Da, am informatii, la hyndai pica reductoare, pica motoare, pica bms-uri. Da, se schimba in garantie, primesti masina la schimb, bla bla, dar ti se pune exact aceasi piesa, nu ceva actualizat, deci posibilitatea sa pice in viitor, exista,dar oare garantia mai exista?
Legat de costuri, o baterie de hybrid, nu plug-in, o panarama de 48v cu pana in 20ah daca imi aduc bine aminte, a fost vreo 10.000 euro. O baterie banala cu racire pe ventilatoare de calculator. Reductoarele si motoarele nu stiu cat costa, mai mult, cu siguranta. Defect mare de proiectare la tucson, asta hibrid simplu, nu plug-in. Daca ai scapat ceva lichide prin portbagaj, te-ai cam dus. Bateria nu prea e capsulata, iti intra toata apa prin gura de aer de aerisire racire a acesteia.
Legat de multimedia, vai de capul lor, nu poti sa faci nimic, o gramada de bug-uri.
Ai kona full electric, zboara masina aia, pana trebuie sa iei primul viraj unde acolo chiar zboara, de pe strada. De frane nu mai zic ca daca vrei sa faci o franare de urgenta de pe la 150 la ora, simti ca esti in cea mai jostnica masina, daca nu le ai cu volanul, pe romaneste, te cam duci dracu.
Daca iei toate lucrurile astea in calcul, folosirea pe termen lung, fiabilitate, pregatire profesionala tehnicieni (zero, inveti totul prin incercari, documentatia este o gluma, cei de la suport tehnic ne intrebau pe noi daca am reusit sa gasim o solutie sa scrie si ei in documentatie), marca asta nu e ieftina deloc! Decat impactul initial este mic.
In schimb am un vecin cu un id3, mai nou si un transporter ceva electric (nu cunosc modelul), astea sunt in alta liga, nu la fel de "ieftine" precum hyndai-urile, dar macar daca se strica ceva, masina ta nu devine experiment pentru reprezentanta.
Asa ca aveti mare grija in ce investiti.