,la fel racitorul si porturile supapelor. Toate piesele OE.
    3 points
  2. Să știi că eu conduc mașina va euro 4 cu 850. ooo km cu Dpf activ și merge super...presiune dif la relanti 5,cenușă fabulos 140 ...dar merge și se regenerează ok fara erori ...nu e regula la porcăriile astea de filtre ....acasă am euro 6 care îmi cam da fiori .
    2 points
  3. Asta e numai in imaginatia noastra de cumparatori perfecti in lupta cu vanzatorii "speculanti" si lipsiti de scrupule. Si peste ani, când îți vei vinde mașina altuia, la rândul tău vei povesti noului cumpărător pățania ta plus toate întâmplările mai puțin fericite aparute in timpul exploatarii.
    2 points
  4. ...si mie mi se pare ca discutam discutii! Asa de unde stii ca acele cablaje din masina nu au stat in soare pana sa fie montate. De unde stii ca tabla (rola de tabla) cand au facut masina nu s-a pus la 2-3 ani de la fabricatie (si deci este deja "veche"). Cred ca unii suntem prea "chitzibusari"! Masina a fost reparata/remediat defectul si gata! Nu trimite nimeni masinile inapoi la fabrica pentru lovituri de grindina. Pe vremuri aveam un prieten care lucra in Austria la Lagermax si la fel a vazut cum se reparau loviturile de grindina direct in parcarea Lagermax (la Audi, VW, etc). Erau niste baieti care numai asta faceau toata ziua, meseriasi, care le scoteau de nici nu iti dadeai seama. Ca sa nu mai zic de zgarieturi cand urcau/coborau masinile de pe platforma! Un polish rapid si totul era perfect! Pana la urma tabla e tabla si se repara! Exista doar doua feluri de masini: cele care au fost deja lovite si cele care vor fi lovite! 😄
    1 point
  5. Uitându-mă pe istoric am constatat următoarele: - la 125.000km și 7 ani am schimbat toate amortizoarele și mi s-a părut foarte repede; - după alți 50.000km și 5 ani am schimbat amortizoarele spate. Să fie de vină arcurile care între timp s-au uzat și rupt sau amortizoarele oem chiar sunt diferite de cele aftermarket? Arcurile Kayaba sunt la fel de lungi, dar o idee mai mici în diametru. Sper să fie ok măcar pentru 100.000km. 😁
    1 point
  6. Da, am informatii, la hyndai pica reductoare, pica motoare, pica bms-uri. Da, se schimba in garantie, primesti masina la schimb, bla bla, dar ti se pune exact aceasi piesa, nu ceva actualizat, deci posibilitatea sa pice in viitor, exista,dar oare garantia mai exista? Legat de costuri, o baterie de hybrid, nu plug-in, o panarama de 48v cu pana in 20ah daca imi aduc bine aminte, a fost vreo 10.000 euro. O baterie banala cu racire pe ventilatoare de calculator. Reductoarele si motoarele nu stiu cat costa, mai mult, cu siguranta. Defect mare de proiectare la tucson, asta hibrid simplu, nu plug-in. Daca ai scapat ceva lichide prin portbagaj, te-ai cam dus. Bateria nu prea e capsulata, iti intra toata apa prin gura de aer de aerisire racire a acesteia. Legat de multimedia, vai de capul lor, nu poti sa faci nimic, o gramada de bug-uri. Ai kona full electric, zboara masina aia, pana trebuie sa iei primul viraj unde acolo chiar zboara, de pe strada. De frane nu mai zic ca daca vrei sa faci o franare de urgenta de pe la 150 la ora, simti ca esti in cea mai jostnica masina, daca nu le ai cu volanul, pe romaneste, te cam duci dracu. Daca iei toate lucrurile astea in calcul, folosirea pe termen lung, fiabilitate, pregatire profesionala tehnicieni (zero, inveti totul prin incercari, documentatia este o gluma, cei de la suport tehnic ne intrebau pe noi daca am reusit sa gasim o solutie sa scrie si ei in documentatie), marca asta nu e ieftina deloc! Decat impactul initial este mic. In schimb am un vecin cu un id3, mai nou si un transporter ceva electric (nu cunosc modelul), astea sunt in alta liga, nu la fel de "ieftine" precum hyndai-urile, dar macar daca se strica ceva, masina ta nu devine experiment pentru reprezentanta. Asa ca aveti mare grija in ce investiti.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!